utisci-centrotrans

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
azdralovic
Posts: 4429
Joined: 29/05/2010 21:46

#751 Re: utisci-centrotrans

Post by azdralovic »

trolejbus1921 wrote:
azdralovic wrote:
trolejbus1921 wrote:

http://www.bhrt.ba/centrotrans-novi-gra ... si-na-lpg/




Možda vrh izgledaju.

ALI

Autobusi imaju SAMO 260 KS(!!!).

Uzmimo u obzir da su vozila duga 18 m i da će često biti više od 50 putnika u njima te da su na LPG to je premalo.


Minimum za solo autobus je 260 KS a za zglobni 300 ako su vozila N dizel.

Ako su na LPG/CNG onda ispod 300 KS je smiješno uzimati vozila a i ta sa 300+ KS nisu nešto pretjerano startna

Ova vozila mogu služiti na komercijali gdje ponovo neće biti adekvatna jer će se sat vremena putovati i time smanjiti atraktivnost korišćenja komercijale.

Na Vogošću/Ilijaš ne mogu zbog brda na prigradske linije ne mogu jer su sjedišta nikakva a i predugo će se putovati mogu na Hrasnicu i komercijalu i ako se uvede Hrasnica-Vijećnica

Ako ćemo gledati gdje je OPTIMALNO da vozilo radi to je linija 27 i nijedna više. Jer na 27e će odužiti putovanje, na 31e treba startno vozilo a o ostalim linijama da ne pričamo.

Od svih linija u gradu(CTS I GRAS) može na 46(gdje nema potrebe za zglobom, 43(isto kao na 46),27b(gdje nema potrebe), 30(na jedvite jade), 27(optimalno),31e i 27e(na jedvite jade), 31, 39,36(gdje nema nikakvog rezona za zglobom, 22a(optimalno).

Ostalo je paćenje putnika, vozila i vozača.

Kabina je zatvorena ali će to biti problem zbog prodaje karata.

Da se razumijemo busevi jesu dobri ali treba pripaziti pri kupovina autobusa je li imaju dovoljno Konja, sjedišta i sl.

Ne kažem da GRAS kupuje vozila bez grešaka, ali je ovo potpuni promašaj.
1. Po cemu si zakljucio da je premalo, iz iskustva ili onako? Ne treba im startnost voze linije ne utrke, bitniji info je o NM a ne o KS... kamioni sa 260ks vuku 23 tone a da ne povuku 50 putnika

2. u saobracaju koji se krece u prosjeku 40 na sat kako ce koristenje ovih smanjiti atraktivnost...ne prolaze nam linije autoputem

3. sto ne bi mogli na brdo? kao sto znamo za uzbrdicu nam je bitniji NM nego KS... ovo kakva su sjedista vezati za liniju je cirkus, ljudi se voze u autobusima koji imaju drvena sjedista jos uvijek i ne vidim kako bilo kakvo sjediste moze sprijeciti bilo kakvu liniju

4. kako se racuna optimalnost vozila za neku rutu?

5. kako se racuna potreba za zglobom? takodjer potreba nije odrzavati minimalni broj vozila po liniji, nego upravljati svojim voznim parkom tako da imas OPTIMALAN broj (posto volis tu rijec)

6. kabina zatvorena nije nikakva prepreka...pogledajte gradski prevoz u Beogradu

O tome da li je promasaj ili nije ce da svjedoci vrijeme. Ako je i promasaj promasaj je managementa CTS, sebi ce polagati racune.
1.260 KS je premalo za zglobni autobus. GRAS ima 2 zgloba busa(Jedan izgorio) sa 260 KS. Vozili su na liniji Hrasnica-Vijećnica i Ilidža-Hrasnica. Na Vogošću su ih probali staviti ali nisu mogli.

To su autobusi na DIZEL dakle ti autobusi su mnooooogo startniji od oni na LPG/CNG

2.Ne prolaze autoputem, ali na komercijali se sigurno može postići brzina od 60 kmh između stanica.
Na 31e treba STARTNO vozilo a ovi su sve samo ne startni.

Putovanje od Dobrinje do Vijećnice treba trajati 40-45 minuta s ovima će to biti duže.

3.Centrotrans je na Vogošću stavio 2 cng busa i pogodi šta se desilo-jedan crkao drugi isključen iz saobraćaja.
Plinskim busevima FALI NM i uvijek će ga biti manje nego na dizelskim busevima.
Ovaj bus može u brdo ali kao što sam rekao to je paćenje
Sjedište ne može spriječiti odlazak na liniju ali je logični je poslati ovoga sa gradskim sjedištima na 31e neko na Kakanj.

4.Pogleda se prvo snaga vozila(NM, KS, koliko je izraubovana vozilo).
Zatim pogledaš kakva je ruta(brdo, putevi) i vidiš da li to odgovara vozilu.
Nažalost to se ne radi.

5.Računa se po broju putnika. prioritetne linije po broju zglobova su 21,22,22a,27,30,31e,33

6. Biće teže za Vozača da prodava karte

7.Vozila se kupuju uz dotacije iz budžeta i iz fondova zavoda za ekologije FBiH.
Dakle sa novcem poreznih obveznika

Pa kupili su one citare koji se vuku ko prebijene mačke iz fonda 3 rade na jedvite jade a 1 je crkao i neće se popravljati jer je popravak 8.000 KM
pa sta sad da radimo, tvrdoglavi su...crkaju im autobusi a oni uporno ih kupuju jos...
valjda se opamete nekada ...
User avatar
oldtajmer
Posts: 4860
Joined: 13/04/2013 09:43
Location: Royston Vasey

#752 Re: utisci-centrotrans

Post by oldtajmer »

prije par sedmica sam nakon duzeg vremena putovao sa centrotransovim busom na relaciji sarajevo-split,nikada vise ne bih ni da mi plate
bus je izgledao pristojno na prvu,smjestio sam torbu i sjeo na oznaceno mjesto koje sam imao rezervisano na karti par dana prije,jos nije bila guzva
kako su poceli pristizati ljudi krenuli su prvi problemi,naime cuo sam da vozaci ljudima govore da zauzmu bilo koje mjesto u busu bez obzira na rezervaciju,ljudi se pocinju svadjati jer su njihova mjesta vec zauzeta itd,par puta situacija na rubu incidenta a kod vozaca izrazena qurcobolja
za bus je prodato vise karata nego sto ima mjesta u busu,tako da nekolicina uglavnom mladje raje sjedi na torbama u zadnjem dijelu busa
autobus je prilicno neudoban,sjedista tvrda i uska ali se nekako bus dokotrlja do mostara
u mostaru novi problem jer za neku porodicu koja ide do splita i ima rezervisane karte jednostavno nema mjesta u busu
u mostaru se stajalo ne znam ni ja vec koliko,zatim nekoliko presjedanja neke omladine itd, to sve do doljana
na granicnom prelazu novo sranje,pregled traje neuobicajeno dugo,vidim granicar obilazi bus sa vozacima,govori im kako im svjetla ne rade,upozorava ih na jos neke stvari itd. poslije toga ulazi u bus sa vozacem i kaze mu da otvori zadnja vrata,a vozac odgovara kako zadnja vrata ne rade,na to sve granicar konstatuje -kod vas na busu izgleda nista ne radi :?
bus je nekako prosao granicu,opet stajanje u plocama,neko presjedanje
do splita sam se nekako dokotrljao,uz visesatno zakasnjenje i jednostavno nakon ovoga nikada vise se ne bih odlucio za centrotrans
ne znam sada da li sam ja baksuz pa se ovo potrefilo samo jednom ili se to zna cesce desiti,cuo sam da na ovoj relaciji nekada voze "promet makarska" cini mi se da se tako zove i jos neki iz hrvatske,uglavnom raje se ne zali na njih
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#753 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

Može se znati marka busa?

Inače su grozni po pitanju kašnjenja, popunjenost mjesta i ljubaznosti.

U GP imaju ušminkane polovne krševw i fale se da su to evropska vozila.

MERCEDES CITARO O530G CNG
Nabavljena 4 od fonda za zaštitu okoliša, dakle od novca poreznih obveznika.

Vozači pričaju kako su tromi i poluispravni.
3 rade 1 crkao j neće se popravljati jer je popravak 8 hiljada KM.

MAN NG313 CNG
2 nabavljena jedan crkao, drugog ne koriste

MAN LIONS CITY
Jednom već crkao mjenjač
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#754 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

trolejbus1921 wrote: MERCEDES CITARO O530G CNG
Nabavljena 4 od fonda za zaštitu okoliša, dakle od novca poreznih obveznika.
I sta je tu sporno?
Da li vozila CTS-a ucestvuju u javnom prevozu i da li zagadjuju ili samo Gras ima ekskuluzivno pravo da harci pare poreskih obveznika u svrhu zastite okolisa?
Hocemo li sabirati koliko ste vi tudjeg ovcsa i novca poreskih obveznika pogresno, nenamjenski i bespotrebno potrosili i koliko ste pokrali od 1996. na ovamo?
Nabavite vi kutiju cigara po izboru od profita koji ostvarujete pa se javite.
Nema poganije stvari od virenja u tudju tanjir, a grasovsko licemjerje je tu beskrajno!
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#755 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

Sa teme centrotrans-robovlasnicka firma, autor ZPP

Nedavno mi je pričao jedan vozač koji radi na međugradskim linijama, da voze autobuse koji su u užasnom stanju, ako se požale ili odbiju da preuzmu autobus kojem npr. nisu uredu kočnice, odmah idu na disciplinsku, odbijanje od plate a ako ponove nešto slično ostaju bez posla. Kaže moram početi kočiti 100 metara prije stajališta da se zaustavim na vrijeme.

Kad ode u svoju bazu gdje popravljaju autobuse, mora iz svog džepa dati na kafu radnom kolegi-majstoru da mu preko reda popravi autobus kako bi stigao na put. :shock: Ne smije fuliti liniju, ne smije se požaliti na autobus, a ne smije ni sa takvim autobusom na put.

A ono što me posebno razočaralo kad mi je pričao je sljedeća situacija.
Radniku Centrotransa koji radi u firmi čini mi se preko 15 godina, razboli se curica od nekih 7-8 godina. Skupljale se pare za operaciju koja se može samo u Švicarskoj uraditi i kad su se skupile treba taj čovjek sa djetetom da otputuje za Švicarsku avionom iz Beograda. Ode kod šefa da pita mogu li se njih dvoje ubaciti u autobus koji redovno ide do Beograda kako bi uhvatili let, a on mu odgovori da sve što oni mogu uraditi jeste da mu daju 50% jeftiniju kartu. :shock:

Džaba im sva šminka, wifi po autobusima, kad terorišu svoje radnike.
azdralovic
Posts: 4429
Joined: 29/05/2010 21:46

#756 Re: utisci-centrotrans

Post by azdralovic »

trolejbus1921 wrote:Sa teme centrotrans-robovlasnicka firma, autor ZPP

Nedavno mi je pričao jedan vozač koji radi na međugradskim linijama, da voze autobuse koji su u užasnom stanju, ako se požale ili odbiju da preuzmu autobus kojem npr. nisu uredu kočnice, odmah idu na disciplinsku, odbijanje od plate a ako ponove nešto slično ostaju bez posla. Kaže moram početi kočiti 100 metara prije stajališta da se zaustavim na vrijeme.

Kad ode u svoju bazu gdje popravljaju autobuse, mora iz svog džepa dati na kafu radnom kolegi-majstoru da mu preko reda popravi autobus kako bi stigao na put. :shock: Ne smije fuliti liniju, ne smije se požaliti na autobus, a ne smije ni sa takvim autobusom na put.

A ono što me posebno razočaralo kad mi je pričao je sljedeća situacija.
Radniku Centrotransa koji radi u firmi čini mi se preko 15 godina, razboli se curica od nekih 7-8 godina. Skupljale se pare za operaciju koja se može samo u Švicarskoj uraditi i kad su se skupile treba taj čovjek sa djetetom da otputuje za Švicarsku avionom iz Beograda. Ode kod šefa da pita mogu li se njih dvoje ubaciti u autobus koji redovno ide do Beograda kako bi uhvatili let, a on mu odgovori da sve što oni mogu uraditi jeste da mu daju 50% jeftiniju kartu. :shock:

Džaba im sva šminka, wifi po autobusima, kad terorišu svoje radnike.
Meni isto jedan vozac prica svima digli plate sada za po 1000 maraka da se ne bi zalili po forumima anonimno...
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#757 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

vozači Centrotransa ne žele voziti autobus na ovoj liniji kada ne postoji veći broj putnika na polaznim stanicama na Ilidži odnosno Hrasnici, vozači Centrotransa ne poštuju utvrđene termine saobraćanja vozila na ovoj liniji - navodi su građana koji koriste javni gradski prijevoz u ovom dijelu Kantona Sarajevo

https://www.radiosarajevo.ba/v...hsDSlR ... mARib7YipQ
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#758 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

trolejbus1921 wrote:
vozači Centrotransa ne žele voziti autobus na ovoj liniji kada ne postoji veći broj putnika na polaznim stanicama na Ilidži odnosno Hrasnici, vozači Centrotransa ne poštuju utvrđene termine saobraćanja vozila na ovoj liniji - navodi su građana koji koriste javni gradski prijevoz u ovom dijelu Kantona Sarajevo

https://www.radiosarajevo.ba/v...hsDSlR ... mARib7YipQ
Naravno da ne poštuju red vožnje, kad isti i nemaju, niti su legalno na toj liniji. Ulijeću kako hoće. Fiktivno im piše da voze svako sat, naravno blizu toga jer sabotiraju GRAS-ove polaske. Potpuna ilegala.

U nastavku slikovito.

Autobus sa smrskanim staklom i staklom iskrpljenim folijama u redovnom saobraćaju: (Isti već 6 godina vozi svakodnevno bez i jednog prozora ili luftera i bez klime. Za 6 godina se nisu udostojili to da poprave ili zamijene autobus, a kao nabavljaju neke nove autobuse (Samo za komercijalu.) :wink:
Image
Image

Ma ko tu hoda uopšte, samo to treba tako PARKING PAPAK, na sred trotoara svaki dan.
Image
Image

Kad smo kod "novih" autobusa, starih haman 10 godina, ne znam kako se tako ozbilja firma nije priolagodila EU standardima i kvaliteti koju kao ističu. U 21. vijeku iako imaju elektronske pokazivače linije koriste komade kartona ili table. Pa to je naš odlični CTS?!
Image
Image

Čak i kad upale display nastane potpuna zbrka. HORS SERVICE, PRAZNO, MUHLDORF, o čemu se tu radi? Zar su toliko nesposobni da to programiraju ili plate novi program za kodiranje jer se hvale velikom zaradom i pozitivnim poslovanjem?!

Hors Service?
Image

Šta Muhldorf je kod Kaknja? Imaš display ali ti ga mrsko kodirati!?
Image
Image

ČUJ PRAZNO, ide za PRAZNO?
Image
Image

Ili Centrotrans znaju ukucati, ali broj ili destinaciju, ni slučajno
Image

Hadžići - Ilidža ? WTF, Kakanj, Sarajevo, kuda šta, otkud?
Image

Potom FAMOZNI autobusi novi i s KLIMOM i redovno neispravnom i s otvorenim vratima u vožnji.
Image
Image
Image
Image

Ima display ali ipak kartoni i table. Šatro klima. Otvorena vrata.
Image

Samo se malkice nageo, sve je to OK, ma GANZ nov autobus, samo 15 godina star.
Image

I naravno za kraj, Sjetimo se 2000tih u kojima je centrotrans obećavao da će voziti za marku i da je to profitabilno i da će konkurencija dovesti do sniženja cijena. Ulaskom centrotransa poskupi Vijećnica-Dobrinja, nova linija za Hrasnicu 2.5 marke. :wink:

Ekološki autobusi!?
https://vimeo.com/360918896

Vrata širom otvorena:
https://vimeo.com/360918662

Utisak: Ispodprosječno i ništa od obećanog.
Poslovanje na komercijalnoj osnovi s dotacijama iz budžeta i kmečanje kako se može voziti za marku, a onda zavališ 150% veću cijenu. Predstavljanje polovnih izraubovanih autobusa kao novih, a u susštini samo ušminkanih. Loše i dno dna. :wink:
User avatar
славянин
Posts: 11281
Joined: 30/05/2013 21:43
Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)

#759 Re: utisci-centrotrans

Post by славянин »

Imas li slika ovog tramvaja nego sto planu - jelo ono bio “novi” onaj ?? :D samo se vi gras i centro je**te - treba pustiti otvorenu konkurenciju na svim poljima - tu ce jedino m gradjani profitirati :izet:
nlt
Posts: 2550
Joined: 18/05/2014 18:02

#760 Re: utisci-centrotrans

Post by nlt »

Ma tramvaj nov, ja mislim da još ima one zaštitne folije na sjedištima.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#761 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Pomenuti tramvaj je imao samo manje oštećenje elektro-opreme i radi već 2 dana. (Tramvaj 534) :wink:
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#762 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

"Manje ostecenje elektroopreme", a plan'o tramvaj!
Hebo ti Mony Paytona sta ovdje neces procitati!
User avatar
славянин
Posts: 11281
Joined: 30/05/2013 21:43
Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)

#763 Re: utisci-centrotrans

Post by славянин »

tempuser wrote:"Manje ostecenje elektroopreme", a plan'o tramvaj!
Hebo ti Mony Paytona sta ovdje neces procitati!
Nedo Bog veceg problema :D :lol:
User avatar
holowey
Posts: 8414
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#764 Re: utisci-centrotrans

Post by holowey »

"Ona nije trudna, ona je malo trudna"
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#765 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

To je otprilike kao da je na busu puklo crijevo od kocnica, nije bilo veceg belaja, a moglo je, a zapravo se radi, da parafraziram "o manjem mehanickom kvaru", za pola sata je bio popravljen! :-)
To je mentalni sklop koji ne moze ili ne zeli da shvati koje su mogle biti posljedice od "manjeg ostecenja elektroopreme".
betametazon
Posts: 1603
Joined: 22/06/2011 23:56

#766 Re: utisci-centrotrans

Post by betametazon »

Znaci centrotrans kakav god da je, i ovakav nesavrsen je svemirski brod za gras za kojeg je najpostenije da se ugasi i da se uspostavi preduzece kako treba...ne navijam ni za koga, sa strane sam, koristim javni prevoz par mjeseci, kupujem grasovu mjesecnu kartu jer mi tako odgovara (zbog linije bare - dom armine) i vidim kakvo je stanje. Ovo citavo ljeto i posljednjih dana cekas na gras satima, za to vrijeme prodje 5,6 centrotransovih autobusa, normalnih, klimatizovanih itd. Gras je klinicki mrtvac na aparatima...
User avatar
Thorgerson
Posts: 8509
Joined: 15/04/2015 11:26

#767 Re: utisci-centrotrans

Post by Thorgerson »

Moze li Centro kako 'natjerati' da napokon riješe i naprave glavnu stanicu.

Pa ono je sramota za glavni grad.

:roll:
User avatar
konektovan
Posts: 40056
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#768 Re: utisci-centrotrans

Post by konektovan »

Thorgerson wrote:Moze li Centro kako 'natjerati' da napokon riješe i naprave glavnu stanicu.

Pa ono je sramota za glavni grad.

:roll:
Valjda cekaju ne bi li kanton to sve renovirao, i njima dao da upravljaju istom.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8509
Joined: 15/04/2015 11:26

#769 Re: utisci-centrotrans

Post by Thorgerson »

konektovan wrote:
Thorgerson wrote:Moze li Centro kako 'natjerati' da napokon riješe i naprave glavnu stanicu.

Pa ono je sramota za glavni grad.

:roll:
Valjda cekaju ne bi li kanton to sve renovirao, i njima dao da upravljaju istom.
Ne kontam, zasto bi kanton to renovirao? To je privatna firma i privatni objekat? Nema kanton nista s tim.
User avatar
konektovan
Posts: 40056
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#770 Re: utisci-centrotrans

Post by konektovan »

Thorgerson wrote:
konektovan wrote:
Thorgerson wrote:Moze li Centro kako 'natjerati' da napokon riješe i naprave glavnu stanicu.

Pa ono je sramota za glavni grad.

:roll:
Valjda cekaju ne bi li kanton to sve renovirao, i njima dao da upravljaju istom.
Ne kontam, zasto bi kanton to renovirao? To je privatna firma i privatni objekat? Nema kanton nista s tim.
Znam ja da je privatna firma, ali valjda kontaju da je to od znacaja i za sami grad, inace ko bi ono ruglo gledao....
Ja mislim da u selima Tanzanije, imaju bolje stanice od ove...
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#771 Re: utisci-centrotrans

Post by Tesla Edison »

Ma stanica je totalno nefunkcionalna. Napravljena je kao željeznička stanica za uskotračnu prugu Sarajevo - Mokra Gora i Sarajevo - Dubrovnik - Zelenika. Nikad nije projektovana za autobuski saobraćaj. Peroni su na neprirodnim pozicijama i jako su daleko od ulaza, sala za informacije i karte koliko toliko OK ali ostalo je užas.

Problem je i željeznička stanica. Prije rata je bila bolja od aerodroma. Postojala su čekaonice za prvu, biznis i drugu klasu, nešto slično kao na aerodromima, međunarodni terminal i sl. Danas od toga nema ništa, samo fasada obnovljena. Unutra nema čega nema, od kladionica do ćevabdžinica. Baš ružno vidjeti iz perspektive turista.
Stari kenjac
Posts: 516
Joined: 23/10/2009 13:01

#772 Re: utisci-centrotrans

Post by Stari kenjac »

Zna li neko jesul pocele ove nove elktronske kartice centrotrans-a?
User avatar
vjeshalica
Posts: 16990
Joined: 31/03/2019 14:56

#773 Re: utisci-centrotrans

Post by vjeshalica »

Stari kenjac wrote:Zna li neko jesul pocele ove nove elktronske kartice centrotrans-a?
CentroCard potrazi na FB
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#774 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

tempuser wrote:To je otprilike kao da je na busu puklo crijevo od kocnica, nije bilo veceg belaja, a moglo je, a zapravo se radi, da parafraziram "o manjem mehanickom kvaru", za pola sata je bio popravljen! :-)
To je mentalni sklop koji ne moze ili ne zeli da shvati koje su mogle biti posljedice od "manjeg ostecenja elektroopreme".
Iste onakve posljedice kao i kad centrotrans sa "MODERNIM NOVIM KLIMATIZOVANIM SCI-FI" autobusima vozi s otvorenim vratima, a putnici ispadaju ko krompiri. Može se desiti nesreća ogromnih razmjera. :wink:
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#775 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

man_464 wrote:
tempuser wrote:To je otprilike kao da je na busu puklo crijevo od kocnica, nije bilo veceg belaja, a moglo je, a zapravo se radi, da parafraziram "o manjem mehanickom kvaru", za pola sata je bio popravljen! :-)
To je mentalni sklop koji ne moze ili ne zeli da shvati koje su mogle biti posljedice od "manjeg ostecenja elektroopreme".
Iste onakve posljedice kao i kad centrotrans sa "MODERNIM NOVIM KLIMATIZOVANIM SCI-FI" autobusima vozi s otvorenim vratima, a putnici ispadaju ko krompiri. Može se desiti nesreća ogromnih razmjera. :wink:
Ali jos niko nije ispao, a vase je vrlo prometalno je planulo ko hepo kockica!
Post Reply