PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderator: O'zone

autoskolee
Posts: 285
Joined: 13/08/2014 23:00

#601 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by autoskolee » 25/12/2016 13:00

Alfons Kauders wrote:
konektovan wrote:Kako vlada prati meteorolóske prilike i donosi odluke na brzaka. Meteorolozi najavili promjene u vidu sjevernog vjetra koji ce rastjerati ovo govno iznad nas, a oni ce ko fol biti zasluzni za prociscavanje tog istog govneta, jer su djelovali na vrijeme.[emoji2]

Sent from my C6603 using Tapatalk
Zanimljiva opservacija, jer vidis, sad kad premotam film na 2014 ako se ne varam... Kada su donijeli zabranu za vozila koja ne ispunjavaju neku normu... Za 36 sati krenuo vjetar i osvanulo divno, suncano jutro ko s razglednice. :)

Kako je narod retardiran, ne bi me cudilo da igraju na to. :lol:
Pa mediji bi onda u tom slucaju trebalo sa prenesu da se zakon nije postovao da je cak i vise auta na cestama ali posto su i mediji potkupljeni nista od tog..
Ako im ovo upali i povuce se smog onda smo ga najebali ovo par nelar ce ostat zauvijek jer "radi" i lakse je nego uvoditi neke beneficije za plin ili struju...
Znaci uvjerice stoku da je ovo sve zbog auta smog i tad smo popusili


to je to
Posts: 318
Joined: 13/07/2008 00:45
Has thanked: 1 time

#602 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by to je to » 25/12/2016 13:00

to je to wrote:
to je to wrote:Pa možemo li bar jedno pismo napisati i poslati našoj mudroj i ekološki osviještenoj vladi?

Na ovih 20 i nešto stranica ima dosta materijala....
I niko ništa........

Mogu li pomenuti pokretanje neke on-line peticije? Ne samo protiv ove odluke već i za neko iole smisleno rješenje problema zagađenja?

Ionako smo danas kući, bar oni parni

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 36947
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#603 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by Alfons Kauders » 25/12/2016 13:01

undefined007 wrote:Jedva čekam sutra da vidim praktičnu primjenu ovog debilizma. :D
Ma sutra ce samo povuci odluku, jer ce veceras malo puhnuti vjetar i to je to.

Onda ce ispasti da je eto vlada imala muda da donese nepopularnu odluku, jer misli na najranjivije, a ne tamo neke vozace... I da nije diskriminirala vozace starijih auta, vec isto jaraneeeee zakon za mene u dvici dizel i onog supka Ekrema s novom Toyotom Aygo... I jos duse drage ne kaznjavaju narod radi Bozica, jer jebiga, Sarajevo je tolerantno, valja i tu posluku porati javnom mnijenju i stadima.

Nedjelja, nema nekih ekonomskih posljedica, ne gube nista, a prave si PR na besmislenim sranjima poput Vucica

pinkman
Posts: 923
Joined: 07/09/2013 18:57
Been thanked: 44 times

#604 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by pinkman » 25/12/2016 13:02

Alfons Kauders wrote:
pinkman wrote:
tutku wrote: pitanje je s pravne strane, ne bih se spustao na nivo papanske komunikacije, a ako imas sta pametno reci - reci, inace razligu
Na osnovu donesene odluke
Detalji su bitni... Tipa koje odluke? Koja se poziva na koju odredbu kog zakona? Da li je u skladu sa tim i tim odredbama federalnih/drzavnih zakona.

Zapravo, hajmo ovako... Da li smo uopste sigurni da je ta odluka zakonita? Jer SDA ima naviku da krsi zakon kad im to odgovara, a nastalu stetu nadoknadi iz dzepova poreskih obeznika (recimo presude javnog sektora po osnovu kolektivnih ugovora koje su nas kostale vise od pola milijarde - and counting).

Drugo je pitanje koji je IMBECIL TEŠKE KATEGORIJE mogao da donese takvu odluku za podrucje CIJELOG kantona, bez izuzetka za odredjene pravce i naselja koja nemaju veze s ovim problemom... Jer to bi npr. znacilo da iz Tuzle u Mostar ne mozes putovati ni preko Olova ni preko Zenice, koristeci nafrekventnije magistrale, dionice Vc, kao i sarajevsku zaobilaznicu... Sad ispada da neko na Nisicima ne moze voziti do susjednog sela, radi problema s kojim nemaju blage veze?
Sve je to lijepo, ali odluka je sigurno zakonita. Posebnu tezinu joj daje vanredna situacija. Drugo je sto je bespotrebna. Ja vjerujem da je zabrana lozenja bolja solucija, ali tu KS treba pomoci ljudima da se prikljuce na grijanje i slicno.

Konakovic se jos jednom pokazao kao demagog i sminker.

User avatar
MOSALJOZE
Posts: 120449
Joined: 26/11/2012 20:09
Location: Republika Bosna i Hercegovina
Been thanked: 1 time

#605 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by MOSALJOZE » 25/12/2016 13:02

Sad gledam rijetkoooooooooo koji sa parnim prodje


tempuser
Posts: 12570
Joined: 08/04/2015 10:35
Has thanked: 70 times
Been thanked: 120 times

#607 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by tempuser » 25/12/2016 13:04

cpu_fan wrote:
tempuser wrote:
tutku wrote:Je li neko saznao na osnovu kojeg akta ce murija pisati kaznu s obzirom da cu ja prvi redovno vozit auto nebitno dal je par - nepar.
Drot je ovl. sluzb. lice ciji je mandat da sprovvodi zakone, a ne samo ZOBS i sprovodi svaki zakon/akt/pravilnik/odluku za koji mu je drzava dala mandat. Isti drot moze pisati kaznu za prekoracenje brzine, preglasnu muziku i nelegalnog taksistu, a sva tretiraju razliciti zakoni.
Vlada je izvršna a ne zakonodavna vlast koliko se ja razumijem!
Drzava su i zakonodavna i izvrsna vlast. ne znam sta pokusavas osporiti?????
Zakonodavna vlast tj skupstine usvajaju zakone, izvrsne vlasti tj vlade ih primjenjuju.
Svaka izvrsna vlast se u svojoj odluci mora pozvati na akt zakonodavne vlasti. Nadjite teskt odluke, u preambuli je navedeno na osnovu cega je donijeta, a u tekstvu na osnovi cega su propisane kazne i ko je nadlezan za sprovodjenje.

User avatar
hopi
Posts: 2679
Joined: 05/03/2009 23:03
Location: zemlja moja
Has thanked: 4 times
Been thanked: 20 times

#608 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by hopi » 25/12/2016 13:06

jebem policiju nesposobnu

hadžići, tarčin sve se vozi kao da nema zabrane, nigdje policije da kontroliše, trebaju stajati svaki kilometar

jebote ja se preorganizovao jer ne smijem danas voziti sa euro 4 motorom, a sve kršine i grobovi sa euro -3 izašli danas na cestu a
nigdje murije (ovo govorim za potez hadžići tarčin, ne znam kako je u SA kontroliše li se tu

User avatar
mayab
Posts: 18428
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO
Has thanked: 257 times
Been thanked: 153 times

#609 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by mayab » 25/12/2016 13:08

Image
Ja danas "smijem" voziti, ali nemam potrebu, mogu li ja onda sutra voziti, jer sutra MORAM :?:

User avatar
undefined007
Posts: 1055
Joined: 13/05/2014 16:37
Been thanked: 5 times

#610 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by undefined007 » 25/12/2016 13:09

Vozi ba ko ti brani lud si ako postujes. :D

User avatar
JThomas
Posts: 64674
Joined: 24/05/2008 15:01
Location: vjerna ŽEKIPA
Been thanked: 445 times

#611 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by JThomas » 25/12/2016 13:10

i sutra će ti dodik sa razumnim argumentima moći reći - eto šta vam je sarajevo, eto šta vam je sda, eto šta vam je bošnjačka vlast. e ovo je pravo "davanje municije dodiku", samo ljudi ne vide od opsjednutosti nacijom i vjerom. i bakir je u argumentaciji spao na nivo - sarajevo ima veću ekonomiju od cijele rs, e evo ti sad kontraargument, mi imamo vodu i mogućnost kretanja...

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 36947
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#612 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by Alfons Kauders » 25/12/2016 13:10

autoskolee wrote:
Alfons Kauders wrote:
konektovan wrote:Kako vlada prati meteorolóske prilike i donosi odluke na brzaka. Meteorolozi najavili promjene u vidu sjevernog vjetra koji ce rastjerati ovo govno iznad nas, a oni ce ko fol biti zasluzni za prociscavanje tog istog govneta, jer su djelovali na vrijeme.[emoji2]

Sent from my C6603 using Tapatalk
Zanimljiva opservacija, jer vidis, sad kad premotam film na 2014 ako se ne varam... Kada su donijeli zabranu za vozila koja ne ispunjavaju neku normu... Za 36 sati krenuo vjetar i osvanulo divno, suncano jutro ko s razglednice. :)

Kako je narod retardiran, ne bi me cudilo da igraju na to. :lol:
Pa mediji bi onda u tom slucaju trebalo sa prenesu da se zakon nije postovao da je cak i vise auta na cestama ali posto su i mediji potkupljeni nista od tog..
Ako im ovo upali i povuce se smog onda smo ga najebali ovo par nelar ce ostat zauvijek jer "radi" i lakse je nego uvoditi neke beneficije za plin ili struju...
Znaci uvjerice stoku da je ovo sve zbog auta smog i tad smo popusili
Ma nece, tj nece ni pokusati...

Ovo ce koristiti za spin... U smislu, eto mi bi nesto pokusali, ali vidite da ne ide - narod kritikovao i mi smo bili primorani povuci odluku bla bla bla...

Mozda se uklapa i u pricu o akcizama? Da se ne lazemo - gorivo kod nas nije skupo, a raja fakat bezveze sere za akcize... Juce sam autom presao cijeli grad, od Stupa do M. Dvora i tesko mi je povjerovati da raja "nema za gorivo" jer su ulice bile punije no ikad. Katastrofa... I, opet da se ne seremo, da je narodu gorivo zaista tako skupo - kurac bi imali vise registrovanih auta nego zaposlenih.

User avatar
muz66
Posts: 17881
Joined: 24/03/2009 00:33
Location: Tamo gdje se dimi šiša i sluša Crvena jabuka
Been thanked: 3 times

#613 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by muz66 » 25/12/2016 13:12

Euro 5+LPG, Boga mi ne pada mi na pamet postovati odluku. Neka ga coke.


autoskolee
Posts: 285
Joined: 13/08/2014 23:00

#615 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by autoskolee » 25/12/2016 13:13

Pa skupo je gorivo ali se mora natociti jer je potreba..
Ti ako vidis auto na cesti ne vidis dje je on morao da ustedi da bi vozio auto.. Na hrani, odjeci itd itd

User avatar
Edin H.
Posts: 38583
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana
Has thanked: 52 times
Been thanked: 32 times

#616 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by Edin H. » 25/12/2016 13:14

MOSALJOZE wrote:Sad gledam rijetkoooooooooo koji sa parnim prodje
Samo prati. :D

User avatar
kafanski_covjek
Posts: 2328
Joined: 09/10/2016 18:38

#617 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by kafanski_covjek » 25/12/2016 13:16

Edin H. wrote:
MOSALJOZE wrote:Sad gledam rijetkoooooooooo koji sa parnim prodje
Samo prati. :D
ima ih koliko hoces da voze sa parnim

User avatar
JThomas
Posts: 64674
Joined: 24/05/2008 15:01
Location: vjerna ŽEKIPA
Been thanked: 445 times

#618 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by JThomas » 25/12/2016 13:18

gorivo objektivno i nije skupo čak ni po našem standardu. samo je li to potreban i dovoljan razlog da ga treba poskupiti? "jer sam u mogućnosti"?

tačno je i da se vozi previše, to niko razuman ne može osporiti. ali "nadrazlog" za taj razlog je isključivo sda vlast. uništenjem gradskog prevoza, pa nadalje.

User avatar
avetinja
Posts: 28878
Joined: 19/07/2014 13:31
Has thanked: 12 times
Been thanked: 16 times

#619 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by avetinja » 25/12/2016 13:19

konektovan wrote:Kako vlada prati meteorolóske prilike i donosi odluke na brzaka. Meteorolozi najavili promjene u vidu sjevernog vjetra koji ce rastjerati ovo govno iznad nas, a oni ce ko fol biti zasluzni za prociscavanje tog istog govneta, jer su djelovali na vrijeme.[emoji2]

Sent from my C6603 using Tapatalk
Hajmo svi popaliti gume i kaljače, da natjeramo zagađenost na 500. Kad je šenluk, nek' i hala gori.

User avatar
MrNobody
Posts: 32
Joined: 15/12/2013 14:02

#620 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by MrNobody » 25/12/2016 13:21

Vlada KS ne postupa po planu interventnih mjera u slučaju prekomjerne zagađenosti zraka u Kantonu Sarajevo.

Čitam plan interventnih mjera Vlade KS iz kojeg je izvedena ova odluka par-nepar i vidim da ne postupaju baš po planu što se tiče zagađenja. Tamo su naveli mjere koje će preduzeti u zavisnoti od epizode povećanog zagađenja (1. Pripravnost, 2. Upozorenje, 3. Uzbuna).

Što se tiče saobraćaja za vrijeme Pripravnosti se navodi:Zabrana kretanja automobila (na potezu Baščaršija – Ilidža u oba smjera), čiji benzinski motori imaju normu manju od EURO1 ili dizel motori normu manju od EURO3 uz pojačane kontrole organa MUP-a. Ovo se ne odnosi na vozila policije, inspekcije, ministarstva odbrane, javnog gradskog prevoza, javnih komunalnih preduzeća, vozila sa diplomatskim tablicama i vozila hitnih intervencija civilne zaštite, hitne pomoći, vatrogasaca). Ovo znači da ne bismo trebali viđati ta vozila da se kreću dok traje pripravnost, a ima ih na svakom koraku. Dakle, ne postupaju po planu!

Za vrijeme Upozorenja se navodi: Osiguravanje protoka motornih vozila bez dužeg zadržavanja na glavnim gradskim raskrsnicama sa izmjerenim najvećim koncentracijama zagađujućih materija, putem uvođenja Centra za upravljanje i nadzora semaforiziranih raskrsnica gdje bi se iz kontrolnog centra moglo utjecati na dužinu trajanja „zelenog vala“, ili izmjenom signalnog plana semaforiziranih raskrsnica na glavnoj gradskoj saobraćajnici od Baščaršije do Ilidže. Koliko ja znam nemamo Centar za upravljanje i nadzor semaforiziranih raskrsnica u Sarajevu, niti se ovaj Centar može napraviti preko noći. Dakle, ne postupaju po planu!

Za vrijeme Uzbune se navodi: Privremeno ograničenje upotrebe motornih vozila (uvođenje sistema vožnje “par”- “nepar” tablica). Ovo se ne odnosi na vozila policije, ministarstva odbrane, javnog gradskog prevoza, komunalnih preduzeća, vozila sa diplomatskim tablicama, i vozila hitnih intervencija (hitna pomoć, civilna zaštita, vatrogasci), vozila za snabdjevanje lijekovima i namirnicama. Tek kad ispoštuju mjere iz epizode Pripravnosti i Upozorenja ova mjera bi imala smisla. Recimo da su ispoštovali sve mjere iz epizode Pripravnosti i Upozorenja znači da i dalje na ulici ne bismo trebali viđati vozila koja imaju norme manje od EURO1 (benzin) i EURO3 (dizel), a danas više Golfova 2 sa neparnim tablicama nego inače. Dakle, ne postupaju po planu!

User avatar
JThomas
Posts: 64674
Joined: 24/05/2008 15:01
Location: vjerna ŽEKIPA
Been thanked: 445 times

#621 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by JThomas » 25/12/2016 13:23

ja bih prvi koristio gradski prevoz samo da je on brz i pouzdan. da možeš razumno da se nadaš da ćeš na vrijeme doći iz tačke a u tačku b. ali ovako jednostavno i naprosto ne mogu sebi da priuštim tu zajebanciju.

eto, za početak ne bi morao biti ni čist što se mene tiče, 10-15 min čovjek može na glavi izdržati :mrgreen: :gunjastajl:

User avatar
problemnatravunu
Posts: 8860
Joined: 26/10/2014 07:41
Location: Sarajevo
Has thanked: 213 times
Been thanked: 104 times

#622 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by problemnatravunu » 25/12/2016 13:26

Analiza / Martin Tais: Jedino rješenje za loš zrak je zabrana loženja uglja

25. 12. 2016. u 08:33:00 Radiosarajevo.ba

Jutros od 7 sati na putevima u Kantonu Sarajevo provodi se "par-nepar" sistem saobraćanja, kao jedan od vidova smanjenja zagađenja zraka u zimskom periodu, sve u sklopu epizode "Uzbuna".

Veliki je broj onih koji su reagirali na ovakve mjere, koje je uveo Operativni štab Vlade Kantona Sarajevo, a među njima je svakako jedna od najrelevantnijih kritika bila ona napisana na Facebook profilu Martina Taisa, stručnjaka za kvalitetu zraka i klimatske promjene.

Tais je, za sve one koje to zanima, pojasnio kako se to upravlja zrakom, te koje mjere je potrebno provoditi s ciljem prevencije ovakvih alarmantno pogoršanih uslova u Sarajevu, ali i brojnim drugim gradovima diljem BiH.

"Zaštita okoliša, u prvom redu, ostvaruje se smislenim upravljanjem prostorom za što je nužno dobro poznavanje tog prostora, njegovih obilježja, vrednota, osjetljivosti i ugroženosti. Tek tada je moguće objektivizirati probleme, utvrditi uzroke te pronaći najdjelotvornija rješenja unapređivanja stanja okoliša. Zrak kao ograničavajući faktor razvoja Grada Sarajeva zbog prirodnih i orografskih uslova je bitan ograničavajući faktor", ističe Tais u svom obrazlaganju problema.

Nadalje, pojašnjeno je i da stabilne vremenske situacije doprinose akumuliranju štetnog zraka u atmosferi grada, jer u ovakvim vremenskim situacijama nema generalnih vazdušnih strujanja u prizemnom sloju tamosfere. Zbog svega toga potrebno je smanjiti emisiju štetnih materija u zrak, za što postoji nekoliko načina koje je Tais i naveo.

"Sarajevo je prije rata uvelo plin, kao energent, za zagrijavanje. Posljednjih godina se uočava trend povecanja SO2 i crnog dima u atmosferi grada, a što je posljedica sve veće potrošnje ugljeva u domaćinstvima i nekim kotlovnicama. Ugalj, koji se koristi je sumnjivog kvaliteta –povećanog sadržaja sumpora.
Postoje odluke u zakonskim propisima KS o vrsti ugljeva koji se mogu koristiti na području kantona. Nema kontrole koje se vrste ugljeva koriste u kantonu, niti u kojim količinama.
Potrebno naći rješenja za destimulaciju korištenja ugljeva, kao i stimulaciju korištenja plina ili alternativnih goriva - biomase, energije sunca, vjetra i slično.
Treba donositi dugoročna rješenja na smanjenju emisija u zrak, jer je kapacitet sarajevske kotline u hladnijem dijelu godine ograničen visinom sloja temperaturne inverzije", objašnjava Tais, te ističe da je mjera i naredba o proglašenju "Pripravnosti", a ne "Uzbune" jedina ispravna u ovom trenutku i može doprinijeti poboljšanji kvaliteta zraka.

No, navodi da je ovo samo kratkoročna mjera i da će se ubuduće morati razmišljati dugoročnije, kako se ovakve i gore situacije ne bi dešavale svakodnevno, te je potrebna izrada strateških ciljeva i mjera smanjenja emisije štetnih materija u zrak.

"Prvi cilj je potpuna zabrana korištenja čvrstih goriva, posebno uglja. Dugoročno treba zamijeniti korištenje uglja sa kotištenjem plina. Naravno ne može se zabraniti ljudima da se griju na ugalj, a ne ponuditi im prihvatljivo rješenje. Treba zato subvencionirati cijene plina u tri zimska mjeseca u KS da bi bio isti ili jeftiniji od uglja. Treba stimulisati ugradnju plina u automobile, a gradski saobračaj da koristi samo plin. Treba stimulirati utopljavanje zgrada, kao poznatu mjeru u svijetu, da bi se izvršile uštede potrošnje energije - goriva", poručuje Tais.

Ističe da su sve ove mjere, koje treba pripremati dugoročno, poznate u cijelom svijetu, te da samo tako možemo spriječiti ono što se ovih dana dešava u glavnom gradu BiH.

"Moramo imati u vidu da je i London šezdesetih godina imao velikih problema sa smogom - zagađenim zrakom i rješio ga. Kako ga je rješio? Tako što je zabranio loženje uglja", zaključuje Tais.
KONAČNO NEKO KVALIFICIRAN NEŠTO REKAO O OVOME

_ado_
Posts: 631
Joined: 18/10/2007 18:32

#623 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by _ado_ » 25/12/2016 13:27

Murija na kruznom toku u Hrasnici, zaustavili starijeg audia, zadnji broj 4. Kolko sam uspio primjetiti, samo upozoravaju.

User avatar
JThomas
Posts: 64674
Joined: 24/05/2008 15:01
Location: vjerna ŽEKIPA
Been thanked: 445 times

#624 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by JThomas » 25/12/2016 13:28

MrNobody wrote:Vlada KS ne postupa po planu interventnih mjera u slučaju prekomjerne zagađenosti zraka u Kantonu Sarajevo.

Čitam plan interventnih mjera Vlade KS iz kojeg je izvedena ova odluka par-nepar i vidim da ne postupaju baš po planu što se tiče zagađenja. Tamo su naveli mjere koje će preduzeti u zavisnoti od epizode povećanog zagađenja (1. Pripravnost, 2. Upozorenje, 3. Uzbuna).

Što se tiče saobraćaja za vrijeme Pripravnosti se navodi:Zabrana kretanja automobila (na potezu Baščaršija – Ilidža u oba smjera), čiji benzinski motori imaju normu manju od EURO1 ili dizel motori normu manju od EURO3 uz pojačane kontrole organa MUP-a. Ovo se ne odnosi na vozila policije, inspekcije, ministarstva odbrane, javnog gradskog prevoza, javnih komunalnih preduzeća, vozila sa diplomatskim tablicama i vozila hitnih intervencija civilne zaštite, hitne pomoći, vatrogasaca). Ovo znači da ne bismo trebali viđati ta vozila da se kreću dok traje pripravnost, a ima ih na svakom koraku. Dakle, ne postupaju po planu!

Za vrijeme Upozorenja se navodi: Osiguravanje protoka motornih vozila bez dužeg zadržavanja na glavnim gradskim raskrsnicama sa izmjerenim najvećim koncentracijama zagađujućih materija, putem uvođenja Centra za upravljanje i nadzora semaforiziranih raskrsnica gdje bi se iz kontrolnog centra moglo utjecati na dužinu trajanja „zelenog vala“, ili izmjenom signalnog plana semaforiziranih raskrsnica na glavnoj gradskoj saobraćajnici od Baščaršije do Ilidže. Koliko ja znam nemamo Centar za upravljanje i nadzor semaforiziranih raskrsnica u Sarajevu, niti se ovaj Centar može napraviti preko noći. Dakle, ne postupaju po planu!

Za vrijeme Uzbune se navodi: Privremeno ograničenje upotrebe motornih vozila (uvođenje sistema vožnje “par”- “nepar” tablica). Ovo se ne odnosi na vozila policije, ministarstva odbrane, javnog gradskog prevoza, komunalnih preduzeća, vozila sa diplomatskim tablicama, i vozila hitnih intervencija (hitna pomoć, civilna zaštita, vatrogasci), vozila za snabdjevanje lijekovima i namirnicama. Tek kad ispoštuju mjere iz epizode Pripravnosti i Upozorenja ova mjera bi imala smisla. Recimo da su ispoštovali sve mjere iz epizode Pripravnosti i Upozorenja znači da i dalje na ulici ne bismo trebali viđati vozila koja imaju norme manje od EURO1 (benzin) i EURO3 (dizel), a danas više Golfova 2 sa neparnim tablicama nego inače. Dakle, ne postupaju po planu!
naravno da ne postupaju. nego nemaš novinara, nemaš nekupljene opozicije pa da neko priupita...

to je to
Posts: 318
Joined: 13/07/2008 00:45
Has thanked: 1 time

#625 Re: PAR - NEPAR U KS,blago nama ko nam upravlja zivotima

Post by to je to » 25/12/2016 13:29

MrNobody wrote:Vlada KS ne postupa po planu interventnih mjera u slučaju prekomjerne zagađenosti zraka u Kantonu Sarajevo.

Čitam plan interventnih mjera Vlade KS iz kojeg je izvedena ova odluka par-nepar i vidim da ne postupaju baš po planu što se tiče zagađenja. Tamo su naveli mjere koje će preduzeti u zavisnoti od epizode povećanog zagađenja (1. Pripravnost, 2. Upozorenje, 3. Uzbuna).

Što se tiče saobraćaja za vrijeme Pripravnosti se navodi:Zabrana kretanja automobila (na potezu Baščaršija – Ilidža u oba smjera), čiji benzinski motori imaju normu manju od EURO1 ili dizel motori normu manju od EURO3 uz pojačane kontrole organa MUP-a. Ovo se ne odnosi na vozila policije, inspekcije, ministarstva odbrane, javnog gradskog prevoza, javnih komunalnih preduzeća, vozila sa diplomatskim tablicama i vozila hitnih intervencija civilne zaštite, hitne pomoći, vatrogasaca). Ovo znači da ne bismo trebali viđati ta vozila da se kreću dok traje pripravnost, a ima ih na svakom koraku. Dakle, ne postupaju po planu!

Za vrijeme Upozorenja se navodi: Osiguravanje protoka motornih vozila bez dužeg zadržavanja na glavnim gradskim raskrsnicama sa izmjerenim najvećim koncentracijama zagađujućih materija, putem uvođenja Centra za upravljanje i nadzora semaforiziranih raskrsnica gdje bi se iz kontrolnog centra moglo utjecati na dužinu trajanja „zelenog vala“, ili izmjenom signalnog plana semaforiziranih raskrsnica na glavnoj gradskoj saobraćajnici od Baščaršije do Ilidže. Koliko ja znam nemamo Centar za upravljanje i nadzor semaforiziranih raskrsnica u Sarajevu, niti se ovaj Centar može napraviti preko noći. Dakle, ne postupaju po planu!

Za vrijeme Uzbune se navodi: Privremeno ograničenje upotrebe motornih vozila (uvođenje sistema vožnje “par”- “nepar” tablica). Ovo se ne odnosi na vozila policije, ministarstva odbrane, javnog gradskog prevoza, komunalnih preduzeća, vozila sa diplomatskim tablicama, i vozila hitnih intervencija (hitna pomoć, civilna zaštita, vatrogasci), vozila za snabdjevanje lijekovima i namirnicama. Tek kad ispoštuju mjere iz epizode Pripravnosti i Upozorenja ova mjera bi imala smisla. Recimo da su ispoštovali sve mjere iz epizode Pripravnosti i Upozorenja znači da i dalje na ulici ne bismo trebali viđati vozila koja imaju norme manje od EURO1 (benzin) i EURO3 (dizel), a danas više Golfova 2 sa neparnim tablicama nego inače. Dakle, ne postupaju po planu!

A da ovo proslijediš na [email protected] ?

Post Reply