geralt wrote: ↑20/03/2024 14:23
Tito_i_Partija wrote: ↑20/03/2024 13:47
geralt wrote: ↑20/03/2024 01:22
U jednom trenutku sam skontao da mi Pathfinder stvara stres umjesto da me opusta, a to nije ono sto trazim od igara. D&D mi puno bolje lezi kao sistem.
Pa Pathfinder sistem je baziran isključivo na trećem izdanju D&Da. U čemu je problem?
Previse fokusa na buffove i debuffove, previse borbi koje su zapravo puzzle koje imaju jedno i samo jedno tacno rjesenje, i ako tvoj party nema to rjesenje, mozes se jebat. Premalo slobode u razvoju likova onako kako ti zelis, i na visim tezinama ti ostaju samo utabani meta build putevi koje moras pratiti ako zelis zavrsiti igru. Hoces da imas party sa single-class likovima bez citanja guideova? E neces, ko te jebe. Gubi se citav smisao roleplayinga. Ne znam, mozda je samo Owlcatov specifican nacin implementacije tog sistema to sto meni smeta.
Nakon toga mi je NWN ekspanzija dosla kao da jedem tortu nakon sto sam mjesec dana jeo kuhani kupus za svaki obrok. Igra dizajnirana tako da je moze zavrsiti bilo koja klasa ili multiklasa, sa ili bez henchmana, te sa bilo kojom kombinacijom henchmana. Roleplaying koji meni lezi i odgovara. Sto ne znaci da nije bilo teskih borbi koje sam ponavljao po desetak puta, sve dok neka nova taktika ne bi upalila.
Sve ovo što si naveo nema veze sa Pathfinder sistemom, nego je zbog načina kako je Owlcat odlučio da napravi igru. Grešaka jesu napravili, i igra jeste poteška ako hoćeš da čisto ekperimentišeš na svoju ruku sa buildovima. Meni recimo lično smeta činjenica da imaš dva-tri oružja koja su toliko bolja od svih ostalih da se osjećaš k'o da te igra maltene tjera da ih koristiš, al' i Bioware je napravio sličnih grešaka sa BG2 i recimo Celestial Fury (koji možeš dobit' ako hoćeš na samom početku igre, lol).
Za razliku od Kingmakera, Neverwinter Nights SP kampanje su svjesno isplanirane, napravljene i balansirane za solo story iskustvo. Henchman manje-više, možeš al' ne treba ti. Al' opet i tu imaš puno razlike u klasama, jer igru možeš totalno razvalit' k'o spellcaster, a de recimo probaj igrat' sa Rogue klasom.
E to zna bit' frustrirajuće k'o i Kingmaker.
Elem, na kraju krajeva, uvijek bi treb'o da igraš ono što ti je zabavno, a ne što misliš da moraš. I ja sam se u zadnje vrijeme prest'o tjerat' da završavam igre na silu, jer mi je vrijeme postalo previše skupocjeno za takve zafrkancije.