Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
User avatar
johntra
Posts: 11570
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by johntra » 25/08/2010 13:14

Tražio sam staru temu, ali nisam uspio, pa sad otvaram ovdje...Eto, izgleda da će od o4 decembra biti ukinut uvoz vozila od sedam godina, pa se granica diže na 12 godina ili vozila sa Euro 3 normom...

Bh. građani od početka decembra moći će da uvezu vozila do 12 godina starosti pod uslovom da prođu sistem homologacije koji podrazumijeva tehničku usklađenost vozila sa evropskim propisima i ekološkim standardima.
Uvoz vozila do 12 godina starosti

Drago Talijan, direktor Centra za motorna vozila iz Banjaluke, kompanije koja je na čelu konzorcijuma za primjenu Pravilnika o homologaciji, rekao je da će sistem profunkcionisati i prije 4. decembra, te da će moći da budu uvezena vozila koja ispunjavaju EURO 3 standard.

"Ostale su još neke sitnice, ali mislim da će s homologacijom biti početo i prije predviđenog roka, odnosno 4. decembra, tako da će se u BiH moći uvoziti vozila koja ispunjavaju EURO 3 standard", kazao je Talijan.

Talijan je istakao da je još ostalo da bude uspostavljena mreža ispitnih centara, te da je u toku raspisivanje tendera kako bi bile izabrane kuće koje ispunjavaju standarde za sprovođenje procesa homologacije.

U Ministarstvu spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH, koje je i donijelo Odluku o zabrani uvoza vozila starijih od sedam godina, kažu da se samo čeka da počne primjena Pravilnika o homologaciji i da se pred Savjet ministara ide sa Odlukom o ukidanju Odluke zabrani uvoza vozila starijih od sedam godina.

Inače, sporadična proizvodnja vozila sa EURO 3 standardom počela je 1998. godine, a od 2000. godine gotovo svi proizvođači automobila počeli su proizvodnju motora sa ovim standardom.

Procedura homologacije podrazumijeva da prilikom uvoza vozila ovlaštenoj kući bude podnesen zahtjev za homologaciju. Poslije završene homologacije koja će u početku trajati do sedam dana, a kasnije i kraće, uvoznik dobija potvrdu o homologaciji koja će mu biti uslov za carinjenje vozila, a nakon carinjena slijedi standardna procedura registracije.

Iako niko nije htio govoriti koliko će građani plaćati samu homologaciju nezvanično saznajemo da će njena cijena zavisno od vrste vozila biti od 100-300 KM.

"Još ne znamo kolika će cijena biti. Odluku o tome donijeće ministar prometa i komunikacija. Mi smo dali prijedlog koje su kao i u zemljama regiona", kazao je Talijan.

Da sistem homologacije profunkcioniše ostalo je još da bude raspisan tender i da budu izaberane kuće koje će sprovoditi sam sistem provjere i usklađenosti vozila sa standardima koji važe u EU.

Nadležni naglašavaju da će prilikom izbora ovlaštenih kuća voditi računa o regijama, te da je za BiH potrebno oko 25 objekata u kojima će moći da bude izvršavana homologacija.

Fuad Klisura, direktor Instituta za privredni inženjering iz Zenice, koji je član konzorcijuma projekta homologacije rekao je da je uspostavljanje homologacije kojim će se omogućiti uvoz vozila starijih od sedam godina biti jako značajan za obnavljanje voznog parka BiH koji je trenutno star 16,8 godina.

"Građani jedva čekaju da to profunkcioniše i da mogu uvesti i starije vozilo koje će morati biti ispravno i zadovoljavati ekološke standarde. Kada uzmemo u obzir da je pred nama i ukidanje viza možemo očekivati da će veliki broj građana zavisno od mogućnosti mijenjati svje ljubimce", kazao je Klisura.

Pored Centra za motorna vozila iz Banjaluke i Instituta za privredni inženjering iz Zenice u proces homologacije uključeni su i Institut za saobraćaj i komunikacije iz Sarajeva i "Centar motor" iz Širokog Brijega.
Euro 3

EURO 3 je standard koji određuje koliko izduvni gasovi mogu da sadrže štetnih čestica u različitim uslovima korištenja automobila kao i koliko pređenih kilometara motor mora da izdrži, a da pri tom emisije tih čestica mogu da odstupe samo u određenom procentu.

U vozila koncerna WV (WV, "Seat", "Škoda" i "Audi") motori s ovim standardima uvođeni su od 1998. godine, dok su ostali proizvođači tek od 2000. godine počeli da ugrađuju motore sa tim standardima.

Evropska unija nedavno je donijela odluku da sva vozila registrovana s 1. januarom 2012. godine moraju imati EURO 4 standard.


User avatar
dottore
Posts: 1320
Joined: 06/02/2008 18:18
Location: Canton SA

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by dottore » 25/08/2010 15:48

bar ce se moci kupit fino vozilo za 4000€

User avatar
shlauf
Posts: 2480
Joined: 27/07/2008 23:34
Location: Made in Sarajevo

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by shlauf » 25/08/2010 16:27

Meni žao G2, ima da drastično padne im cijena :D

Aleeee aleeeeeeeeeeee :dance:

Gost1515
Posts: 964
Joined: 09/12/2003 00:00

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by Gost1515 » 25/08/2010 18:52

shlauf wrote:Meni žao G2, ima da drastično padne im cijena :D

Aleeee aleeeeeeeeeeee :dance:


Varaš se ... G2 ti je ko vino ... što stariji to bolji :D ... kad se sjetim svog starog GTD-a ... berba '86 :D

User avatar
shlauf
Posts: 2480
Joined: 27/07/2008 23:34
Location: Made in Sarajevo

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by shlauf » 25/08/2010 20:36

Gost1515 wrote:
shlauf wrote:Meni žao G2, ima da drastično padne im cijena :D

Aleeee aleeeeeeeeeeee :dance:


Varaš se ... G2 ti je ko vino ... što stariji to bolji :D ... kad se sjetim svog starog GTD-a ... berba '86 :D

Varaš se ti. To vino je davno popio neko. Zamisli samo kako će pasti cijene ovih punoljetnih auta. Bolje prodati to VINO i dodati još keša iz sehare.
Nemam vremna da ti jos nadjem boljih primjera, a vidi ovo:

Image

3750 € + carina i PDV
1.registracija: 11 / 2003

ili:

Image
2790 € + carina i PDV
1.registracija: 1 / 2001

E zar prema ovome G2 nije crk'o ????????????????????????????? ili Audi jaje, Opel suza .....

Aleeee aleeeeeeee :dance:

Gost1515
Posts: 964
Joined: 09/12/2003 00:00

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by Gost1515 » 25/08/2010 22:27

Šala druže Ljubiša :)

ja iako volim i cijenim golfa (na spomenutom GTD i postao vozač, obišao cijeli Jadran, vozio cement, pločice, kućanske aparate, ... ) ipak mislim da mu više nije mjesto na većim cestama. Ono nešto lokalno tipa ako je posao blizu, ili po fasugu ok. Za ostalo imam njegovog unuka iz španije. :thumbup:

User avatar
bego007
Posts: 80
Joined: 07/05/2010 18:41

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by bego007 » 26/08/2010 00:20

eh taman da se uveze jedan M3 :)

User avatar
mayab
Posts: 18128
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO
Has thanked: 20 times
Been thanked: 9 times

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by mayab » 26/08/2010 06:58

E bas da vidimo hoce li se ovaj put drzati obecanja, meni smrdi na preizbornu suplju!
Šta ću, iskustvo me naučilo tome :D :(

User avatar
johntra
Posts: 11570
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by johntra » 26/08/2010 11:10

pretpostavljam da će čvrke Golfovi i Astre G biti najzastupljenije nakon ukidanja ograničenja od sedam godina...od manjih auta Punto i 206...

ananas10
Posts: 71
Joined: 10/05/2010 13:37

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by ananas10 » 26/08/2010 11:31

shlauf wrote: Opel suza ..... kišna kap :D :D

User avatar
Qler
Posts: 19332
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by Qler » 26/08/2010 12:49

trkaju se dva kadetta, suza suzu goni :)

ananas10
Posts: 71
Joined: 10/05/2010 13:37

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by ananas10 » 26/08/2010 18:03

šta je jedino brže od opela na semaforu?

User avatar
shlauf
Posts: 2480
Joined: 27/07/2008 23:34
Location: Made in Sarajevo

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by shlauf » 26/08/2010 18:12

Samo se vi ***ebajite, još malo pa će raja prodavati na odpadima suzu, G2 i ostale harabatije za koje će više uzeti love na kilu nego što vrijede. :sax:

Aleeee aleeeeeeeeeeeeee :dance:

User avatar
sodom
Posts: 1697
Joined: 08/05/2008 13:21
Location: KRV I MED (BALKAN)

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by sodom » 27/08/2010 01:40

ananas10 wrote:šta je jedino brže od opela na semaforu?

golf kec :D

ananas10
Posts: 71
Joined: 10/05/2010 13:37

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by ananas10 » 27/08/2010 11:52

sodom wrote:
ananas10 wrote:šta je jedino brže od opela na semaforu?

golf kec :D

ma jok, hrđa :-D :-D

User avatar
Optimist
Posts: 8351
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by Optimist » 06/09/2010 16:47

Pitanje je vezano za euro 3 normu pa cu pitat ovdje.

Tetka ima Citroen Xsara registrovanu na sebi vec 5 godina, 2000 godiste, u Sloveniji.

1. Da li je to vozilo euro 3, radi se o motoru 1.6 benzin?

1. Postoji li mogucnost da ona to vozilo uveze u BiH kao povratnik te da ne placa porez ili carinu?

Mislim da ima prijavljeno mjesto boravka i ovdje, kao i u Sloveniji.

Ili da li znate gdje bih mogao ove informacije sa sigurnoscu da provjerim?

Hvala svima

User avatar
mayab
Posts: 18128
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO
Has thanked: 20 times
Been thanked: 9 times

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by mayab » 06/09/2010 18:20

Optimist wrote:Pitanje je vezano za euro 3 normu pa cu pitat ovdje.

Tetka ima Citroen Xsara registrovanu na sebi vec 5 godina, 2000 godiste, u Sloveniji.

1. Da li je to vozilo euro 3, radi se o motoru 1.6 benzin?

1. Postoji li mogucnost da ona to vozilo uveze u BiH kao povratnik te da ne placa porez ili carinu?

Mislim da ima prijavljeno mjesto boravka i ovdje, kao i u Sloveniji.

Ili da li znate gdje bih mogao ove informacije sa sigurnoscu da provjerim?

Hvala svima

Po meni, najbolje u nekoj spediciji, oni moraju znati sve te finese

530i
Posts: 7959
Joined: 08/12/2009 17:31

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by 530i » 06/09/2010 20:22

Samo luksuzna i sportska auta (čitaj skupa) imaju euro 3 normu uvedenu prije 1.1.2001. godine...većina tih jeftinijih automobila tek 2001+ godište su Euro 3.
A Slovenija je 2004. čini mi se ušla u EU, pa postoji mogućnost da su kod njih auta bila Euro 2 i nakon 2000.-te godine, dakle oprez...

User avatar
Bakir1
Posts: 13008
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by Bakir1 » 06/09/2010 22:13

Optimist wrote:Pitanje je vezano za euro 3 normu pa cu pitat ovdje.

Tetka ima Citroen Xsara registrovanu na sebi vec 5 godina, 2000 godiste, u Sloveniji.

1. Da li je to vozilo euro 3, radi se o motoru 1.6 benzin?

1. Postoji li mogucnost da ona to vozilo uveze u BiH kao povratnik te da ne placa porez ili carinu?

Mislim da ima prijavljeno mjesto boravka i ovdje, kao i u Sloveniji.

Ili da li znate gdje bih mogao ove informacije sa sigurnoscu da provjerim?

Hvala svima


1.nema vjerovatno,sva vozila poslije 01.01.2001 imaju eu3 normu,ali ako tekta posjeduje coc certifikat moguce da i ima.
2.postoji svi povratnici imaju pravo uvesti automobil bez ogranicenja na godine starosti ukoliko je isti u njihovom vlasnistvu vise od pola godine.ovo ti je bilo do sada a sta ce biti od novembra kada je uvodi homologacija niko ti ne moze potvrditi

User avatar
shlauf
Posts: 2480
Joined: 27/07/2008 23:34
Location: Made in Sarajevo

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by shlauf » 10/09/2010 14:11

Image

:thumbup: Ford Focus 1.6 TDCi Titanium
1.registracija: 9 / 2008
Prevoženih km: 112932

7900€ + CARINA i PDV (Slovenija)
još se dobije popust zato što se kešom plaća (100-300€)



Image

Ford Focus
Sport 1.6 TDCi-M5+R 5 vrata
Karoserija: 5 vrata
Proizveden: 2006
Registriran do:
Prijeđeno km: 130000
Motor: Diesel 1.6 TDCi
Snaga kW/ks: 81/110
Cijena do registracije:
17,990.00 KM

F Autocentar

Pa logično je da će raja da uvozi aute iz EU nego ovim našim monopilistima trpati pare u džep.

Aleeee aleeeeeeeeeeeee :dance:

User avatar
Zatamnjena stakla
Posts: 10598
Joined: 13/10/2009 03:15
Location: Čaršija

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by Zatamnjena stakla » 10/09/2010 16:33

Eh et fino za nas! Nema vise golfa dvice :D

ananas10
Posts: 71
Joined: 10/05/2010 13:37

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by ananas10 » 10/09/2010 18:29

Sorel wrote:Eh et fino za nas! Nema vise golfa dvice :D

ima u Dojčlandu jos zaostalih golfova 2, prvo ce se te rezerve iscrpit pa tek onda ova bezvezna auta novije proizvodnje

User avatar
Olympus C170
Posts: 432
Joined: 29/04/2008 00:23
Location: Sarajevo

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by Olympus C170 » 12/09/2010 21:40

Znaci,opet ja sa pitanjem i konstatacijom-ne moze se uvesti samo auto koje ima Euro2 normu,a posto ja imam Opel Korsu B,97 godiste koje ima Euro2 normu(i pise tako u saobracajnoj!),ja mogu komotno po Europi putovat sa svojim autom a da me policija njihova ne zahebava!?Mislim,auto perfektno izgleda,nije nigdje zagrebano,udareno,registrovano je,tehnicki potpuno ispravno....
Last edited by Olympus C170 on 12/09/2010 21:49, edited 1 time in total.

drndalo
Posts: 14893
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 7 times

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by drndalo » 12/09/2010 21:46

Naravno da mozes, mozes putovati i sa registrovanim(dakle ispravnim) Trabantom, ukoliko si platio sve sto treba za njega da platis u svojoj zemlji registracije...

User avatar
baustelac
Posts: 1401
Joined: 16/07/2005 09:05
Location: AC-DE

Re: Uvoz vozila sa Euro 3 normom i zvanično

Post by baustelac » 12/09/2010 21:53

Olympus C170 wrote:Znaci,opet ja sa pitanjem i konstatacijom-ne moze se uvesti samo auto koje ima Euro2 normu,a posto ja imam Opel Korsu B,97 godiste koje ima Euro2 normu(i pise tako u saobracajnoj!),ja mogu komotno po Europi putovat sa svojim autom a da me policija njihova ne zahebava!?Mislim,auto perfektno izgleda,nije nije zagrebano,udareno,registrovano je,tehnicki potpuno ispravno....

Kako se kod nas uvijek trazi dlaka u jajetu, vjerovatno nece moci doci u obzir vozila sa D3 normom npr. astra G 99,2000 godiste

Post Reply