Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
tintilinic
Posts: 333
Joined: 30/01/2013 17:44

#1 Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tintilinic »

Postoji već tema o ASA Autu, međutim osim njih ugovor o zastupstvu gubi Autoline za Mercedes. Datum 31.03.2013.
Renault je prepustio Guma M da zavlada sama tržištem.Kupili Mostar,Banja Luku,Bijeljinu....Neuron u Sarajevu je već završen.Još se Bunjo koprca. Peugeot riknuo u Tuzli. Toyota također nema više u Tuzli. Škoda ide kod Bunje a Autoagent ispada. Varalica (Opel) preuzima Citroen.
Razumijem da su teška vremena ali su ovo tektonski poremećaji!
Da li jos neko ima nekih informacija? Ako je nesto od gora napisanog neistina - pošto kupio po to prodao. MOlim mišljenja, informacije....
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#2 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by 530i »

Slaba prodaja auta je kumovala svemu tome (osim ASA autu, oni su odavno jeli govna)...uletjeli su ljudi koji ko-zna-kako imaju keš da plaćaju sve što treba da se plati. Već ranije je zastupnik Mercedesa u Hrvatskoj, slučajno li sličnog imena - EUROline, popušio...šta je u pozadini možemo samo nagađati...moja pretpostavka je da ljudi bježe iz auto biznisa jer ne mogu monopolistički vladati tržištem, ne mogu rokati cijene servisa i sl....nisu naučili drugačije i onda svojevoljno ili malo manje svojevoljno povlače se.
User avatar
Better Man
Posts: 16688
Joined: 01/10/2006 20:10

#3 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Better Man »

Za Bunju se govorilo da dovodi Hondu u BiH!
User avatar
bach
Posts: 3478
Joined: 05/11/2005 11:52

#4 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by bach »

530i wrote:Slaba prodaja auta je kumovala svemu tome (osim ASA autu, oni su odavno jeli govna)...uletjeli su ljudi koji ko-zna-kako imaju keš da plaćaju sve što treba da se plati. Već ranije je zastupnik Mercedesa u Hrvatskoj, slučajno li sličnog imena - EUROline, popušio...šta je u pozadini možemo samo nagađati...moja pretpostavka je da ljudi bježe iz auto biznisa jer ne mogu monopolistički vladati tržištem, ne mogu rokati cijene servisa i sl....nisu naučili drugačije i onda svojevoljno ili malo manje svojevoljno povlače se.
Euroline- Autoline. Nije slučajno slično ime, isti je vlasnik. Poznajem ekipu iz Autolinea. Veliki profesionalci, žao mi je njih zaista.
Frutek
Posts: 1525
Joined: 22/01/2005 01:39

#5 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Frutek »

Guma M je kupila Renault i u Tuzli, sad se zove Guma T. U istom gradu se takodje Seat zatvara, a priča se da će se na tom mjestu otvorit Toyota. Sumnjam da će se pokazat kao dobar poslovni potez, Toyota (barem u Europi) nema veliki dijapazon vozila i preskupa su za naše trzište. U pravu si, nikad više promjena na BiH auto trzištu.
User avatar
ElRe
Posts: 10665
Joined: 12/12/2011 11:28

#6 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by ElRe »

da nije bilo jake ase seat bi davno propao u bih. ovo ostalo je manje-vise ocekivano. auta se slabo prodaju, maticni proizvodjacu zadaju prodajne kvote koje je nemoguce ostvariti I kraj je nazalost neizbjezan. citam u italiji januar 2013. u odnosu na januar 2012. bio losiji 18 %, a ovaj u odnosu na 2011. 20%.
u bih danas samo dobro idu VAG vozila, osim seata i korejci, ostalo je samo prezivljavanje.
User avatar
karanana
Posts: 47134
Joined: 26/02/2004 00:00

#7 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by karanana »

asa je cak i ganjala da preuzme mercedes. probali su i ford.
nisam znao da bunjo uzima skodu, i ja sam cuo da je honda bila opcija. veliki veliki veliki respect za hondu ali ne znam kako bi/ce proci kod nas.

2013. ce izgleda biti losa svugdje. negdje procitah da su fabrike passata cini mi se u emdenu zatvorile pogone na sedmicu-dvije zbog lose prodaje.
User avatar
ElRe
Posts: 10665
Joined: 12/12/2011 11:28

#8 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by ElRe »

Prodaja Honde, Subarua i sl brendova, mislim da je u ovom vremenu u BIH unaprijed osudjena na neuspjeh
Akashaa
Posts: 6
Joined: 09/10/2010 19:27

#9 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Akashaa »

530i wrote:Slaba prodaja auta je kumovala svemu tome (osim ASA autu, oni su odavno jeli govna)...uletjeli su ljudi koji ko-zna-kako imaju keš da plaćaju sve što treba da se plati. Već ranije je zastupnik Mercedesa u Hrvatskoj, slučajno li sličnog imena - EUROline, popušio...šta je u pozadini možemo samo nagađati...moja pretpostavka je da ljudi bježe iz auto biznisa jer ne mogu monopolistički vladati tržištem, ne mogu rokati cijene servisa i sl....nisu naučili drugačije i onda svojevoljno ili malo manje svojevoljno povlače se.
Vjerovatnije je da su AUTOline i ugovor za BiH de facto bili kolateralna šteta pri raskidu ugovora sa hrvatskim EUROlineom, a ne rezultat lošeg poslovanja.
http://www.klix.ba/auto/odlicni-prodajn ... /130117051

Navodno se još uvijek špekuliše ko će preuzeti Mercedes u BiH :zoka: I da li će dolazak Porschea imati ('''nedobog'') nekog utjecaja na poslovanje Preventa i ugovore sa VW-om. Volio neko Asu ili ne, to bi stvarno bilo sranje. A generalno, ne bih se složila da ljudi bježe iz auto biznisa, čak naprotiv, svi pomenuti su dobili raskide ugovora, niko nije dobrovoljno otišao/prestao. Možda se čak ovakav sljed događaja mogao i očekivati. Nakon niza ''dobrih'' godina gdje su svi imali super rezultate poslovanja, tek je pod pritiskom krize izašlo na vidjelo ko stvarno ''zna raditi'' - što bi narod rekao, u muci se poznaju junaci. Gumi M svaka čast, i zašto ne dati ljudima šansu. Ako ništa, nakon ove godine isfiltrirati će se oni koji su po inerciji dobro poslovali i našli se izgubljeni kada je trebalo zapeti i raditi. Nažalost, vjerovatno ima i slučajeva gdje su se uvoznici suočili sa ekstremno lošim rezultatima, a na koje ni nisu mogli baš mnogo uticati, s obzirom da im dobar dio uslova poslovanja diktiraju tkz. stručnjaci iz centrala po Hrvatskoj/Sloveniji/Srbiji/Mađarskoj/Njemačkoj... a sada trebaju snositi krivicu za tuđe loše odlučivanje.
tannefors
Posts: 2
Joined: 26/01/2013 17:50

#10 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tannefors »

Akashaa wrote:
530i wrote:Slaba prodaja auta je kumovala svemu tome (osim ASA autu, oni su odavno jeli govna)...uletjeli su ljudi koji ko-zna-kako imaju keš da plaćaju sve što treba da se plati. Već ranije je zastupnik Mercedesa u Hrvatskoj, slučajno li sličnog imena - EUROline, popušio...šta je u pozadini možemo samo nagađati...moja pretpostavka je da ljudi bježe iz auto biznisa jer ne mogu monopolistički vladati tržištem, ne mogu rokati cijene servisa i sl....nisu naučili drugačije i onda svojevoljno ili malo manje svojevoljno povlače se.
Vjerovatnije je da su AUTOline i ugovor za BiH de facto bili kolateralna šteta pri raskidu ugovora sa hrvatskim EUROlineom, a ne rezultat lošeg poslovanja.
http://www.klix.ba/auto/odlicni-prodajn ... /130117051

Navodno se još uvijek špekuliše ko će preuzeti Mercedes u BiH :zoka: I da li će dolazak Porschea imati ('''nedobog'') nekog utjecaja na poslovanje Preventa i ugovore sa VW-om. Volio neko Asu ili ne, to bi stvarno bilo sranje. A generalno, ne bih se složila da ljudi bježe iz auto biznisa, čak naprotiv, svi pomenuti su dobili raskide ugovora, niko nije dobrovoljno otišao/prestao. Možda se čak ovakav sljed događaja mogao i očekivati. Nakon niza ''dobrih'' godina gdje su svi imali super rezultate poslovanja, tek je pod pritiskom krize izašlo na vidjelo ko stvarno ''zna raditi'' - što bi narod rekao, u muci se poznaju junaci. Gumi M svaka čast, i zašto ne dati ljudima šansu. Ako ništa, nakon ove godine isfiltrirati će se oni koji su po inerciji dobro poslovali i našli se izgubljeni kada je trebalo zapeti i raditi. Nažalost, vjerovatno ima i slučajeva gdje su se uvoznici suočili sa ekstremno lošim rezultatima, a na koje ni nisu mogli baš mnogo uticati, s obzirom da im dobar dio uslova poslovanja diktiraju tkz. stručnjaci iz centrala po Hrvatskoj/Sloveniji/Srbiji/Mađarskoj/Njemačkoj... a sada trebaju snositi krivicu za tuđe loše odlučivanje.
Što se tiče Mercedesa počelo se pričati o gubitku licence za Euroline i Autoline još krajem 2011 na sastanku u Rijeci. Menadžeri su već bili planirali novu startegiju i sudbinu Mercedesa HR i BiH. To se evo realizovalo na žalost momaka iz Autolina. Velike odluke se donoze u restoranima ali zidovi uvijek imaju uši i nkad neznate ko sjedi do vas!!! VW ipak izgubio bitku sa Porsheom.Porshe leasing Salzburg dolazi definitivno. Sve se svodi da u auto industriji se fabrike kurvaju i povale dealere u večini slučajeva tako fabrika preuzme kompletnu,već izgrađenu mrežu, dealera. Grozno .
Danas je realtivno reći ko zna raditi na tržištu. Korisnik je spomenuo Guma M a nije uzeo u obzir da se polako vade pare od ratnog profiterstva a da vlasnik nesmije da uđe u Sarajevo. Dobili podršku Zagreba da poklope BiH. Jednom će i Renault pklopiti njih kao i Mercedes,Porshe...itd. U Bosni je sve relativno. Uvijek su nam govorili na svjetskim seminarima da smo ex Yu sporedno tržište ali da svi brendovi moraju biti zastupljeni iz strateških razloga. Stranci su veoma dobro informisani o vlasničkim strukturama kod svi brendova i duboko su involvirani u pranje novca sa lokalnim ljudima.
RAV44
Posts: 54
Joined: 09/12/2012 22:36

#11 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by RAV44 »

Ostaju samo privatnici koji nisu rasirili guzicu po citavoj BiH i cija auta imaju primamljive cijene
Bunjo, Berlieta itd
tintilinic
Posts: 333
Joined: 30/01/2013 17:44

#12 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tintilinic »

RAV44 wrote:Ostaju samo privatnici koji nisu rasirili guzicu po citavoj BiH i cija auta imaju primamljive cijene
Bunjo, Berlieta itd

Neslaže se s trenutnom situacijom - Bunjo uzeo i Škodu a Berlieta - Citroen.
Autoline - uspjeh - ako se to moze nazvati tako je rezutat rada covjeka koji je trenutno zvanično van autoindustrije.....nekada je duboko bio. Ljudi u Autolineu su samo paravan....
tintilinic
Posts: 333
Joined: 30/01/2013 17:44

#14 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tintilinic »

Entropio wrote:.

:
User avatar
em11r
Posts: 942
Joined: 14/03/2012 16:28
Location: TuzlOk

#15 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by em11r »

Sta ce biti sa Audija da li i on upada pod tu Porsche pricu. Inter auto u Tuzli posluje prilicno dobro svih ovih godina, i na konto tog Audija prezivljava njihov Seat salon... a vec dugo pricaju da ce ga zatvoriti jer se ne isplati ... Smajlovic se iz Tuzle vratio tamo prema Srebreniku ... bas ono tuzno izgleda neki dan sam prosao ... prije par mjeseci salon relativno nov i sjajan ... danas samo znak ispred "nalazimo se na staroj lokaciji" sve prazno i prljavo .... opel/chevrolet cini mi se solidno radi bar u TZ ... Fiata vise nigdje nema ni u prici ... a sto se Pezoa tice na TK nikad nije ni bio nesto primjetan ni dok je bio AC Morankic pa sad Blok ... tanko skroz ... s obzirom da se dosta pezoa voza po cestama ... skroz tanko ... Pavic je cini mi se jos uvijek solidan, vidjam sve vise onih berlinga dostavnih i maltene sve zdravstvene ustanove su poklopili ... vidim UKC Tuzla ima C5-cu karavana sanitetsko vozilo
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#16 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by goran16v »

em11r wrote:Sta ce biti sa Audija da li i on upada pod tu Porsche pricu. Inter auto u Tuzli posluje prilicno dobro svih ovih godina, i na konto tog Audija prezivljava njihov Seat salon... a vec dugo pricaju da ce ga zatvoriti jer se ne isplati ... Smajlovic se iz Tuzle vratio tamo prema Srebreniku ... bas ono tuzno izgleda neki dan sam prosao ... prije par mjeseci salon relativno nov i sjajan ... danas samo znak ispred "nalazimo se na staroj lokaciji" sve prazno i prljavo .... opel/chevrolet cini mi se solidno radi bar u TZ ... Fiata vise nigdje nema ni u prici ... a sto se Pezoa tice na TK nikad nije ni bio nesto primjetan ni dok je bio AC Morankic pa sad Blok ... tanko skroz ... s obzirom da se dosta pezoa voza po cestama ... skroz tanko ... Pavic je cini mi se jos uvijek solidan, vidjam sve vise onih berlinga dostavnih i maltene sve zdravstvene ustanove su poklopili ... vidim UKC Tuzla ima C5-cu karavana sanitetsko vozilo
I Audi spada u Porsche pricu. Svi ove koje pominjes u TK su tek trgovci tj dileri i serviseri, a Porsche preuzima uvoz auta VW grupe.
User avatar
chelo
Posts: 657
Joined: 13/02/2010 18:47
Location: Sarajevo

#17 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by chelo »

Mene brine sta ce biti sa ACF Pofalici :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
ElRe
Posts: 10665
Joined: 12/12/2011 11:28

#18 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by ElRe »

ACF je odavno samo serviser Fiat vozila.
User avatar
em11r
Posts: 942
Joined: 14/03/2012 16:28
Location: TuzlOk

#19 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by em11r »

goran16v wrote:
em11r wrote:Sta ce biti sa Audija da li i on upada pod tu Porsche pricu. Inter auto u Tuzli posluje prilicno dobro svih ovih godina, i na konto tog Audija prezivljava njihov Seat salon... a vec dugo pricaju da ce ga zatvoriti jer se ne isplati ... Smajlovic se iz Tuzle vratio tamo prema Srebreniku ... bas ono tuzno izgleda neki dan sam prosao ... prije par mjeseci salon relativno nov i sjajan ... danas samo znak ispred "nalazimo se na staroj lokaciji" sve prazno i prljavo .... opel/chevrolet cini mi se solidno radi bar u TZ ... Fiata vise nigdje nema ni u prici ... a sto se Pezoa tice na TK nikad nije ni bio nesto primjetan ni dok je bio AC Morankic pa sad Blok ... tanko skroz ... s obzirom da se dosta pezoa voza po cestama ... skroz tanko ... Pavic je cini mi se jos uvijek solidan, vidjam sve vise onih berlinga dostavnih i maltene sve zdravstvene ustanove su poklopili ... vidim UKC Tuzla ima C5-cu karavana sanitetsko vozilo
I Audi spada u Porsche pricu. Svi ove koje pominjes u TK su tek trgovci tj dileri i serviseri, a Porsche preuzima uvoz auta VW grupe.
ma znam da su dileri ali et i kod njih su konstantna komesanja
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#20 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by mali_milojica »

chelo wrote:Mene brine sta ce biti sa ACF Pofalici :lol: :lol: :lol: :lol:
Mene nimalo,neka su propali.
Samo da hoce propasti onaj glavni ACF u Sloveniji.
tintilinic
Posts: 333
Joined: 30/01/2013 17:44

#21 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tintilinic »

Nastavak - danas TOYOTA objavila oglas da trazi dilera u Sarajevu!?
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#22 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by johntra »

Piše da traže dodatnog dilera, tako da sadašnji i dalje ostaje...vjerovatno traže bolju lokaciju, jer su ove na periferijama grada...
tintilinic
Posts: 333
Joined: 30/01/2013 17:44

#23 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tintilinic »

johntra wrote:Piše da traže dodatnog dilera, tako da sadašnji i dalje ostaje...vjerovatno traže bolju lokaciju, jer su ove na periferijama grada...

Nisam čitao, samo čuo.Ali imaju dva? Ne kontam.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#24 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by johntra »

Imaju jednog dilera na dvije lokacije, ali lokacije nisu čemu...možda zbog toga traže novog koncesionara...
lavic
Posts: 3048
Joined: 14/04/2011 15:03

#25 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by lavic »

tintilinic wrote:Nastavak - danas TOYOTA objavila oglas da trazi dilera u Sarajevu!?
Nisam iznenadjen da traze novog, imao sam par kontakata sa sadasnjim i nisu me dojmili uopste.
Imaju odnos prema strankama kao da drze salon Bugatti-a ili Ferarri-a, pa ono dolazi samo probrana klijentela, a skoro svaki odgovor se zavrsava ,"pa znate to je Toyota", k'o da je NASA jebote.
Post Reply