Uvoz motocikla u BiH?
- sheikh
- Posts: 764
- Joined: 17/10/2010 18:21
- Location: Tamni vilajet
#1 Uvoz motocikla u BiH?
Ucinio sam malo pogresku prije par dana. Bio sam u Austriji prosli vikend i nasao lijepog Suzuki choppera pravo povoljno i kupio ga. Na nasoj granici ga zadrzavaju jer je star (1995) i ne mogu ga uvesti. Trazio da ga uvedem kao eksponat,to moze ali ne moze se onda voziti.
Da li iko zna koji su starosni standardi za uvoz motora ili kako pomoci u ovoj situaciji?
Da li iko zna koji su starosni standardi za uvoz motora ili kako pomoci u ovoj situaciji?
- DaysleepeR
- Posts: 14707
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#2 Re: Uvoz motocikla u BiH?
ja koliko znam propisi o 7 godina starosti nikad nisu vrijedili za motocikle nađi brate dobrog špeditera i nek se bori za tebe
-
- Posts: 28
- Joined: 05/09/2009 14:10
#3 Re: Uvoz motocikla u BiH?
Koliko ja znam od prosle godine je uvedena Euro 3 norma i na motocikle...
Ja sam htio uvuci beverly-a 500 2003/4 godina pa nije moglo jer ne ispunjava euro 3...
Mozes ga dovuci ali ga ne mozes registrovati ni cariniti jer nece proci homologaciju ili sta vec...
Probaj naci papire od nekog slicnog Suzukija pa probaj nesto iskombinovati... Uglavnom par modela koji su mene zanimali 2001/2004 godina nisu se mogli uvuci tek modeli 2005 i mladji...
Ja sam htio uvuci beverly-a 500 2003/4 godina pa nije moglo jer ne ispunjava euro 3...
Mozes ga dovuci ali ga ne mozes registrovati ni cariniti jer nece proci homologaciju ili sta vec...
Probaj naci papire od nekog slicnog Suzukija pa probaj nesto iskombinovati... Uglavnom par modela koji su mene zanimali 2001/2004 godina nisu se mogli uvuci tek modeli 2005 i mladji...
- mali Ninja
- Posts: 2130
- Joined: 22/09/2007 21:10
#4 Re: Uvoz motocikla u BiH?
nije moguće uvesti starije od 7god, provjereno. tj kako predhodnik reče euro 3 norma.
u interesu im je da prilikom registracije uzmu još 100KM poreza na imovinu, a za starije motore porez na imovinu se ne plaća.
u interesu im je da prilikom registracije uzmu još 100KM poreza na imovinu, a za starije motore porez na imovinu se ne plaća.
- sheikh
- Posts: 764
- Joined: 17/10/2010 18:21
- Location: Tamni vilajet
#5 Re: Uvoz motocikla u BiH?
hvala puno na odgovorima
kako na tehnickom i pri prelasku granice drugi papiri prolaze?
zna li iko otprilike cijenu drugih papira?
kako na tehnickom i pri prelasku granice drugi papiri prolaze?
zna li iko otprilike cijenu drugih papira?
- DaysleepeR
- Posts: 14707
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#6 Re: Uvoz motocikla u BiH?
to ti je druže već domena kriminala i šverca i o tome ti ne mogu dati nikakve informacije...
- sheikh
- Posts: 764
- Joined: 17/10/2010 18:21
- Location: Tamni vilajet
#7 Re: Uvoz motocikla u BiH?
DaysleepeR wrote:to ti je druže već domena kriminala i šverca i o tome ti ne mogu dati nikakve informacije...
nisam mislio ukradena dokumenta ili slicno,motor je uredno placen i legalno porijeklo ima,ali nisam znao da je nemoguce uvesti ga.....
ovo je vise na granici ilegalnog uvoza i slicno
-
- Posts: 65
- Joined: 19/12/2009 23:39
#8 Re: Uvoz motocikla u BiH?
E ovo mi sad nikako nije jasno.
Ima li neko ko stvarno zna kakva su pravila jer sam JA lično prije nekoliko dana bio kod jednog ozbiljnog gospodina koji se bavi uvozom motocikala i u prošloj godini (ako ne preuveličava) je prodao preko 180 motora.
Nije mi cilj da nekog reklamiram ali ja sam bio i vidio dooosta motocikala (svi su za naše tržište jer su cijenom i godištem prihvatljivi),i lično mi je zapeo za oko dvotaktni KTM 1997 godište koji je uredno homologiran.
Nisam neki veliki stručnjak za mehaniku ali sam 100% siguran da taj motocikl ne ispunjava EURO3 normu.
Takođe sam siguran da dotični gospodin nije mutikaša.
Kako ovo sve funkcioniše nisam ga pitao jer sam skontao da sam bio u zabludi u vezi ove Euro3 norme.
Ima li neko ko zna više??
Ima li neko ko stvarno zna kakva su pravila jer sam JA lično prije nekoliko dana bio kod jednog ozbiljnog gospodina koji se bavi uvozom motocikala i u prošloj godini (ako ne preuveličava) je prodao preko 180 motora.
Nije mi cilj da nekog reklamiram ali ja sam bio i vidio dooosta motocikala (svi su za naše tržište jer su cijenom i godištem prihvatljivi),i lično mi je zapeo za oko dvotaktni KTM 1997 godište koji je uredno homologiran.
Nisam neki veliki stručnjak za mehaniku ali sam 100% siguran da taj motocikl ne ispunjava EURO3 normu.
Takođe sam siguran da dotični gospodin nije mutikaša.
Kako ovo sve funkcioniše nisam ga pitao jer sam skontao da sam bio u zabludi u vezi ove Euro3 norme.
Ima li neko ko zna više??
- DaysleepeR
- Posts: 14707
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#9 Re: Uvoz motocikla u BiH?
fiktivni papiri ti prave od motocikla nelegalan motociklsheikh wrote:DaysleepeR wrote:to ti je druže već domena kriminala i šverca i o tome ti ne mogu dati nikakve informacije...
nisam mislio ukradena dokumenta ili slicno,motor je uredno placen i legalno porijeklo ima,ali nisam znao da je nemoguce uvesti ga.....
ovo je vise na granici ilegalnog uvoza i slicno
čisto prijateljski savjet da ne zaglaviš u muriji
- DaysleepeR
- Posts: 14707
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#10 Re: Uvoz motocikla u BiH?
možda su uvezeni prije donošenja novog propisa a isti nije retroaktivan?poslabakausipke wrote:E ovo mi sad nikako nije jasno.
Ima li neko ko stvarno zna kakva su pravila jer sam JA lično prije nekoliko dana bio kod jednog ozbiljnog gospodina koji se bavi uvozom motocikala i u prošloj godini (ako ne preuveličava) je prodao preko 180 motora.
Nije mi cilj da nekog reklamiram ali ja sam bio i vidio dooosta motocikala (svi su za naše tržište jer su cijenom i godištem prihvatljivi),i lično mi je zapeo za oko dvotaktni KTM 1997 godište koji je uredno homologiran.
Nisam neki veliki stručnjak za mehaniku ali sam 100% siguran da taj motocikl ne ispunjava EURO3 normu.
Takođe sam siguran da dotični gospodin nije mutikaša.
Kako ovo sve funkcioniše nisam ga pitao jer sam skontao da sam bio u zabludi u vezi ove Euro3 norme.
Ima li neko ko zna više??
-
- Posts: 65
- Joined: 19/12/2009 23:39
#11 Re: Uvoz motocikla u BiH?
DaysleepeR wrote:možda su uvezeni prije donošenja novog propisa a isti nije retroaktivan?poslabakausipke wrote:E ovo mi sad nikako nije jasno.
Ima li neko ko stvarno zna kakva su pravila jer sam JA lično prije nekoliko dana bio kod jednog ozbiljnog gospodina koji se bavi uvozom motocikala i u prošloj godini (ako ne preuveličava) je prodao preko 180 motora.
Nije mi cilj da nekog reklamiram ali ja sam bio i vidio dooosta motocikala (svi su za naše tržište jer su cijenom i godištem prihvatljivi),i lično mi je zapeo za oko dvotaktni KTM 1997 godište koji je uredno homologiran.
Nisam neki veliki stručnjak za mehaniku ali sam 100% siguran da taj motocikl ne ispunjava EURO3 normu.
Takođe sam siguran da dotični gospodin nije mutikaša.
Kako ovo sve funkcioniše nisam ga pitao jer sam skontao da sam bio u zabludi u vezi ove Euro3 norme.
Ima li neko ko zna više??
Mašine tek dovežene iz CH (nova tura),čuo od prijatelja i otišao da vidim šta je došlo.
- Tercius
- Posts: 1572
- Joined: 21/01/2011 19:51
#12 Re: Uvoz motocikla u BiH?
Stari jel ti frka na PP da mi sibnes poruku gdje se nalazi taj lik da odem pogledati imali sta interesantno za kupovinu.Hvala.poslabakausipke wrote:E ovo mi sad nikako nije jasno.
Ima li neko ko stvarno zna kakva su pravila jer sam JA lično prije nekoliko dana bio kod jednog ozbiljnog gospodina koji se bavi uvozom motocikala i u prošloj godini (ako ne preuveličava) je prodao preko 180 motora.
Nije mi cilj da nekog reklamiram ali ja sam bio i vidio dooosta motocikala (svi su za naše tržište jer su cijenom i godištem prihvatljivi),i lično mi je zapeo za oko dvotaktni KTM 1997 godište koji je uredno homologiran.
Nisam neki veliki stručnjak za mehaniku ali sam 100% siguran da taj motocikl ne ispunjava EURO3 normu.
Takođe sam siguran da dotični gospodin nije mutikaša.
Kako ovo sve funkcioniše nisam ga pitao jer sam skontao da sam bio u zabludi u vezi ove Euro3 norme.
Ima li neko ko zna više??
- sheikh
- Posts: 764
- Joined: 17/10/2010 18:21
- Location: Tamni vilajet
#13 Re: Uvoz motocikla u BiH?
Tercius wrote:Stari jel ti frka na PP da mi sibnes poruku gdje se nalazi taj lik da odem pogledati imali sta interesantno za kupovinu.Hvala.poslabakausipke wrote:E ovo mi sad nikako nije jasno.
Ima li neko ko stvarno zna kakva su pravila jer sam JA lično prije nekoliko dana bio kod jednog ozbiljnog gospodina koji se bavi uvozom motocikala i u prošloj godini (ako ne preuveličava) je prodao preko 180 motora.
Nije mi cilj da nekog reklamiram ali ja sam bio i vidio dooosta motocikala (svi su za naše tržište jer su cijenom i godištem prihvatljivi),i lično mi je zapeo za oko dvotaktni KTM 1997 godište koji je uredno homologiran.
Nisam neki veliki stručnjak za mehaniku ali sam 100% siguran da taj motocikl ne ispunjava EURO3 normu.
Takođe sam siguran da dotični gospodin nije mutikaša.
Kako ovo sve funkcioniše nisam ga pitao jer sam skontao da sam bio u zabludi u vezi ove Euro3 norme.
Ima li neko ko zna više??
Ili meni molim te,da vidim mozel meni srediti sta za papire?
-
- Posts: 28
- Joined: 05/09/2009 14:10
#14 Re: Uvoz motocikla u BiH?
@poslabakausipke
Moze on biti carinjen i uredno homologiran, to znaci da je motor uvezen prije uvedenog zakona o Euro 3 normi...Samo ga nije registrovao u BiH jer mu se ne isplati ako ga vec prodaje...
Sto znaci moguce da je uvezen prije 1, 2 ili 3 godine...
Sada je uveden taj zakon i to je 100% provjereno i sigurno, prijatelj mi prodaje motore i rekao je da nema sanse uvuci starije motore normalnim putem...Sad jel nekog ima nekog na carini i takve stvari to je nesto drugo...
A ovo sto spominjes za KTM-a nije bitno jel ispunjava euro 3 normu, bitno je da je ima papire o carinskoj deklaraciji, homologaciji i da je odjavljen odakle je uvezen i na tebi je samo da ga registrujes...
Ja sam nasao Suzuki Bandit 1200 cini mi se 2001 godina, covjek ga daje pravo jeftino i napisao u oglasu samo se treba cariniti, ja sam provjeravao i to se ne moze cariniti, fino covjeka nazovem i kazem da cu mu dati vise para samo da on zavrsi carinu i to, on nesto poce mutiti nemam ja vremena bla bla...
Valjda sam pomogao...
Moze on biti carinjen i uredno homologiran, to znaci da je motor uvezen prije uvedenog zakona o Euro 3 normi...Samo ga nije registrovao u BiH jer mu se ne isplati ako ga vec prodaje...
Sto znaci moguce da je uvezen prije 1, 2 ili 3 godine...
Sada je uveden taj zakon i to je 100% provjereno i sigurno, prijatelj mi prodaje motore i rekao je da nema sanse uvuci starije motore normalnim putem...Sad jel nekog ima nekog na carini i takve stvari to je nesto drugo...
A ovo sto spominjes za KTM-a nije bitno jel ispunjava euro 3 normu, bitno je da je ima papire o carinskoj deklaraciji, homologaciji i da je odjavljen odakle je uvezen i na tebi je samo da ga registrujes...
Ja sam nasao Suzuki Bandit 1200 cini mi se 2001 godina, covjek ga daje pravo jeftino i napisao u oglasu samo se treba cariniti, ja sam provjeravao i to se ne moze cariniti, fino covjeka nazovem i kazem da cu mu dati vise para samo da on zavrsi carinu i to, on nesto poce mutiti nemam ja vremena bla bla...
Valjda sam pomogao...
- Tercius
- Posts: 1572
- Joined: 21/01/2011 19:51
#15 Re: Uvoz motocikla u BiH?
Ili ako neko jos zna ko dila uvezene motore bio bi zahvalan na informaciji.Hvala.
-
- Posts: 65
- Joined: 19/12/2009 23:39
#16 Re: Uvoz motocikla u BiH?
Jaro ovako da sad neraspredam ....Unnamed wrote:@poslabakausipke
Moze on biti carinjen i uredno homologiran, to znaci da je motor uvezen prije uvedenog zakona o Euro 3 normi...Samo ga nije registrovao u BiH jer mu se ne isplati ako ga vec prodaje...
Sto znaci moguce da je uvezen prije 1, 2 ili 3 godine...
Sada je uveden taj zakon i to je 100% provjereno i sigurno, prijatelj mi prodaje motore i rekao je da nema sanse uvuci starije motore normalnim putem...Sad jel nekog ima nekog na carini i takve stvari to je nesto drugo...
A ovo sto spominjes za KTM-a nije bitno jel ispunjava euro 3 normu, bitno je da je ima papire o carinskoj deklaraciji, homologaciji i da je odjavljen odakle je uvezen i na tebi je samo da ga registrujes...
Ja sam nasao Suzuki Bandit 1200 cini mi se 2001 godina, covjek ga daje pravo jeftino i napisao u oglasu samo se treba cariniti, ja sam provjeravao i to se ne moze cariniti, fino covjeka nazovem i kazem da cu mu dati vise para samo da on zavrsi carinu i to, on nesto poce mutiti nemam ja vremena bla bla...
Valjda sam pomogao...
Bio kod čovjeka doveženi motori svakojakih mašina i svakojakih cijena...
Nisam se raspitivao za papirologiju jer je čovjek PRO,dakle zna šta radi i priča.
Tip je rođeni švicarac žena mu je Bosanka (ovaj dio žena nisam baš siguran) tip uvozi mašine sve su carinjene oporezovane homologirane ishandrene i štajaznam sve... Uglavnom samo registracionen.
Dakle zapane meni ovaj KTM-čić za oko i ja velim pošto??
Veli sa homologacijom,carinom... to i to... Reko Homologacija?!? i ja sam konto to je ranije uveženo... Ah da gospodine reče ženska svi su homologirani motocikli jer znate nemože se cariniti bez da se prvo homologira..
OK,rekoh šta ja to dimpr kad su to pro ljudi. (nisu to tamo neki južnjaci ) ŠALA MALA!
Uglavnom kako,šta nemam pojma znam samo da mi to nije niko pričao već sam lično doživio.Eto tako.
Ko hoće informaciju o prodavcima rado ću mu na PP dojaviti .
Ima DR,DR BIG,F650,KTM EXC 300,KTM ADVENTURE,TENERA I SUPER TENERA,DOMINATOR,I ŠTOŠTA (gledaj što reklamiram trebao sam biti marketing menager a ne električar)
Ah da bit priče je da možda mi koji trabunjamo po ovom forumu baš i nismo 100% upućeni u priču,možda ima nešto drugo,neznam,možda su ljudi carinili motore ranije,ma nije ni važno čuće se.
A šta je sa sportskim mašinama?? Recimo tamo neki full cross za takmičenje pa mora se i tako nešto uvesti nemora se voziti po cesti.Eto sad kod nas to neće ići,mada me ništa u ovoj našoj zemlji nebi začudilo.
Pozdrav svima
-
- Posts: 65
- Joined: 19/12/2009 23:39
#17 Re: Uvoz motocikla u BiH?
Ah moram reći i ovo (nažalost)
Gledao sam svakakvih mašina kod nas u Bosni,većinom su to mašine slabo ili nikako održavane,nerjetko su vijci odvrtani majzlom i čekićem.A unutra dragi Bog zna ko je sve servisirao i kako. Na PIK-u kad pročitam "zamjenjeni klip,karike,radilica..."naježim se.
Sve u svemu zahvaljujući našem beterluku (stvarno se izvinjavam izuzecima koji će se lahko prepoznati) nepreporučujem kupovinu motocikla u BIH od naših "vozača" (ovo namjerno pod navodnike),nemojte me napadati sad, ovo je moje mišljenje.
Jer kad vidiš motor koji je došao eto sad ću reći iz CH ,nepada ti više na pamet da kupiš nešto od svog čovjeka,opet ponavljam nažalost.
Tražiš ogrebotinu ili trag oglođane glave vijka... NEMA. Ima možda trag kad je naslonio motor uza zid (a i to bogzna u transportu)
Gledao sam svakakvih mašina kod nas u Bosni,većinom su to mašine slabo ili nikako održavane,nerjetko su vijci odvrtani majzlom i čekićem.A unutra dragi Bog zna ko je sve servisirao i kako. Na PIK-u kad pročitam "zamjenjeni klip,karike,radilica..."naježim se.
Sve u svemu zahvaljujući našem beterluku (stvarno se izvinjavam izuzecima koji će se lahko prepoznati) nepreporučujem kupovinu motocikla u BIH od naših "vozača" (ovo namjerno pod navodnike),nemojte me napadati sad, ovo je moje mišljenje.
Jer kad vidiš motor koji je došao eto sad ću reći iz CH ,nepada ti više na pamet da kupiš nešto od svog čovjeka,opet ponavljam nažalost.
Tražiš ogrebotinu ili trag oglođane glave vijka... NEMA. Ima možda trag kad je naslonio motor uza zid (a i to bogzna u transportu)
-
- Posts: 18
- Joined: 26/10/2009 13:12
#18 Re: Uvoz motocikla u BiH?
zna li iko kako se zavrsi ona prica o tome kako se Harley(iz amerike) vise nemoze uvesti u Bih tj. homologacija preskupa itd.. vazi li to za preskupe evropske(harley) modele...thanks
- phil manzanera
- Posts: 720
- Joined: 14/07/2005 12:26
- Location: Sarajevo
#19 Re: Uvoz motocikla u BiH?
Europski modeli Harley-Davidson motocikala se mogu bez ikakvih problema uvesti iz bilo koje europske zemlje, Njemacka, Holandija itd i ovi modeli glatko prolaze pregled homologacije, a na osnovu VIN broja.
H-D motocikli za americko trziste imaju VIN broj iz kojeg je jasno da su to motocikli za americko trziste, pa ne mogu uci u BiH jer nemaju potrebne tehnicke preduvjete za homologaciju u BiH, odnosno, mogli bi uci u BiH ako bi se uradile prepravke motocikla sukladno europskim propisima za homologaciju, no to je preskupo, skuplja pita nego tepsija, pa motocikl uvezen iz USA i preradjen u ovlastenom servisu, kosta mnooooogo skuplje nego otici u EU i kupiti europski H-D motocikl.
H-D motocikli za americko trziste imaju VIN broj iz kojeg je jasno da su to motocikli za americko trziste, pa ne mogu uci u BiH jer nemaju potrebne tehnicke preduvjete za homologaciju u BiH, odnosno, mogli bi uci u BiH ako bi se uradile prepravke motocikla sukladno europskim propisima za homologaciju, no to je preskupo, skuplja pita nego tepsija, pa motocikl uvezen iz USA i preradjen u ovlastenom servisu, kosta mnooooogo skuplje nego otici u EU i kupiti europski H-D motocikl.
-
- Posts: 18
- Joined: 26/10/2009 13:12
#20 Re: Uvoz motocikla u BiH?
slazem se .. Evropa preskupa - Amerika nedostižna.. no ostanimo mirni.. mozda ce biti srece pa da se nabavi omiljeno gvožđe od nekog u BiH vec egistrovano i .. vjetar u kosi...
thanks Phil
thanks Phil
- Discball
- Posts: 490
- Joined: 31/10/2006 09:56
#21 Re: Uvoz motocikla u BiH?
Sudeći po ovome o homologaciji, ja imao plan da uvezem kakvu Hondu Transalp a taj model tek od 2008 zadovoljava Euro 3 normu. Model iz 2004 tek zadovoljio Euro 2 normu. Model 2008 nikako ne ide s mojim trenunim financijama, bih rado ali?
Pitam se koliko moticikala zadovoljava Euro 3 normu?!
Znam da se Euro 3 odnosi na automobile ali koliko i kako se primjenjuje za motocikle, jer ipak to nisu isti aršini.
Evo nađoh jedan članak na njemačkom koji kaže da u EU Euro 3 norma za motocikle važi od 01.01.2007 godine za razliku od automobila gdje je godina 2001.
Pitam se koliko moticikala zadovoljava Euro 3 normu?!
Znam da se Euro 3 odnosi na automobile ali koliko i kako se primjenjuje za motocikle, jer ipak to nisu isti aršini.
Evo nađoh jedan članak na njemačkom koji kaže da u EU Euro 3 norma za motocikle važi od 01.01.2007 godine za razliku od automobila gdje je godina 2001.
- phil manzanera
- Posts: 720
- Joined: 14/07/2005 12:26
- Location: Sarajevo
#22 Re: Uvoz motocikla u BiH?
Euro norme, ova, ona, nisu jedini parametar za homologaciju/prolazak na homologaciji.
Informacije sa foruma su ti samo onako, ofrlje, no za precizne upute - DA SE NE BI ZAHEBAO - moras se obratiti nadleznoj ovlastenoj ustanovi za homologaciju !!!
Pazi sta radis, jer ako motor koji dodje u BiH, a ne moze se homologirati, nadrljao si ga, jer u tom slucaju si "blokiran" i ne mozes vise nista uciniti sa njim. Eno citam prije nekoliko dana da se na jednom mjetsu u Sarajevu nalazi VELIKI broj blokiranih vozila iz USA, koji ne mogu proci homologaciju, a ne mozes ih prodati nikome. Pat pozicija.
Informacije sa foruma su ti samo onako, ofrlje, no za precizne upute - DA SE NE BI ZAHEBAO - moras se obratiti nadleznoj ovlastenoj ustanovi za homologaciju !!!
Pazi sta radis, jer ako motor koji dodje u BiH, a ne moze se homologirati, nadrljao si ga, jer u tom slucaju si "blokiran" i ne mozes vise nista uciniti sa njim. Eno citam prije nekoliko dana da se na jednom mjetsu u Sarajevu nalazi VELIKI broj blokiranih vozila iz USA, koji ne mogu proci homologaciju, a ne mozes ih prodati nikome. Pat pozicija.
- Discball
- Posts: 490
- Joined: 31/10/2006 09:56
#23 Re: Uvoz motocikla u BiH?
Mora biti neki način kako uvesti motocikl recimo iz 2006 godine a da prođe homologaciju ili da možda čak i nije potrebna ukoliko zadovoljava određene propise EU, naravno uz odgovarajući propratini papir.
Niti jedan model sa karburatorom ne može zadovoljiti Euro 3, a takvih modela ima jako puno...
Niti jedan model sa karburatorom ne može zadovoljiti Euro 3, a takvih modela ima jako puno...
- burekodsira
- Posts: 3535
- Joined: 09/07/2006 00:23
#24 Re: Uvoz motocikla u BiH?
jeli aktuelno ovo jos? jeli se sta promjenilo?
eventualno cu nabaviti dvokotaca sa 20+ godina... po kom osnovu bi mogao to uvesti? koja je granica oldtimera ili youngtimera ili sta vec vazi kao opravdanje za uvoz?
eventualno cu nabaviti dvokotaca sa 20+ godina... po kom osnovu bi mogao to uvesti? koja je granica oldtimera ili youngtimera ili sta vec vazi kao opravdanje za uvoz?
- Maestro_Splinter
- Posts: 17
- Joined: 30/03/2012 11:39
#25 Re: Uvoz motocikla u BiH?
E dobro jutro.
Jeli ova tema jos uvjek aktivna ? Imam slicnu dvoumicu, naime odlucio sam da zamjenim stari motor s novim, htio bi nesto drugo kupiti i za sad na nisanu imam Kawasaki Z750, Z1000 i Ducati 749 ili 999. Problem s Ducatijem je taj sto nemamo servisa za njega u BiH a i nije za nase fine ceste tako da je ta opcija lagano odpala, onda mi preostaje da jamim nesto iz zemlje izlazeceg sunca. Snimam i VFR-a i TL-a.
Iskreno da kazem, strah me je kupit kod nas motor, bio sam po motorijadama i sam vozim motor i druzim se u tim krugovima. Znam da se preko 75% motora ne odrzava onako kako bi trebalo, pa onda odes na motorijadu i kad cujes kako ljudi sviraju na njima, pucaju i turiraju pozli ti. Na kraju krajeva neko ce ti uvalit takvu ragu za cirka 7-8-9-10 000 km i masina ce izdahnut kod tebe.
Znam da se to sve moze pregledat, i da imaju znakovi koji ukazuju na to, ali vec ako se moze birat, bolje je u inostranstvu uzet i biti miran.
Interesuje me procedura, carina, porez, homologacija i te gluposti. Koliko to iziskuje novca i vremena. I dali motor mora da bude euro 3 da bi ga mogao uvesti ovdje ? Znam da ih slabo ima sa euro 3 normom ispod 2005 godista.
Jeli ova tema jos uvjek aktivna ? Imam slicnu dvoumicu, naime odlucio sam da zamjenim stari motor s novim, htio bi nesto drugo kupiti i za sad na nisanu imam Kawasaki Z750, Z1000 i Ducati 749 ili 999. Problem s Ducatijem je taj sto nemamo servisa za njega u BiH a i nije za nase fine ceste tako da je ta opcija lagano odpala, onda mi preostaje da jamim nesto iz zemlje izlazeceg sunca. Snimam i VFR-a i TL-a.
Iskreno da kazem, strah me je kupit kod nas motor, bio sam po motorijadama i sam vozim motor i druzim se u tim krugovima. Znam da se preko 75% motora ne odrzava onako kako bi trebalo, pa onda odes na motorijadu i kad cujes kako ljudi sviraju na njima, pucaju i turiraju pozli ti. Na kraju krajeva neko ce ti uvalit takvu ragu za cirka 7-8-9-10 000 km i masina ce izdahnut kod tebe.
Znam da se to sve moze pregledat, i da imaju znakovi koji ukazuju na to, ali vec ako se moze birat, bolje je u inostranstvu uzet i biti miran.
Interesuje me procedura, carina, porez, homologacija i te gluposti. Koliko to iziskuje novca i vremena. I dali motor mora da bude euro 3 da bi ga mogao uvesti ovdje ? Znam da ih slabo ima sa euro 3 normom ispod 2005 godista.