Prodavao...tintilinic wrote:drndalo wrote:Izvini, ali Daihatsu se u zapadnoj evropi sasvim pristojno prodaje, ima ga u Holandiji, Belgiji, Njemackoj jako puno... I tamo bas i nije jeftin... Ali ga kupuju jer misle da je dobar omjer ulozeno/dobiveno...
Daihatsu se više ne prodaje u Evropi.
Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- drndalo
- Posts: 22823
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#51 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
- em11r
- Posts: 942
- Joined: 14/03/2012 16:28
- Location: TuzlOk
#52 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Isti je slucaj (ubijanje cijenama) i sa Kiom ja ne znam kako oni opstaju u Bosni
Nova Optima (2.0 Benz, automatik) u Kuvajtu kosta cca 25.000 KM
Kod nas u Bosni osnovni model (1.7 CRD) kosta 52.990 KM.
I kako da mu je neko kupi?
Nova Optima (2.0 Benz, automatik) u Kuvajtu kosta cca 25.000 KM
Kod nas u Bosni osnovni model (1.7 CRD) kosta 52.990 KM.
I kako da mu je neko kupi?
- bach
- Posts: 3478
- Joined: 05/11/2005 11:52
#53 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Nisu uništili Toyotu kao Toyotu robnu marku, nego su ugušili Daihatsu kao vlastiti subbrand. Neka živi Lexus ( gdje ima mnogo toga iz mnogo jeftinijeg Yarisa, li koga briga...)Toyota - uništen brend? Svašta, pa najveći na svijetu su.
Malo čudno razmišljanje.
- Magarece_godine
- Posts: 2564
- Joined: 07/05/2009 19:51
#54 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Djelomično si upravo. Nije riječ o politici cijena, već o OBAVEZNOJ CARINI OD 15 % s obzirom da su Toyote neeuropski proizvodi ....ins wrote:Toyotu u BiH je "ubila" cjenovna politika, a ne Ahmic. Jer da je samo AFA problem, onda bi npr. Smajlovic i Nuić radili bez problema, a ovako su svi u dubiozi.
Pa osnovni Auris D-4D sa 90 KS je bio 37-38.000 KM
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#55 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Nisu sve odnosno ne obracunava se na sve modele carina, jer se gro Toyota se pravi u Turskoj s kojom imamo ugovor o slobodnoj trgovini bez carine, Francuskoj i u Engleskoj.Magarece_godine wrote:Djelomično si upravo. Nije riječ o politici cijena, već o OBAVEZNOJ CARINI OD 15 % s obzirom da su Toyote neeuropski proizvodi ....ins wrote:Toyotu u BiH je "ubila" cjenovna politika, a ne Ahmic. Jer da je samo AFA problem, onda bi npr. Smajlovic i Nuić radili bez problema, a ovako su svi u dubiozi.
Pa osnovni Auris D-4D sa 90 KS je bio 37-38.000 KM
-
- Posts: 14873
- Joined: 20/12/2006 16:59
#56 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Čitao sam temu o Asi i vidim totalna konfuzija ko je i šta koga kupio a kako sam shvatio opasno se zakuhalo
Mojih par pitanja ide ka tome
Ko i koje marke automobila će prodavati u Sarajevu? Asa gubi dobija li šta novo i tako to. Mislim evo vidim ovi iz Visokog šire paletu pa pored Opela, Chevroleta i Suzukija sada imaju i Citroen
Mojih par pitanja ide ka tome
Ko i koje marke automobila će prodavati u Sarajevu? Asa gubi dobija li šta novo i tako to. Mislim evo vidim ovi iz Visokog šire paletu pa pored Opela, Chevroleta i Suzukija sada imaju i Citroen
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#57 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Oko ASA-e nije pitanje prodaje automobila nego pitanje da li ce ostati uvooznici (gdje lezi glavna lova).StupskaBitanga wrote:Čitao sam temu o Asi i vidim totalna konfuzija ko je i šta koga kupio a kako sam shvatio opasno se zakuhalo
Mojih par pitanja ide ka tome
Ko i koje marke automobila će prodavati u Sarajevu? Asa gubi dobija li šta novo i tako to. Mislim evo vidim ovi iz Visokog šire paletu pa pored Opela, Chevroleta i Suzukija sada imaju i Citroen
U Sa je biti manjih primjena.
Renault ce i dalje prodavati Bunjo, Halilovic, a po navodima Guma M ce zauzeti mjesto Neurona
Skoda: ASA PSS, Autoagent (s tim sto je po navodima u losoj situaciji) i Bunjo
VW i Audi: ASA PVA, Quattro
Citro: ABC i Berlijeta
Lexus i Toyota: AFA prodaje objekat u Blazuju, ali pojma nemam hoce li prebaciti prodaju Lexusa u Semizovac ili je kraj.
Sve ostalo manje-vise isto.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#58 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Bunjina firma za Škodu se zove TRIAB d.o.o.
-
- Posts: 333
- Joined: 30/01/2013 17:44
#59 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Prođoh preko Bara danas i nigdje Renaulta???Sta se desava s Bunjom?
- Optimist
- Posts: 13657
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#60 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
tintilinic wrote:Prođoh preko Bara danas i nigdje Renaulta???Sta se desava s Bunjom?
Preselio u novu zgradu preko puta, a u njihovoj staroj zgradi ce ubuduce biti Skoda.
-
- Posts: 333
- Joined: 30/01/2013 17:44
#61 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Kakva nova zgrada??
Tamo samo beton i malo stakla....Nista nije zavrseno.......Da nije on izgubio Renault?
Tamo samo beton i malo stakla....Nista nije zavrseno.......Da nije on izgubio Renault?
- Better Man
- Posts: 16773
- Joined: 01/10/2006 20:10
#62 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Nije! Polako, valja sve preseliti i opremiti!tintilinic wrote:Kakva nova zgrada??
Tamo samo beton i malo stakla....Nista nije zavrseno.......Da nije on izgubio Renault?
-
- Posts: 14873
- Joined: 20/12/2006 16:59
#63 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
u Srbiji eno Mercedes prodaju svoju firmu za prodaju nekakvoj švicarskog firmi i povukli se s tržišta
- addem
- Posts: 2771
- Joined: 13/02/2004 00:00
#64 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Bunjo je definitivno preuzeo skodu. Vec se reklamiraju. Samo me interesuje dal je izgubio renault?
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#65 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
ćorak, demantovao Mercedes to...StupskaBitanga wrote:u Srbiji eno Mercedes prodaju svoju firmu za prodaju nekakvoj švicarskog firmi i povukli se s tržišta
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#66 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Nije, napisano je na ovoj temi već više puta...addem wrote:Bunjo je definitivno preuzeo skodu. Vec se reklamiraju. Samo me interesuje dal je izgubio renault?
- mayab
- Posts: 27188
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
#67 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Sinoc prolazio cestom pored Bunje, bivsi Renault salon renoviran i ubacene Skode, a svi oni Renoi i Dacie sa trave ispred prebaceni sa druge strane, uz Hyundaia
-
- Posts: 14873
- Joined: 20/12/2006 16:59
#68 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Renault će biti prebačen u novi objekat onaj bijeli do Hyundai
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#69 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Katastrofa za Skodu, Bunjo je najveći prevarant. Cijela afera oko kodiranih kartica i krađe Megana i Laguna je potekla od njega, imao je ubjedljivo najgori Renaulta servis u Sarajevu a tako će biti i za Škodu. Koliko god ASA bila loša imali su koliko-toliko OK servis, uposlenike sa minimalnim poznavanje osnova komunikacije sa klijentom, poslovne etike i biznisa. Servise su završavali po propisanom standardu, cijenama derali (opet su bili među najjeftinijim u poređenju sa ostalim brandovima) ali isto tako znali su priznati grešku i sve popraviti o svom trošku.addem wrote:Bunjo je definitivno preuzeo skodu. Vec se reklamiraju. Samo me interesuje dal je izgubio renault?
- drndalo
- Posts: 22823
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#70 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Sto je katastrofa za Skodu? Ostaje i ASA, konkurisat ce jedni drugima, ako Bunjo ne bude valjao ili bude skuplji od ASA-e, nek propadne, evo bas se nasekirah...
-
- Posts: 126
- Joined: 28/10/2012 20:16
#71 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Danas na Šipu na promociji nove Octavie pitam ja uljudno imaju li neki benzinski motor za test voznju kaze meni trgovac: "ih benzin kad bi mi to........" nema odgovora. Ma osoblje prodaje vozila i njihov pristup kupcima.
S druge strane oduševljen sam profesionlanošću u škoda salonu preko puta ASA auta. sve za deset. Isto tako deset+ za AC QUATRO !!! i naravno ASA auto svaka im čast na ljubaznosti!!!
S druge strane oduševljen sam profesionlanošću u škoda salonu preko puta ASA auta. sve za deset. Isto tako deset+ za AC QUATRO !!! i naravno ASA auto svaka im čast na ljubaznosti!!!
- drndalo
- Posts: 22823
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#72 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Ti ili si na nekim dobrim drogama, ili se pristup kupcu u ASA-inim salonim promijenio za 176 stepeni u zadnje 2-3 godine...Edisontije wrote:S druge strane oduševljen sam profesionlanošću u škoda salonu preko puta ASA auta. sve za deset. Isto tako deset+ za AC QUATRO !!! i naravno ASA auto svaka im čast na ljubaznosti!!!
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#73 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Loš kadar, loši ljudi sa upitnim moralom, hoće slagat, zavrnuti i potkrasti kupce. Škoda je do sada imala konkurencije, nisi bio primoran ići u ASA-u. Ali evo hajde da vidimo šta to Bunjo može ponuditi.drndalo wrote:Sto je katastrofa za Skodu? Ostaje i ASA, konkurisat ce jedni drugima, ako Bunjo ne bude valjao ili bude skuplji od ASA-e, nek propadne, evo bas se nasekirah...
- drndalo
- Posts: 22823
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#74 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Jos bolje, propasce, i moci cemo reci da su propali zbog nesposobnosti/bezobrazluka/kradje...
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#75 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Drvosjeca iz Dejcica wrote:Katastrofa za Skodu, Bunjo je najveći prevarant. Cijela afera oko kodiranih kartica i krađe Megana i Laguna je potekla od njega, imao je ubjedljivo najgori Renaulta servis u Sarajevu a tako će biti i za Škodu. Koliko god ASA bila loša imali su koliko-toliko OK servis, uposlenike sa minimalnim poznavanje osnova komunikacije sa klijentom, poslovne etike i biznisa. Servise su završavali po propisanom standardu, cijenama derali (opet su bili među najjeftinijim u poređenju sa ostalim brandovima) ali isto tako znali su priznati grešku i sve popraviti o svom trošku.addem wrote:Bunjo je definitivno preuzeo skodu. Vec se reklamiraju. Samo me interesuje dal je izgubio renault?
Grohotom se smijem.
Kao sto vec neko rece, ako budu radili kako treba radice, a ako budu fuserili kao ASA, propasce.