@HAVANA - znam da ti je preko glave pitanja, ali obzirom da si ekspert u uvozu (spreman sam ti i platiti za savjet pa mozes i u PP), imam pitanje da li je procedura ostala ista za uvoz vozila iz DE? Dogovorio sam kupovinu sa pr.licem iz Minhena(povrh svega neki lik iz Srbije je prodavac u tom salonu) pa je komunikacija olakšana, plaćam cijenu preko banke na netto cijenu koju mi je on dostavio (7600EUR). Auto bih preuzeo u Minhenu, ali me buni šta tamo pribaviti od dokumentacije... Mozes li, molim te, taksativno nabrojati dokumente koji ce mi trebati za prijavu carine u Sarajevu? Hvala unaprijed.HAVANA wrote:Entropio wrote:Oprostite na pocetnickom pitanju, ali da li ovo znaci da ja moram otici u Njemacku, naprimjer, i dovuci auto, platiti sve to sto ste naveli, i onda ga uvesti i registrovati? To pitam jer vidim pise "spediterske usluge"...
Inače, gdje ima najpovoljnije auta vani? Mobile.de?
Malo mi je mrsko pisati ali ako se vec odlucis na tu avanturu bolje da znas sta i kako.U ovoj drzavi sve je komplikovano pa i tako jedna obicna stvar poput kupovine vozila a ako malu gresku napravis,kostace te puno.
Da ,moras otici u njemacku,naci vozilo,dogovoriti kupovinu...
Ako je vozilo od pdv obveznika mozes ostvariti povrat pdv-a a ako nije nema povrata poreza.Kad si dogovorio i kupio vozilo(pozeljno bi bilo radi nase carine da uplatu izvrsis putem banke)moras izvaditi tranzitne table,ex1 obrazac i euro 1 potvrdu(ili ako je manja vrijednost od 6000eura izjavu o EU porijeklu)Cijena tranzitnih tablica je razlicita od zemlje do zemlje +/- 250 eura.Cijena euro1 i ex1 +/- 80 eura.
Ako je vozilo od pdv obveznika placas punu cijenu vozila prodavcu a poslije moras nekako poslati papir i podici novac od povrata pdv-a.(cuvaj se prevare).Ako je fakturna vrijednost manja od 6000 eura idi sa izjavom na fakturi ali pazi dobro...Mora biti kompletan tekst,izjava prodavca... da je vozilo EU porijekla...sa jednim pecatom pored izjave , potpisom punim imenom i prezimenom , datumom...a pored toga jos jedan pecat sa obicnim potpisom.Ako napravis tu neku gresku ovi nasi na carini ce jedva docekati da ti obracunaju 16% carine.Kad si sve to obavio i sa mnogo srece kupio dobro i jeftino auto mozes krenuti put jedne jedine...Na izlazu iz EU(slo) moras odjaviti vozilo i priloziti neljubaznom ciki ex1 obrazac(ne smijes zaboraviti)...Po dolasku na BiH granicu javljas se u neku spediciju na granici i tu placas troskove prijave,spedicije...i kazes gdje ces cariniti vozilo(sarajevo ili neka druga carina).Zatim ulazis u postupak homologacije vozila i poslije par dana ako vozilo dobije potvrdu homologacje pristupas carinjenju vozila i tu placas spediciju,carinu,pdv...nakon toga tehnicki pregled i registracija.
E sad ovde ima jos mali milion varijacija na temu carina,homologacija...ali u ovim gore stavkama ne smijes nigdje pogrijesiti.I nemoj da te ko nagovori da mijenjas fakture,umanjujes iznose,carinis uz kafe po granicnim prelazima cudnog imena...oplakaces...sad ili poslije...Uglavnom, ako ispravno poslazes kockice mozes sve dobro zavrsiti,ako ne...skuplja pita neg tepsija...
Imas mobile.de,autoscout24.de..samo nemoj kupit Q7 za 7000 eura uz prigodnu kaparu
PS. ili je jednostavnije platiti prevozniku 500EUR za "dostavu auta na vrata"?