hAZNADAR wrote:
Ja te kritikovah zato sto spominjes cetnike i ustase a ti o necem drugom.
Kritikovati medije u ovom slucaju je kao reci da Bosanci i Hercegovci nemaju pameti.
Pa valjda sami poslije svih ovih godina mozemo napraviti sud o vehabijama. Samo osnovne infirmacije, koga su napali i zasto, sta su uradili i sta propagiraju. A privatno su odavno medju nama, u krugu prijatelja, poznanika, familije,... - i tu takodjer imamo iskustva koja nisu nimalo lijepa. Oni su neprijatelji Bosnjaka - dakako iza nekih drugih gorih,.. ali su ipak na listi.
I paradoksalno je opravdavati to demokratijom i slobodom. Ne kazem da se sloboda vjeroispovjedanja treba ukinuti. Ali znamo jako dobro da im demokratija omogucava da upravo ruse demokratiju. Da sprovedu i nature svoje zakone gdje mogu. Ono - demokratski im pruziti sansu da se bore protiv demokratije. I naravno nas mrskih kjafira.
Drzava je imala svezane ruke za Cerica koji ne samo da ih je branio vec je proglasavao izdajnicima sve koji ih kritikuju. Sjecam se kada je napravio i listu medija koji su izdajnicki i antimuslimanski samo zbog prenosa vijesti o ovom ili onom napadu i osnovnih informacija odakle to ucenje dolazi, koji su autoriteti,... itd.
AKo cemo iskreno o medijima i plasiranju stereotipa - odakle narodu koji brani vahabije uopce uvjerenje da kriticari vehabija:
- zaboravili na cetnike i ustase ili ne mare za njih,
- zaboravili na stradanja, genocid,.. i to im nista ne znaci,
- stide se svije vjere, pravdaju, dokazuju, glume evropeizam,.. i oce da budu veci katolici od pape,
- komunjare, okrecu krme na raznju,...?
Pa mene su samo ovdje na forumu zbog kritike "nasima" prozvali komunjarom, dali psihoanalizu i ustanovili niz kompleksa, nazvali dzubretom, lojavim balijom poput onih sto su mlatili na Kosovi prije rata i tako se dokazivali,... a nikom nisam lezao na sofi i pricao o svom djetinstvu.
Mediji koji su upozoravali na oapsnost vehabizma su iznosili proste fakte sta su uradili i cemu sluze. Opcepoznato. Drugi mediji, portali,... su neprestano prozivali na linc kriticara stvarajuci stereotip iskomleksiranog crvenog balije sto zdere krmetinu i loce da bi se dokazao, vise voli zvono od munare, grli cetnike,... - i u narodu je taj stereotip ostao. I upravo je u tome opasnost vehabizma - sta god da urade - uvijek ce kritika ili reakcija biti mala ili je nece biti - zbog etikete izdajnika.
A mi smo narod koji reaguje samo kada osjeti po sopstvenoj guzici. Isto kao u ratu dok jedan dio zemlje gori - u drugom se nosaju YU zastave pa kad dodje i taj dio na red - druga prica. I danas diskriminacija u RS ne tangira mnoge jer je sami ne dozivljavaju, a vehabije koje su ojadile mnoge familije bilo ubistvom, ili prekidom odnosa, ili vrbovanjem sinova za Siriju,... nece biti na kritici onih kojih je to zaobislo.
Ok, ako si me kritikovao samo radi toga.
- Mediji su mediji i nisu izvrsna vlast.
- Mediji su sredstvo koje provocira sumnju, ali nisu tuzilastvo da mogu da optuzuju, niti sud da presudjuju.
- Mediji mogu biti dobri ili losi, pouzdani i nepouzdani, novcano stimulirani i politicki motivisani, mogu biti i sredstvo politike, a bome i upuceni i neupuceni.
- Kritika medija nije jednaka kritici građana i društva.
- Nečije iskustvo može biti površno i sadržajnije, sto utice na krajnji sud o necemu.
- Da bi se nesto upotpunosti spoznalo mora proci kroz sito metodologije.
- To sto nam se ne svidja ne mora nuzno biti radikalno, ekstremno i terorizam makar nam bilo u krugu familije, prijatelja, poznanika.
- Svaki radikalizam se ne moze nazvati neprijateljstvom drzave, radikalni su i ljevicari i desnicari u demokratiji, pa su ekstremisti i teroristi tek onda kada posegnu za terorom kao sredstvom svoje borbe i prekrse zakon.
- Demokratija ima svoja pravila i postulate, demokratija ima svoje nacela, a jedno je da nisi kriv sve dok se protiv tebe ne dokaze krivica, te jedno od njenih pravila je i pravo na posteno i fer sudjenje.
- Krivica za krsenje zakona, moze biti individualizirana, kao i kolektivizirana, ali nikada krivicom cijelih zajednica, naroda, drustava i drzava.
- Selefizam je pravac u islamu kojim ima svoje sljedbenike i varijacije, koji se krecu od umjerenog do ekstremnog. Ta zajednica nema jedan pokret nego mnostvo pokreta koji su cak i medjusobno suprostavljeni ovdje u BiH i u svijetu i imaju svoje karakteristike.
- Tekfirizam koji je svojstven najekstremnijim selefijama, nije nesvojstven i drugim pravcima Islama. Primjere gledamo na BI i sirom islamskoga svijeta u moru militantnih i teroristickih pokreta i medjusobnom im ubijanju.
- Ceric nije svezao ruke drzavi jer drzava je hapsila, sudila, pa onda tvrdila istinu. Aferime tih mjera znamo, pa su s razlogom aferime ispastali stvarni krivci, a greske oni koji su nevino poslani u zatvor, a nije da ih nije bilo. Rezultat su bile placene ostete drzave prema njima.
- Ceric se borio protiv kolektivizacije krivice od strane medija i pojedinih politickih partija na vlasti jer je stanje svoje zajednice poznavao bolje od drzave, kao i bolesti njenih dzemata.
- Te partije i njihovi mediji su ovaj problem koristili za politicku borbu protiv jedne religijske zajednice i stranke.
- Kriticari vehabija mogu biti svakakvi, dobri i losi ljudi, teisti ili ateisti, laici ili znalci, objektivni, neobjektivni, motivisani ili nemotivisa, osobe koje pamte proslost ili ne, medjutim da bi bili dobri kriticari moraju biti prvenstveno vrsni znalci teme.
- Epitete dobijam i sam, eto Dragma konto šuknut meni s banama, pa zbog glupe price dobio kontra šuk. Mogli smo i bez toga realno.
- Mediji nisu prenosili samo fakte, faktima se bavi izvrsna vlast, a mediji mogu samo provocirati sumnju na osnovu pomenutih dogadjaja kako bi se priblizili istini.
- Objektivni kriticari poznaju temu i nemaju skrivene motive.
- Nisam pobornik tih etiketa izdajnika za medije koji pokusavaju se pribliziti istini kroz više uglova prilazenja temi.
- Posve netacno da mi moramo to osjetiti na svojoj guzici da bi reagovali, da je drzava rjesavale svoje probleme kao sto ih je rjesavala sa vehabijama, zivjeli bi u boljoj i jacoj drzavi.
- Oni su stavljeni pod kontrolu, pod kojom mnogi drugi nisu.
- Da bi se nesto nazvalo terorizmom, mora imati vjerski, politicki, ideoloski motiv, biti planirana prijetnja ili nasilje od strane pojedinca ili grupe s jasnim ciljevima i politickim strategijama borbe protiv naroda i sistema.
- Zasto ne moze selefija imati druge motive za krsenje zakona, osim teroristickih?
- Da znas da sam za svako kaznjavanje bilo koga ko krsi zakone bez obzira na razlicito religijsko, etnicko, nacionalno, politicko i ideolosko opredjeljenje.
- Ako neke selefije branim, a neke napadam, to je budi siguran radi toga sto me nisu zaobisli ili sto ih nisam imao prilike sresti i upoznati.