Velika pitanja naseg vremena

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Koje je pravo vozilo za zadane parametre

W213 E 220 d 4Matic 143 kW (194 PS)
14
25%
G30 520 d XDrive 140 kW (190 PS; 188 hp)
7
12%
G20 330i xdrive 190 kW (255 hp)
8
14%
GLC 300 d 4Matic 180 kW (245 PS)
6
11%
S90 AWD 245 KS
22
39%
 
Total votes: 57

User avatar
Optimist
Posts: 13633
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#401 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Optimist »

madner wrote: 09/10/2020 00:30 Glupo se opste pravdat, dodju se raspravljati da li neko ima te pare, sto ima i kako to da ima a oni ne.

I pazi trolam ljude jer garant nemam.

I to taman kada je postalo zanimljivo, bazni V ili R6 vs dobro opremljen R4.
Glasam za R6 u Mecki. :thumbup:
Ko ima za auto dati 120k, trebalo bi da ima i 130k za svu opremu koju zeli sa motorom kakav treba imati jedan takav auto.
Seawolf
Posts: 7685
Joined: 14/06/2012 22:59

#402 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Seawolf »

Optimist wrote: 09/10/2020 06:16
madner wrote: 09/10/2020 00:30 Glupo se opste pravdat, dodju se raspravljati da li neko ima te pare, sto ima i kako to da ima a oni ne.

I pazi trolam ljude jer garant nemam.

I to taman kada je postalo zanimljivo, bazni V ili R6 vs dobro opremljen R4.
Glasam za R6 u Mecki. :thumbup:
Ko ima za auto dati 120k, trebalo bi da ima i 130k za svu opremu koju zeli sa motorom kakav treba imati jedan takav auto.
Razlika u cijeni između E 400 d 4MATIC i E 220 d 4MATIC, sa identičnim 18" felgama (koje su kod prvog navedenog standardne, a kod drugog se doplaćuju) je skoro 22.000 KM.
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#403 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

Optimist wrote: 09/10/2020 06:16
madner wrote: 09/10/2020 00:30 Glupo se opste pravdat, dodju se raspravljati da li neko ima te pare, sto ima i kako to da ima a oni ne.

I pazi trolam ljude jer garant nemam.

I to taman kada je postalo zanimljivo, bazni V ili R6 vs dobro opremljen R4.
Glasam za R6 u Mecki. :thumbup:
Ko ima za auto dati 120k, trebalo bi da ima i 130k za svu opremu koju zeli sa motorom kakav treba imati jedan takav auto.
Ta logika ima donekle smisla, ali ko ima 10000 ima i 20000, ko ima 20000 ima i 30000 itd...

Projektni zadatak se utvrdi prije, za 150 ili 160000 imas opet skroz druge mogucnosti. Tipa onog tourega ili 6ice.

Tako da 125 i nekako covjek moze da se pravi da ce dobiti popust, sve iznad nije to to. :D
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#404 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by emko1234 »

madner wrote: 08/10/2020 21:23
emko1234 wrote: 08/10/2020 15:51
madner wrote: 08/10/2020 14:08 Unutra je jos i bilo razlike. Onaj Audijev tablet izgleda kao da ga je neko ukrao pa mu je Pike nasao mjesto na tabli. Ali da ga ipak moze sakriti ako dodje pravi vlasnik.


Meni je A6 dimenzijama skroz ok, ali debelo ispod konkurencije po svemu ostalom. Logicno da svako ima neke preferencije, no jednostavno ne vidim gdje je Audi najbolji.
De ba nemoj pričat gluposti. Quattro, općenito motori i mehanizacija, oprema, kvalitet unutrašnjosti zadnjih 10 godina su daleko ispred BMWa i Mercedesa. 4matic i xdrive se toliko forsiraju u zadnje vrijeme samo i isključivo iz razloga što je quattro toliko uspio kod kupaca. Unazad 10 godina od 10 bmwa i merc, 3 su imali awd. Danas ih ima 7. etc etc.

Čisto sumnjam da je to zbog lexusa. Mislim imaš pravo na mišljenje ko i svi, ali reći ovakvu nebulozu, to bih očekivao od nekoga respovog kalibra.
Nekad bilo, mozda. Danas imaju losije motore i mjenace, a quatro je mozda jace ime ali ne i jaci sistem danas.

Pogledaj kada su uveli novi motor i ko ispunjava zadnje norme. BMW, MB i PSA.
Daj mi primjer tog jednog lošijeg mjenjača i motora. Drugo quattro je i dalje tata. Nemaju svi modeli torsena, ali oni koji ga imaju, imaju ga s razlogom. Moj auto ima torsen. Na 20kama će izaći na svako mjesto na koje će izaći G klasa a da mu to dozvoljava ground clearance i approach angle.
Moral of the story je da se svi vremenom dijelom odmakno od svoje filozofije iz ovih ili onih razloga ( BMW je na novom kecu halalio zadnji pogoon radi mjesta u kabini i odustao je od ZF mjenjača) (MErcedes dijeli motor s renoom i daciom) ali to ne čini nekog proizvođača lošijim.
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#405 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

emko1234 wrote: 09/10/2020 10:02
madner wrote: 08/10/2020 21:23
emko1234 wrote: 08/10/2020 15:51

De ba nemoj pričat gluposti. Quattro, općenito motori i mehanizacija, oprema, kvalitet unutrašnjosti zadnjih 10 godina su daleko ispred BMWa i Mercedesa. 4matic i xdrive se toliko forsiraju u zadnje vrijeme samo i isključivo iz razloga što je quattro toliko uspio kod kupaca. Unazad 10 godina od 10 bmwa i merc, 3 su imali awd. Danas ih ima 7. etc etc.

Čisto sumnjam da je to zbog lexusa. Mislim imaš pravo na mišljenje ko i svi, ali reći ovakvu nebulozu, to bih očekivao od nekoga respovog kalibra.
Nekad bilo, mozda. Danas imaju losije motore i mjenace, a quatro je mozda jace ime ali ne i jaci sistem danas.

Pogledaj kada su uveli novi motor i ko ispunjava zadnje norme. BMW, MB i PSA.
Daj mi primjer tog jednog lošijeg mjenjača i motora. Drugo quattro je i dalje tata. Nemaju svi modeli torsena, ali oni koji ga imaju, imaju ga s razlogom. Moj auto ima torsen. Na 20kama će izaći na svako mjesto na koje će izaći G klasa a da mu to dozvoljava ground clearance i approach angle.
Moral of the story je da se svi vremenom dijelom odmakno od svoje filozofije iz ovih ili onih razloga ( BMW je na novom kecu halalio zadnji pogoon radi mjesta u kabini i odustao je od ZF mjenjača) (MErcedes dijeli motor s renoom i daciom) ali to ne čini nekog proizvođača lošijim.
Pa cijeli ovaj skandal sto je ukupao dizele je zbog tehnickog nedostatka VWa da ispuni sve zahtjeve. Odnosno mogli su ih ispuniti, ali onda im vozila ne bi imale odlicne karakteristike snage i/ili potrosnje. I onda pitas koji motori. :D

I nisam rekao da je los, nego losiji. 9G Tronic > Tiptronic, a STronic, ako ne planiram praviti po Ringu krugove ne pase opste. Nije poenta izaci sa A6 na mjesto gdje ce i G klasa, jer G klasa ima pod i ugao i dovoljno veliki slobodni hod da moze iskoristiti to sto moze redukovati svaki tocak posebno.

Kod A6 je zahtjev da prodje cestom kada ima snjega i da ne slajdra Bistrikom.

Medjutim tu je 4motion bolji, bar je bio dok Audi nije kopirao 4motion sistem i nazvao ga Quatro na zadnjoj generaciji. Nije ti vise Torsen cisto mehanicki, a nije jer je ovaj 4 motion bio bolji.

Jesu svi odmakli od filozofije, prave svi svasta za pare, no nije pitanje da li ima neko savrsen nego ko je bolji po cemu.
User avatar
Optimist
Posts: 13633
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#406 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Optimist »

madner wrote: 09/10/2020 08:12
Optimist wrote: 09/10/2020 06:16
Glasam za R6 u Mecki. :thumbup:
Ko ima za auto dati 120k, trebalo bi da ima i 130k za svu opremu koju zeli sa motorom kakav treba imati jedan takav auto.
Ta logika ima donekle smisla, ali ko ima 10000 ima i 20000, ko ima 20000 ima i 30000 itd...

Projektni zadatak se utvrdi prije, za 150 ili 160000 imas opet skroz druge mogucnosti. Tipa onog tourega ili 6ice.

Tako da 125 i nekako covjek moze da se pravi da ce dobiti popust, sve iznad nije to to. :D
Nije ni blizu isto, jer ko ima 10 milja da bi imao i 20, to je 100 posto vise od pocetnog budzeta.

Ko ima 120, logicno je da ima i 130 sto iznosi manje od 10posto na prvobitnu pocetnu cifru.
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#407 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

Optimist wrote: 09/10/2020 10:39
madner wrote: 09/10/2020 08:12
Optimist wrote: 09/10/2020 06:16
Glasam za R6 u Mecki. :thumbup:
Ko ima za auto dati 120k, trebalo bi da ima i 130k za svu opremu koju zeli sa motorom kakav treba imati jedan takav auto.
Ta logika ima donekle smisla, ali ko ima 10000 ima i 20000, ko ima 20000 ima i 30000 itd...

Projektni zadatak se utvrdi prije, za 150 ili 160000 imas opet skroz druge mogucnosti. Tipa onog tourega ili 6ice.

Tako da 125 i nekako covjek moze da se pravi da ce dobiti popust, sve iznad nije to to. :D
Nije ni blizu isto, jer ko ima 10 milja da bi imao i 20, to je 100 posto vise od pocetnog budzeta.

Ko ima 120, logicno je da ima i 130 sto iznosi manje od 10posto na prvobitnu pocetnu cifru.
Ne znas ti koje sam borbe na relaciji kuhinja spajz i koridor wc - dnevni borak imao i za ovu cifru. :D

To jeste nije pitanje ima li se para i moze li se, nego hoce li se.
Seyfo
Posts: 4336
Joined: 23/08/2011 14:12

#408 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Seyfo »

Ne ulazim u to vozi li lik trolu ili ne...u svakom slučaju ako da, to je baš patetično i tužno. Kao da uzmeš autić Burago Ferrari i onda raspravljaš kad bi imao takav pravi, kuda bi ga vozio i na koliko obrtaja bi mijenjo.
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#409 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by emko1234 »

madner wrote: 09/10/2020 10:36
emko1234 wrote: 09/10/2020 10:02
madner wrote: 08/10/2020 21:23

Nekad bilo, mozda. Danas imaju losije motore i mjenace, a quatro je mozda jace ime ali ne i jaci sistem danas.

Pogledaj kada su uveli novi motor i ko ispunjava zadnje norme. BMW, MB i PSA.
Daj mi primjer tog jednog lošijeg mjenjača i motora. Drugo quattro je i dalje tata. Nemaju svi modeli torsena, ali oni koji ga imaju, imaju ga s razlogom. Moj auto ima torsen. Na 20kama će izaći na svako mjesto na koje će izaći G klasa a da mu to dozvoljava ground clearance i approach angle.
Moral of the story je da se svi vremenom dijelom odmakno od svoje filozofije iz ovih ili onih razloga ( BMW je na novom kecu halalio zadnji pogoon radi mjesta u kabini i odustao je od ZF mjenjača) (MErcedes dijeli motor s renoom i daciom) ali to ne čini nekog proizvođača lošijim.
Pa cijeli ovaj skandal sto je ukupao dizele je zbog tehnickog nedostatka VWa da ispuni sve zahtjeve. Odnosno mogli su ih ispuniti, ali onda im vozila ne bi imale odlicne karakteristike snage i/ili potrosnje. I onda pitas koji motori. :D

I nisam rekao da je los, nego losiji. 9G Tronic > Tiptronic, a STronic, ako ne planiram praviti po Ringu krugove ne pase opste. Nije poenta izaci sa A6 na mjesto gdje ce i G klasa, jer G klasa ima pod i ugao i dovoljno veliki slobodni hod da moze iskoristiti to sto moze redukovati svaki tocak posebno.

Kod A6 je zahtjev da prodje cestom kada ima snjega i da ne slajdra Bistrikom.

Medjutim tu je 4motion bolji, bar je bio dok Audi nije kopirao 4motion sistem i nazvao ga Quatro na zadnjoj generaciji. Nije ti vise Torsen cisto mehanicki, a nije jer je ovaj 4 motion bio bolji.

Jesu svi odmakli od filozofije, prave svi svasta za pare, no nije pitanje da li ima neko savrsen nego ko je bolji po cemu.
Broj stepena prijenosa u mjenjaču ništa ne znači. Ko kaže da ima razlike između tiptronica sa 8 i 9 brzina, laže. Ja Audiju na novoj generaciju mjenjača zamjeram što je malo sporiji u reakciji nego mjenjač na mom autu. ALi mislim da je to nešto što se softverski riješava i mislim da ima veze s tim što svi novi modeli imaju mild hybrid tehnologiju.

Što se tiče skandala, eto sad svi motori ispunjavaju zadane forme. Ne vidim razliku ni to da Audijevi motori nisu konkurentni. Skandal jeste uticao, bili su pod lupom ali ih to nije sprijecilo da nastave s razvojem, ulaganje i napretkom.

Što se quattra tiče to je stvar računice. Što bi 2.0tdi imao torsena, kad može imati haldexa. Prvo sistem je jeftiniji, učinkovitiji u normalnim uslovima kod auta sa slabijim motorima, zbog nepermanentnosti pogona troši manje goriva i slično.

S druge strane, torsen je sve suprotno i savršeno odgovara autima velike težine i snage. Učinkovitiji je jer ima mehaničke blokade koje haldex nema. Ja to ne vidim ko downgrade, to je zapravo evolucija. Isto kao kad se s PD tehnologije prešlo na common rail.
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20500
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#410 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Bullet Tooth Tony »

Ma samo opremu treba gledati (i motor) ... Ostavih jutros na servis T5 i dobih zamijenski D3 bez opreme ... jao razlike :-) :-) Trazio Giuli-u ali je neko pokupio prije mene :( :(
User avatar
konektovan
Posts: 40510
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#411 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by konektovan »

Maloprije vidim nov xc60, ali teretni.... :-) Boze sacuvaj, pa dokle vise.,hebem ti drzavu
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#412 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by emko1234 »

Bullet Tooth Tony wrote: 09/10/2020 12:36 Ma samo opremu treba gledati (i motor) ... Ostavih jutros na servis T5 i dobih zamijenski D3 bez opreme ... jao razlike :-) :-) Trazio Giuli-u ali je neko pokupio prije mene :( :(
Jesi ti davao svoj volvo našem jućuberu zvanom Amer Dragon Garage da ga istestira?
User avatar
Ma.Le.Na
Posts: 11993
Joined: 12/10/2009 11:12
Location: ..na magarecoj klupi

#413 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Ma.Le.Na »

madner wrote: 09/10/2020 10:47
Optimist wrote: 09/10/2020 10:39
madner wrote: 09/10/2020 08:12

Ta logika ima donekle smisla, ali ko ima 10000 ima i 20000, ko ima 20000 ima i 30000 itd...

Projektni zadatak se utvrdi prije, za 150 ili 160000 imas opet skroz druge mogucnosti. Tipa onog tourega ili 6ice.

Tako da 125 i nekako covjek moze da se pravi da ce dobiti popust, sve iznad nije to to. :D
Nije ni blizu isto, jer ko ima 10 milja da bi imao i 20, to je 100 posto vise od pocetnog budzeta.

Ko ima 120, logicno je da ima i 130 sto iznosi manje od 10posto na prvobitnu pocetnu cifru.
Ne znas ti koje sam borbe na relaciji kuhinja spajz i koridor wc - dnevni borak imao i za ovu cifru. :D

To jeste nije pitanje ima li se para i moze li se, nego hoce li se.
Eto sad ja babaroga
Cc
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20500
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#414 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Bullet Tooth Tony »

emko1234 wrote: 09/10/2020 13:07
Bullet Tooth Tony wrote: 09/10/2020 12:36 Ma samo opremu treba gledati (i motor) ... Ostavih jutros na servis T5 i dobih zamijenski D3 bez opreme ... jao razlike :-) :-) Trazio Giuli-u ali je neko pokupio prije mene :( :(
Jesi ti davao svoj volvo našem jućuberu zvanom Amer Dragon Garage da ga istestira?
Naravno da ne sta ti je :)
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#415 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by emko1234 »

Bullet Tooth Tony wrote: 09/10/2020 13:38
emko1234 wrote: 09/10/2020 13:07
Bullet Tooth Tony wrote: 09/10/2020 12:36 Ma samo opremu treba gledati (i motor) ... Ostavih jutros na servis T5 i dobih zamijenski D3 bez opreme ... jao razlike :-) :-) Trazio Giuli-u ali je neko pokupio prije mene :( :(
Jesi ti davao svoj volvo našem jućuberu zvanom Amer Dragon Garage da ga istestira?
Naravno da ne sta ti je :)
Pade mi na pamet da je vozao nekog S60 pa reko da mu ga ti nisi posudio :D

Neke stranjske table
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20500
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#416 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Bullet Tooth Tony »

emko1234 wrote: 09/10/2020 14:24
Pade mi na pamet da je vozao nekog S60 pa reko da mu ga ti nisi posudio :D

Neke stranjske table
Toliki idiot nisam ... "Ispaljuje po autoputu" :-) :-) :-)
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#417 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

emko1234 wrote: 09/10/2020 11:11
madner wrote: 09/10/2020 10:36
emko1234 wrote: 09/10/2020 10:02

Daj mi primjer tog jednog lošijeg mjenjača i motora. Drugo quattro je i dalje tata. Nemaju svi modeli torsena, ali oni koji ga imaju, imaju ga s razlogom. Moj auto ima torsen. Na 20kama će izaći na svako mjesto na koje će izaći G klasa a da mu to dozvoljava ground clearance i approach angle.
Moral of the story je da se svi vremenom dijelom odmakno od svoje filozofije iz ovih ili onih razloga ( BMW je na novom kecu halalio zadnji pogoon radi mjesta u kabini i odustao je od ZF mjenjača) (MErcedes dijeli motor s renoom i daciom) ali to ne čini nekog proizvođača lošijim.
Pa cijeli ovaj skandal sto je ukupao dizele je zbog tehnickog nedostatka VWa da ispuni sve zahtjeve. Odnosno mogli su ih ispuniti, ali onda im vozila ne bi imale odlicne karakteristike snage i/ili potrosnje. I onda pitas koji motori. :D

I nisam rekao da je los, nego losiji. 9G Tronic > Tiptronic, a STronic, ako ne planiram praviti po Ringu krugove ne pase opste. Nije poenta izaci sa A6 na mjesto gdje ce i G klasa, jer G klasa ima pod i ugao i dovoljno veliki slobodni hod da moze iskoristiti to sto moze redukovati svaki tocak posebno.

Kod A6 je zahtjev da prodje cestom kada ima snjega i da ne slajdra Bistrikom.

Medjutim tu je 4motion bolji, bar je bio dok Audi nije kopirao 4motion sistem i nazvao ga Quatro na zadnjoj generaciji. Nije ti vise Torsen cisto mehanicki, a nije jer je ovaj 4 motion bio bolji.

Jesu svi odmakli od filozofije, prave svi svasta za pare, no nije pitanje da li ima neko savrsen nego ko je bolji po cemu.
Broj stepena prijenosa u mjenjaču ništa ne znači. Ko kaže da ima razlike između tiptronica sa 8 i 9 brzina, laže. Ja Audiju na novoj generaciju mjenjača zamjeram što je malo sporiji u reakciji nego mjenjač na mom autu. ALi mislim da je to nešto što se softverski riješava i mislim da ima veze s tim što svi novi modeli imaju mild hybrid tehnologiju.

Što se tiče skandala, eto sad svi motori ispunjavaju zadane forme. Ne vidim razliku ni to da Audijevi motori nisu konkurentni. Skandal jeste uticao, bili su pod lupom ali ih to nije sprijecilo da nastave s razvojem, ulaganje i napretkom.

Što se quattra tiče to je stvar računice. Što bi 2.0tdi imao torsena, kad može imati haldexa. Prvo sistem je jeftiniji, učinkovitiji u normalnim uslovima kod auta sa slabijim motorima, zbog nepermanentnosti pogona troši manje goriva i slično.

S druge strane, torsen je sve suprotno i savršeno odgovara autima velike težine i snage. Učinkovitiji je jer ima mehaničke blokade koje haldex nema. Ja to ne vidim ko downgrade, to je zapravo evolucija. Isto kao kad se s PD tehnologije prešlo na common rail.
Haldex opet nema previse veze sa temom, to je kod slabijih Audija, VW, Opel itd... ali nije sistem kod MB i BMWa.

Kod MB imas centralni diferencijal koji ima elektronsko upravljanje. Plus naspram starog torsena je sto moze uzeti u obzir situaciju vozila, dok je torsen reaktivan. Zato su na testovima 2000 bili dosta slabiji od MB i BMWa. Sada na Audiju imas kopiju ovog MB sistema, nije ti vise mehanicki torsen.


O motorima i prednostima 9G naspram triptronic bi mogao jos duze, ali tu bi morali uzeti model protiv modela, Audi ima prednost sto moze 3.0 prodati za MB ima samo 2.0 za istu cijenu.
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#418 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

Updejt za Audi, ne moze 3.0 sa opremom koja mora biti za 125. :D
dado_
Posts: 697
Joined: 25/12/2012 11:35

#419 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by dado_ »

madner wrote: 09/10/2020 20:43 Updejt za Audi, ne moze 3.0 sa opremom koja mora biti za 125. :D
Ne znam o kojoj je opremi rijec, al ako si probao u porscheu, moj savjet je da vidis i brckogas, interauto i mrm, ljudi ce uradit sve sto mogu dok ovi bas i ne ostave takav dojam. I ne znam jel ovo u igri, ako jest ja bi probao
https://www.olx.ba/artikal/39375203/vol ... e-4motion/
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#420 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

emko1234 wrote: 09/10/2020 11:11 Broj stepena prijenosa u mjenjaču ništa ne znači. Ko kaže da ima razlike između tiptronica sa 8 i 9 brzina, laže. Ja Audiju na novoj generaciju mjenjača zamjeram što je malo sporiji u reakciji nego mjenjač na mom autu. ALi mislim da je to nešto što se softverski riješava i mislim da ima veze s tim što svi novi modeli imaju mild hybrid tehnologiju.

Što se tiče skandala, eto sad svi motori ispunjavaju zadane forme. Ne vidim razliku ni to da Audijevi motori nisu konkurentni. Skandal jeste uticao, bili su pod lupom ali ih to nije sprijecilo da nastave s razvojem, ulaganje i napretkom.
Eh jutros imam malo vremena za ovu tvrdnju. :D

Mild hibrid ti poboljsava odziv, pegla turbo rupu. Medjutim taj "problem" kod VW postoji duze vrijeme i nije jos rjesen. Razlog tom ponasanju je testni ciklus i ispunjavanje norme.

Da bi ispunili normu, ne ubacuju u brzinu odmah nego cekaju vece obrtaje, time se smanjuje NOx proizvodnja. I zato ti novija generacija izgleda sporije u reakciji, tehnoloski nisu na visini zadatka. Ne sa mjenacem nego sa motorom. Da li ce to biti bolje ili ce pokusati baterijom da poboljsaju stvar, ne znam, ali znam da to nije to.
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#421 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

dado_ wrote: 09/10/2020 22:25
madner wrote: 09/10/2020 20:43 Updejt za Audi, ne moze 3.0 sa opremom koja mora biti za 125. :D
Ne znam o kojoj je opremi rijec, al ako si probao u porscheu, moj savjet je da vidis i brckogas, interauto i mrm, ljudi ce uradit sve sto mogu dok ovi bas i ne ostave takav dojam. I ne znam jel ovo u igri, ako jest ja bi probao
https://www.olx.ba/artikal/39375203/vol ... e-4motion/

:thumbup:
Super je auto, samo po mom excelu na 10 godina ispadne dobro skuplji od ovih prijedloga.
Seawolf
Posts: 7685
Joined: 14/06/2012 22:59

#422 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Seawolf »

madner wrote: 10/10/2020 10:27
emko1234 wrote: 09/10/2020 11:11 Broj stepena prijenosa u mjenjaču ništa ne znači. Ko kaže da ima razlike između tiptronica sa 8 i 9 brzina, laže. Ja Audiju na novoj generaciju mjenjača zamjeram što je malo sporiji u reakciji nego mjenjač na mom autu. ALi mislim da je to nešto što se softverski riješava i mislim da ima veze s tim što svi novi modeli imaju mild hybrid tehnologiju.

Što se tiče skandala, eto sad svi motori ispunjavaju zadane forme. Ne vidim razliku ni to da Audijevi motori nisu konkurentni. Skandal jeste uticao, bili su pod lupom ali ih to nije sprijecilo da nastave s razvojem, ulaganje i napretkom.
Eh jutros imam malo vremena za ovu tvrdnju. :D

Mild hibrid ti poboljsava odziv, pegla turbo rupu. Medjutim taj "problem" kod VW postoji duze vrijeme i nije jos rjesen. Razlog tom ponasanju je testni ciklus i ispunjavanje norme.

Da bi ispunili normu, ne ubacuju u brzinu odmah nego cekaju vece obrtaje, time se smanjuje NOx proizvodnja. I zato ti novija generacija izgleda sporije u reakciji, tehnoloski nisu na visini zadatka. Ne sa mjenacem nego sa motorom. Da li ce to biti bolje ili ce pokusati baterijom da poboljsaju stvar, ne znam, ali znam da to nije to.
Jesam li dobro upratio da je E 220 d 4MATIC jedini od nabrojanih četvorocilindričnih dizelaša snage 140 kW i više, koji u eru obaveze propisa Euro 6d-ISC-FCM ulazi bez mild-hybrid 48 V zezancija, dakle jedini "klasični" dizelaš.
lavic
Posts: 3079
Joined: 14/04/2011 15:03

#423 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by lavic »

Ja da sebi kupujem auto a mora biti u toj cifri I vozat ce se do raspada uzeo bi iskljucivo benzinca I to BMW ili Merrca ali bi dao prednost BMW-u, I to sto jaci motor.
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#424 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

Seawolf wrote: 10/10/2020 12:44
madner wrote: 10/10/2020 10:27
emko1234 wrote: 09/10/2020 11:11 Broj stepena prijenosa u mjenjaču ništa ne znači. Ko kaže da ima razlike između tiptronica sa 8 i 9 brzina, laže. Ja Audiju na novoj generaciju mjenjača zamjeram što je malo sporiji u reakciji nego mjenjač na mom autu. ALi mislim da je to nešto što se softverski riješava i mislim da ima veze s tim što svi novi modeli imaju mild hybrid tehnologiju.

Što se tiče skandala, eto sad svi motori ispunjavaju zadane forme. Ne vidim razliku ni to da Audijevi motori nisu konkurentni. Skandal jeste uticao, bili su pod lupom ali ih to nije sprijecilo da nastave s razvojem, ulaganje i napretkom.
Eh jutros imam malo vremena za ovu tvrdnju. :D

Mild hibrid ti poboljsava odziv, pegla turbo rupu. Medjutim taj "problem" kod VW postoji duze vrijeme i nije jos rjesen. Razlog tom ponasanju je testni ciklus i ispunjavanje norme.

Da bi ispunili normu, ne ubacuju u brzinu odmah nego cekaju vece obrtaje, time se smanjuje NOx proizvodnja. I zato ti novija generacija izgleda sporije u reakciji, tehnoloski nisu na visini zadatka. Ne sa mjenacem nego sa motorom. Da li ce to biti bolje ili ce pokusati baterijom da poboljsaju stvar, ne znam, ali znam da to nije to.
Jesam li dobro upratio da je E 220 d 4MATIC jedini od nabrojanih četvorocilindričnih dizelaša snage 140 kW i više, koji u eru obaveze propisa Euro 6d-ISC-FCM ulazi bez mild-hybrid 48 V zezancija, dakle jedini "klasični" dizelaš.
Moze se i tako reci. Druga opcija bi bila da za razliku od BMW (kraj 2019) nisu jos uspjeli dodati i tu tehnologiju u masovnu proizvodnju.
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#425 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

lavic wrote: 10/10/2020 13:02 Ja da sebi kupujem auto a mora biti u toj cifri I vozat ce se do raspada uzeo bi iskljucivo benzinca I to BMW ili Merrca ali bi dao prednost BMW-u, I to sto jaci motor.
Na 300 000 km, razlika u potrosnji je 20 - 30 000 KM. Ovo dok se ne raspadne znaci da ce se kupiti drugi kada se cesce vidja majstor od rodbine, ne da ce se ulagati u popravke do unedogled.
Post Reply