utisci-centrotrans
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#651 Re: utisci-centrotrans
Naravno za grasovce, grasofile i grasomanijake kravata nije nista pozitivno, naprotiv, to je lose!
Populista u kravati je i dalje 5 stepenica iznad onoga u umascenoj majici, a taj monad tekstila je dokaz da ugledni kantonalni prevoznik nije u stanju uvesti banalnu ni tako stvar kao sto je kravata, da se bar po tome izjednaci sa Cts-om, kad vec vec u svemu ostalo daleko zaostaje.
Za to sto Sejari obara tendere i blokira nabavku nije kriv CTS nego Gras jer nisu u stanju raspisati tender kako treba, jer brojanje krvnih zrnaca, proucavanje svakog zareza i trazenje bilo kakvog razloga da se konkurent diskredituje ili tender obori jedno od osnovnih pravila tenderske utakmice! To je kapitalizam i kad nisi vise bahati monopolista. Na kraju krajeva, zna se kako je prosao zadnji samostalni Grasov tender.
Uporno se podmece kukavicje jaje kako su gradjani na gubitku jer Cts vozi svaka 2h i ne vozi vikendom, a Gras eto vozio svakih 50 min i svaki dan. Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru jer je prakticno xy linija samo prestao da vozi, a na gro ostalih linija se nije pridrzavao reda voznje. Upravo je to i revolt gradjana na nikakvu uslugu Grasa dao prostora Cst-u da udje GSP jer mu u protivnom 9 SDA stranki mu ne bi pomoglo!
Populista u kravati je i dalje 5 stepenica iznad onoga u umascenoj majici, a taj monad tekstila je dokaz da ugledni kantonalni prevoznik nije u stanju uvesti banalnu ni tako stvar kao sto je kravata, da se bar po tome izjednaci sa Cts-om, kad vec vec u svemu ostalo daleko zaostaje.
Za to sto Sejari obara tendere i blokira nabavku nije kriv CTS nego Gras jer nisu u stanju raspisati tender kako treba, jer brojanje krvnih zrnaca, proucavanje svakog zareza i trazenje bilo kakvog razloga da se konkurent diskredituje ili tender obori jedno od osnovnih pravila tenderske utakmice! To je kapitalizam i kad nisi vise bahati monopolista. Na kraju krajeva, zna se kako je prosao zadnji samostalni Grasov tender.
Uporno se podmece kukavicje jaje kako su gradjani na gubitku jer Cts vozi svaka 2h i ne vozi vikendom, a Gras eto vozio svakih 50 min i svaki dan. Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru jer je prakticno xy linija samo prestao da vozi, a na gro ostalih linija se nije pridrzavao reda voznje. Upravo je to i revolt gradjana na nikakvu uslugu Grasa dao prostora Cst-u da udje GSP jer mu u protivnom 9 SDA stranki mu ne bi pomoglo!
- seoBIH
- Posts: 8414
- Joined: 22/03/2003 00:00
#652 Re: utisci-centrotrans
Ja sam jedino fasciniran cinjenicom da gras moze, a NECE da bude bolji. Zbog toga i treba dizati u zvijezde i podrzavati druge, jer jedino tako mozes uticati na ovog prvog da i on krene sa poboljsanjima, jer sam od sebe NECE!
Ako krene gras, trznut ce se jos vise i centrotrans. Pa niko od njih ne voli narod, vec pare.
Ako krene gras, trznut ce se jos vise i centrotrans. Pa niko od njih ne voli narod, vec pare.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#653 Re: utisci-centrotrans
Pa o tome se radi!
Sta je potrebno da uvede detalj kao sto je kravata? Nista, nego popljuj druge kad to naprave!
Sta je potrebno da uvede detalj kao sto je kravata? Nista, nego popljuj druge kad to naprave!
- vjeshalica
- Posts: 16917
- Joined: 31/03/2019 14:56
#654 Re: utisci-centrotrans
Pa kad je potreba da vozi svakih 50 minuta i vikend sto ne vozi centrotrans po tom redu nego izmisljaju svoj nekakav koji uopce ne odgovara potrebama ljudi? Ili samo Gras ima obavezu? Ako Gras je odrzava liniju,onda nek je preuzme Centrotrans i neka vozi ponpropisanom redu a ne kako im je kurcu ceiftempuser wrote:Naravno za grasovce, grasofile i grasomanijake kravata nije nista pozitivno, naprotiv, to je lose!
Populista u kravati je i dalje 5 stepenica iznad onoga u umascenoj majici, a taj monad tekstila je dokaz da ugledni kantonalni prevoznik nije u stanju uvesti banalnu ni tako stvar kao sto je kravata, da se bar po tome izjednaci sa Cts-om, kad vec vec u svemu ostalo daleko zaostaje.
Za to sto Sejari obara tendere i blokira nabavku nije kriv CTS nego Gras jer nisu u stanju raspisati tender kako treba, jer brojanje krvnih zrnaca, proucavanje svakog zareza i trazenje bilo kakvog razloga da se konkurent diskredituje ili tender obori jedno od osnovnih pravila tenderske utakmice! To je kapitalizam i kad nisi vise bahati monopolista. Na kraju krajeva, zna se kako je prosao zadnji samostalni Grasov tender.
Uporno se podmece kukavicje jaje kako su gradjani na gubitku jer Cts vozi svaka 2h i ne vozi vikendom, a Gras eto vozio svakih 50 min i svaki dan. Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru jer je prakticno xy linija samo prestao da vozi, a na gro ostalih linija se nije pridrzavao reda voznje. Upravo je to i revolt gradjana na nikakvu uslugu Grasa dao prostora Cst-u da udje GSP jer mu u protivnom 9 SDA stranki mu ne bi pomoglo!
-
- Posts: 186
- Joined: 07/01/2019 21:56
#655 Re: utisci-centrotrans
Da Sejari nije blokirao nabavke gras bi vozio svakih 25min po RV a sa jednim umjesto 2 kombija radi svakih 50min sto je i dalje bolje od CTS
Na liniji 28 danas radi isuzu kombi sa tablom Ilidza-Kobiljaca a linija je zapravo Ilidza-Rakovica-Kobiljaca.
A d ne pricam da je to linija za zgloba a ne kombija
Na liniji 28 danas radi isuzu kombi sa tablom Ilidza-Kobiljaca a linija je zapravo Ilidza-Rakovica-Kobiljaca.
A d ne pricam da je to linija za zgloba a ne kombija
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#656 Re: utisci-centrotrans
Pa sto centrotrans ne oživi to mrtvo slovo na papiru?tempuser wrote: ...Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru...
NERENTABILNO. Samo da je pljackat narod komercijalno. Jedna stanica 2 marke.
- славянин
- Posts: 11281
- Joined: 30/05/2013 21:43
- Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)
#657 Re: utisci-centrotrans
Nemoj ti matematiku molim te... sjecas se sta je zadnji put biloman_464 wrote:Pa sto centrotrans ne oživi to mrtvo slovo na papiru?tempuser wrote: ...Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru...
NERENTABILNO. Samo da je pljackat narod komercijalno. Jedna stanica 2 marke.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#658 Re: utisci-centrotrans
Gras je krenuo da samovoljno ukida linije i preskace voznje puno prije tendera, a Sejari ne moze nista blokirati zato sto on tako hoce, nego zato sto moze, a moze zato sto nesposobni paraziti nisu u stanju napraviti tender kako treba. Treba biti posebno neintegentan pa to ne kontati i svaljivati krivicu na druge.trolejbus1921 wrote:Da Sejari nije blokirao nabavke gras bi vozio svakih 25min po RV a sa jednim umjesto 2 kombija radi svakih 50min sto je i dalje bolje od CTS
Na liniji 28 danas radi isuzu kombi sa tablom Ilidza-Kobiljaca a linija je zapravo Ilidza-Rakovica-Kobiljaca.
A d ne pricam da je to linija za zgloba a ne kombija
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#659 Re: utisci-centrotrans
Zato sto je bolje rijetko ali po RV nego nikako, a puno vise pljackas narod kad prodas mjesecne karte i ne vozis nikako, nego kad vozis rijetko, ali po RV.man_464 wrote:Pa sto centrotrans ne oživi to mrtvo slovo na papiru?tempuser wrote: ...Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru...
NERENTABILNO. Samo da je pljackat narod komercijalno. Jedna stanica 2 marke.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#660 Re: utisci-centrotrans
Sjećam, hvala Bogu.славянин wrote:Nemoj ti matematiku molim te... sjecas se sta je zadnji put biloman_464 wrote:Pa sto centrotrans ne oživi to mrtvo slovo na papiru?tempuser wrote: ...Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru...
NERENTABILNO. Samo da je pljackat narod komercijalno. Jedna stanica 2 marke.
Ja volim matematiku centroransa.
I dobro je i znam.
Idem kad napunim rajom. 1 putnik 2 marke za 1 stanicu.
Ali ne vozi. Nedjeljom nema prevoza.tempuser wrote:Zato sto je bolje rijetko ali po RV nego nikako, a puno vise pljackas narod kad prodas mjesecne karte i ne vozis nikako, nego kad vozis rijetko, ali po RV.man_464 wrote:Pa sto centrotrans ne oživi to mrtvo slovo na papiru?tempuser wrote: ...Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru...
NERENTABILNO. Samo da je pljackat narod komercijalno. Jedna stanica 2 marke.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#661 Re: utisci-centrotrans
Pise li u CTS-ovom RV da vozi nedjeljom?man_464 wrote:
Ali ne vozi. Nedjeljom nema prevoza.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#662 Re: utisci-centrotrans
Fol je u tome sto nije vozio ni Gras, nego samovoljno preskakao voznje, pa to u najboljem slucaju nije vozio svakih 50 nego 150 min, a pocesto nije nikako. Znaci, cekas prevoz po redu voznje, a on se ne pojavi nikako. Nek ti ovi branitelji lika i djela Grasa nabroje koliko linija Gras u kulminaciji svoje agine nije odrzavao nikako, a na koliko linija su preskakali voznje.vjeshalica wrote:Pa kad je potreba da vozi svakih 50 minuta i vikend sto ne vozi centrotrans po tom redu nego izmisljaju svoj nekakav koji uopce ne odgovara potrebama ljudi? Ili samo Gras ima obavezu? Ako Gras je odrzava liniju,onda nek je preuzme Centrotrans i neka vozi ponpropisanom redu a ne kako im je kurcu ceiftempuser wrote:Naravno za grasovce, grasofile i grasomanijake kravata nije nista pozitivno, naprotiv, to je lose!
Populista u kravati je i dalje 5 stepenica iznad onoga u umascenoj majici, a taj monad tekstila je dokaz da ugledni kantonalni prevoznik nije u stanju uvesti banalnu ni tako stvar kao sto je kravata, da se bar po tome izjednaci sa Cts-om, kad vec vec u svemu ostalo daleko zaostaje.
Za to sto Sejari obara tendere i blokira nabavku nije kriv CTS nego Gras jer nisu u stanju raspisati tender kako treba, jer brojanje krvnih zrnaca, proucavanje svakog zareza i trazenje bilo kakvog razloga da se konkurent diskredituje ili tender obori jedno od osnovnih pravila tenderske utakmice! To je kapitalizam i kad nisi vise bahati monopolista. Na kraju krajeva, zna se kako je prosao zadnji samostalni Grasov tender.
Uporno se podmece kukavicje jaje kako su gradjani na gubitku jer Cts vozi svaka 2h i ne vozi vikendom, a Gras eto vozio svakih 50 min i svaki dan. Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru jer je prakticno xy linija samo prestao da vozi, a na gro ostalih linija se nije pridrzavao reda voznje. Upravo je to i revolt gradjana na nikakvu uslugu Grasa dao prostora Cst-u da udje GSP jer mu u protivnom 9 SDA stranki mu ne bi pomoglo!
Gras je KJKP sto znaci da mu je primarna funkcija postojanja pruzanje komunalnih usluga gradjanima bez akumulacije profita. CTS je d.o.o. koji 100% radi na komercijalnoj osnovi i CTS mozes obavezati da radi pod istim uslovima kao i Gras tek kad im iz budzeta gurnes para onoliko koliko si gurnuo Grasu.
- славянин
- Posts: 11281
- Joined: 30/05/2013 21:43
- Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)
#663 Re: utisci-centrotrans
Kod drugog prevoznika pise svasta nesto... alitempuser wrote:Pise li u CTS-ovom RV da vozi nedjeljom?man_464 wrote:
Ali ne vozi. Nedjeljom nema prevoza.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#664 Re: utisci-centrotrans
Pa u tome je poenta. Postenije je imali los red voznje, a pridrzavati ga na papiru imati dobar raspored a ne voziti po njemu ili ne voziti nikako i od naroda praviti magarce.славянин wrote:Kod drugog prevoznika pise svasta nesto... alitempuser wrote:Pise li u CTS-ovom RV da vozi nedjeljom?man_464 wrote:
Ali ne vozi. Nedjeljom nema prevoza.
- seoBIH
- Posts: 8414
- Joined: 22/03/2003 00:00
#665 Re: utisci-centrotrans
Ovde se vidi vasa dvolicnost. Pobogu, kako se mozes zaliti na nesto sto rade svi? Zasto GRAS ne uvede drugacije tarife pa da onda svi kolektivno seremo po centrontransu, a ne samo vas par?man_464 wrote: Ja volim matematiku centroransa.
I dobro je i znam.
Idem kad napunim rajom. 1 putnik 2 marke za 1 stanicu.
Da li ti i slični možete shvatiti da su centrotrans i gras jedno te isto, odnosno govna? Jedno manje smrdi od drugog, ali se ni jedan od njih ne trudi da ne bude govno.
- славянин
- Posts: 11281
- Joined: 30/05/2013 21:43
- Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)
#666 Re: utisci-centrotrans
I jednog makar ne placaju oni koji se ne voze - za razliku od jednog drugog kojeg svi placaju.seoBIH wrote:Ovde se vidi vasa dvolicnost. Pobogu, kako se mozes zaliti na nesto sto rade svi? Zasto GRAS ne uvede drugacije tarife pa da onda svi kolektivno seremo po centrontransu, a ne samo vas par?man_464 wrote: Ja volim matematiku centroransa.
I dobro je i znam.
Idem kad napunim rajom. 1 putnik 2 marke za 1 stanicu.
Da li ti i slični možete shvatiti da su centrotrans i gras jedno te isto, odnosno govna? Jedno manje smrdi od drugog, ali se ni jedan od njih ne trudi da ne bude govno.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#667 Re: utisci-centrotrans
Bitna je razlika sto CTS nije KJKP kojem je, u odnosnu na npr JP (BH Telecom, EP i sl) jedina svrha postojanja pruzanje komunalnih usluga gradjana, a ne stvaranje profita (cak sta vise, vlasnik, odnosno KS djelomicno ucestvuje u troskovima poslovanja), nego komercijalni do.o.o kojem svaka usteda (citaj: biti vece govno) znaci profit od kojeg zive i opstaju i za kojim se niko nece pocesati po guzici ako sutra propadne, a kamoli da padne na teret gradjanima.seoBIH wrote:
Da li ti i slični možete shvatiti da su centrotrans i gras jedno te isto, odnosno govna? Jedno manje smrdi od drugog, ali se ni jedan od njih ne trudi da ne bude govno.
GRAS i CTS se mogu dovesti u neck to neck poredjenje tek kad im statusi budu jednaki, tj ili oba 100% komercijalni d.o.o. ili nakaciti CTS na budzet na nacin na koji je nakacen GRAS, da ne idem daleko da im se isplati sve sto je Gras izmuzao u zadnjih 20 god.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#668 Re: utisci-centrotrans
I taj jedan nece nikog kostati sutra da propadne, ali ne konta to niko od ovih pljuvaca.славянин wrote: I jednog makar ne placaju oni koji se ne voze - za razliku od jednog drugog kojeg svi placaju.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#669 Re: utisci-centrotrans
Ne postoji RV CTS-a.tempuser wrote:Pise li u CTS-ovom RV da vozi nedjeljom?man_464 wrote:
Ali ne vozi. Nedjeljom nema prevoza.
Postoji res vožnje koji kreira Ministarstvo saobraćaja KS i ima ga se pridržavati svaki prevoznik. Ali jok. CTS se ubaci komercijalno i sebi izmisli red voznje svaka 2 sata. Vidkendom rijeđe ili nedjeljom nista.
Gras nije ukidao linije Samovoljno. Jednostavno Kanton nije vodio brigu o svom preduzeću i nije mu omogucio nabavku vozila, dijelova, sredstava za odrzavanje, ciscenje.... Pa tu je i ogroman dug kantona na ime subvencija...tempuser wrote:Fol je u tome sto nije vozio ni Gras, nego samovoljno preskakao voznje, pa to u najboljem slucaju nije vozio svakih 50 nego 150 min, a pocesto nije nikako. Znaci, cekas prevoz po redu voznje, a on se ne pojavi nikako. Nek ti ovi branitelji lika i djela Grasa nabroje koliko linija Gras u kulminaciji svoje agine nije odrzavao nikako, a na koliko linija su preskakali voznje.vjeshalica wrote:
Pa kad je potreba da vozi svakih 50 minuta i vikend sto ne vozi centrotrans po tom redu nego izmisljaju svoj nekakav koji uopce ne odgovara potrebama ljudi? Ili samo Gras ima obavezu? Ako Gras je odrzava liniju,onda nek je preuzme Centrotrans i neka vozi ponpropisanom redu a ne kako im je kurcu ceif
Gras je KJKP sto znaci da mu je primarna funkcija postojanja pruzanje komunalnih usluga gradjanima bez akumulacije profita. CTS je d.o.o. koji 100% radi na komercijalnoj osnovi i CTS mozes obavezati da radi pod istim uslovima kao i Gras tek kad im iz budzeta gurnes para onoliko koliko si gurnuo Grasu.
Isti taj CTS je tvrdio da se moze voziti za marku?seoBIH wrote:Ovde se vidi vasa dvolicnost. Pobogu, kako se mozes zaliti na nesto sto rade svi? Zasto GRAS ne uvede drugacije tarife pa da onda svi kolektivno seremo po centrontransu, a ne samo vas par?man_464 wrote: Ja volim matematiku centroransa.
I dobro je i znam.
Idem kad napunim rajom. 1 putnik 2 marke za 1 stanicu.
Da li ti i slični možete shvatiti da su centrotrans i gras jedno te isto, odnosno govna? Jedno manje smrdi od drugog, ali se ni jedan od njih ne trudi da ne bude govno.
Gras ne moze uvoditi tarife. NITI CTS. mora se pridržavati postojećeg tarifnog sistema koje kreira MSKS.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#670 Re: utisci-centrotrans
Nije vnogo nego se cuko pokakio!man_464 wrote:
Gras nije ukidao linije Samovoljno. Jednostavno Kanton nije vodio brigu o svom preduzeću i nije mu omogucio nabavku vozila, dijelova, sredstava za odrzavanje, ciscenje.... Pa tu je i ogroman dug kantona na ime subvencija...
MS KS moze prisiliti CTS da radi pod istim uslovima kao GRAS tek kad im obezvjede iste uslove poslovanja.
- vjeshalica
- Posts: 16917
- Joined: 31/03/2019 14:56
#671 Re: utisci-centrotrans
Kako im nisu omogucili
Cak su u povlastenom polozaju jer dobijaju redove voznje koji su reduciraniji od Grasovih umjesto da odrzavaju redove Grasove na koje Gras nema pravo jer su ih izgubili neispunjavanjem uslova...ako je postojao neki red voznje gdje ima npr 30 polazaka koje gras ne odrzava,onda cts dobije sa 15???? Kako to nije povlasten polozaj? Kako nije povlasteno kad ljudi biraju linije na kojima ce voziti jer im finansijski odgovara? A nece da voze tako gdje jije rentabilno?? Mislim kakve samo gluposti piskaras
Apsolutno nemaju iste uslove vec su i beneficirani
Cak su u povlastenom polozaju jer dobijaju redove voznje koji su reduciraniji od Grasovih umjesto da odrzavaju redove Grasove na koje Gras nema pravo jer su ih izgubili neispunjavanjem uslova...ako je postojao neki red voznje gdje ima npr 30 polazaka koje gras ne odrzava,onda cts dobije sa 15???? Kako to nije povlasten polozaj? Kako nije povlasteno kad ljudi biraju linije na kojima ce voziti jer im finansijski odgovara? A nece da voze tako gdje jije rentabilno?? Mislim kakve samo gluposti piskaras
Apsolutno nemaju iste uslove vec su i beneficirani
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#672 Re: utisci-centrotrans
Kad CTS-u bude omoguceno da duguje 150 miliona za porez, 20 miliona za PDV i jos 150 miliona ostalih potrazvanja, a da ne bude likvidiran, kad od kantona ili preko kantona dobije novac i vozila/donirana vozila koliko dobija Gras, onda ce biti u jednakom statusu.vjeshalica wrote:Kako im nisu omogucili
Cak su u povlastenom polozaju jer dobijaju redove voznje koji su reduciraniji od Grasovih umjesto da odrzavaju redove Grasove na koje Gras nema pravo jer su ih izgubili neispunjavanjem uslova...ako je postojao neki red voznje gdje ima npr 30 polazaka koje gras ne odrzava,onda cts dobije sa 15???? Kako to nije povlasten polozaj? Kako nije povlasteno kad ljudi biraju linije na kojima ce voziti jer im finansijski odgovara? A nece da voze tako gdje jije rentabilno?? Mislim kakve samo gluposti piskaras
Apsolutno nemaju iste uslove vec su i beneficirani
- славянин
- Posts: 11281
- Joined: 30/05/2013 21:43
- Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)
#673 Re: utisci-centrotrans
Ne zaboravi subvencije i “injekcije” iz budzeta ....
- vjeshalica
- Posts: 16917
- Joined: 31/03/2019 14:56
#674 Re: utisci-centrotrans
ma hajdetempuser wrote:Kad CTS-u bude omoguceno da duguje 150 miliona za porez, 20 miliona za PDV i jos 150 miliona ostalih potrazvanja, a da ne bude likvidiran, kad od kantona ili preko kantona dobije novac i vozila/donirana vozila koliko dobija Gras, onda ce biti u jednakom statusu.vjeshalica wrote:Kako im nisu omogucili
Cak su u povlastenom polozaju jer dobijaju redove voznje koji su reduciraniji od Grasovih umjesto da odrzavaju redove Grasove na koje Gras nema pravo jer su ih izgubili neispunjavanjem uslova...ako je postojao neki red voznje gdje ima npr 30 polazaka koje gras ne odrzava,onda cts dobije sa 15???? Kako to nije povlasten polozaj? Kako nije povlasteno kad ljudi biraju linije na kojima ce voziti jer im finansijski odgovara? A nece da voze tako gdje jije rentabilno?? Mislim kakve samo gluposti piskaras
Apsolutno nemaju iste uslove vec su i beneficirani
zašto bi omogućavali bilo kome da vodi jednaku tržišnu utakmicu sa negativnim postupcima?
kanton je vlasnik grasa i on ne donira svojoj firmi novac ili vozila već nabavlja i ima obaveze kao valsnik njegov i odgovoran je za poslovanje jer stavlja u upravljačke strukture svoje ljude....
znači da bi se jednako tretirali na tražištu onda cts treba da ima gore navedeni minus?
ne piši gluposti
centrotrans nabavlja skoro ista vozila kao gras,kad je u pitanju prosječno godište,nikakva nova vozila možda osim kombibusa...
centrotrans obavlja prevoz na linijama koje su provedene bez tendera, jer nisu cts ni gras jedini prevoznici u državi?ima vljda još neko,,,
voze po nekim redovima vožnje koji nisu uopće definisani od srane minsitarstva i bez procedure zakonske...
gras je barem prošao tu proceduru,druga je stvar što ne ispunjava uslove u smislu neodržavanja redova zbog nedostatka vozila
ali ako ćemo rješavati problem i tjerati mak na konac,onda cts ne može vozati po nekom svom redu vožnje i po račuici jer je poenta u javnom interesu a ne privatnom džepu i zato javni prevoz ne može u našem sistemu biti privatan kako pojedinci zamišljaju....more od Adolfa u Njemačkoj jer se tamo znaju pravila igre i začaj prevoza za ekonomiju,privredu i razvoj...a ovdje je značaj ko će prije ugrabiti da voza za 2KM a obećao je za 1KM da može biti k onkurentan al u kurcima.
- vjeshalica
- Posts: 16917
- Joined: 31/03/2019 14:56
#675 Re: utisci-centrotrans
subvencije prima i centrotrans očito ne znaš ni za šta služiславянин wrote:Ne zaboravi subvencije i “injekcije” iz budzeta ....
injekcije su obaveze vlasnika prema svojoj firmi,a to je kanton....neće kanton finansirati privatnu firmu i nabavljati joj vozila