pa sta sad da radimo, tvrdoglavi su...crkaju im autobusi a oni uporno ih kupuju jos...trolejbus1921 wrote:1.260 KS je premalo za zglobni autobus. GRAS ima 2 zgloba busa(Jedan izgorio) sa 260 KS. Vozili su na liniji Hrasnica-Vijećnica i Ilidža-Hrasnica. Na Vogošću su ih probali staviti ali nisu mogli.azdralovic wrote:1. Po cemu si zakljucio da je premalo, iz iskustva ili onako? Ne treba im startnost voze linije ne utrke, bitniji info je o NM a ne o KS... kamioni sa 260ks vuku 23 tone a da ne povuku 50 putnikatrolejbus1921 wrote:
http://www.bhrt.ba/centrotrans-novi-gra ... si-na-lpg/
Možda vrh izgledaju.
ALI
Autobusi imaju SAMO 260 KS(!!!).
Uzmimo u obzir da su vozila duga 18 m i da će često biti više od 50 putnika u njima te da su na LPG to je premalo.
Minimum za solo autobus je 260 KS a za zglobni 300 ako su vozila N dizel.
Ako su na LPG/CNG onda ispod 300 KS je smiješno uzimati vozila a i ta sa 300+ KS nisu nešto pretjerano startna
Ova vozila mogu služiti na komercijali gdje ponovo neće biti adekvatna jer će se sat vremena putovati i time smanjiti atraktivnost korišćenja komercijale.
Na Vogošću/Ilijaš ne mogu zbog brda na prigradske linije ne mogu jer su sjedišta nikakva a i predugo će se putovati mogu na Hrasnicu i komercijalu i ako se uvede Hrasnica-Vijećnica
Ako ćemo gledati gdje je OPTIMALNO da vozilo radi to je linija 27 i nijedna više. Jer na 27e će odužiti putovanje, na 31e treba startno vozilo a o ostalim linijama da ne pričamo.
Od svih linija u gradu(CTS I GRAS) može na 46(gdje nema potrebe za zglobom, 43(isto kao na 46),27b(gdje nema potrebe), 30(na jedvite jade), 27(optimalno),31e i 27e(na jedvite jade), 31, 39,36(gdje nema nikakvog rezona za zglobom, 22a(optimalno).
Ostalo je paćenje putnika, vozila i vozača.
Kabina je zatvorena ali će to biti problem zbog prodaje karata.
Da se razumijemo busevi jesu dobri ali treba pripaziti pri kupovina autobusa je li imaju dovoljno Konja, sjedišta i sl.
Ne kažem da GRAS kupuje vozila bez grešaka, ali je ovo potpuni promašaj.
2. u saobracaju koji se krece u prosjeku 40 na sat kako ce koristenje ovih smanjiti atraktivnost...ne prolaze nam linije autoputem
3. sto ne bi mogli na brdo? kao sto znamo za uzbrdicu nam je bitniji NM nego KS... ovo kakva su sjedista vezati za liniju je cirkus, ljudi se voze u autobusima koji imaju drvena sjedista jos uvijek i ne vidim kako bilo kakvo sjediste moze sprijeciti bilo kakvu liniju
4. kako se racuna optimalnost vozila za neku rutu?
5. kako se racuna potreba za zglobom? takodjer potreba nije odrzavati minimalni broj vozila po liniji, nego upravljati svojim voznim parkom tako da imas OPTIMALAN broj (posto volis tu rijec)
6. kabina zatvorena nije nikakva prepreka...pogledajte gradski prevoz u Beogradu
O tome da li je promasaj ili nije ce da svjedoci vrijeme. Ako je i promasaj promasaj je managementa CTS, sebi ce polagati racune.
To su autobusi na DIZEL dakle ti autobusi su mnooooogo startniji od oni na LPG/CNG
2.Ne prolaze autoputem, ali na komercijali se sigurno može postići brzina od 60 kmh između stanica.
Na 31e treba STARTNO vozilo a ovi su sve samo ne startni.
Putovanje od Dobrinje do Vijećnice treba trajati 40-45 minuta s ovima će to biti duže.
3.Centrotrans je na Vogošću stavio 2 cng busa i pogodi šta se desilo-jedan crkao drugi isključen iz saobraćaja.
Plinskim busevima FALI NM i uvijek će ga biti manje nego na dizelskim busevima.
Ovaj bus može u brdo ali kao što sam rekao to je paćenje
Sjedište ne može spriječiti odlazak na liniju ali je logični je poslati ovoga sa gradskim sjedištima na 31e neko na Kakanj.
4.Pogleda se prvo snaga vozila(NM, KS, koliko je izraubovana vozilo).
Zatim pogledaš kakva je ruta(brdo, putevi) i vidiš da li to odgovara vozilu.
Nažalost to se ne radi.
5.Računa se po broju putnika. prioritetne linije po broju zglobova su 21,22,22a,27,30,31e,33
6. Biće teže za Vozača da prodava karte
7.Vozila se kupuju uz dotacije iz budžeta i iz fondova zavoda za ekologije FBiH.
Dakle sa novcem poreznih obveznika
Pa kupili su one citare koji se vuku ko prebijene mačke iz fonda 3 rade na jedvite jade a 1 je crkao i neće se popravljati jer je popravak 8.000 KM
valjda se opamete nekada ...