Ovo sa HA-LWU nema nikakve veze sa postupcima i odlukama kontrole letenja, nego je to odluka kapetana aviona da, nakon ponovljenog pokušaja slijetanja, odustane zbog jakih udara leđnog vjetra i preusmjeri avion za Beograd.SmokingMan wrote: ↑16/09/2022 00:05 Izgleda da je neko dobro zasrao u BHANSA sa postavljanjem kadrova.
Čuo sam ga kako 2 puta prelijeće preko Dobrinje jer nije mogao sletjeti na pistu, a prije njega je na par minuta sletio avion iz Zagreba (vjerovatno se nije na vrijeme parkirao za iskrcavanje putnika, ili šta već), da bi se prilikom drugog pokušaj na pisti za odlazni let pojavio Wizzov avion za Dubai . Umjesto da pomaknu termin letenja kako bi se prizemljio ovaj iz Brisela (isto Wizzow ), iz x,y razloga opet šalju pilotu intel da ne može sletjeti. Na kraju svega, pilot je iz nekih razloga preskočio Tuzlu i skrenuo na skroz drugu stranu, prema Beogradu.
Nije pokušao sletanje iz suprotnog smjera, ili zbog toga što je već bio mrak, ili zbog toga što nije kvalifikovan za vizualno sletanje na pistu sarajevskog aerodroma.
Inače, HA-LWU bi trebao danas u 10:08 (lokalno vrijeme) da sleti na sarajevski aerodrom, iz Beograda.