Haman je tebi ovo najbitnija stvar u cijeloj ovoj priči.Palmalma wrote: ↑03/02/2021 16:58 80% aviona koji bi iz Billunda sletio u Tuzlu je bio popunjen putnicima za Sarajevo. Jos uz to morali su prolaziti sav nas javasluk od autobuskog prevoza, divljih taksi sluzbi, rent a car-ova....
Jasno je da se let Bilund - Tuzla moze sutra ugasiti posto otvore Kopenhagen - Sarajevo.
Ukratko, ovo je kraj tuzlanskog aerodroma
Wizz air
- dale cooper
- Posts: 28474
- Joined: 03/04/2007 09:55
- Location: Twin Peaks/Red Room
#2801 Re: Wizz air
-
- Posts: 3943
- Joined: 29/06/2014 07:53
#2802 Re: Wizz air
Bas ce propast Tuzlanski aerodrom, zbog ovoga.
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#2803 Re: Wizz air
Nu vraga, cudo da se saraJvo Havadrom do sad nije sjetilo ovogaPorodice Foht wrote: ↑03/02/2021 14:23E, to je vec nesto drugo.Nike af1 white wrote: ↑03/02/2021 14:21nema nista aerodrom krajem novembra dao povoljne uslove na odredjeni period aviokompaniji koja bi uspostavila letove na nove destinacije i stacionirala dva aviona do kraja ugovora i wizz air pobjedio na tom konkursku imace nize cijene usluga na aerodromu i dio financijske potpore za otvaranje jos dodatnih linijaPorodice Foht wrote: ↑03/02/2021 14:12
Pa zar nije zbunjujuce da lete iz SA u tolikom broju a valja platiti masnu taksu, au Tuzli haman sve dzaba? Nesto tu ima.
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#2804 Re: Wizz air
Nece se ni sarajlije omastiti...desetine miliona sarajevski aerodrom je bacio na uhljebe i propale avio kompanije...a bit ce interesantno objasniti Tuzlacima otkud kod komercijalnih utabanih linija i kompanija bas Wizz da se nadje.
- visuljak
- Posts: 994
- Joined: 26/11/2020 14:05
#2805 Re: Wizz air
Ne lupaj gluposti.Palmalma wrote: ↑03/02/2021 16:58 80% aviona koji bi iz Billunda sletio u Tuzlu je bio popunjen putnicima za Sarajevo. Jos uz to morali su prolaziti sav nas javasluk od autobuskog prevoza, divljih taksi sluzbi, rent a car-ova....
Jasno je da se let Bilund - Tuzla moze sutra ugasiti posto otvore Kopenhagen - Sarajevo.
Ukratko, ovo je kraj tuzlanskog aerodroma
Pogledaj samo kolika je tuzlanska regija, pogranicna mjesta iz Hrvatske i Srbije...svi su bili vezani za TZ aerodrom.
Izgradjena glavna zgrada a evo ovih dana ide i atrijum.
Kamo srece da svaki veci grad ima avio saobracaj.
-
- Posts: 15614
- Joined: 13/05/2009 19:04
- Location: TK
#2806 Re: Wizz air
Umjesto da nadju jos jednu low cost kompaniju i da se wizz air i ta druga takmice cijenama i kvalitetom usluge...struĆnaci (uhljebi) iz Sarajevskog aerodroma su se sjetili da ukradu aviokompaniju koja je ozivjela jedan aerodrom u BiH ,ovaj Tuzlanski
Kakvih debila ima ovdje kod nas,to nigdje na svijetu nema ...nevjerovatno
Kakvih debila ima ovdje kod nas,to nigdje na svijetu nema ...nevjerovatno
-
- Posts: 3224
- Joined: 30/05/2009 14:29
- Location: Manila
-
- Posts: 3943
- Joined: 29/06/2014 07:53
#2808 Re: Wizz air
Pa osjetice ce sigurno, ali da ce propast radi ovog nece. Cijeli sjever, sjever-istok i sjeverozapad su dolazili na Tz aerodrom, plus racunajuci Srbiju i Hrvatsku.
Sarajevo je i do sad imalo svoj aerodrom Ali bice zanimljivo kad produzi wizzair za tuzlu, jer ne mogne sletit na sarajevski zbog magle...
Taksi sluzbe ce da rade. Svakako vidicemo i cijene letova.
Sarajevo je i do sad imalo svoj aerodrom Ali bice zanimljivo kad produzi wizzair za tuzlu, jer ne mogne sletit na sarajevski zbog magle...
Taksi sluzbe ce da rade. Svakako vidicemo i cijene letova.
-
- Posts: 2007
- Joined: 20/04/2014 11:48
#2809 Re: Wizz air
Neće TZL propasti, tako su isto govorili kad je Ryanair otvorio letove iz BNX. Ima dovoljno prostora i putnika za sve, vjerovatno će doći do prerasporeda nekih linija, a neke će saobraćati sa oba aerodroma. Linije za Svedsku su uvijek krcate. Mislim da bi pun pogodak bio Oslo bilo koji i Gardemoen i Torp. Sa Torp su bili letovi iz Tuzle i bila je odlična popunjenost, ali eto iz nekog razloga ga ukidoše. Dugi letovi su WIZZ-u najisplativiji, što je putnik duže u avionu to je za njih bolje.
EDIT: veliki plus će biti i ugovaranje SJJ i TZL kao alternativnih aerodroma u slučajevima magle, jer peglanje sa Beogradom a često i Budimpeštom je bilo zaista nezgodno.
EDIT: veliki plus će biti i ugovaranje SJJ i TZL kao alternativnih aerodroma u slučajevima magle, jer peglanje sa Beogradom a često i Budimpeštom je bilo zaista nezgodno.
-
- Posts: 3943
- Joined: 29/06/2014 07:53
#2810 Re: Wizz air
Ma komedija, kako ljudi zele da komsiji crkne krava. Nerealno.
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#2811 Re: Wizz air
Kakva pogranicna, ljudi iz BG i Zagreba su dolazili za tuzlu jer je pred granicom sa obadvije drzave a opet im jeftinije letiti prema evropi...ne vjerujem da ce im se isplatiti sad jos preko suma i gora produziti za sarajevo posebno zimi...cemu li se nadaju onda oni u Bihacuvisuljak wrote: ↑03/02/2021 19:29Ne lupaj gluposti.Palmalma wrote: ↑03/02/2021 16:58 80% aviona koji bi iz Billunda sletio u Tuzlu je bio popunjen putnicima za Sarajevo. Jos uz to morali su prolaziti sav nas javasluk od autobuskog prevoza, divljih taksi sluzbi, rent a car-ova....
Jasno je da se let Bilund - Tuzla moze sutra ugasiti posto otvore Kopenhagen - Sarajevo.
Ukratko, ovo je kraj tuzlanskog aerodroma
Pogledaj samo kolika je tuzlanska regija, pogranicna mjesta iz Hrvatske i Srbije...svi su bili vezani za TZ aerodrom.
Izgradjena glavna zgrada a evo ovih dana ide i atrijum.
Kamo srece da svaki veci grad ima avio saobracaj.
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#2812 Re: Wizz air
To nije Sarajevski aerodrom vec je koliko znam pod federacijom...a i tuzla je davala za izgradnju tog aerodroma znas li koliko je para taj aerodrom potrosio i osnivanje kompanija koje su bile na tom aerodromu pa su propale a para nigdje?
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#2813 Re: Wizz air
TZ je bila baza za wizz airov avion, to se posebno placa...sada ne vjerujem.boshniak wrote: ↑03/02/2021 20:25 Neće TZL propasti, tako su isto govorili kad je Ryanair otvorio letove iz BNX. Ima dovoljno prostora i putnika za sve, vjerovatno će doći do prerasporeda nekih linija, a neke će saobraćati sa oba aerodroma. Linije za Svedsku su uvijek krcate. Mislim da bi pun pogodak bio Oslo bilo koji i Gardemoen i Torp. Sa Torp su bili letovi iz Tuzle i bila je odlična popunjenost, ali eto iz nekog razloga ga ukidoše. Dugi letovi su WIZZ-u najisplativiji, što je putnik duže u avionu to je za njih bolje.
EDIT: veliki plus će biti i ugovaranje SJJ i TZL kao alternativnih aerodroma u slučajevima magle, jer peglanje sa Beogradom a često i Budimpeštom je bilo zaista nezgodno.
-
- Posts: 3224
- Joined: 30/05/2009 14:29
- Location: Manila
#2814 Re: Wizz air
"pod federacijom" baš takoGeneral War wrote: ↑03/02/2021 21:05 To nije Sarajevski aerodrom vec je koliko znam pod federacijom...a i tuzla je davala za izgradnju tog aerodroma znas li koliko je para taj aerodrom potrosio i osnivanje kompanija koje su bile na tom aerodromu pa su propale a para nigdje?
Vlada Federacije BiH još 2005. godine donijela je odluku o uvođenju takse za razvoj i unapređenje avioprometa u tom entitetu. Znatan dio tih sredstva preusmjerava se aerodromima u Tuzli, Mostaru i Bihaću.
O osnovanosti postojanja ove takse više puta se razgovaralo na sjednicama Federalne Vlade, što nam je potvrdila i ministrica okoliša i turizma FBiH Edita Đapo. No, kako sada stvari stoje, do ukidanja te takse neće doći, kazala je Đapo.
"Pokušavali smo na sjednicama Vlade pokrenuti inicijativu da se te takse smanje, međutim, poznato je da dobar dio tog novca ide aerodromima u Tuzli, Mostaru i Bihaću. Sa stanovišta Vlade Federacije BiH to i nije loša razvojna politika, ali sigurno da utiče na turizam u Sarajevu jer bi svi voljeli imati niže cijene aviokarata kada dolaze u Sarajevo", istakala je Đapo.
"Prihode od ove naknade MAS koristi za unapređenje infrastrukture i usluga koje koriste putnici. U vezi s ovim, bitno je napomenuti da se iz ove naknade – putničkog servisa osiguravaju i znatna sredstva za osiguranje MAS-a, napominjući i da većina drugih aerodroma ima posebnu security naknadu u ovu svrhu, dok ista na MAS-u ne postoji. Istovremeno, avioprijevoznici imaju obavezu transfera sredstava po osnovu putničke takse u iznosu od 10 eura po putniku, koju je uvela Vlada FBiH 2005. godine i koja se koristi za razvoj civilnog zrakoplovstva, a ista je u primjeni samo za avionske kompanije koje operiraju s MAS-a. Također, 2017. godine BHDCA je uvela naknadu koju plaćaju avioprijevoznici po prevezenom putniku u odlasku s aerodroma u Bosni i Hercegovini i po toni prevezene robe/tereta u odlasku s aerodroma u Bosni i Hercegovini"
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#2815 Re: Wizz air
Ahafrngla wrote: ↑03/02/2021 21:14"pod federacijom" baš takoGeneral War wrote: ↑03/02/2021 21:05 To nije Sarajevski aerodrom vec je koliko znam pod federacijom...a i tuzla je davala za izgradnju tog aerodroma znas li koliko je para taj aerodrom potrosio i osnivanje kompanija koje su bile na tom aerodromu pa su propale a para nigdje?
Vlada Federacije BiH još 2005. godine donijela je odluku o uvođenju takse za razvoj i unapređenje avioprometa u tom entitetu. Znatan dio tih sredstva preusmjerava se aerodromima u Tuzli, Mostaru i Bihaću.
O osnovanosti postojanja ove takse više puta se razgovaralo na sjednicama Federalne Vlade, što nam je potvrdila i ministrica okoliša i turizma FBiH Edita Đapo. No, kako sada stvari stoje, do ukidanja te takse neće doći, kazala je Đapo.
"Pokušavali smo na sjednicama Vlade pokrenuti inicijativu da se te takse smanje, međutim, poznato je da dobar dio tog novca ide aerodromima u Tuzli, Mostaru i Bihaću. Sa stanovišta Vlade Federacije BiH to i nije loša razvojna politika, ali sigurno da utiče na turizam u Sarajevu jer bi svi voljeli imati niže cijene aviokarata kada dolaze u Sarajevo", istakala je Đapo.
"Prihode od ove naknade MAS koristi za unapređenje infrastrukture i usluga koje koriste putnici. U vezi s ovim, bitno je napomenuti da se iz ove naknade – putničkog servisa osiguravaju i znatna sredstva za osiguranje MAS-a, napominjući i da većina drugih aerodroma ima posebnu security naknadu u ovu svrhu, dok ista na MAS-u ne postoji. Istovremeno, avioprijevoznici imaju obavezu transfera sredstava po osnovu putničke takse u iznosu od 10 eura po putniku, koju je uvela Vlada FBiH 2005. godine i koja se koristi za razvoj civilnog zrakoplovstva, a ista je u primjeni samo za avionske kompanije koje operiraju s MAS-a. Također, 2017. godine BHDCA je uvela naknadu koju plaćaju avioprijevoznici po prevezenom putniku u odlasku s aerodroma u Bosni i Hercegovini i po toni prevezene robe/tereta u odlasku s aerodroma u Bosni i Hercegovini"
19.11.2020
JP Međunarodni aerodrom Sarajevo d.o.o. Sarajevo dodijeljeno je 3.500.000 KM. Od toga je 200.000 KM namijenjeno održavanju i poboljšavanju likvidnosti i izmirenju troškova poslovanja, a 3.300.000 KM za provođenje započetog kapitalnog projekta modernizacije i dogradnje terminala B.
Od 1.000.000 KM dodijeljenih JP Međunarodni aerodrom Tuzla, 200.000 KM predviđeno je za provođenje započetog kapitalnoga projekta modernizacije i dogradnje terminala B, vanjsko uređenje carinskoga skladišta i kupovinu zemljišta i šume po eksproprijaciji za potrebe završetka projekta. Ostalih 800.000 KM namijenjeno je održavanju likvidnosti i troškova poslovanja.
JP Međunarodna Zračna luka - aerodrom Mostar također je dodijeljen 1.000.000 KM koji će biti utrošen na isplate plaća, uključujući doprinose i pripadajuće poreze, troškove poslovanja, te plaćanje naknada za provođenje stručnog nadzora aerodromskih operatora i odobravanje projekata od strane regulatora.
Usvojena je i Odluka da JP Aerodrom Bihać bude dodijeljeno 500.000 KM. Ova sredstva bit će utrošena za provedbu započetog kapitalnog infrastrukturnog projekta (izgradnja aerodroma Bihać), odnosno za nastavak otkupa zemljišta koje se nalazi u vlasništvu Grada Bihaća.
-
- Posts: 3224
- Joined: 30/05/2009 14:29
- Location: Manila
#2816 Re: Wizz air
Ma jok trebali su Aerodromu Tuzla dati 3.500.000 KM, a Sarajevu 1.000.000 KM. Logično
Tuzla radi, Sarajevo se gradi je l' ti to ta priča?
Ja ti fino navedem kako funkcionišu takse, ti mi izvadiš podatak koliko je koji aerodrom dobio od vlade FBiH
Edit: Daj Bože da je sarajevski kao frankfurtski aerodrom, a tuzlanski kao u dortmunu, ali nije.
Tuzla radi, Sarajevo se gradi je l' ti to ta priča?
Ja ti fino navedem kako funkcionišu takse, ti mi izvadiš podatak koliko je koji aerodrom dobio od vlade FBiH
Edit: Daj Bože da je sarajevski kao frankfurtski aerodrom, a tuzlanski kao u dortmunu, ali nije.
- visuljak
- Posts: 994
- Joined: 26/11/2020 14:05
#2817 Re: Wizz air
Baza sa dva avionaGeneral War wrote: ↑03/02/2021 21:07TZ je bila baza za wizz airov avion, to se posebno placa...sada ne vjerujem.boshniak wrote: ↑03/02/2021 20:25 Neće TZL propasti, tako su isto govorili kad je Ryanair otvorio letove iz BNX. Ima dovoljno prostora i putnika za sve, vjerovatno će doći do prerasporeda nekih linija, a neke će saobraćati sa oba aerodroma. Linije za Svedsku su uvijek krcate. Mislim da bi pun pogodak bio Oslo bilo koji i Gardemoen i Torp. Sa Torp su bili letovi iz Tuzle i bila je odlična popunjenost, ali eto iz nekog razloga ga ukidoše. Dugi letovi su WIZZ-u najisplativiji, što je putnik duže u avionu to je za njih bolje.
EDIT: veliki plus će biti i ugovaranje SJJ i TZL kao alternativnih aerodroma u slučajevima magle, jer peglanje sa Beogradom a često i Budimpeštom je bilo zaista nezgodno.
http://www.arhiva.rtvtk.ba/vijest-cat/i ... estinacija
Ovo otvaranje u Sarajevu je bitno iz sigurnosti slijetanja na jedan od ova dva aerodroma da se putnici ne pate u Beogradu, Budimpesti, B.Luci.(neko je to vec pomenuo)
Last edited by visuljak on 03/02/2021 21:40, edited 1 time in total.
-
- Posts: 972
- Joined: 16/12/2020 07:55
#2818 Re: Wizz air
Opa Basel-Sarajevo.
Meni obe destinacije odlicne. Sarajevo i Tuzla. Kod prijatelja u Gradacac kad krenem ide se na Tuzlu. A kad hocu da skoknem do Sarajeva i Zenice onda u Sarajevo.
Trebaju uvesti linije da bude petkom navecer iz Basela/Memmingena itd let za BiH a nedeljom navecer nazad. Nakupili bi dosta putnika koji zele provesti vikebd u BiH. Znam da je prije bio iz Basela cetvrtkom navecer a u nedjelu iz Tuzle u 18:10 nazad za Basel. Sad zadnju godinu nisam letio tako da ne znam kako sada idu.
Meni obe destinacije odlicne. Sarajevo i Tuzla. Kod prijatelja u Gradacac kad krenem ide se na Tuzlu. A kad hocu da skoknem do Sarajeva i Zenice onda u Sarajevo.
Trebaju uvesti linije da bude petkom navecer iz Basela/Memmingena itd let za BiH a nedeljom navecer nazad. Nakupili bi dosta putnika koji zele provesti vikebd u BiH. Znam da je prije bio iz Basela cetvrtkom navecer a u nedjelu iz Tuzle u 18:10 nazad za Basel. Sad zadnju godinu nisam letio tako da ne znam kako sada idu.
- DaffyDuck
- Posts: 3778
- Joined: 22/06/2009 22:54
- Location: sarajevo-x
#2819 Re: Wizz air
Hajde nadji odluke iz 2019 i 2018...General War wrote: ↑03/02/2021 21:25Ahafrngla wrote: ↑03/02/2021 21:14"pod federacijom" baš takoGeneral War wrote: ↑03/02/2021 21:05 To nije Sarajevski aerodrom vec je koliko znam pod federacijom...a i tuzla je davala za izgradnju tog aerodroma znas li koliko je para taj aerodrom potrosio i osnivanje kompanija koje su bile na tom aerodromu pa su propale a para nigdje?
Vlada Federacije BiH još 2005. godine donijela je odluku o uvođenju takse za razvoj i unapređenje avioprometa u tom entitetu. Znatan dio tih sredstva preusmjerava se aerodromima u Tuzli, Mostaru i Bihaću.
O osnovanosti postojanja ove takse više puta se razgovaralo na sjednicama Federalne Vlade, što nam je potvrdila i ministrica okoliša i turizma FBiH Edita Đapo. No, kako sada stvari stoje, do ukidanja te takse neće doći, kazala je Đapo.
"Pokušavali smo na sjednicama Vlade pokrenuti inicijativu da se te takse smanje, međutim, poznato je da dobar dio tog novca ide aerodromima u Tuzli, Mostaru i Bihaću. Sa stanovišta Vlade Federacije BiH to i nije loša razvojna politika, ali sigurno da utiče na turizam u Sarajevu jer bi svi voljeli imati niže cijene aviokarata kada dolaze u Sarajevo", istakala je Đapo.
"Prihode od ove naknade MAS koristi za unapređenje infrastrukture i usluga koje koriste putnici. U vezi s ovim, bitno je napomenuti da se iz ove naknade – putničkog servisa osiguravaju i znatna sredstva za osiguranje MAS-a, napominjući i da većina drugih aerodroma ima posebnu security naknadu u ovu svrhu, dok ista na MAS-u ne postoji. Istovremeno, avioprijevoznici imaju obavezu transfera sredstava po osnovu putničke takse u iznosu od 10 eura po putniku, koju je uvela Vlada FBiH 2005. godine i koja se koristi za razvoj civilnog zrakoplovstva, a ista je u primjeni samo za avionske kompanije koje operiraju s MAS-a. Također, 2017. godine BHDCA je uvela naknadu koju plaćaju avioprijevoznici po prevezenom putniku u odlasku s aerodroma u Bosni i Hercegovini i po toni prevezene robe/tereta u odlasku s aerodroma u Bosni i Hercegovini"19.11.2020
JP Međunarodni aerodrom Sarajevo d.o.o. Sarajevo dodijeljeno je 3.500.000 KM. Od toga je 200.000 KM namijenjeno održavanju i poboljšavanju likvidnosti i izmirenju troškova poslovanja, a 3.300.000 KM za provođenje započetog kapitalnog projekta modernizacije i dogradnje terminala B.
Od 1.000.000 KM dodijeljenih JP Međunarodni aerodrom Tuzla, 200.000 KM predviđeno je za provođenje započetog kapitalnoga projekta modernizacije i dogradnje terminala B, vanjsko uređenje carinskoga skladišta i kupovinu zemljišta i šume po eksproprijaciji za potrebe završetka projekta. Ostalih 800.000 KM namijenjeno je održavanju likvidnosti i troškova poslovanja.
JP Međunarodna Zračna luka - aerodrom Mostar također je dodijeljen 1.000.000 KM koji će biti utrošen na isplate plaća, uključujući doprinose i pripadajuće poreze, troškove poslovanja, te plaćanje naknada za provođenje stručnog nadzora aerodromskih operatora i odobravanje projekata od strane regulatora.
Usvojena je i Odluka da JP Aerodrom Bihać bude dodijeljeno 500.000 KM. Ova sredstva bit će utrošena za provedbu započetog kapitalnog infrastrukturnog projekta (izgradnja aerodroma Bihać), odnosno za nastavak otkupa zemljišta koje se nalazi u vlasništvu Grada Bihaća.
-
- Posts: 2007
- Joined: 20/04/2014 11:48
#2820 Re: Wizz air
Nije bila vec je i dalje baza, ne jednog vec dva aviona.General War wrote: ↑03/02/2021 21:07TZ je bila baza za wizz airov avion, to se posebno placa...sada ne vjerujem.boshniak wrote: ↑03/02/2021 20:25 Neće TZL propasti, tako su isto govorili kad je Ryanair otvorio letove iz BNX. Ima dovoljno prostora i putnika za sve, vjerovatno će doći do prerasporeda nekih linija, a neke će saobraćati sa oba aerodroma. Linije za Svedsku su uvijek krcate. Mislim da bi pun pogodak bio Oslo bilo koji i Gardemoen i Torp. Sa Torp su bili letovi iz Tuzle i bila je odlična popunjenost, ali eto iz nekog razloga ga ukidoše. Dugi letovi su WIZZ-u najisplativiji, što je putnik duže u avionu to je za njih bolje.
EDIT: veliki plus će biti i ugovaranje SJJ i TZL kao alternativnih aerodroma u slučajevima magle, jer peglanje sa Beogradom a često i Budimpeštom je bilo zaista nezgodno.
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#2821 Re: Wizz air
Bas ta, pa rat je krenuo jer svi rade beograd se gradi...sjasi kurta da uzjase kurta.frngla wrote: ↑03/02/2021 21:28 Ma jok trebali su Aerodromu Tuzla dati 3.500.000 KM, a Sarajevu 1.000.000 KM. Logično
Tuzla radi, Sarajevo se gradi je l' ti to ta priča?
Ja ti fino navedem kako funkcionišu takse, ti mi izvadiš podatak koliko je koji aerodrom dobio od vlade FBiH
Edit: Daj Bože da je sarajevski kao frankfurtski aerodrom, a tuzlanski kao u dortmunu, ali nije.
Frankfurtski i dortmuntski kao i nikola tesla u beogradu su privatni aerodromi..samo ovdje nehljebe valja toviti...a ako krene onda utusi ko kinez sa damping cijenama.
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#2822 Re: Wizz air
..Za sada, ali dabogda ceri kad krene.boshniak wrote: ↑03/02/2021 21:44Nije bila vec je i dalje baza, ne jednog vec dva aviona.General War wrote: ↑03/02/2021 21:07TZ je bila baza za wizz airov avion, to se posebno placa...sada ne vjerujem.boshniak wrote: ↑03/02/2021 20:25 Neće TZL propasti, tako su isto govorili kad je Ryanair otvorio letove iz BNX. Ima dovoljno prostora i putnika za sve, vjerovatno će doći do prerasporeda nekih linija, a neke će saobraćati sa oba aerodroma. Linije za Svedsku su uvijek krcate. Mislim da bi pun pogodak bio Oslo bilo koji i Gardemoen i Torp. Sa Torp su bili letovi iz Tuzle i bila je odlična popunjenost, ali eto iz nekog razloga ga ukidoše. Dugi letovi su WIZZ-u najisplativiji, što je putnik duže u avionu to je za njih bolje.
EDIT: veliki plus će biti i ugovaranje SJJ i TZL kao alternativnih aerodroma u slučajevima magle, jer peglanje sa Beogradom a često i Budimpeštom je bilo zaista nezgodno.
- drndalo
- Posts: 22820
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#2823 Re: Wizz air
SJJ je bio objavio medjunarodni konkurs za kompaniju koja ce dobiti povoljnije uslove opsluzivanja nekoliko godina, pod uslovom da baziraju avion na SJJ i uvedu nove linije. Mogla se prijaviti i Air Serbia, ali nije. Mogao je i Ryan ali nije... Wizz jeste, i bio jedini. Jebga, ne radi se to u Koroni, mada moze i ovo biti plus za SJJ obzirom na pad prometa.zippoo87 wrote: ↑03/02/2021 19:32 Umjesto da nadju jos jednu low cost kompaniju i da se wizz air i ta druga takmice cijenama i kvalitetom usluge...struĆnaci (uhljebi) iz Sarajevskog aerodroma su se sjetili da ukradu aviokompaniju koja je ozivjela jedan aerodrom u BiH ,ovaj Tuzlanski
Kakvih debila ima ovdje kod nas,to nigdje na svijetu nema ...nevjerovatno
Wizz ima viska aviona i posada koji “stoje”, i jos nekoliko stotina aviona narucenih od Airbusa u narednih 5 godina. Valja to zaposliti. Kada neko to subvencionira, to im je odlicno, manji rizik. Budimpestu madjarska Vlada, ove linije SJJ.
TZL ce zbog ovoga imati nekih pomjeranja, ali mislim da Wizz nisu glupani i da nece biti previse konkurencije samima sebi.
Last edited by drndalo on 03/02/2021 23:18, edited 1 time in total.
-
- Posts: 2007
- Joined: 20/04/2014 11:48
#2824 Re: Wizz air
WIZZova taktika je ubaciti puno letova pa vidjeti sta se isplati. Mislim da London mogu odma otpisati, nije opstao u Tuzli nece ni u Sarajevu. A sto se tice njemacke i skandinavije tu nema fulanja gdje god da lete.
-
- Posts: 1530
- Joined: 15/01/2020 09:30
#2825 Re: Wizz air
Billund - Tuzla sam cesto koristila i govorim ti iz iskustva da je preko 50% leta bio naslonjen na putnike koji idu prema Sarajevu.
Sto se tice toga leta, obzirom da se tri puta sedmicno otvara Kopenhagen - Sarajevo, slobodno ga mogu zatvoriti. A i onaj let Malme - Tuzla je upitan.
Zivi bili pa vidjeli.