Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 18072
- Joined: 17/04/2012 22:57
#2376 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Pa skontajte šta se tih godina prodavalo. Kakvi Audiji i bakrači. Ko halva išle Felicije, Kia Picanto, Rio i ona Shepia ili kako se već zvala. Išli Daewoo Espero i Tico, Hyundai Accent i po koja Elantra. Onaj ko se malo više mogao proteći kupovao eventualno Oktaviju ili Golfa.
Ali zato je negdje do 2001. cvjetao uvoz dvičina i derivata, onda su uveli zabranu uvoza starijih auta od 7 godina i prepolovili uvoz.
Tada se za 40000-50000 kupovao stan o kakvom danas mnogi mogu samo maštati.
Ali zato je negdje do 2001. cvjetao uvoz dvičina i derivata, onda su uveli zabranu uvoza starijih auta od 7 godina i prepolovili uvoz.
Tada se za 40000-50000 kupovao stan o kakvom danas mnogi mogu samo maštati.
-
- Posts: 12960
- Joined: 10/06/2016 12:35
#2377 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
U principu, isla auta kojih danas ni nema na cesti. Od tih poluproizvoda, meni je espero bio dobar dizajnom
-
- Posts: 18072
- Joined: 17/04/2012 22:57
#2378 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Pa jeste, ali ih nema ni na mapi. Od svega toga se vidi još po koja Felicija, jako rijetko Rio prve generacije i Accent. Golfa i Oktaviju isključujem, toga ima ko mrava.
- Evolution_IV
- Posts: 13180
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#2379 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
kud se nisam ranije rodio, tada je R32 GTR vrijedio u vrh glave 20000KMcitroen xm wrote: ↑01/01/2023 17:54 Pa skontajte šta se tih godina prodavalo. Kakvi Audiji i bakrači. Ko halva išle Felicije, Kia Picanto, Rio i ona Shepia ili kako se već zvala. Išli Daewoo Espero i Tico, Hyundai Accent i po koja Elantra. Onaj ko se malo više mogao proteći kupovao eventualno Oktaviju ili Golfa.
Ali zato je negdje do 2001. cvjetao uvoz dvičina i derivata, onda su uveli zabranu uvoza starijih auta od 7 godina i prepolovili uvoz.
Tada se za 40000-50000 kupovao stan o kakvom danas mnogi mogu samo maštati.
-
- Posts: 18072
- Joined: 17/04/2012 22:57
#2380 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Kojih ne bi imao kao što ni sada nemaš toliko koliko trenutno košta. Ne brini, slična je priča kod svih nas.
- Evolution_IV
- Posts: 13180
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
- problemnatravunu
- Posts: 15604
- Joined: 26/10/2014 07:41
- Location: Sarajevo
#2382 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Ja po ulicama srećem gomilu Land Rovera , a i Jaguari se sve ćešće vide ,_BataZiv_0809 wrote: ↑01/01/2023 16:43 Eh ti boga 2001.
Kako radi AC Betanija, kupuje li iko Jauguare i Land Rovere
moj utisak je da to ide prilično dobro , cijene su visoke , ali su mislim i marže poprilične , zaradi se ...
Prije neki dan uđoh poslom u BMW kod Tomića , nema u salonu auta ispod 120 hiljada , plus dva motocikla po cca 50000 KM
Svi oni imaju svoju klijentelu
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#2383 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Ovdje imaju podaci o prodaji novih auta u BiH:
https://proauto.ba/category/bh-aktuelno ... utomobila/
https://proauto.ba/category/bh-aktuelno ... utomobila/
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 65965
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
-
- Posts: 17742
- Joined: 30/04/2012 16:54
#2385 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Ono meni liči na ušminkan Maple...moj kolega ga htio kupiti novog za 9000 KM.Sranje od auta.Prvo slova zahrđaju a nestalo djelova za dvije godine.
- Optimist
- Posts: 13628
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#2386 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
-
- Posts: 17742
- Joined: 30/04/2012 16:54
#2387 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
I Maple se prodavao po Europi i okolini,nisu ga pravili samo za Bosnu.
Samo,ovaj MG nije ni jeftin...preko 70 milja.Go ko lipa
Samo,ovaj MG nije ni jeftin...preko 70 milja.Go ko lipa
-
- Posts: 21623
- Joined: 05/11/2009 11:49
#2388 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Onaj Maple se nije mogao prodavati u Evropi zbog eko normi.
I "pametni" zlovenac kad je vidio da ih ne može prodavati u EU otvori tašna-mašna firmu u BiH, potuši ona govna "glupim" Bosancima i razguli.
I "pametni" zlovenac kad je vidio da ih ne može prodavati u EU otvori tašna-mašna firmu u BiH, potuši ona govna "glupim" Bosancima i razguli.
- Blixen
- Posts: 3234
- Joined: 11/02/2019 14:28
- Location: prva decenija bez zeljine titule
-
- Posts: 17742
- Joined: 30/04/2012 16:54
-
- Posts: 21623
- Joined: 05/11/2009 11:49
#2391 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
MG polazi od atmosferca 1.5 za 37.000 i nešto, preko 1.0 turbaka za malo više 44.000 do 1.5 T PHEV za 75.000 i kusur.
https://grandautomotive.olx.ba/
https://grandautomotive.olx.ba/
- Dope_Man
- Posts: 7773
- Joined: 03/06/2016 16:31
#2392 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Valjda ti je jasno da struja koju firma placa nije iste cijene danas kao prije 20-30 godina?walter_071 wrote: ↑27/12/2022 13:00 Ovo su realne cijene i danas. To što se moraju oprati milioni preko marketinga, i što CEO-i moraju imati milionske bonuse i dovodi manje-više do toga da je najjeftinije auto danas 30 hiljada.
Da dnevnica radnika nije manja, nit je ostala ista, u tih 20-30 godina... itd, itd
Milion faktora je tu, plus razlike u opremi.
Da bi dosao do bilo kakve "realne" usporedbe moras uzeti recimo prosjecnu platu jednog Njemca 2000te i cijenu automobila x klase, i onda to porediti sa danasnjom platom i otprilike istog automobila. E tad bi iole mogli govoriti o nekoj realnoj usporedbi, a pausalne izjave kako bi i danas auto trebalo kostati kao prije 20-30 godina su u najmanu ruku smijesne.
- Evolution_IV
- Posts: 13180
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
-
- Posts: 409
- Joined: 07/01/2021 19:18
#2394 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
EuroNCAP za sigurnost, Euro norma za okoliš
-
- Posts: 17742
- Joined: 30/04/2012 16:54
#2395 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Prati temu...pisao sam o Maple smeću
- Evolution_IV
- Posts: 13180
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#2396 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
- Optimist
- Posts: 13628
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
- konektovan
- Posts: 40496
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
-
- Posts: 18072
- Joined: 17/04/2012 22:57
#2399 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Maple je bio već na prvi pogled krš. Golf 2 stariji 20 godina od njega je bio sklopljen 10 puta bolje i kvalitetnije. To auto je bilo miks svega i svačega od mehanike, a limarija nije imala ni jedan jedini identičan zazor. Znam, gledao sam ih kada su se novi prodavali, bio je izložen u jednom TC kao glavna nagrada na nekoj nagradnoj igri. To je tipični predstavnik jeftinog automobila za tadašnjega kineza iz radničke klase. I tada sam se čudio kako nekome padne na pamet da kupi to govno. Posle je bio i onaj Chery isto iz nekih ranih godina sa sličnim krš modelima, imao naprijed farove koji su imitacija C klase.
Ovaj MG je puno ozbiljnija priča i vjerujem da može konkurisati Dačiji, posebno što ih zastupa ozbiljna kuća i imaju dobre postprodajne uslove u vidu garancije. Ja bi možda i mogao da se zamislim da kupim ovaj od 37-39000 toliko vjerovatno po ovim cijenama i vrijedi. Ove skuplje modele ne bih ni pogledao. Navodno će doći još modela, kompakt i još nešto. Oni bi mogli napraviti pravi proboj ako budu 25-30000 KM.
Ovaj MG je puno ozbiljnija priča i vjerujem da može konkurisati Dačiji, posebno što ih zastupa ozbiljna kuća i imaju dobre postprodajne uslove u vidu garancije. Ja bi možda i mogao da se zamislim da kupim ovaj od 37-39000 toliko vjerovatno po ovim cijenama i vrijedi. Ove skuplje modele ne bih ni pogledao. Navodno će doći još modela, kompakt i još nešto. Oni bi mogli napraviti pravi proboj ako budu 25-30000 KM.
- Optimist
- Posts: 13628
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#2400 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Bio je i onaj kombi Hafei. Zatim Samand na mostarskom.