

Evo video.




https://www.nytimes.com/2020/01/09/vide ... tw-nytimes
Moderator: O'zone
A sta ovaj snima inace? pa je uhvatio eksplozijuNanox7 wrote: ↑10/01/2020 07:33Jest pogodila ga raketa...![]()
![]()
Evo video.![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.nytimes.com/2020/01/09/vide ... tw-nytimes
Fak strasno ... mogu zamisliti kako je bilo putnicimaNanox7 wrote: ↑10/01/2020 07:33Jest pogodila ga raketa...![]()
![]()
Evo video.![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.nytimes.com/2020/01/09/vide ... tw-nytimes
postoje spekulacije da je slucjano pogodjen avion ,jer na videu ( tako kazu) doslovno padaju dijelovi aviona, sto nije uobicajeno tokom pozara motora )Nanox7 wrote: ↑10/01/2020 07:33Jest pogodila ga raketa...![]()
![]()
Evo video.![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.nytimes.com/2020/01/09/vide ... tw-nytimes
ne mora biti iskljucivo rat
Od kuda ti to da su u ratu, poslije su poletila jos dva aviona.
ne, nisu letjeli iznad Balkana, narocito ne tokom '93 godine
Pucali su na irak . I fulili su bazu(pogodili prazne satore oznacene kao smece) mada su javili iraku da ce doletit rakete. 5 sati prije su ih upozorili.rajvosaxo wrote: ↑10/01/2020 11:50Kako nisu u ratu ?
Sta je ispaljivanje raketa, vatromet ?
Gadjas jednu USA, ocekujes protivudar I ne zatvoris aerodrom ?
O cemu pricamo ?
Lufthansa je letila, BA takodje. Nisu letili prvih dana agresije ostalo normala. Nije se smjelo ispod 5000m i nisu smjeli gasit oznaku civilni. Servi su uzimali lijepe pare na osnovu juge za prelijetanjeConnaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 11:11ne, nisu letjeli iznad Balkana, narocito ne tokom '93 godinerute su bile privremeno blokirane
ti pise so slijetnaju C17 , cargo vojnih aviona i aviona koji su bili pod posebnom pdzovolm za slijetanje u Sarajevu
Srbi su zaradili u ratnom periodu, to je potpuno OK, a tek u dcembru prosle godine je BiH dobila potpunu kontorlu vlastitog nema, nema vise bacanja novaca drugima,, ali, hej 25 godina je trebalo , jer je netko bio usporen u cvilnom avijaciji u BiHBiBi911 wrote: ↑10/01/2020 12:07Lufthansa je letila, BA takodje. Nisu letili prvih dana agresije ostalo normala. Nije se smjelo ispod 5000m i nisu smjeli gasit oznaku civilni. Servi su uzimali lijepe pare na osnovu juge za prelijetanjeConnaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 11:11ne, nisu letjeli iznad Balkana, narocito ne tokom '93 godinerute su bile privremeno blokirane
ti pise so slijetnaju C17 , cargo vojnih aviona i aviona koji su bili pod posebnom pdzovolm za slijetanje u Sarajevu
Žao mi je što nema trenutno mogućnosti da uploadam kartu na kojoj je jasno naznačeno da je zračni prostor iznad BiH bio deklarisan kao No fly area tokom cijelog rata. Susjedi jesu profitirali jer su sve rute išle preko Cro i Srb, pa su time ostvarili ogromnu finansijsku korist. Što je najvažnije, zadržali su kontinuitet, razvijali sisteme prateći trendove i ovoj branši i usvajali standarde koji su bili propisivani od strane ICAO.
helpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 13:48Žao mi je što nema trenutno mogućnosti da uploadam kartu na kojoj je jasno naznačeno da je zračni prostor iznad BiH bio deklarisan kao No fly area tokom cijelog rata. Susjedi jesu profitirali jer su sve rute išle preko Cro i Srb, pa su time ostvarili ogromnu finansijsku korist. Što je najvažnije, zadržali su kontinuitet, razvijali sisteme prateći trendove i ovoj branši i usvajali standarde koji su bili propisivani od strane ICAO.
Mi, mislim na BiH, nismo imali ništa od ovoga, sve se moralo iz početka uz sabotiranje svakog pokušaja preuzimanja makar dijela servisa. Na kraju smo odošli do ovoga danas uz nevjerovatan broj ICAO audita kako bi dokazali da smo sposobni pružati uslugu u skladu sa standardima i iznad svega pružati safe usluge po svim servisima koje danas provahder pruža.
Na koga mislite?
Mislim da se grdno varate. Trebali jesmo ranije, ali nije se moglo ranije. Mnogo faktora je uticalo na ovo, ali zahvaljujući trenutnom menadžmentu Agencije koji je uspio animirati ljude da daju 200% od sebe i stavljaju nekada glavu gdje drugi nisu htjeli nogu, mi danas imamo ovo. Dovoljno je da imate resornog ministra koji odlučuje na kraju o svemu, a koji ne zna kako agencija radi, kako se finansira ...Dok objasnite šta treba, dok objasnite šta koja skraćenica znači, zašto je važan neki sistem, prođe mnogo vremena. I na kraju imate nakaradan sistem javnih nabavki koji vam još doda soli na ranu. Dakle, napravite gantogram i onda slobodno sve te rokove morate množiti sa najmanje 3.Connaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 13:54BiHANSA![]()
helpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:02Mislim da se grdno varate. Trebali jesmo ranije, ali nije se moglo ranije. Mnogo faktora je uticalo na ovo, ali zahvaljujući trenutnom menadžmentu Agencije koji je uspio animirati ljude da daju 200% od sebe i stavljaju nekada glavu gdje drugi nisu htjeli nogu, mi danas imamo ovo. Dovoljno je da imate resornog ministra koji odlučuje na kraju o svemu, a koji ne zna kako agencija radi, kako se finansira ...Dok objasnite šta treba, dok objasnite šta koja skraćenica znači, zašto je važan neki sistem, prođe mnogo vremena. I na kraju imate nakaradan sistem javnih nabavki koji vam još doda soli na ranu. Dakle, napravite gantogram i onda slobodno sve te rokove morate množiti sa najmanje 3.
Bilo bi lijepo kada biste ovde objasnili kako se moglo ranije![]()
Ne treba kriviti ni političare za svaki delay, kažem sistem javnih nabavki je jako puno kašnjenja napravio. Hoću reći da je bilo mnogo podmetanja, namjernih i nenamjernih odugovlačenja. Ali eto, kad se male ruke slože... A pogledajte, BHANSA je zajedno sa još nekolicinom provajdera među prvima uvela FRA koncept sa tri ili više država, pokazali da znamo i možemo i tako smo dobili i potporu od velikih igrača. To nam je pomoglo. Ima ipak fair playaConnaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 14:04helpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:02Mislim da se grdno varate. Trebali jesmo ranije, ali nije se moglo ranije. Mnogo faktora je uticalo na ovo, ali zahvaljujući trenutnom menadžmentu Agencije koji je uspio animirati ljude da daju 200% od sebe i stavljaju nekada glavu gdje drugi nisu htjeli nogu, mi danas imamo ovo. Dovoljno je da imate resornog ministra koji odlučuje na kraju o svemu, a koji ne zna kako agencija radi, kako se finansira ...Dok objasnite šta treba, dok objasnite šta koja skraćenica znači, zašto je važan neki sistem, prođe mnogo vremena. I na kraju imate nakaradan sistem javnih nabavki koji vam još doda soli na ranu. Dakle, napravite gantogram i onda slobodno sve te rokove morate množiti sa najmanje 3.
Bilo bi lijepo kada biste ovde objasnili kako se moglo ranije![]()
![]()
uopce nisma pisala protiv radnika i strucnog osoblja, vec o gore doticnom dijelu![]()
mi smo ipak profesinalno kolege, razumijem vas i nemam negativne kritike ka vama![]()
Treba ih kritikovati , jer su pare mogle znatno prije da lijezu u BiH kasu od BH nebahelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:11Ne treba kriviti ni političare za svaki delay, kažem sistem javnih nabavki je jako puno kašnjenja napravio. Hoću reći da je bilo mnogo podmetanja, namjernih i nenamjernih odugovlačenja. Ali eto, kad se male ruke slože... A pogledajte, BHANSA je zajedno sa još nekolicinom provajdera među prvima uvela FRA koncept sa tri ili više država, pokazali da znamo i možemo i tako smo dobili i potporu od velikih igrača. To nam je pomoglo. Ima ipak fair playa. Kolegicama
a kolegama mahanje
![]()
![]()
FRA (free route airspace) je koncept u kome u zračnom prostoru neke zemlje nema ruta, leti se od ulaznih do izlaznih predefinisanih tačaka proizvoljnim odabirom ili preko posrednih, također ranije objavljenih tačaka i unutar kojeg se opet pružaju usluge ATS. Znatno se skraćuje vrijeme preleta, manji troškovi i u konačnici bi trebalo doći do dmanjenja cijene avio karte, plus smanjeno onečišćenje zraka...Connaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 14:40Treba ih kritikovati , jer su pare mogle znatno prije da lijezu u BiH kasu od BH nebahelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:11Ne treba kriviti ni političare za svaki delay, kažem sistem javnih nabavki je jako puno kašnjenja napravio. Hoću reći da je bilo mnogo podmetanja, namjernih i nenamjernih odugovlačenja. Ali eto, kad se male ruke slože... A pogledajte, BHANSA je zajedno sa još nekolicinom provajdera među prvima uvela FRA koncept sa tri ili više država, pokazali da znamo i možemo i tako smo dobili i potporu od velikih igrača. To nam je pomoglo. Ima ipak fair playa. Kolegicama
a kolegama mahanje
![]()
![]()
![]()
Vama kao radnim koelgama se divim, i znam vrlo dobro, da je srtrsno raditi pod birokratskim ogranicenjeima , jer operma nije bila problem![]()
ne mogu se sjetiti FRA koncepta, iako sam dugo remena pratila Maastricht i EUROCONTOROL odlukeKakv je FRA konpcet, hvala
![]()
oh, da,ljubim te kao avio kolegu![]()
hvala, sad sam procitalal na egleskom, ne razumijem bas dobro na nasem jezikuhelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:50FRA (free route airspace) je koncept u kome u zračnom prostoru neke zemlje nema ruta, leti se od ulaznih do izlaznih predefinisanih tačaka proizvoljnim odabirom ili preko posrednih, također ranije objavljenih tačaka i unutar kojeg se opet pružaju usluge ATS. Znatno se skraćuje vrijeme preleta, manji troškovi i u konačnici bi trebalo doći do dmanjenja cijene avio karte, plus smanjeno onečišćenje zraka...Connaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 14:40
Treba ih kritikovati , jer su pare mogle znatno prije da lijezu u BiH kasu od BH neba![]()
Vama kao radnim koelgama se divim, i znam vrlo dobro, da je srtrsno raditi pod birokratskim ogranicenjeima , jer operma nije bila problem![]()
ne mogu se sjetiti FRA koncepta, iako sam dugo remena pratila Maastricht i EUROCONTOROL odlukeKakv je FRA konpcet, hvala
![]()
oh, da,ljubim te kao avio kolegu![]()
Za eventualna pitanja stojim na raspolaganjuConnaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 14:59hvala, sad sam procitalal na egleskom, ne razumijem bas dobro na nasem jezikuhelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:50FRA (free route airspace) je koncept u kome u zračnom prostoru neke zemlje nema ruta, leti se od ulaznih do izlaznih predefinisanih tačaka proizvoljnim odabirom ili preko posrednih, također ranije objavljenih tačaka i unutar kojeg se opet pružaju usluge ATS. Znatno se skraćuje vrijeme preleta, manji troškovi i u konačnici bi trebalo doći do dmanjenja cijene avio karte, plus smanjeno onečišćenje zraka...Connaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 14:40
Treba ih kritikovati , jer su pare mogle znatno prije da lijezu u BiH kasu od BH neba![]()
Vama kao radnim koelgama se divim, i znam vrlo dobro, da je srtrsno raditi pod birokratskim ogranicenjeima , jer operma nije bila problem![]()
ne mogu se sjetiti FRA koncepta, iako sam dugo remena pratila Maastricht i EUROCONTOROL odlukeKakv je FRA konpcet, hvala
![]()
oh, da,ljubim te kao avio kolegu![]()
![]()
cijeli koncpet je bazian na operational cost i efficiency , ali nisam posebno obratila paznju na konkretan dio u vezi rada osoblja u domicilnoj bazi![]()