Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
NediM17
Posts: 21699
Joined: 05/11/2009 11:49

#2626 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by NediM17 »

Throttle wrote: 04/12/2023 15:55
Hakiz wrote: 04/12/2023 15:53
NediM17 wrote: 04/12/2023 15:49 Imaš pravo na mišljenje al' para nemaš. :lol:
Nemaš ni ti.

Možda griješim, voziš Bentley? RR? Bugatti?
Ima al ne vozi zbog losih puteva :D
Nek' si mu rek'o. :D
Ono kad kokuzi uzmu komentarisat' vrijedi li Sorento 92.000 KM a nemaju ni za nove Dacie.
sale07
Posts: 1283
Joined: 18/05/2018 12:28

#2627 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by sale07 »

DebelinJoe wrote: 04/12/2023 15:58
EFD22 wrote: 04/12/2023 15:50:pisnuo:

Šta je smiješno električar?

Eto u Zenici sam neki dan u jednom danu vidio tri Tesle. Da imam viška para i da sam izgorio po glavi da da dam 100 milja za auto, radije bih kupio Teslu nego Kiu. Tesla je nešto, intrigantno, revolucionarno i drugačije. I vrijedilo bi probati, pa neka košta...

Ali KIA...Nooooo
Kod mene kolega s posla kupio neku kiu elektricnu preko 100k, da imam te pare ne bi to auto pogledao, al eto svaka roba ima svog kupca.
Hakiz
Posts: 40556
Joined: 30/07/2015 20:01

#2628 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Hakiz »

Možda i vrijedi, ali treba li ti ili možeš svoje potrebe zadovoljiti i sa nekim od 30?

Meni je dovoljan mobitel od max 400, ma 300, ne pada mi na pamet da dam više.

Ko želi ili mu treba onaj od 2.000, neka plati. Ni jedan od nas dvojice niti griješi, niti je u pravu.

Samo, što skuplji telefon, to više plaćaš marketing, ne realnu razliku u kvalitetu. Možda telefon od 400 jeste 2x bolji od onog od 200. Ali onaj od 800 vjetovatno nije 2x bolji od onog od 400. Nakon neke granice, mala promjena u kvalitetu košta puno.

Da li je auto od 100.000 2x bolji od onog od 50.000, a ako i jeste, da li ti to poboljšanje stvarno treba ili je luksuz?

Da li je to bačen novac svako za sebe smije odlučiti. Da ga se ne kritikuje.
Throttle
Posts: 13015
Joined: 10/06/2016 12:35

#2629 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Throttle »

DebelinJoe wrote: 04/12/2023 15:58
EFD22 wrote: 04/12/2023 15:50:pisnuo:

Šta je smiješno električar?

Eto u Zenici sam neki dan u jednom danu vidio tri Tesle. Da imam viška para i da sam izgorio po glavi da da dam 100 milja za auto, radije bih kupio Teslu nego Kiu. Tesla je nešto, intrigantno, revolucionarno i drugačije. I vrijedilo bi probati, pa neka košta...

Ali KIA...Nooooo
Mozda si jednu vidio triput, jedna se aktivno voza na taxiju :D
DebelinJoe
Posts: 1623
Joined: 03/03/2021 20:06

#2630 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by DebelinJoe »

EFD22 wrote: 04/12/2023 15:59 Pa dobro, vi iz Nemile patite od logotipova i brendova. :kiss:
Iz Šerića, da se zna. Molim da se unese u zapisnik.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66253
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#2631 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by _BataZiv_0809 »

Radi li AC Boras Landi Renzo i dalje
kuli1961
Posts: 2431
Joined: 06/08/2014 09:47
Location: Banja Luka

#2632 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by kuli1961 »

Hakiz wrote: 04/12/2023 16:05 Možda i vrijedi, ali treba li ti ili možeš svoje potrebe zadovoljiti i sa nekim od 30?

Meni je dovoljan mobitel od max 400, ma 300, ne pada mi na pamet da dam više.

Ko želi ili mu treba onaj od 2.000, neka plati. Ni jedan od nas dvojice niti griješi, niti je u pravu.

Samo, što skuplji telefon, to više plaćaš marketing, ne realnu razliku u kvalitetu. Možda telefon od 400 jeste 2x bolji od onog od 200. Ali onaj od 800 vjetovatno nije 2x bolji od onog od 400. Nakon neke granice, mala promjena u kvalitetu košta puno.

Da li je auto od 100.000 2x bolji od onog od 50.000, a ako i jeste, da li ti to poboljšanje stvarno treba ili je luksuz?

Da li je to bačen novac svako za sebe smije odlučiti. Da ga se ne kritikuje.
Hakiza za moderatora! :thumbup: :D
Hakiz
Posts: 40556
Joined: 30/07/2015 20:01

#2633 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Hakiz »

kuli1961 wrote: 04/12/2023 16:28
Hakiz wrote: 04/12/2023 16:05 Možda i vrijedi, ali treba li ti ili možeš svoje potrebe zadovoljiti i sa nekim od 30?

Meni je dovoljan mobitel od max 400, ma 300, ne pada mi na pamet da dam više.

Ko želi ili mu treba onaj od 2.000, neka plati. Ni jedan od nas dvojice niti griješi, niti je u pravu.

Samo, što skuplji telefon, to više plaćaš marketing, ne realnu razliku u kvalitetu. Možda telefon od 400 jeste 2x bolji od onog od 200. Ali onaj od 800 vjetovatno nije 2x bolji od onog od 400. Nakon neke granice, mala promjena u kvalitetu košta puno.

Da li je auto od 100.000 2x bolji od onog od 50.000, a ako i jeste, da li ti to poboljšanje stvarno treba ili je luksuz?

Da li je to bačen novac svako za sebe smije odlučiti. Da ga se ne kritikuje.
Hakiza za moderatora! :thumbup: :D
Neeeeeeeeeeeeeee :shock:
DebelinJoe
Posts: 1623
Joined: 03/03/2021 20:06

#2634 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by DebelinJoe »

NediM17 wrote: 04/12/2023 16:00
Throttle wrote: 04/12/2023 15:55
Hakiz wrote: 04/12/2023 15:53

Nemaš ni ti.

Možda griješim, voziš Bentley? RR? Bugatti?
Ima al ne vozi zbog losih puteva :D
Nek' si mu rek'o. :D
Ono kad kokuzi uzmu komentarisat' vrijedi li Sorento 92.000 KM a nemaju ni za nove Dacie.
Ja sam jednom u životu vozio Daciju. Ja jer za firmu preuzeo kod Halilovića u Barama, sa kamiona je skinuli ispred mene. U najlonima bila. Tokom prvih 500 kilometara na autu je pocelo da crkava sve redom, klima, električni prozori, radio...Krenuo ja prema Tuzli i na onom usponu prema Nišićima crkne mjenjač. U drugoj brzini se vratim do Halilovića i ostavim im auto. One žene koje su tu radile crvene se od stida jer je se novo auto raspalo nakon 500 km lagane ljetne vožnje.

Ja inače vozim par godinu staru Octaviju sa Laurent and Clement opremom. Ljudi koji čitaju ovaj forum znaju šta to znači. Mene taj auto dobro slusa i namjeravam ga voziti još neko vrijeme. Ako se bude šta mijenjalo, biće to ili neka Škoda ili neki Audi3.
NediM17
Posts: 21699
Joined: 05/11/2009 11:49

#2635 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by NediM17 »

Valjda Laurin and Klement.
Zna li Almica da to voziš ? :mrgreen:
User avatar
sime_cipol
Posts: 16342
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#2636 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by sime_cipol »

Dos'o Gerro i na pdf auto :roll:
citroen xm
Posts: 18141
Joined: 17/04/2012 22:57

#2637 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by citroen xm »

Jest, za 500 km se nova Dačija sva raspala. :run:

De malo smanjite bacanje tih bombi, zagadiste sredinu u kojoj živite.
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10618
Joined: 10/03/2022 22:16

#2638 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by ZoomZoomKiwi »

Ovaj frajer nije napisao riječ a da nije slagao.
DebelinJoe
Posts: 1623
Joined: 03/03/2021 20:06

#2639 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by DebelinJoe »

sime_cipol wrote: 04/12/2023 17:50 Dos'o Gerro i na pdf auto :roll:
Ja mogu biti šta god hoćete, ali ne mogu biti Mirko Gerh zvani Gera, grobar sportskog automobilizma i novinarstva u BiH. Ja sam zapravo Anti - Gera. A ljepši sam od njega. I moji bivši uposlenici nemaju noćne more od mene, kao sto imaju Gerini.

Fin sam čovjek. Volim kvalitetne aute, Japance, Volvo, Škode itd...Ne voli Fiat, Ford, Kiu, Daciju i Citroen. Imam razloge za to.
DebelinJoe
Posts: 1623
Joined: 03/03/2021 20:06

#2641 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by DebelinJoe »

EFD22 wrote: 04/12/2023 18:20 Ovaj frajer nije napisao riječ a da nije slagao.
Zar sam slagao da je Zenica grad uredniji i čišći od Sarajeva? Da mi to neko kaže da je moj grad arhitektonski i urbanistički dobro osmišljen grad i da su njegove komunalne službe bolje organizirane nego komunalne službe u Sarajevu, ja bih to smatrao komplimentima.
NediM17
Posts: 21699
Joined: 05/11/2009 11:49

#2642 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by NediM17 »

SavA Jovanovic Sirogojno.
kuli1961
Posts: 2431
Joined: 06/08/2014 09:47
Location: Banja Luka

#2643 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by kuli1961 »

Hakiz wrote: 04/12/2023 16:29 Hakiza za moderatora!
Neeeeeeeeeeeeeee
Ma kako ne- pa vidi kako lijepo zboriš, kao patrijarh, biskup i reis ul ulema ali zajedno :-D
milojicabrzi
Posts: 1730
Joined: 18/11/2009 12:43

#2644 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by milojicabrzi »

[/quote]

Ja sam jednom u životu vozio Daciju. Ja jer za firmu preuzeo kod Halilovića u Barama, sa kamiona je skinuli ispred mene. U najlonima bila. Tokom prvih 500 kilometara na autu je pocelo da crkava sve redom, klima, električni prozori, radio...Krenuo ja prema Tuzli i na onom usponu prema Nišićima crkne mjenjač. U drugoj brzini se vratim do Halilovića i ostavim im auto. One žene koje su tu radile crvene se od stida jer je se novo auto raspalo nakon 500 km lagane ljetne vožnje.

[/quote]

Niti jedan ozbiljan koncesionar, a pogotovo ne g Halilović, ne zove na preuzimanje auta, dok se auto ne otkonzervira i uradi nulti servis. Halilović ima i lijep običaj da "nazdravi" sa čašom vode i zalije za kupcem za dobru sreću :)

Čuj pred tobom skidali sa šlepe...a ti prešao 500 km, za par sati...

:D

Znam brdo Dacijaša, kako u BiH, tako i u regionu, niko nije imao neko takvo iskustvo, a znam ih bar nekoliko desetina.
Najčešći problemi vezani za Sandero /Logan Daciju, bili su zamjena ablendera u garantnom roku ili van njega, kao i sitne bubice sa rashladnim sistemom u smislu šetanja temperature rahladne tekućine sa 2-4-2 u onim njihovim crticama na instrument tabli (valjda termostat i davač temperature prave tu situaciju, ništa bitno osim što nervira).

To su neke glavne "boljke", a slične imaju i drugi proizvođači.

Prešao sa Dacijom 40 000 km, auto šušti kao prvog dana. Niti jedan poziv u garanciji, samo iglom otčepili prskalicu zadnjeg stakla, valjda se bila zaprljala od lišća.

Osim redovnih servisa, promijenjene prednje pločice na oko 30 000 km i 4-5 godina starosti i akumulator na nepunih 6 godina.

Održavanje me za ovih 6 godina, koštalo cca 700-800 KM, kad se sve sabere...kod Kia novih je jedan mali servis skoro pa toliko.... :run: :thumbup: :bih:
Last edited by milojicabrzi on 04/12/2023 22:24, edited 1 time in total.
Hakiz
Posts: 40556
Joined: 30/07/2015 20:01

#2645 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Hakiz »

kuli1961 wrote: 04/12/2023 21:17
Hakiz wrote: 04/12/2023 16:29 Hakiza za moderatora!
Neeeeeeeeeeeeeee
Ma kako ne- pa vidi kako lijepo zboriš, kao patrijarh, biskup i reis ul ulema ali zajedno :-D
Ništa rabin?
kuli1961
Posts: 2431
Joined: 06/08/2014 09:47
Location: Banja Luka

#2646 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by kuli1961 »

Hakiz wrote: 04/12/2023 22:23
kuli1961 wrote: 04/12/2023 21:17
Hakiz wrote: 04/12/2023 16:29 Hakiza za moderatora!
Neeeeeeeeeeeeeee
Ma kako ne- pa vidi kako lijepo zboriš, kao patrijarh, biskup i reis ul ulema ali zajedno :-D
Ništa rabin?
Ups mea culpa! Mozda zato sto nimalo ne razumijem hebrejski, pa ne znam da li i kako rabin "blagoglagolja"
azdralovic
Posts: 4437
Joined: 29/05/2010 21:46

#2647 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by azdralovic »

DebelinJoe wrote: 04/12/2023 16:31
NediM17 wrote: 04/12/2023 16:00
Throttle wrote: 04/12/2023 15:55

Ima al ne vozi zbog losih puteva :D
Nek' si mu rek'o. :D
Ono kad kokuzi uzmu komentarisat' vrijedi li Sorento 92.000 KM a nemaju ni za nove Dacie.
Ja sam jednom u životu vozio Daciju. Ja jer za firmu preuzeo kod Halilovića u Barama, sa kamiona je skinuli ispred mene. U najlonima bila. Tokom prvih 500 kilometara na autu je pocelo da crkava sve redom, klima, električni prozori, radio...Krenuo ja prema Tuzli i na onom usponu prema Nišićima crkne mjenjač. U drugoj brzini se vratim do Halilovića i ostavim im auto. One žene koje su tu radile crvene se od stida jer je se novo auto raspalo nakon 500 km lagane ljetne vožnje.

Ja inače vozim par godinu staru Octaviju sa Laurent and Clement opremom. Ljudi koji čitaju ovaj forum znaju šta to znači. Mene taj auto dobro slusa i namjeravam ga voziti još neko vrijeme. Ako se bude šta mijenjalo, biće to ili neka Škoda ili neki Audi3.
Meni se isto desilo samo sa novom Octavijom sa Laurent and Clement opremom... kazu da se i dan danas zene u skodi crvene zbog tog dogadjaja
husoboss
Posts: 424
Joined: 19/07/2012 22:22

#2648 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by husoboss »

Nakon što su cijene podivljale Dacia kod nas lagano preuzima flotne isporuke, 40ak dustera mup sbk, 9 džoger ed, taxi sluzbe...
kuli1961
Posts: 2431
Joined: 06/08/2014 09:47
Location: Banja Luka

#2649 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by kuli1961 »

husoboss wrote: 05/12/2023 16:48 Dacia kod nas lagano preuzima flotne isporuke, 40ak dustera mup sbk, 9 džoger ed, taxi sluzbe...
ma ne valja to ništa, zajebali se kupci tih flota i flotila...
:D
husoboss
Posts: 424
Joined: 19/07/2012 22:22

#2650 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by husoboss »

kuli1961 wrote: 05/12/2023 17:54
husoboss wrote: 05/12/2023 16:48 Dacia kod nas lagano preuzima flotne isporuke, 40ak dustera mup sbk, 9 džoger ed, taxi sluzbe...
ma ne valja to ništa, zajebali se kupci tih flota i flotila...
:D
Rade pos'o jbg 😃 Dosta ih je u građevini, elektrici, geodeziji i u kakvim uvjetima se voze ni malo me ne iznenadi da se i pokvare kad neke danas promijene po 3 4 nervozna šofera po raznoraznim terenima, s opremom alatom i sl. Duster je tu Best buy.
Post Reply