Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sime_cipol wrote: ↑06/02/2025 11:30
Mogu zamisliti osjećaj covjeka koji je kupio slican prosle godine i platio ga 100k+
Ma daju oni ok cifre za prodaju volvo auta, nekoliko poznanika je kupilo sto nove, sto polovne i fer su cijene bile, pogotovo u odnosu na one inicijalne objavljene.
ali zato na servisu kupaju
ma bogati ljudi su čudni i baš paze više od običnoh što se para tiče
dobre oni popuste izganjaju onda pričaju kako su dali 100000
al u panjevima bilo je tu barem 10-13% popusta na keš
A Volvu padaju cijene svuda osim kod ovih. XC60 B4 Core nov i na zalasku do prije koji dan bio im 146k maraka. Polovnjak XC60 iznad Momentum paketa je stalno preko 73-75k maraka. Jedino gdje ne pretjeruju je cijena za novi EX90, on je svuda u svijetu 200 hiljada startno.
Napucavaju cijene dizelaša jer znaju da EV ovdje nema prođu i onaj ko ide po Volvo gledat će da zaobiđe struju gdje može jer ne obećava to mir na duge staze kod nas, još bar deset godina.
Prilično sam siguran da je ovaj SsangYong bolja opcija od Kia/Hyundai-a, a posebno mislim da je Rexton nivo iznad stvarno preskupog Sorenta i novog Santa Fe-a kojeg ne znam kako bi opisao, odvratan mi je i odbojan u svim segmentima.
Karikaturist wrote: ↑09/02/2025 11:28
A mislis da je Rexton jeftin?
Mozda neznatno jeftiniji ali i dalje daleko od jeftinog i pristupacnog vozila.
Pa nije niti jedan veći i luksuzniji SUV jeftin i vozilo za široke mase, ali je Rexton jeftiniji od Sorenta sličnih specifikacija opreme. Rexton Black Edition 4x4 je 105k maraka, a Sorento EX Limited je 126k.
kabal1337 wrote: ↑09/02/2025 15:02
Meni ovaj ssangyong izgleda cak bolje nego neke njemacke marke
Tivoli je bas zanimljivo auto i cijena mu nije losa bez ovih hibrid sranja što je bila vitara prije nekoliko godina sad je tivoli, uzivo izgleda normala, ima ih vec u privatnom vlasništvu
kabal1337 wrote: ↑09/02/2025 15:02
Meni ovaj ssangyong izgleda cak bolje nego neke njemacke marke
Tivoli je bas zanimljivo auto i cijena mu nije losa bez ovih hibrid sranja što je bila vitara prije nekoliko godina sad je tivoli, uzivo izgleda normala, ima ih vec u privatnom vlasništvu
Svidja mi se posebno plasticne oplate sa zadnje strane prednjih sjedista, roletna u gepeku a ne ona usrana polica od koje mi se dize kosa na glavi. Kako je ono lose rjesenje.
Vanjski dizajn mu nije nesto, ali ostalo je korektno.
Valjda je i mehanizacija korektna
kabal1337 wrote: ↑09/02/2025 15:02
Meni ovaj ssangyong izgleda cak bolje nego neke njemacke marke
Tivoli je bas zanimljivo auto i cijena mu nije losa bez ovih hibrid sranja što je bila vitara prije nekoliko godina sad je tivoli, uzivo izgleda normala, ima ih vec u privatnom vlasništvu
Svidja mi se posebno plasticne oplate sa zadnje strane prednjih sjedista, roletna u gepeku a ne ona usrana polica od koje mi se dize kosa na glavi. Kako je ono lose rjesenje.
Vanjski dizajn mu nije nesto, ali ostalo je korektno.
Valjda je i mehanizacija korektna
Mehanizacija je i vise nego korektna bez hibrid zajenbancija, cisti turbo benzinac sa 163 konje a i doplate za 4x4 pogon i aisin automatik nisu skupe u odnosu na konkurenciju, i sto bas ima brdo standardne opreme
Karikaturist wrote: ↑09/02/2025 11:28
A mislis da je Rexton jeftin?
Mozda neznatno jeftiniji ali i dalje daleko od jeftinog i pristupacnog vozila.
Pa nije niti jedan veći i luksuzniji SUV jeftin i vozilo za široke mase, ali je Rexton jeftiniji od Sorenta sličnih specifikacija opreme. Rexton Black Edition 4x4 je 105k maraka, a Sorento EX Limited je 126k.
Pa i treba da bude jeftiniji, Sorentno je ipak dokazan igrac tu a Rexton ima jos posla pred sobom.
sime_cipol wrote: ↑09/02/2025 15:53
Hajde s vana i nekako, ali unutra izgleda starije i od Vitare, sto se bas bas trebas potruditi
Unutra mi izgleda kao prosli modeli Toyote, jednostavno i robusno nema prevelikih gluposti da je sve u ekranu, a i sam enterijer izgleda bolje od jednog dustera