Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
Haris.ba
Posts: 24830
Joined: 08/09/2005 20:08

#1851 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Haris.ba »

DaffyDuck wrote:Bunjo grupa otvara HONDA salon...
Za motocikle? Jer honda nema u eu (ima u Britaniji, ali to za ozbiljan posao kao da nema zbog brexita) fabriku. Sumnjam da se ima računica kad se zaračuna porez iz Japana. A ne znam kakva je situacija sa fabrikom iz Turske. Kako fercera carina iz Turske.

Isto ko što je suzuki živnuo otkako je fabrika u Mađarskoj, tako je i sa Hondom. Malo tržište, carina - recept za propast.
User avatar
ElRe
Posts: 10818
Joined: 12/12/2011 11:28

#1852 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by ElRe »

Haris.ba wrote:
DaffyDuck wrote:Bunjo grupa otvara HONDA salon...
Za motocikle? Jer honda nema u eu (ima u Britaniji, ali to za ozbiljan posao kao da nema zbog brexita) fabriku. Sumnjam da se ima računica kad se zaračuna porez iz Japana. A ne znam kakva je situacija sa fabrikom iz Turske. Kako fercera carina iz Turske.

Isto ko što je suzuki živnuo otkako je fabrika u Mađarskoj, tako je i sa Hondom. Malo tržište, carina - recept za propast.
U Turskoj prave samo Civic Sedan i motore (ne motocikle). Čuo sam da Bunjo odustaje od Fiata i mijenja ga Hondom. Pored Civic sedana, našem tržištu može biti interesantan i Civic 5V, HR-V i CR-V koji dolaze iz Engleske.
adv.K
Posts: 220
Joined: 08/05/2012 19:45

#1853 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by adv.K »

Na nova vozila iz Turske se ne placa carina, kao i na vozila iz EU. Iz Turske dolaze toyote (corolla), renault (mislim grandcoupe, nekada megane sedan), nl hyundai (npr.neki i20) i mnogi drugi. Pa ako i honda ima tamo tvornicu, koncesionaru moze biti isplativo.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24830
Joined: 08/09/2005 20:08

#1854 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Haris.ba »

Hvala na info.

Meni ovo zvuči veoma pozitivno. Ako cijena bude dobro pozicionirana - mogu prodati dosta auta. Suzuki je dokaz. A, meni je zanimljivo što imaju dosta dobrih atmosferskih benzinaca. Zadovoljavaju normu euro 6?
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1855 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by amar1994 »

Haris.ba wrote:
DaffyDuck wrote:Bunjo grupa otvara HONDA salon...
Za motocikle? Jer honda nema u eu (ima u Britaniji, ali to za ozbiljan posao kao da nema zbog brexita) fabriku. Sumnjam da se ima računica kad se zaračuna porez iz Japana. A ne znam kakva je situacija sa fabrikom iz Turske. Kako fercera carina iz Turske.

Isto ko što je suzuki živnuo otkako je fabrika u Mađarskoj, tako je i sa Hondom. Malo tržište, carina - recept za propast.
Izvini sto se mijesam ali honda nije poluproizvod i cijrnjana su auta , to sto evropljani drkaju na nekakve njima lijepe linije je drugi par rukavica .

Nece se prodavat dobro jer kosta malo manje od golfa a skuplja od oktavije , nema majstora na svakom cosku i nema dijelova po marku. :bih: :lol:

Civic poruzan al velik , prostran nazad , gepek guta apsolutno sve , ovo sam vidio i okusio u HR honda salonu , nemaju govnjivih motora i dobro su sklopljene . :thumbup:

Mazdu eto handri carina pa se pokoja proda , suzuki isto , ici ce i honda sa dobrom akcijom , a btw. jeftinija je od mz3 :)

Ps. Isto tako koke se ne pale na slovo H :D
adv.K
Posts: 220
Joined: 08/05/2012 19:45

#1856 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by adv.K »

Tako se i suzuki proizvodi u Madjarskoj (npr. Vitara, swift) i nema.carine pa mu je ciiena povoljna, dok na ignis ima carina jer dolazi iz Japana (ali opet nije nesto skup).

Toyote uglavnom Turska i GB (EU) -osim LC i Rav4 koje dolaze iz Japana.Mislim da i aktuelni fiat tipo dolazi iz Turske pa je prilicno povoljan.

Carina i transport znatno uticu na cijenu (npr.mazda i ovi ostali modeli koji dolaze sa dalekog istoka ili iz USA), pa im je teze biti konkurentan u svojim segmentima.

Dobro bi bilo da i honda dodje i da se izgradi prodajna i servisna mreza. Zelim im svaki uspjeh.
User avatar
DaffyDuck
Posts: 3778
Joined: 22/06/2009 22:54
Location: sarajevo-x

#1857 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by DaffyDuck »

Haris.ba wrote:
DaffyDuck wrote:Bunjo grupa otvara HONDA salon...
Za motocikle? Jer honda nema u eu (ima u Britaniji, ali to za ozbiljan posao kao da nema zbog brexita) fabriku. Sumnjam da se ima računica kad se zaračuna porez iz Japana. A ne znam kakva je situacija sa fabrikom iz Turske. Kako fercera carina iz Turske.

Isto ko što je suzuki živnuo otkako je fabrika u Mađarskoj, tako je i sa Hondom. Malo tržište, carina - recept za propast.
Ja ne znam odakle ti da nema Honda u EU... Evo ti linkovi iz okruzenja:
http://www.honda.hr/automobili/
http://www.honda-srbija.rs/automobili/n ... a.266.html
User avatar
Haris.ba
Posts: 24830
Joined: 08/09/2005 20:08

#1858 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Haris.ba »

Fabriku nema. Lokaciju fabrike određuje kakve će biti carine.
User avatar
DaffyDuck
Posts: 3778
Joined: 22/06/2009 22:54
Location: sarajevo-x

#1859 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by DaffyDuck »

A to ok... Pa bila je prica i da folkswagen hoce da ukine izdavanje EUR 1 da skrati proceduru- sto za nas znaci placanje carine...
To utice na cijenu svakako, al ima jos puno automobila koji se carine kod nas.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#1860 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by mali_milojica »

Ako u autu ima dovoljno dijelova iz EU naravno da se izdaje EUR1.
VW za Passat izdaje EUR1, a za Arteon ne izdaje.
UmaX
Posts: 2950
Joined: 30/11/2017 13:53

#1861 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by UmaX »

A odakle li je onda Arteon? :D
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#1862 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by mali_milojica »

UmaX wrote:A odakle li je onda Arteon? :D
Iz Njemačke, ali nema dovoljno dijelova iz EU, čitaj PRC, pa nema EUR1.
Ista stvar je i sa Volvo XC40. Pravi se u Belgiji ali nema dovoljno EU dijelova pa na nj ide carina.
Ovo naravno ne važi za EU, nego za nas :mrgreen:
UmaX
Posts: 2950
Joined: 30/11/2017 13:53

#1863 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by UmaX »

A logike, znaci imamo carinu na VW koji ima puno PRC dijelova, pa je takav model jos skuplji nego sto bi inace bio. Super.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24830
Joined: 08/09/2005 20:08

#1864 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Haris.ba »

UmaX wrote:A logike, znaci imamo carinu na VW koji ima puno PRC dijelova, pa je takav model jos skuplji nego sto bi inace bio. Super.
Inače bi imali stotinu firmu u BiH koje bi uvozile vozila iz Kine i samo možda lijepila nazive na vozila i tušila Evropi ko "made in BH".

Ne štite oni nas, već sebe.
User avatar
Magarece_godine
Posts: 2564
Joined: 07/05/2009 19:51

#1865 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Magarece_godine »

mali_milojica wrote:
UmaX wrote:A odakle li je onda Arteon? :D
Iz Njemačke, ali nema dovoljno dijelova iz EU, čitaj PRC, pa nema EUR1.
Ista stvar je i sa Volvo XC40. Pravi se u Belgiji ali nema dovoljno EU dijelova pa na nj ide carina.
Ovo naravno ne važi za EU, nego za nas :mrgreen:
Na Volvo XC40 se ne plaća carina.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1866 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by 530i »

Haris.ba wrote:
DaffyDuck wrote:Bunjo grupa otvara HONDA salon...
Za motocikle? Jer honda nema u eu (ima u Britaniji, ali to za ozbiljan posao kao da nema zbog brexita) fabriku. Sumnjam da se ima računica kad se zaračuna porez iz Japana. A ne znam kakva je situacija sa fabrikom iz Turske. Kako fercera carina iz Turske.

Isto ko što je suzuki živnuo otkako je fabrika u Mađarskoj, tako je i sa Hondom. Malo tržište, carina - recept za propast.
Zadnji pokušaj da se Honda prodaje ovdje je završio tako što su uvezli tamnoplavog Civica koji se vrti po gradu, ali nijedan drugi auto nisu uspjeli prodati. Ako sam dobro upamtio uvoznik Honde za Srbiju je pokušao tada da prodaje ali su brzo odustali.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1867 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tempuser »

Mislim da udio troskova u proizvodu mora biti 75% da bi se smatrao EU proizvodom, a u to subukljuceni razvoj, inzenejring, proizvodnja, nadzor, pakovanje.
Ja sjecam da je lik iz ZG 2004. godine u Ugorskom otvorio salon Honde (sad je tu Lada) i da se zvao S2000. Mislim ds to nije bila nikakva zvanicna infrastruktura nego na komad.
Frutek
Posts: 1525
Joined: 22/01/2005 01:39

#1868 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Frutek »

Zna li neko za koji je brand Nipex (VW) blizu Tuzle napravio halu pored svog salona? Takodje sam čuo da Land Rover i Jaguar stizu u Tuzlu u skoroj budućnosti.
User avatar
Better Man
Posts: 16771
Joined: 01/10/2006 20:10

#1869 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Better Man »

Ima u Sarajevu jedna cura, mislim da je kćerka Taiba Šahinpašića, koji je bio vlasnik knjižare Šahinpašić i nije više živ, ona vozi Hondu Civic crne boje.
Last edited by Better Man on 09/07/2018 22:43, edited 1 time in total.
User avatar
mk ultra
Posts: 19512
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#1870 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by mk ultra »

Better man i knjizare :lol:
NediM17
Posts: 21682
Joined: 05/11/2009 11:49

#1871 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by NediM17 »

Dobro je... Nemojte mi na komsiju! :-D
User avatar
Libyano
Posts: 458
Joined: 16/07/2007 22:59
Location: Tripoli nekad, BiH sad

#1872 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Libyano »

Frutek wrote:Zna li neko za koji je brand Nipex (VW) blizu Tuzle napravio halu pored svog salona? Takodje sam čuo da Land Rover i Jaguar stizu u Tuzlu u skoroj budućnosti.
Ako nisu mijenjali planove onda je Skoda.
User avatar
ElRe
Posts: 10818
Joined: 12/12/2011 11:28

#1873 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by ElRe »

Fiat "ubacio" 2 500L modela u Sarajevo Taksi i 2 u Sixt rent a car (toliko sam ih ja vidio u Sarajevu).
Nije loše.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1874 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by 530i »

ElRe wrote:Fiat "ubacio" 2 500L modela u Sarajevo Taksi i 2 u Sixt rent a car (toliko sam ih ja vidio u Sarajevu).
Nije loše.
Viđam jednog bijelog Holland taxi, 500L redizajn.
leyla2208
Posts: 1
Joined: 24/07/2018 15:40

#1875 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by leyla2208 »

Provjerena informacija.

Guma M od 01.04.2018. je izgubila uvoznički ugovor sa Renault Nissan Slovenija. Otkazni rok 12 mjeseci, tako da Guma M od 01.04.2019. neće biti uvoznik Renaulta za BiH a možda neće biti ni obični koncesionar. Po onome što znam Guma M je u velikim dugovima a poznata je i afera iz 2005 godine kada su oprali oko 17.000.000,00 KM i utajili pripadajući porez od 20% u iznosu od 3.400.000,00 KM.

Novi uvoznik će moći sam birati i otvarati maloprodajnu i servisnu mrežu i BiH, s tim da će dobar dio prodajno-servisne mreže ostati. (Halilović-Sarajevo, Beganović-Zenica, Matijević-Š.Brijeg)

Koliko mi je poznato a vjerujte jeste, 2013 Hrvatski lobi je izganjao da Hercegovci (Guma M) preuzmu tržište Renaulta u BiH i po Renault Grupaciju ispalo je jako loše, bili su treći po prodaji u BiH i to od 1996 pa sve do 2013. Kada Hercegovci preuzimaju uvozništvo i Renault pada sa trećeg na 6 mjesto.

Renault traži novog uvoznika i pojavljuje se Srpski tajkun Mišković (ležao u zatvoru u Srbiji) ,koji angažuje svog velikog prijatelja iz Laktaša ,Miću Milorada Dodika da to odradi. Mićo Dodik opet angažuje svog velikog prijatelja, Nihada Imamovića i tu se sad prema Renaultu pojavljuje Imamović koji ganja uvozništvo Renaulta za BiH. Uloga Imamovića je da dobije uvozništvo Renaulta za BiH i da potom posao sa Renaultom ustupi Miškoviću. Naravno Mićo Dodik i Nihad Imamović će biti dobro počašćeni od strane Miškovića.
Post Reply