utisci-centrotrans

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#726 Re: utisci-centrotrans

Post by Tesla Edison »

trolejbus1921 wrote:
BHF_Manijak wrote: ali smijesno je kvalitet vozila uporedjivati. .
Da se malo nasmijemo
Image
http://phototrans.eu/14,966161,0,Neopla ... K_913.html
Image
Samo da kazem ovom drugom ne rade 2 vrata,crkla klima a prozora nema( ovaj za Buca Potok)
Chernobyl na cesti. Kolika je temeperatura: 50 stepeni u busu. Not great, but not terrible.
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#727 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

TESLA_EDISON wrote:
Mišo_Kovač wrote:Cuj "ko obara tendere grasu?"... Pitanje je koja nesposobna uhljebljena ameba u GRASu ne zna napisati propisan tender... :-)
To si u pravu. Za tendere je kriv Gras i to sam pisao nekoliko puta,
Ima krivice GRAS-a recimo kad je tender padao zbog kocnica i sl s_anja.To je kriv gras nema sta tu raspravljati

Da li je GRAS kriv kada Sejari ne donese dokumentaciju na vrijeme.NE
Tada bi se trebao izabrati drugoplasirani na tenderu sto u ovom slucaju nije uradjeno
Sta kaze cijenjeni @tempuser nema veze nije gradsi prevoz :D
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#728 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

TESLA_EDISON wrote: Chernobyl na cesti. Kolika je temeperatura: 50 stepeni u busu. Not great, but not terrible.
Centrotransu na pola buseva ne radi klima to znam sigurno.
Nije ni GRAS po tom pitanju nesto.
U grasu klimu imaju 360-374 i nekoliko turkisa.Dakle vise nego u CTS
User avatar
Radar71
Posts: 7271
Joined: 21/07/2010 15:43

#729 Re: utisci-centrotrans

Post by Radar71 »

Ima li kakve izaprane naljepnice da zasjeni tramvaj na Malti?
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#730 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

Nema prozora,nema klime,ne rade 2 vrata+parking papak.Dsiplay je photoshop jer ne radi.Izvor Cudne slike i situacije Sarajeva
Image
Sto je najjace lola uvijek na pauzi negdje parkira,nekada na Cvili nekada pored remize nema gdje ne parkira.
Koliko znam postoji terminal za parkiranje tokom pauza
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#731 Re: utisci-centrotrans

Post by Tesla Edison »

trolejbus1921 wrote:Nema prozora,nema klime,ne rade 2 vrata+parking papak.Dsiplay je photoshop jer ne radi.Izvor Cudne slike i situacije Sarajeva
Image
Sto je najjace lola uvijek na pauzi negdje parkira,nekada na Cvili nekada pored remize nema gdje ne parkira.
Koliko znam postoji terminal za parkiranje tokom pauza
Koliko poznajem Zakon o bezbjednosti saobraćaja ovo je kažnjivo.
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#732 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

Problem je u tome što je ono zapravo terminal.

Vlasti se nisu udostojile da naprave normalno okretiste.

Može se parkirati na stanicu ali će blokirati druge buseve(31e,39,36,31 staju u Nedžarićima)

Inače tamo se autobus parkira 40 godina
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#733 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

"by trolejbus1921 » 04/07/2019 11:30

Problem je u tome što je ono zapravo terminal"

Image

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ako cemo primjeniti tvoju logiku i ovaj se mogao parkirati na stanicu!
User avatar
Quaresma
Posts: 6650
Joined: 19/07/2010 16:37

#734 Re: utisci-centrotrans

Post by Quaresma »

Ne znam gdje da upitam pa ću ovdje.

Sinoć centrin bus negdje sletio izmedju jajca i Mrkonjića, koji vozi na relaciji Bihac-Sarajevo, a krenuo je u 23:00 iz Bihaća.

Ima li kakvih informacija o tome, jer sam vidio samo da je jedan lik objavio dvije slike.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#735 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Da, desila se stravična nesreća, a ima svega nekoliko fotografija. Sletio je katni autobus Ayats koji je sada intenzivno na Liniji Sa-Bihać jer prevoza migrante ka Bihaću.

No, da ne bi to bila tema, u nastavku "veliki" uspjesi neprikosnovenog CTS-Sejari koji je milion puta bolji prevoznik u JGP Sarajevo. ŠATRO. :lol:

Iako vozilo posjeduje aktivan elektronski pokazivač linije, odlučili su da na papiriću napišu fontom 2 liniju bez adekvatne oznake broja linije. Krši pravilnik o JLP. Uz to liniju je skoro pa nemoguće pročitati jer je veličina slova smiješna.
Image

https://www.klix.ba/vijesti/bih/gras-ce ... /190624066
Na upit portala Klix.ba iz Centrotransa smo dobili odgovor da sva njihova vozila koja vrše javni prijevoz imaju ugrađenu klimu te da se ona redovno i koristi tokom ljeta.

"Autobusi kompanije Centrotrans, koji saobraćaju u javnom gradskom prijevozu u KS, opremljeni su klima-uređajima. Naime, klima se u autobusima smatra standardnom opremom i svi novonabavljeni autobusi zadovoljavaju tehničke kriterije prijevoza putnika. U klimatiziranim autobusima klima se redovno koristi tokom cijele sezone. Naravno, u slučaju većih gužvi u autobusu moguće je da klima ne može dovoljno rashladiti autobus, također riječ je o gradskim autobusima koji imaju česta zaustavljanja i veći promet putnika, što otežava bolju funkcionalnost klima-uređaja", stoji u odgovoru Centrotransa.
Vodila se žurna rasprava o klimatizaciji vozila, pa je rečeno iz press službe centrotransa da SVI NJIHOVI AUTOBUSI koji su moderni i "Šatro" NOVI imaju klima uređaje. Iznesena je notorna laž i izmišljotina, barem 50% vozila uopšte nema klima uređaje, a i kod onih koji imaju često se i ne koriste. Slikovito:

Famozna udobna i klimatizovana komercijala. Vožnja s otvorenim vratima. Klima postoji ali se ne koristi.
Image

Vožnja s otvorenim vratima - Linija Vijećnica - Aerodrom
Image

Vrata potpuno otvorena, autobus u pokretu. Nepravilno označena linija. Linija 17 je Dom Armije - Breka.
Image

Vjerujem da do Kaknja na +40 nije ugodno bez klime, a nije ni sigurno voziti širom otvorenim vratima
Image

Potom malo poslije još jedan "KLIMATIZOVANI" Toshiba coludo autobus. :lol:
Image

Da tu priča ne bi bila završena, slijedi ponovo ugrožavanje sigurnosti na cesti. Vozilo "NOVO" samo 17 godina sa preko milion kilometara na brojaču je malkice prokuhalo. Naravno ipak će voziti putnike, ne znam kako jedan od 76 autobusa kojima se hvale nisu u stanju uključiti iz garaže.
Image

A ide i niz takvih pojava na TKZ. NOVIM autobusima starim od 10 do 20 godina.
Image

Prigovora je bilo na to kako novim trolejbusima GRASA ne rade displayi. Vrlo tendenciozno rekao bi, zato ću i ja biti tendenciozan pa evo primjera "propisno" papirićem i olovkom označenih autobusa Centrotransa koji se zakiva u zvijezde:

Linija ? broj? Kuda, Šta ? Na ilidži - Turkušići ? Kuda? Olovkom Hrasnica? Šta?
Image

Može se voziti i Bez Žmigavca. Dakle nije pregorio. Nema ga!
Image

Bezbjednost putnika? Ravna nuli. Vozači kuckaju po mobitelima i na autoputu, nesigurno voze, ugrožavaju saobraćaj svojim bahatim i neogovornim ponašanjem.

Niz slika:
Image
Image
Image
Image
Apel putnika
Image

A da tu priča ne bude gotova:
Vrlo neprofesionalno ponašanje i neugodnosti nastale konkretno u pominjanom autobusu na liniji Sarajevo-Bihać.
Image
Image
Privatniku je biti kako će opljačkati narod po cijenu bilo čega.

Par fotografija neurednog i neodržavanog enterijera, te pokvarenih instrument tabli vozila Centrotrans - Sejarija
Image
Image
Image
TESLA_EDISON wrote:
trolejbus1921 wrote:Nema prozora,nema klime,ne rade 2 vrata+parking papak.Dsiplay je photoshop jer ne radi.Izvor Cudne slike i situacije Sarajeva
Image
Sto je najjace lola uvijek na pauzi negdje parkira,nekada na Cvili nekada pored remize nema gdje ne parkira.
Koliko znam postoji terminal za parkiranje tokom pauza
Koliko poznajem Zakon o bezbjednosti saobraćaja ovo je kažnjivo.
Ovaj autobus tako uvijek stoji, ima i godinu dana, po nekoliko sati blokira stajalište trolejbusa. Niko ništa.
Naravno od 2013 do danas vozi BEZ klime i bez ijednog prozora.
Image

Šećer na kraju, jedan moderni novi "AUTOBUS" :lol:
Image

Da li želite "UGODAN REDOVAN TAČAN SIGURAN i NOV BEZBJEDAN" prijevoz kao gore navedeni?

Centrotrans - Sejari će Vam to omogućiti, a drugog će spriječiti da nabavi vozila za koja sredstva postoje već godinu dana jer isti je abavio vozila pa ih mora i koristiti po Starom gradu svako 2 sata po redu vožnje, a vikendom odmarati i glancati, dok stanovnisštvo padinskih prigradskih naselja S. Grada skapava. Ali neka. Tražili su, dobili.

Odlučio sam da nema smisla na ovim temama pričati bilo šta, samo dokumentovati i pokazati i drugu stranu priče.

:thumbup:

Evo vožnje s otvorenim vratima jer naravno klime nema.
https://vimeo.com/346480843
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#736 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

Dzaba im sve kad je za njih CTS sa svim manama i vrlinama Lufthansa! :lol:
Kad svojim neradom i parazitarenjem dopustis da ti neko drugi preotme posao uzima tvoje pare onda nemas nista drugo da radis nego da kmecis po forumu i pljujes po konkurenciji.
Koliko je vremena potrosio za komentar mogao je tu famoznu grafitnu mast sknuti sa jedne trole!
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#737 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

@man_464 sigurno ne može skinuti grafitnu prašinu jer ne raid u grasu
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#738 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

Time gore po njega!
Koliko upire da popljuje Cts i isprica bajke o Grasu, korisnije bi mu bilo da se dobrovoljno prihvati kefe i oriba jednu trolu
User avatar
un1ted
Posts: 9957
Joined: 20/10/2012 13:29
Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676

#739 Re: utisci-centrotrans

Post by un1ted »

Gras, firma koju finansiraju gradjani iste jebe vec 30 godina.

Image

:bih:
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#740 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

tempuser wrote:Time gore po njega!
Koliko upire da popljuje Cts i isprica bajke o Grasu, korisnije bi mu bilo da se dobrovoljno prihvati kefe i oriba jednu trolu
Ako neko brani gras to ne znači da radi u istom.


Inače nemoj stavljati lufthansu u istu rečenicu sa CTS jer jedno voze nedjeljom i praznikom, za razliku od drugih
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#741 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

Staviti Lufthansu i Cts u istu recenicu je isto kao staviti Cts i Gras u istu recenicu!
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#742 Re: utisci-centrotrans

Post by johntra »

Centrotrans: Novi gradski autobusi na LPG

http://www.bhrt.ba/centrotrans-novi-gra ... si-na-lpg/

Image
azdralovic
Posts: 4422
Joined: 29/05/2010 21:46

#743 Re: utisci-centrotrans

Post by azdralovic »

johntra wrote:Centrotrans: Novi gradski autobusi na LPG

http://www.bhrt.ba/centrotrans-novi-gra ... si-na-lpg/

Image
VRH :thumbup: :bih:
addy_sa
Posts: 759
Joined: 06/09/2002 00:00

#744 Re: utisci-centrotrans

Post by addy_sa »

da li je istina da Sejari kupuje Centrotrans?
Bas me zanima ko ce ostati od direktora
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#745 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

Pa Sejari već jeste većinski vlasnik CTS.
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#746 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

azdralovic wrote:
johntra wrote:Centrotrans: Novi gradski autobusi na LPG

http://www.bhrt.ba/centrotrans-novi-gra ... si-na-lpg/

Image
VRH :thumbup: :bih:
Možda vrh izgledaju.

ALI

Autobusi imaju SAMO 260 KS(!!!).

Uzmimo u obzir da su vozila duga 18 m i da će često biti više od 50 putnika u njima te da su na LPG to je premalo.


Minimum za solo autobus je 260 KS a za zglobni 300 ako su vozila N dizel.

Ako su na LPG/CNG onda ispod 300 KS je smiješno uzimati vozila a i ta sa 300+ KS nisu nešto pretjerano startna

Ova vozila mogu služiti na komercijali gdje ponovo neće biti adekvatna jer će se sat vremena putovati i time smanjiti atraktivnost korišćenja komercijale.

Na Vogošću/Ilijaš ne mogu zbog brda na prigradske linije ne mogu jer su sjedišta nikakva a i predugo će se putovati mogu na Hrasnicu i komercijalu i ako se uvede Hrasnica-Vijećnica

Ako ćemo gledati gdje je OPTIMALNO da vozilo radi to je linija 27 i nijedna više. Jer na 27e će odužiti putovanje, na 31e treba startno vozilo a o ostalim linijama da ne pričamo.

Od svih linija u gradu(CTS I GRAS) može na 46(gdje nema potrebe za zglobom, 43(isto kao na 46),27b(gdje nema potrebe), 30(na jedvite jade), 27(optimalno),31e i 27e(na jedvite jade), 31, 39,36(gdje nema nikakvog rezona za zglobom, 22a(optimalno).

Ostalo je paćenje putnika, vozila i vozača.

Kabina je zatvorena ali će to biti problem zbog prodaje karata.

Da se razumijemo busevi jesu dobri ali treba pripaziti pri kupovina autobusa je li imaju dovoljno Konja, sjedišta i sl.

Ne kažem da GRAS kupuje vozila bez grešaka, ali je ovo potpuni promašaj.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#747 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

Najsmjesnije je kad Grasovac napises pismenu vjezbu kontra autbusa koji su za Gras isto sto i Airbus 380.
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20470
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#748 Re: utisci-centrotrans

Post by Bullet Tooth Tony »

tempuser wrote:Najsmjesnije je kad Grasovac napises pismenu vjezbu kontra autbusa koji su za Gras isto sto i Airbus 380.
bas :lol: :lol:
azdralovic
Posts: 4422
Joined: 29/05/2010 21:46

#749 Re: utisci-centrotrans

Post by azdralovic »

trolejbus1921 wrote:
azdralovic wrote:
johntra wrote:Centrotrans: Novi gradski autobusi na LPG

http://www.bhrt.ba/centrotrans-novi-gra ... si-na-lpg/

Image
VRH :thumbup: :bih:
Možda vrh izgledaju.

ALI

Autobusi imaju SAMO 260 KS(!!!).

Uzmimo u obzir da su vozila duga 18 m i da će često biti više od 50 putnika u njima te da su na LPG to je premalo.


Minimum za solo autobus je 260 KS a za zglobni 300 ako su vozila N dizel.

Ako su na LPG/CNG onda ispod 300 KS je smiješno uzimati vozila a i ta sa 300+ KS nisu nešto pretjerano startna

Ova vozila mogu služiti na komercijali gdje ponovo neće biti adekvatna jer će se sat vremena putovati i time smanjiti atraktivnost korišćenja komercijale.

Na Vogošću/Ilijaš ne mogu zbog brda na prigradske linije ne mogu jer su sjedišta nikakva a i predugo će se putovati mogu na Hrasnicu i komercijalu i ako se uvede Hrasnica-Vijećnica

Ako ćemo gledati gdje je OPTIMALNO da vozilo radi to je linija 27 i nijedna više. Jer na 27e će odužiti putovanje, na 31e treba startno vozilo a o ostalim linijama da ne pričamo.

Od svih linija u gradu(CTS I GRAS) može na 46(gdje nema potrebe za zglobom, 43(isto kao na 46),27b(gdje nema potrebe), 30(na jedvite jade), 27(optimalno),31e i 27e(na jedvite jade), 31, 39,36(gdje nema nikakvog rezona za zglobom, 22a(optimalno).

Ostalo je paćenje putnika, vozila i vozača.

Kabina je zatvorena ali će to biti problem zbog prodaje karata.

Da se razumijemo busevi jesu dobri ali treba pripaziti pri kupovina autobusa je li imaju dovoljno Konja, sjedišta i sl.

Ne kažem da GRAS kupuje vozila bez grešaka, ali je ovo potpuni promašaj.
1. Po cemu si zakljucio da je premalo, iz iskustva ili onako? Ne treba im startnost voze linije ne utrke, bitniji info je o NM a ne o KS... kamioni sa 260ks vuku 23 tone a da ne povuku 50 putnika

2. u saobracaju koji se krece u prosjeku 40 na sat kako ce koristenje ovih smanjiti atraktivnost...ne prolaze nam linije autoputem

3. sto ne bi mogli na brdo? kao sto znamo za uzbrdicu nam je bitniji NM nego KS... ovo kakva su sjedista vezati za liniju je cirkus, ljudi se voze u autobusima koji imaju drvena sjedista jos uvijek i ne vidim kako bilo kakvo sjediste moze sprijeciti bilo kakvu liniju

4. kako se racuna optimalnost vozila za neku rutu?

5. kako se racuna potreba za zglobom? takodjer potreba nije odrzavati minimalni broj vozila po liniji, nego upravljati svojim voznim parkom tako da imas OPTIMALAN broj (posto volis tu rijec)

6. kabina zatvorena nije nikakva prepreka...pogledajte gradski prevoz u Beogradu

O tome da li je promasaj ili nije ce da svjedoci vrijeme. Ako je i promasaj promasaj je managementa CTS, sebi ce polagati racune.
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#750 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

azdralovic wrote:
trolejbus1921 wrote:

http://www.bhrt.ba/centrotrans-novi-gra ... si-na-lpg/




Možda vrh izgledaju.

ALI

Autobusi imaju SAMO 260 KS(!!!).

Uzmimo u obzir da su vozila duga 18 m i da će često biti više od 50 putnika u njima te da su na LPG to je premalo.


Minimum za solo autobus je 260 KS a za zglobni 300 ako su vozila N dizel.

Ako su na LPG/CNG onda ispod 300 KS je smiješno uzimati vozila a i ta sa 300+ KS nisu nešto pretjerano startna

Ova vozila mogu služiti na komercijali gdje ponovo neće biti adekvatna jer će se sat vremena putovati i time smanjiti atraktivnost korišćenja komercijale.

Na Vogošću/Ilijaš ne mogu zbog brda na prigradske linije ne mogu jer su sjedišta nikakva a i predugo će se putovati mogu na Hrasnicu i komercijalu i ako se uvede Hrasnica-Vijećnica

Ako ćemo gledati gdje je OPTIMALNO da vozilo radi to je linija 27 i nijedna više. Jer na 27e će odužiti putovanje, na 31e treba startno vozilo a o ostalim linijama da ne pričamo.

Od svih linija u gradu(CTS I GRAS) može na 46(gdje nema potrebe za zglobom, 43(isto kao na 46),27b(gdje nema potrebe), 30(na jedvite jade), 27(optimalno),31e i 27e(na jedvite jade), 31, 39,36(gdje nema nikakvog rezona za zglobom, 22a(optimalno).

Ostalo je paćenje putnika, vozila i vozača.

Kabina je zatvorena ali će to biti problem zbog prodaje karata.

Da se razumijemo busevi jesu dobri ali treba pripaziti pri kupovina autobusa je li imaju dovoljno Konja, sjedišta i sl.

Ne kažem da GRAS kupuje vozila bez grešaka, ali je ovo potpuni promašaj.
1. Po cemu si zakljucio da je premalo, iz iskustva ili onako? Ne treba im startnost voze linije ne utrke, bitniji info je o NM a ne o KS... kamioni sa 260ks vuku 23 tone a da ne povuku 50 putnika

2. u saobracaju koji se krece u prosjeku 40 na sat kako ce koristenje ovih smanjiti atraktivnost...ne prolaze nam linije autoputem

3. sto ne bi mogli na brdo? kao sto znamo za uzbrdicu nam je bitniji NM nego KS... ovo kakva su sjedista vezati za liniju je cirkus, ljudi se voze u autobusima koji imaju drvena sjedista jos uvijek i ne vidim kako bilo kakvo sjediste moze sprijeciti bilo kakvu liniju

4. kako se racuna optimalnost vozila za neku rutu?

5. kako se racuna potreba za zglobom? takodjer potreba nije odrzavati minimalni broj vozila po liniji, nego upravljati svojim voznim parkom tako da imas OPTIMALAN broj (posto volis tu rijec)

6. kabina zatvorena nije nikakva prepreka...pogledajte gradski prevoz u Beogradu

O tome da li je promasaj ili nije ce da svjedoci vrijeme. Ako je i promasaj promasaj je managementa CTS, sebi ce polagati racune.
1.260 KS je premalo za zglobni autobus. GRAS ima 2 zgloba busa(Jedan izgorio) sa 260 KS. Vozili su na liniji Hrasnica-Vijećnica i Ilidža-Hrasnica. Na Vogošću su ih probali staviti ali nisu mogli.

To su autobusi na DIZEL dakle ti autobusi su mnooooogo startniji od oni na LPG/CNG

2.Ne prolaze autoputem, ali na komercijali se sigurno može postići brzina od 60 kmh između stanica.
Na 31e treba STARTNO vozilo a ovi su sve samo ne startni.

Putovanje od Dobrinje do Vijećnice treba trajati 40-45 minuta s ovima će to biti duže.

3.Centrotrans je na Vogošću stavio 2 cng busa i pogodi šta se desilo-jedan crkao drugi isključen iz saobraćaja.
Plinskim busevima FALI NM i uvijek će ga biti manje nego na dizelskim busevima.
Ovaj bus može u brdo ali kao što sam rekao to je paćenje
Sjedište ne može spriječiti odlazak na liniju ali je logični je poslati ovoga sa gradskim sjedištima na 31e neko na Kakanj.

4.Pogleda se prvo snaga vozila(NM, KS, koliko je izraubovana vozilo).
Zatim pogledaš kakva je ruta(brdo, putevi) i vidiš da li to odgovara vozilu.
Nažalost to se ne radi.

5.Računa se po broju putnika. prioritetne linije po broju zglobova su 21,22,22a,27,30,31e,33

6. Biće teže za Vozača da prodava karte

7.Vozila se kupuju uz dotacije iz budžeta i iz fondova zavoda za ekologije FBiH.
Dakle sa novcem poreznih obveznika

Pa kupili su one citare koji se vuku ko prebijene mačke iz fonda 3 rade na jedvite jade a 1 je crkao i neće se popravljati jer je popravak 8.000 KM
Post Reply