Avionske nesrece
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#1952 Re: Avionske nesrece
Pilot se zvao Anning Wong, Kinez
-
- Posts: 4644
- Joined: 13/10/2007 08:18
#1953 Re: Avionske nesrece
i nijemci su potvrdili ovu vijest da je ostao smao jedan pilot u cockpitu.
nebi iznenadilo da je ovaj otisao bariti stjuardese
nebi iznenadilo da je ovaj otisao bariti stjuardese
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#1954 Re: Avionske nesrece
Nije problem sto je on izas'o, to je normalagroove wrote:i nijemci su potvrdili ovu vijest da je ostao smao jedan pilot u cockpitu.
nebi iznenadilo da je ovaj otisao bariti stjuardese
Problem je sto se nije mog'o vise vratiti i sto se ovaj drugi vise nije cuo nikako
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#1955 Re: Avionske nesrece
Kazu sad da je ono gubljenje visine izazvano ljudskom reakcijom
Avion nije pad'o nego je namjerno gubio visinu i sve je pocelo izlaskom pilota iz kabine
U 10:30 su se javili normalnom rutinskom porukom
U 10:31 cuje se kako pilot, ili kopilot to jos nisu objavili, izlazi i tad' pocinje sou
Avion pocinje gubiti visinu a ovaj koji je ostao unutra se vise ne javlja ni kolegi ni kontroli
Avion nije pad'o nego je namjerno gubio visinu i sve je pocelo izlaskom pilota iz kabine
U 10:30 su se javili normalnom rutinskom porukom
U 10:31 cuje se kako pilot, ili kopilot to jos nisu objavili, izlazi i tad' pocinje sou
Avion pocinje gubiti visinu a ovaj koji je ostao unutra se vise ne javlja ni kolegi ni kontroli
-
- Posts: 4644
- Joined: 13/10/2007 08:18
#1956 Re: Avionske nesrece
ali opet postoje uslovi/pravila za napustanje cockpita kad se zna da se vrata samo mogu iznutra otvoriti.insomnia78 wrote:Nije problem sto je on izas'o, to je normalagroove wrote:i nijemci su potvrdili ovu vijest da je ostao smao jedan pilot u cockpitu.
nebi iznenadilo da je ovaj otisao bariti stjuardese
Problem je sto se nije mog'o vise vratiti i sto se ovaj drugi vise nije cuo nikako
-
- Posts: 4644
- Joined: 13/10/2007 08:18
#1957 Re: Avionske nesrece
pa razmisli malo ko ima bolje informante.insomnia78 wrote: Opet, malo mi je glupo da neki francuz ide dati pricu NYT, pa obavjestio bi neki francuski medij
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#1958 Re: Avionske nesrece
Ne radi se o tomegroove wrote:pa razmisli malo ko ima bolje informante.insomnia78 wrote: Opet, malo mi je glupo da neki francuz ide dati pricu NYT, pa obavjestio bi neki francuski medij
Jedan od vise rangiranih istrazitelja je info dao francuskinji koja radi za NYT
-
- Posts: 441
- Joined: 27/06/2006 09:46
#1959 Re: Avionske nesrece
Ma to je problem s krscanskim terorizmom, skroz nejasna je poruka, ne mozes vidjet' da se krsti preko telefona.gnjev wrote:Ahmed iz Njemacke sa socijale prije ce bit . Vidis nije losa ta verzija sa teroristima i namjernim rusenjem aviona . Al sumnjam oni bi se javili kontroli i makar rekli Allahu Ekber .
-
- Posts: 994
- Joined: 29/01/2015 13:00
#1960 Re: Avionske nesrece
ili ga je glavni poslao po ćevape a onda zaključao vrata.groove wrote:i nijemci su potvrdili ovu vijest da je ostao smao jedan pilot u cockpitu.
nebi iznenadilo da je ovaj otisao bariti stjuardese
postaje sve popularnije među pilotima izvršiti samoubistvo avionom. i onaj malezijski mi na to smrdi. valjda konopac i bandera više nisu u modi.
-
- Posts: 994
- Joined: 29/01/2015 13:00
#1961 Re: Avionske nesrece
šta god da se desilo, sad bi bilo zgodno okriviti neku zemlju koja je svakako na listi za odstrijel, pa je sad rahat napasti.bosn.om wrote:Ma to je problem s krscanskim terorizmom, skroz nejasna je poruka, ne mozes vidjet' da se krsti preko telefona.gnjev wrote:Ahmed iz Njemacke sa socijale prije ce bit . Vidis nije losa ta verzija sa teroristima i namjernim rusenjem aviona . Al sumnjam oni bi se javili kontroli i makar rekli Allahu Ekber .
-
- Posts: 441
- Joined: 27/06/2006 09:46
#1962 Re: Avionske nesrece
Ili mu je pozlilo, ili je avion izgubio kompresiju pa svi poceli padati u nesvijest...ali je cudno da je bio rucno upravljan do kraja (ako je tacno), sem ako je autopilot prestao da radi ili nije bio ukljucen, sto bi bilo jako cudno.
-
- Posts: 441
- Joined: 27/06/2006 09:46
#1963 Re: Avionske nesrece
A to svakako, trebalo bi na RS svalit'.mudrac2 wrote:šta god da se desilo, sad bi bilo zgodno okriviti neku zemlju koja je svakako na listi za odstrijel, pa je sad rahat napasti.bosn.om wrote:Ma to je problem s krscanskim terorizmom, skroz nejasna je poruka, ne mozes vidjet' da se krsti preko telefona.gnjev wrote:Ahmed iz Njemacke sa socijale prije ce bit . Vidis nije losa ta verzija sa teroristima i namjernim rusenjem aviona . Al sumnjam oni bi se javili kontroli i makar rekli Allahu Ekber .
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#1964 Re: Avionske nesrece
Kompresiju nisu izgubilibosn.om wrote:Ili mu je pozlilo, ili je avion izgubio kompresiju pa svi poceli padati u nesvijest...ali je cudno da je bio rucno upravljan do kraja (ako je tacno), sem ako je autopilot prestao da radi ili nije bio ukljucen, sto bi bilo jako cudno.
Culo se svo vrijeme kako drugi pilot pokusava uci
-
- Posts: 441
- Joined: 27/06/2006 09:46
#1965 Re: Avionske nesrece
Zavisi koliko je trajalo, ne padaju svi u hipoksiju istom brzinom, plus mozda je taj sto je izasao uocio problem na putnicima pa se dohvatio boce (problem hipoksije je da nije lako primjetljiva na sebi).
- drndalo
- Posts: 22808
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#1966 Re: Avionske nesrece
Mala napomena matematicarima...Edin H. wrote:350 milja = 563.2704 kilometara na cas, je li ti sada lakse?Ridjobrki wrote:350 milja je šest glava - plaho mi je to pogodnije nego sa osam.Edin H. wrote:Drugo, nije gario osam glava, nego ga je frajer spustio na 350 milja na sat, sto je ciljana brzina, ako pokusavas da restartujes motore.
I da iskočim iz nečeg što piči triput brže of bolida F1 - ku' ću u pičkumaternu???
U avijaciji milja koja se koristi za racunanje brzine nije = US mile... Nego je NM (nauticka milja u opticaju) i izrazava se kao cvor (knot=kn), podjednako kao u plovidbi...
- jao_situacije
- Posts: 17944
- Joined: 29/03/2014 19:20
#1967 Re: Avionske nesrece
Izašao paša do wc-a zaboravio ključ a glavnog pilota spucao moždani pao glavom na ono kormilo ali pošto treba veća sila da se do kraja kormilo spusti ono je samo mali nagib prema zemlji napravilo i avion lagano krenuo padatibosn.om wrote:Zavisi koliko je trajalo, ne padaju svi u hipoksiju istom brzinom, plus mozda je taj sto je izasao uocio problem na putnicima pa se dohvatio boce (problem hipoksije je da nije lako primjetljiva na sebi).
pošto je u pitanju Alpski trougao avion se usmjerio misterioznim magnetnim silama i raspalio u najnepristupačniji dio Francuske
rekonstrukcija by jao
-
- Posts: 441
- Joined: 27/06/2006 09:46
#1968 Re: Avionske nesrece
Nije moguce pasti na kormilo na ovom avionu. Alpe su nepristupacne na svakom dijelu sem gdje se moglo naseliti (mai djelovi).
- karanana
- Posts: 47237
- Joined: 26/02/2004 00:00
#1969 Re: Avionske nesrece
mozda je taj sto je ostao u cockpitu presao na islam.
e ljudi, nisam citavu temu listao, vidim spominjete padobrane, to govorite vjerovatno o padobranima za svakog pojedinacnog putnika. to bi bilo zeznuto, tezina, prostor itd.....ali ne znam jeste li gledali na NG ili discoveriju, ima firma u americi koja pravi padobrane za avione. dakle, desi se neki kvar, neko gasenje motora, naglo padanje.....i veliki padobran se aktivira na kraju aviona i avion lagano pada na zemlju. ok, pitanje je moze li se ovo primjeniti na ove velike avione ali to rade na onim manjim cesnama i privatnim avionima i vec je bilo spasavanja zivota na ovaj nacin.
e ljudi, nisam citavu temu listao, vidim spominjete padobrane, to govorite vjerovatno o padobranima za svakog pojedinacnog putnika. to bi bilo zeznuto, tezina, prostor itd.....ali ne znam jeste li gledali na NG ili discoveriju, ima firma u americi koja pravi padobrane za avione. dakle, desi se neki kvar, neko gasenje motora, naglo padanje.....i veliki padobran se aktivira na kraju aviona i avion lagano pada na zemlju. ok, pitanje je moze li se ovo primjeniti na ove velike avione ali to rade na onim manjim cesnama i privatnim avionima i vec je bilo spasavanja zivota na ovaj nacin.
- jao_situacije
- Posts: 17944
- Joined: 29/03/2014 19:20
#1970 Re: Avionske nesrece
ma dobro možda je rukom, ne mora baš glavombosn.om wrote:Nije moguce pasti na kormilo na ovom avionu. Alpe su nepristupacne na svakom dijelu sem gdje se moglo naseliti (mai djelovi).
u svakom slučaju situacija nije nemoguća da se u trenutku moždanog ili srčanog u kabini ne nalazi kopilot..
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#1971 Re: Avionske nesrece
Koja tragedija. Dakle kako govore prve informacije nije do Airbus-a, Lufthansa je dobro održavala ovaj avion iako je bio star 24 godine. Smrt ovih ljudi je direktna posljedica događaja iz 2001. godine i kasnije. Nešto će morati poduzeti da se vrata nekim sigurnosnim sistemom mogu otvoriti i iz vana a ne samo iz pilotske kabine.
Last edited by Drvosjeca iz Dejcica on 26/03/2015 08:57, edited 1 time in total.
- agent_zero
- Posts: 10478
- Joined: 27/01/2010 23:58
- Location: tamni vilajet SDA zlotvora!
#1972 Re: Avionske nesrece
A šta ti pametno moje predlažeš?jao_situacije wrote:jel to još uvijek raspravljate o padobranima
ljudi moji da bi se preživio skok padobranom kurs na zemlji traje 8 dana, pa gdje je tu poslije trening u avionu i skok sa instruktorom.
avion ne može vrludati mora imati pravolinijsku putanju ne smije biti prenisko jer nemaš vremena otvoriti padobran mora biti vremenskog razmaka između skoka dva padobranca da se ne sudare u zraku ljudi moraju znati gdje će sletjeti moraš znati upravljati padobranom i spriječiti zapetljanje konopaca na padobranu..
a prije svega toga moraš biti fizički i psihički spreman za takav jedan extreman poduhvat
jebem ga ja ljudi primaju ogromne plate i oni su glupi i njima nije u interesu da se sigurnije putuje tolike agencije i službe na zapadu postoje, nego su pametniji forumaši bošnje oni su sve smislili
Da sve ostane isto, da se ništa ne mijenja i da ljudi i dalje ginu zbog nečijeg greške ili nemara?
Nešto se definitivno MORA mijenjati, pa da ljudi imaju kakvu-takvu šansu da prežive ako dođe (ne daj Bože) do ovakve situacije.
- jao_situacije
- Posts: 17944
- Joined: 29/03/2014 19:20
#1973 Re: Avionske nesrece
ma ja ne vjerujem da će to uraditi, prije će im wc montirati u kabini i totalno zabraniti izlazak nego da naprave taj mehanizamDrvosjeca iz Dejcica wrote: Koja tragedija, dakle kako govore prve informacije nije do Airbus-a. Lufthansa je dobro održavala ovaj avion iako je bio star 24 godine. Smrt ovih ljudi je direktna posljedica događaja iz 2001. godine i kasnije. Nešto će morati poduzeti da se vrata nekim sigurnosnim sistemom mogu otvoriti i iz vana a ne samo iz pilotske kabine.
- karanana
- Posts: 47237
- Joined: 26/02/2004 00:00
#1974 Re: Avionske nesrece
to se vrlo jednostavno moze rijesiti sa ugradnjom onih sifriranih kutijica gdje pilot koji izadje moze da se vrati ukucavanjem sifre u tu kutijicu. mislim, postoji i tu rizik da terorist uhvati pilota i iznudi od njega sifru.Drvosjeca iz Dejcica wrote: Koja tragedija. Dakle kako govore prve informacije nije do Airbus-a, Lufthansa je dobro održavala ovaj avion iako je bio star 24 godine. Smrt ovih ljudi je direktna posljedica događaja iz 2001. godine i kasnije. Nešto će morati poduzeti da se vrata nekim sigurnosnim sistemom mogu otvoriti i iz vana a ne samo iz pilotske kabine.
- jao_situacije
- Posts: 17944
- Joined: 29/03/2014 19:20
#1975 Re: Avionske nesrece
ne predlažem ništa ne znam jesi li pročitao dio koji sam napisao da postoje ljudi koji se školuju godinama ako ne i decenijama samo za posao provjere sigurnosti i smišljanja sigurnosnih sistema i da postoje agencije za sigurnost zračnog saobraćaja u svakoj ozbiljnoj državi i ako ti ljudi do sad nisu smislili ekonomičan i praktičan način onda ga neće u dogledno vrijeme ni smisliti.agent_zero wrote:A šta ti pametno moje predlažeš?jao_situacije wrote:jel to još uvijek raspravljate o padobranima
ljudi moji da bi se preživio skok padobranom kurs na zemlji traje 8 dana, pa gdje je tu poslije trening u avionu i skok sa instruktorom.
avion ne može vrludati mora imati pravolinijsku putanju ne smije biti prenisko jer nemaš vremena otvoriti padobran mora biti vremenskog razmaka između skoka dva padobranca da se ne sudare u zraku ljudi moraju znati gdje će sletjeti moraš znati upravljati padobranom i spriječiti zapetljanje konopaca na padobranu..
a prije svega toga moraš biti fizički i psihički spreman za takav jedan extreman poduhvat
jebem ga ja ljudi primaju ogromne plate i oni su glupi i njima nije u interesu da se sigurnije putuje tolike agencije i službe na zapadu postoje, nego su pametniji forumaši bošnje oni su sve smislili
Da sve ostane isto, da se ništa ne mijenja i da ljudi i dalje ginu zbog nečijeg greške ili nemara?
Nešto se definitivno MORA mijenjati, pa da ljudi imaju kakvu-takvu šansu da prežive ako dođe (ne daj Bože) do ovakve situacije.
šta ti bi dolazio mjesec dana prije leta na kurs svaki dan da se naučiš kako sigurno skočiti iz aviona.
u životu je skoro sve rizik i ja sam spreman onog trenutka kad sjednem u avion da se ne vratim više živ.
na cestama pogine 1000 puta više ljudi (i to je optimističan broj) nego u avionskim nesrećama pa opet budale sjedaju pjane i drogirane za volan..