Avionske nesrece

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderator: O'zone

Nanox7
Posts: 337
Joined: 18/03/2015 00:10

#4251 Re: Avionske nesrece

Post by Nanox7 » 10/01/2020 07:33

Jest pogodila ga raketa... :shock: :shock:

Evo video. :shock: :shock: :shock: :?

https://www.nytimes.com/2020/01/09/vide ... tw-nytimes


azdralovic
Posts: 3020
Joined: 29/05/2010 21:46

#4252 Re: Avionske nesrece

Post by azdralovic » 10/01/2020 08:40

Nanox7 wrote:
10/01/2020 07:33
Jest pogodila ga raketa... :shock: :shock:

Evo video. :shock: :shock: :shock: :?

https://www.nytimes.com/2020/01/09/vide ... tw-nytimes
A sta ovaj snima inace? pa je uhvatio eksploziju

User avatar
mO k3
Posts: 31427
Joined: 23/09/2009 14:16
Location: https://youtu.be/xk7QKTXQGbg

#4253 Re: Avionske nesrece

Post by mO k3 » 10/01/2020 08:57

Nanox7 wrote:
10/01/2020 07:33
Jest pogodila ga raketa... :shock: :shock:

Evo video. :shock: :shock: :shock: :?

https://www.nytimes.com/2020/01/09/vide ... tw-nytimes
Fak strasno ... mogu zamisliti kako je bilo putnicima :sad: :sad: :sad:

User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#4254 Re: Avionske nesrece

Post by Connaisseur Karlin » 10/01/2020 10:18

Nanox7 wrote:
10/01/2020 07:33
Jest pogodila ga raketa... :shock: :shock:

Evo video. :shock: :shock: :shock: :?

https://www.nytimes.com/2020/01/09/vide ... tw-nytimes
postoje spekulacije da je slucjano pogodjen avion ,jer na videu ( tako kazu) doslovno padaju dijelovi aviona, sto nije uobicajeno tokom pozara motora )

mene iritira pravljenje senzacije od nesrece , narocito od strane novinara, koji nemaju pojma :roll:

desio se niz uzrocnih faktora , a to samo mozemo zakluciiti kontorlom crnih kutija

mene takodjer zabrinjava let iznad takvih oruzanih zona :roll:

Nadzorna_ploca
Posts: 11070
Joined: 05/12/2013 16:06

#4255 Re: Avionske nesrece

Post by Nadzorna_ploca » 10/01/2020 10:33

Srusili avion u kojoj je skoro pa najvise Iranaca a najmanje Amera..
Eh alal im vera jebem ih glupe onda.

User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#4256 Re: Avionske nesrece

Post by Connaisseur Karlin » 10/01/2020 10:40

rajvosaxo wrote:
10/01/2020 10:30
Ako si u ratu, onda valjda prvo zatvoris aerodrom.
Ne ispaljujes petarde, nego balisticke rakete, a za to vrijeme aerodrom uredno radi.
ne mora biti iskljucivo rat :)

postoje karte koje sa razumljivo konstatno mijenjju za opasne rute i blokirane rute letenja ; nije se jednom u povijsei civilne avijacije desilo da je avion slucajno oboren jer je letio iznad opasne zone ili jako blizu opasne zone

pod opasnim zonama se cak podrazumijeva i oruzani sukob plemena u znatno manjim gaografskim zonama

BiBi911
Posts: 737
Joined: 09/12/2018 17:47

#4257 Re: Avionske nesrece

Post by BiBi911 » 10/01/2020 10:51

rajvosaxo wrote:
10/01/2020 10:30
Ako si u ratu, onda valjda prvo zatvoris aerodrom.
Ne ispaljujes petarde, nego balisticke rakete, a za to vrijeme aerodrom uredno radi.
Od kuda ti to da su u ratu, poslije su poletila jos dva aviona.
Pa i kod nas je bio rat pa su opet avioni letjeli i ako su servi ciljali nisu smijeli opalit.
Ovo ako su Iranci opalili treba ih trumph sravnit

User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#4258 Re: Avionske nesrece

Post by Connaisseur Karlin » 10/01/2020 11:11

BiBi911 wrote:
10/01/2020 10:51
rajvosaxo wrote:
10/01/2020 10:30
Ako si u ratu, onda valjda prvo zatvoris aerodrom.
Ne ispaljujes petarde, nego balisticke rakete, a za to vrijeme aerodrom uredno radi.
Od kuda ti to da su u ratu, poslije su poletila jos dva aviona.
Pa i kod nas je bio rat pa su opet avioni letjeli i ako su servi ciljali nisu smijeli opalit.
Ovo ako su Iranci opalili treba ih trumph sravnit
ne, nisu letjeli iznad Balkana, narocito ne tokom '93 godine :) rute su bile privremeno blokirane

ti pise so slijetnaju C17 , cargo vojnih aviona i aviona koji su bili pod posebnom pdzovolm za slijetanje u Sarajevu

User avatar
Bobi
Forum administrator
Posts: 18480
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Contact:

#4259 Re: Avionske nesrece

Post by Bobi » 10/01/2020 11:22

Gledam maloprije FR24..letaju ove neiranske kompanije ko sretne preko Irana :D, da je to tako opasno preusmjerili bi oni avione.

User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#4260 Re: Avionske nesrece

Post by Connaisseur Karlin » 10/01/2020 11:28

Bobi wrote:
10/01/2020 11:22
Gledam maloprije FR24..letaju ove neiranske kompanije ko sretne preko Irana :D, da je to tako opasno preusmjerili bi oni avione.
ne moze tako ni vidjeti :lol: :D :kiss:

trebas imati doslovno kartu zabranjenih ruta, ne iskljucivo gledati zabranjene zone :-D

BiBi911
Posts: 737
Joined: 09/12/2018 17:47

#4261 Re: Avionske nesrece

Post by BiBi911 » 10/01/2020 12:05

rajvosaxo wrote:
10/01/2020 11:50
BiBi911 wrote:
10/01/2020 10:51
rajvosaxo wrote:
10/01/2020 10:30
Ako si u ratu, onda valjda prvo zatvoris aerodrom.
Ne ispaljujes petarde, nego balisticke rakete, a za to vrijeme aerodrom uredno radi.
Od kuda ti to da su u ratu, poslije su poletila jos dva aviona.
Pa i kod nas je bio rat pa su opet avioni letjeli i ako su servi ciljali nisu smijeli opalit.
Ovo ako su Iranci opalili treba ih trumph sravnit
Kako nisu u ratu ?
Sta je ispaljivanje raketa, vatromet ?
Gadjas jednu USA, ocekujes protivudar I ne zatvoris aerodrom ?
O cemu pricamo ?
Pucali su na irak . I fulili su bazu(pogodili prazne satore oznacene kao smece) mada su javili iraku da ce doletit rakete. 5 sati prije su ih upozorili.
Mada je Americki sistem presretanja raketa dobro radio par raketa su okrenuli nazad.
Nije rat dok Abramsi ne predju granicu a to ce bit lijepo gledat.

BiBi911
Posts: 737
Joined: 09/12/2018 17:47

#4262 Re: Avionske nesrece

Post by BiBi911 » 10/01/2020 12:07

Connaisseur Karlin wrote:
10/01/2020 11:11
BiBi911 wrote:
10/01/2020 10:51
rajvosaxo wrote:
10/01/2020 10:30
Ako si u ratu, onda valjda prvo zatvoris aerodrom.
Ne ispaljujes petarde, nego balisticke rakete, a za to vrijeme aerodrom uredno radi.
Od kuda ti to da su u ratu, poslije su poletila jos dva aviona.
Pa i kod nas je bio rat pa su opet avioni letjeli i ako su servi ciljali nisu smijeli opalit.
Ovo ako su Iranci opalili treba ih trumph sravnit
ne, nisu letjeli iznad Balkana, narocito ne tokom '93 godine :) rute su bile privremeno blokirane

ti pise so slijetnaju C17 , cargo vojnih aviona i aviona koji su bili pod posebnom pdzovolm za slijetanje u Sarajevu
Lufthansa je letila, BA takodje. Nisu letili prvih dana agresije ostalo normala. Nije se smjelo ispod 5000m i nisu smjeli gasit oznaku civilni. Servi su uzimali lijepe pare na osnovu juge za prelijetanje

User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#4263 Re: Avionske nesrece

Post by Connaisseur Karlin » 10/01/2020 13:33

BiBi911 wrote:
10/01/2020 12:07
Connaisseur Karlin wrote:
10/01/2020 11:11
BiBi911 wrote:
10/01/2020 10:51


Od kuda ti to da su u ratu, poslije su poletila jos dva aviona.
Pa i kod nas je bio rat pa su opet avioni letjeli i ako su servi ciljali nisu smijeli opalit.
Ovo ako su Iranci opalili treba ih trumph sravnit
ne, nisu letjeli iznad Balkana, narocito ne tokom '93 godine :) rute su bile privremeno blokirane

ti pise so slijetnaju C17 , cargo vojnih aviona i aviona koji su bili pod posebnom pdzovolm za slijetanje u Sarajevu
Lufthansa je letila, BA takodje. Nisu letili prvih dana agresije ostalo normala. Nije se smjelo ispod 5000m i nisu smjeli gasit oznaku civilni. Servi su uzimali lijepe pare na osnovu juge za prelijetanje
Srbi su zaradili u ratnom periodu, to je potpuno OK, a tek u dcembru prosle godine je BiH dobila potpunu kontorlu vlastitog nema, nema vise bacanja novaca drugima,, ali, hej 25 godina je trebalo , jer je netko bio usporen u cvilnom avijaciji u BiH :roll:

svaka komapnija dobije formalna obavijestenja o zabranama letenja, postavlja se pitanje, kad i kako isto modificirati tokom nestaabilnog perioda :)

Lufthansa ili British Airways nisu mjerilo da li je nesto pravilno isplanirano, s obzirom da faktroi rizika postoje , u tom sektoru, komapnija moze odluciti da ne leti, ali, gubljenje novaca je takodjer problem :-)

User avatar
helpdesk1
Posts: 422
Joined: 04/08/2011 14:14

#4264 Re: Avionske nesrece

Post by helpdesk1 » 10/01/2020 13:48

BiBi911 wrote:
10/01/2020 10:51
Lufthansa je letila, BA takodje. Nisu letili prvih dana agresije ostalo normala. Nije se smjelo ispod 5000m i nisu smjeli gasit oznaku civilni. Servi su uzimali lijepe pare na osnovu juge za prelijetanje
Žao mi je što nema trenutno mogućnosti da uploadam kartu na kojoj je jasno naznačeno da je zračni prostor iznad BiH bio deklarisan kao No fly area tokom cijelog rata. Susjedi jesu profitirali jer su sve rute išle preko Cro i Srb, pa su time ostvarili ogromnu finansijsku korist. Što je najvažnije, zadržali su kontinuitet, razvijali sisteme prateći trendove i ovoj branši i usvajali standarde koji su bili propisivani od strane ICAO.
Mi, mislim na BiH, nismo imali ništa od ovoga, sve se moralo iz početka uz sabotiranje svakog pokušaja preuzimanja makar dijela servisa. Na kraju smo odošli do ovoga danas uz nevjerovatan broj ICAO audita kako bi dokazali da smo sposobni pružati uslugu u skladu sa standardima i iznad svega pružati safe usluge po svim servisima koje danas provahder pruža.

User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#4265 Re: Avionske nesrece

Post by Connaisseur Karlin » 10/01/2020 13:52

helpdesk1 wrote:
10/01/2020 13:48
BiBi911 wrote:
10/01/2020 10:51
Lufthansa je letila, BA takodje. Nisu letili prvih dana agresije ostalo normala. Nije se smjelo ispod 5000m i nisu smjeli gasit oznaku civilni. Servi su uzimali lijepe pare na osnovu juge za prelijetanje
Žao mi je što nema trenutno mogućnosti da uploadam kartu na kojoj je jasno naznačeno da je zračni prostor iznad BiH bio deklarisan kao No fly area tokom cijelog rata. Susjedi jesu profitirali jer su sve rute išle preko Cro i Srb, pa su time ostvarili ogromnu finansijsku korist. Što je najvažnije, zadržali su kontinuitet, razvijali sisteme prateći trendove i ovoj branši i usvajali standarde koji su bili propisivani od strane ICAO.
Mi, mislim na BiH, nismo imali ništa od ovoga, sve se moralo iz početka uz sabotiranje svakog pokušaja preuzimanja makar dijela servisa. Na kraju smo odošli do ovoga danas uz nevjerovatan broj ICAO audita kako bi dokazali da smo sposobni pružati uslugu u skladu sa standardima i iznad svega pružati safe usluge po svim servisima koje danas provahder pruža.
:thumbup:

ali, mogli su to uraditi ranije :)

User avatar
helpdesk1
Posts: 422
Joined: 04/08/2011 14:14

#4266 Re: Avionske nesrece

Post by helpdesk1 » 10/01/2020 13:54

Connaisseur Karlin wrote:
10/01/2020 13:52


:thumbup:

ali, mogli su to uraditi ranije :)
Na koga mislite?

User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#4267 Re: Avionske nesrece

Post by Connaisseur Karlin » 10/01/2020 13:54

helpdesk1 wrote:
10/01/2020 13:54
Connaisseur Karlin wrote:
10/01/2020 13:52


:thumbup:

ali, mogli su to uraditi ranije :)
Na koga mislite?
BiHANSA :)

User avatar
helpdesk1
Posts: 422
Joined: 04/08/2011 14:14

#4268 Re: Avionske nesrece

Post by helpdesk1 » 10/01/2020 14:02

Connaisseur Karlin wrote:
10/01/2020 13:54
helpdesk1 wrote:
10/01/2020 13:54
Connaisseur Karlin wrote:
10/01/2020 13:52


:thumbup:

ali, mogli su to uraditi ranije :)
Na koga mislite?
BiHANSA :)
Mislim da se grdno varate. Trebali jesmo ranije, ali nije se moglo ranije. Mnogo faktora je uticalo na ovo, ali zahvaljujući trenutnom menadžmentu Agencije koji je uspio animirati ljude da daju 200% od sebe i stavljaju nekada glavu gdje drugi nisu htjeli nogu, mi danas imamo ovo. Dovoljno je da imate resornog ministra koji odlučuje na kraju o svemu, a koji ne zna kako agencija radi, kako se finansira ...Dok objasnite šta treba, dok objasnite šta koja skraćenica znači, zašto je važan neki sistem, prođe mnogo vremena. I na kraju imate nakaradan sistem javnih nabavki koji vam još doda soli na ranu. Dakle, napravite gantogram i onda slobodno sve te rokove morate množiti sa najmanje 3.
Bilo bi lijepo kada biste ovde objasnili kako se moglo ranije :-)

User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#4269 Re: Avionske nesrece

Post by Connaisseur Karlin » 10/01/2020 14:04

helpdesk1 wrote:
10/01/2020 14:02
Connaisseur Karlin wrote:
10/01/2020 13:54
helpdesk1 wrote:
10/01/2020 13:54


Na koga mislite?
BiHANSA :)
Mislim da se grdno varate. Trebali jesmo ranije, ali nije se moglo ranije. Mnogo faktora je uticalo na ovo, ali zahvaljujući trenutnom menadžmentu Agencije koji je uspio animirati ljude da daju 200% od sebe i stavljaju nekada glavu gdje drugi nisu htjeli nogu, mi danas imamo ovo. Dovoljno je da imate resornog ministra koji odlučuje na kraju o svemu, a koji ne zna kako agencija radi, kako se finansira ...Dok objasnite šta treba, dok objasnite šta koja skraćenica znači, zašto je važan neki sistem, prođe mnogo vremena. I na kraju imate nakaradan sistem javnih nabavki koji vam još doda soli na ranu. Dakle, napravite gantogram i onda slobodno sve te rokove morate množiti sa najmanje 3.
Bilo bi lijepo kada biste ovde objasnili kako se moglo ranije :-)
:thumbup:

uopce nisma pisala protiv radnika i strucnog osoblja, vec o gore doticnom dijelu :thumbup:

mi smo ipak profesinalno kolege, razumijem vas i nemam negativne kritike ka vama :kiss:

User avatar
helpdesk1
Posts: 422
Joined: 04/08/2011 14:14

#4270 Re: Avionske nesrece

Post by helpdesk1 » 10/01/2020 14:11

Connaisseur Karlin wrote:
10/01/2020 14:04
helpdesk1 wrote:
10/01/2020 14:02
Connaisseur Karlin wrote:
10/01/2020 13:54


BiHANSA :)
Mislim da se grdno varate. Trebali jesmo ranije, ali nije se moglo ranije. Mnogo faktora je uticalo na ovo, ali zahvaljujući trenutnom menadžmentu Agencije koji je uspio animirati ljude da daju 200% od sebe i stavljaju nekada glavu gdje drugi nisu htjeli nogu, mi danas imamo ovo. Dovoljno je da imate resornog ministra koji odlučuje na kraju o svemu, a koji ne zna kako agencija radi, kako se finansira ...Dok objasnite šta treba, dok objasnite šta koja skraćenica znači, zašto je važan neki sistem, prođe mnogo vremena. I na kraju imate nakaradan sistem javnih nabavki koji vam još doda soli na ranu. Dakle, napravite gantogram i onda slobodno sve te rokove morate množiti sa najmanje 3.
Bilo bi lijepo kada biste ovde objasnili kako se moglo ranije :-)
:thumbup:

uopce nisma pisala protiv radnika i strucnog osoblja, vec o gore doticnom dijelu :thumbup:

mi smo ipak profesinalno kolege, razumijem vas i nemam negativne kritike ka vama :kiss:
Ne treba kriviti ni političare za svaki delay, kažem sistem javnih nabavki je jako puno kašnjenja napravio. Hoću reći da je bilo mnogo podmetanja, namjernih i nenamjernih odugovlačenja. Ali eto, kad se male ruke slože... A pogledajte, BHANSA je zajedno sa još nekolicinom provajdera među prvima uvela FRA koncept sa tri ili više država, pokazali da znamo i možemo i tako smo dobili i potporu od velikih igrača. To nam je pomoglo. Ima ipak fair playa :thumbup: . Kolegicama :kiss: a kolegama mahanje :mrgreen: :lol:

User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#4271 Re: Avionske nesrece

Post by Connaisseur Karlin » 10/01/2020 14:40

helpdesk1 wrote:
10/01/2020 14:11
Ne treba kriviti ni političare za svaki delay, kažem sistem javnih nabavki je jako puno kašnjenja napravio. Hoću reći da je bilo mnogo podmetanja, namjernih i nenamjernih odugovlačenja. Ali eto, kad se male ruke slože... A pogledajte, BHANSA je zajedno sa još nekolicinom provajdera među prvima uvela FRA koncept sa tri ili više država, pokazali da znamo i možemo i tako smo dobili i potporu od velikih igrača. To nam je pomoglo. Ima ipak fair playa :thumbup: . Kolegicama :kiss: a kolegama mahanje :mrgreen: :lol:
Treba ih kritikovati , jer su pare mogle znatno prije da lijezu u BiH kasu od BH neba :thumbup:

Vama kao radnim koelgama se divim, i znam vrlo dobro, da je srtrsno raditi pod birokratskim ogranicenjeima , jer operma nije bila problem :thumbup:

ne mogu se sjetiti FRA koncepta, iako sam dugo remena pratila Maastricht i EUROCONTOROL odluke :) Kakv je FRA konpcet, hvala :)

oh, da,ljubim te kao avio kolegu :kiss:

User avatar
helpdesk1
Posts: 422
Joined: 04/08/2011 14:14

#4272 Re: Avionske nesrece

Post by helpdesk1 » 10/01/2020 14:50

Connaisseur Karlin wrote:
10/01/2020 14:40
helpdesk1 wrote:
10/01/2020 14:11
Ne treba kriviti ni političare za svaki delay, kažem sistem javnih nabavki je jako puno kašnjenja napravio. Hoću reći da je bilo mnogo podmetanja, namjernih i nenamjernih odugovlačenja. Ali eto, kad se male ruke slože... A pogledajte, BHANSA je zajedno sa još nekolicinom provajdera među prvima uvela FRA koncept sa tri ili više država, pokazali da znamo i možemo i tako smo dobili i potporu od velikih igrača. To nam je pomoglo. Ima ipak fair playa :thumbup: . Kolegicama :kiss: a kolegama mahanje :mrgreen: :lol:
Treba ih kritikovati , jer su pare mogle znatno prije da lijezu u BiH kasu od BH neba :thumbup:

Vama kao radnim koelgama se divim, i znam vrlo dobro, da je srtrsno raditi pod birokratskim ogranicenjeima , jer operma nije bila problem :thumbup:

ne mogu se sjetiti FRA koncepta, iako sam dugo remena pratila Maastricht i EUROCONTOROL odluke :) Kakv je FRA konpcet, hvala :)

oh, da,ljubim te kao avio kolegu :kiss:
FRA (free route airspace) je koncept u kome u zračnom prostoru neke zemlje nema ruta, leti se od ulaznih do izlaznih predefinisanih tačaka proizvoljnim odabirom ili preko posrednih, također ranije objavljenih tačaka i unutar kojeg se opet pružaju usluge ATS. Znatno se skraćuje vrijeme preleta, manji troškovi i u konačnici bi trebalo doći do dmanjenja cijene avio karte, plus smanjeno onečišćenje zraka...
Edit: Pare od pružanja usluga ne liježu u budžet BiH, BHANSA je neprofitna Agencija. Sve što zarade je unaprijed potrošeno u skladu sa odobrenim finansijskim planom (unit rate se odobrava u EUROCONTROLu uz saglasnost svih zemalja članica). Novac se ne smije trošiti mimo plana i ukoliko se ostvari suficit, naredne godine moraju obarati cijenu usluge :-D . BiH ima indirektnu korist kroz poreze...
Last edited by helpdesk1 on 10/01/2020 15:02, edited 2 times in total.

User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#4273 Re: Avionske nesrece

Post by Connaisseur Karlin » 10/01/2020 14:59

helpdesk1 wrote:
10/01/2020 14:50
Connaisseur Karlin wrote:
10/01/2020 14:40

Treba ih kritikovati , jer su pare mogle znatno prije da lijezu u BiH kasu od BH neba :thumbup:

Vama kao radnim koelgama se divim, i znam vrlo dobro, da je srtrsno raditi pod birokratskim ogranicenjeima , jer operma nije bila problem :thumbup:

ne mogu se sjetiti FRA koncepta, iako sam dugo remena pratila Maastricht i EUROCONTOROL odluke :) Kakv je FRA konpcet, hvala :)

oh, da,ljubim te kao avio kolegu :kiss:
FRA (free route airspace) je koncept u kome u zračnom prostoru neke zemlje nema ruta, leti se od ulaznih do izlaznih predefinisanih tačaka proizvoljnim odabirom ili preko posrednih, također ranije objavljenih tačaka i unutar kojeg se opet pružaju usluge ATS. Znatno se skraćuje vrijeme preleta, manji troškovi i u konačnici bi trebalo doći do dmanjenja cijene avio karte, plus smanjeno onečišćenje zraka...
hvala, sad sam procitalal na egleskom, ne razumijem bas dobro na nasem jeziku :-D

cijeli koncpet je bazian na operational cost i efficiency , ali nisam posebno obratila paznju na konkretan dio u vezi rada osoblja u domicilnoj bazi :thumbup:


User avatar
helpdesk1
Posts: 422
Joined: 04/08/2011 14:14

#4275 Re: Avionske nesrece

Post by helpdesk1 » 10/01/2020 15:00

Connaisseur Karlin wrote:
10/01/2020 14:59
helpdesk1 wrote:
10/01/2020 14:50
Connaisseur Karlin wrote:
10/01/2020 14:40

Treba ih kritikovati , jer su pare mogle znatno prije da lijezu u BiH kasu od BH neba :thumbup:

Vama kao radnim koelgama se divim, i znam vrlo dobro, da je srtrsno raditi pod birokratskim ogranicenjeima , jer operma nije bila problem :thumbup:

ne mogu se sjetiti FRA koncepta, iako sam dugo remena pratila Maastricht i EUROCONTOROL odluke :) Kakv je FRA konpcet, hvala :)

oh, da,ljubim te kao avio kolegu :kiss:
FRA (free route airspace) je koncept u kome u zračnom prostoru neke zemlje nema ruta, leti se od ulaznih do izlaznih predefinisanih tačaka proizvoljnim odabirom ili preko posrednih, također ranije objavljenih tačaka i unutar kojeg se opet pružaju usluge ATS. Znatno se skraćuje vrijeme preleta, manji troškovi i u konačnici bi trebalo doći do dmanjenja cijene avio karte, plus smanjeno onečišćenje zraka...
hvala, sad sam procitalal na egleskom, ne razumijem bas dobro na nasem jeziku :-D

cijeli koncpet je bazian na operational cost i efficiency , ali nisam posebno obratila paznju na konkretan dio u vezi rada osoblja u domicilnoj bazi :thumbup:
Za eventualna pitanja stojim na raspolaganju :)

Post Reply