Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
džakailibu wrote: ↑17/08/2021 11:18
Smetljarska firma sto jest jest i ne tako jeftina uopste. Nego, postoji li mogucnost da istovremeno odaberem razlicite karte za razlicite osobe? Npr. ako putujem sa sinom hocuda izaberem za sebe kartu sa jednom torbom do 20 kg a sinu samo ruksak i njegova karta izadje mnogo jeftinija. Koliko sam shvatio za sada za tako nesto trebam kupiti odvojene karte odnosno dva puta ulaziti na njohovu stranicu i zapoceti kupovinu.
Postoji, za svakog putnika unutar jedne kupovine možeš odabrati šta hoćeš. Na 4 osobe npr. možeš staviti da dvije idu sa onim uključenim ruksakom, treća sa koferom, a četvrta sa još većim koferom ako hoćeš. To je uvijek moglo. Čak možeš i u polasku precizirati jedno, a u povratku drugo vezano za kofere (npr. planiraš da uzmeš dodatni kofer u povratku za suvenire, a u polasku ti nije potreban).
Jedino obrati pažnju koliko košta Wizz Priority, jer sa njim možeš nekad proći jeftinije nego sa dodatnim manjim koferom, a zapravo dobiješ isto i čak se prije možeš ukrcati.
Iz kojeg razloga? Uvjek sam platio ono sto sam i rezervisao. Nikad problema nisam imao.
Ja i meni bliske osobe vazda. Vazda nesto dodatno placas, ako ne procitas dobro malim slovima sta pise, popusis ekstra placanje zbog online bookinga, malu torbicu gdje stane pasos i mobitel racunaju ko "ekstra kofer"... Itd itd
Wizz Air dozvoljava unos ruksaka određenih dimenzija. Pored toga možeš na sebi imati jaknu, kapu i slično.
Ako imaš torbicu ili neki ceker, na nekim aerodromima oni to smatraju prtljagom (kao mali ruksak) i onda traže da se doplati. To je u skladu sa njihovim pravilima.
Na nekim aerodromima te puste sa tim, što tehnički nije u skladu sa pravilima Wizz Aira, ali putnicima to naravno odgovara i onda se stvori dojam da se torbica nikad ne doplaćuje (što nije tačno).
Ja kad putujem, uvijek ponesem torbicu, ali sam i uvijek spreman da je uguram u ruksak/kofer, a njen sadržaj po džepovima ukoliko budu pravili probleme.
Iz kojeg razloga? Uvjek sam platio ono sto sam i rezervisao. Nikad problema nisam imao.
Ja i meni bliske osobe vazda. Vazda nesto dodatno placas, ako ne procitas dobro malim slovima sta pise, popusis ekstra placanje zbog online bookinga, malu torbicu gdje stane pasos i mobitel racunaju ko "ekstra kofer"... Itd itd
Ja licno nikad nisam imao problem. Ima mjera koliko kofer moze biti i toga se pridrzavam. Jaknu na sebe i torbu za oko stomaka radi licni dokumenata i to je to. I nema sanse da moram donaplatiti nesto. Za mene su za sada uvjek odlicni bili. A i cijenu sam stanlo uhvatio povoljnu za tuzlu i nazad. BL i sarajevo do sada nisam nikad isao sa wizzair posto je tek nova linija. Ali vidim nisu ni one nesto skupe.
Iz kojeg razloga? Uvjek sam platio ono sto sam i rezervisao. Nikad problema nisam imao.
Ja i meni bliske osobe vazda. Vazda nesto dodatno placas, ako ne procitas dobro malim slovima sta pise, popusis ekstra placanje zbog online bookinga, malu torbicu gdje stane pasos i mobitel racunaju ko "ekstra kofer"... Itd itd
Ne razumijem sta ocekujes od karte koja pocinje od 20 eura? Znas li koliko njih jedan let kosta? Aerokompanije imaju minimalne profitne marze, zato svako malo neka ogromna aerokompanija ode u stecaj. Normalno da ce naci svaku caku da ti naplate koji euro dodatno. Ako zelis da ti je sve uracunato u cijenu, pripremi se da platis prosjecnu platu u BiH za jedan let.
Nikad za Wizz ili bilo koju drugu kompaniju nisam morao (do)platiti nešto što nisu naveli, samo treba citati. Imaju razne dimenzije kofera, ima priority, pa svako neka odabere šta mu odgovara.
Druga je stvar što naš narod misli ako je karta 20-30e da je to isto što i autobus pa nosi 20kg zimnice, kupusa, sireva, cevapa i ostalog
Najdraze mi je kad čekaju u redu 2h da bi prvi usli u avion (navika iz buseva valjda da ne ostanu bez mjesta), a onda im kažu prvo ulazi onaj ko ima priority, pa cekaju još a drugi ulaze
Last edited by sve_ovo_ja on 18/08/2021 16:31, edited 1 time in total.
Bluemore wrote: ↑18/08/2021 14:26
Let iz Sarajeva u 6:15 , Kad je potrebno biti na aerodromu?
u 5 bez srkleta
sve_ovo_ja wrote: ↑17/08/2021 18:13
Najdraze mi je kad čekaju u redu 2h da bi prvi usli u avion (navika iz buseva štali da ne ostanu bez mjesta), a onda im kažu prvo ulazi onaj ko ima priority, pa cekaju još a drugi ulaze
imamo let za memingen, iz tuzle supruga i ja 09.09, ručni prtljag. ako bi došlo do naglog povećanja pozitivnih na covid, i da se let odgodi, postoji li ikakva mogućnost povrata novca?
Bluemore wrote: ↑18/08/2021 14:26
Let iz Sarajeva u 6:15 , Kad je potrebno biti na aerodromu?
u 5 bez srkleta
sve_ovo_ja wrote: ↑17/08/2021 18:13
Najdraze mi je kad čekaju u redu 2h da bi prvi usli u avion (navika iz buseva štali da ne ostanu bez mjesta), a onda im kažu prvo ulazi onaj ko ima priority, pa cekaju još a drugi ulaze
djuzepee wrote: ↑18/08/2021 15:01
imamo let za memingen, iz tuzle supruga i ja 09.09, ručni prtljag. ako bi došlo do naglog povećanja pozitivnih na covid, i da se let odgodi, postoji li ikakva mogućnost povrata novca?
djuzepee wrote: ↑18/08/2021 15:01
imamo let za memingen, iz tuzle supruga i ja 09.09, ručni prtljag. ako bi došlo do naglog povećanja pozitivnih na covid, i da se let odgodi, postoji li ikakva mogućnost povrata novca?
edit: i kakve su mogućnosti da se to dogodi?
Ako oni (Wizz) otkažu ili pomjere datum leta, onda ti ponude 3 opcije:
1. Da prihvatiš novi datum/vrijeme leta koji su ponudili
2. Da ti vrate puni iznos koji si platio na karticu (moze i potrajati refundiranje od par dana do koju sedmicu)
3. Da ti uplate 120% od cijene koju si platio na tvoj wizz account koje možeš koristiti za naredna putovanja. Znači ako si platio 100e originalni let, dobiti ćeš 120e kredita na account.
Šanse da otkazu: Uvijek postoje, ali iskreno vrlo male da će otkazati 09.09, ne bi se trebalo toliko pogorsati.
Pitanje koje nije nužno vezano za Wizz Air, nego generalno aviokompanije. Vidim da neke nude kao mogućnost osiguranja ukoliko čovjek iz objektivnih razloga ne može letiti. Pretpostavljam da je to bilo i ranije, ali nikad nisam ni obraćao pažnju do sada, kada postoji bojazan da će test na Covid-19 biti pozitivan. Je li iko koristio ovu opciju i kako funkcioniše? Recimo, kad se pokuša kupiti karta, avio kompanije nude za 20 dolara ovu mogućnost uz naznaku da vraćaju "90% para".
Helem, ako kupim kartu za 30. august i na testiranju 29. augusta dobijem pozitivan test, ne bude problema? Je li iko imao iskustva sa zaštitom ove vrste
djuzepee wrote: ↑18/08/2021 15:01
imamo let za memingen, iz tuzle supruga i ja 09.09, ručni prtljag. ako bi došlo do naglog povećanja pozitivnih na covid, i da se let odgodi, postoji li ikakva mogućnost povrata novca?
prosle godine sam dobio cijeli iznos nazad jer je samo jedan let pomjeren za naredni dan.
Pitam, jer mi je rodjak prije mjesec dana putovao, i navodno kao kad ideš avionom nema veze sto si vakcinisan moraš imati test. Pa sad nisam siguran stvarno jel to istina, jel neko skoro letio pa da zna iz prve ruke,