utisci-centrotrans

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#651 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

Naravno za grasovce, grasofile i grasomanijake kravata nije nista pozitivno, naprotiv, to je lose! :-) :lol:
Populista u kravati je i dalje 5 stepenica iznad onoga u umascenoj majici, a taj monad tekstila je dokaz da ugledni kantonalni prevoznik nije u stanju uvesti banalnu ni tako stvar kao sto je kravata, da se bar po tome izjednaci sa Cts-om, kad vec vec u svemu ostalo daleko zaostaje.
Za to sto Sejari obara tendere i blokira nabavku nije kriv CTS nego Gras jer nisu u stanju raspisati tender kako treba, jer brojanje krvnih zrnaca, proucavanje svakog zareza i trazenje bilo kakvog razloga da se konkurent diskredituje ili tender obori jedno od osnovnih pravila tenderske utakmice! To je kapitalizam i kad nisi vise bahati monopolista. Na kraju krajeva, zna se kako je prosao zadnji samostalni Grasov tender.
Uporno se podmece kukavicje jaje kako su gradjani na gubitku jer Cts vozi svaka 2h i ne vozi vikendom, a Gras eto vozio svakih 50 min i svaki dan. Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru jer je prakticno xy linija samo prestao da vozi, a na gro ostalih linija se nije pridrzavao reda voznje. Upravo je to i revolt gradjana na nikakvu uslugu Grasa dao prostora Cst-u da udje GSP jer mu u protivnom 9 SDA stranki mu ne bi pomoglo!
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#652 Re: utisci-centrotrans

Post by seoBIH »

Ja sam jedino fasciniran cinjenicom da gras moze, a NECE da bude bolji. Zbog toga i treba dizati u zvijezde i podrzavati druge, jer jedino tako mozes uticati na ovog prvog da i on krene sa poboljsanjima, jer sam od sebe NECE!

Ako krene gras, trznut ce se jos vise i centrotrans. Pa niko od njih ne voli narod, vec pare.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#653 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

Pa o tome se radi!
Sta je potrebno da uvede detalj kao sto je kravata? Nista, nego popljuj druge kad to naprave!
User avatar
vjeshalica
Posts: 16917
Joined: 31/03/2019 14:56

#654 Re: utisci-centrotrans

Post by vjeshalica »

tempuser wrote:Naravno za grasovce, grasofile i grasomanijake kravata nije nista pozitivno, naprotiv, to je lose! :-) :lol:
Populista u kravati je i dalje 5 stepenica iznad onoga u umascenoj majici, a taj monad tekstila je dokaz da ugledni kantonalni prevoznik nije u stanju uvesti banalnu ni tako stvar kao sto je kravata, da se bar po tome izjednaci sa Cts-om, kad vec vec u svemu ostalo daleko zaostaje.
Za to sto Sejari obara tendere i blokira nabavku nije kriv CTS nego Gras jer nisu u stanju raspisati tender kako treba, jer brojanje krvnih zrnaca, proucavanje svakog zareza i trazenje bilo kakvog razloga da se konkurent diskredituje ili tender obori jedno od osnovnih pravila tenderske utakmice! To je kapitalizam i kad nisi vise bahati monopolista. Na kraju krajeva, zna se kako je prosao zadnji samostalni Grasov tender.
Uporno se podmece kukavicje jaje kako su gradjani na gubitku jer Cts vozi svaka 2h i ne vozi vikendom, a Gras eto vozio svakih 50 min i svaki dan. Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru jer je prakticno xy linija samo prestao da vozi, a na gro ostalih linija se nije pridrzavao reda voznje. Upravo je to i revolt gradjana na nikakvu uslugu Grasa dao prostora Cst-u da udje GSP jer mu u protivnom 9 SDA stranki mu ne bi pomoglo!
Pa kad je potreba da vozi svakih 50 minuta i vikend sto ne vozi centrotrans po tom redu nego izmisljaju svoj nekakav koji uopce ne odgovara potrebama ljudi? Ili samo Gras ima obavezu? Ako Gras je odrzava liniju,onda nek je preuzme Centrotrans i neka vozi ponpropisanom redu a ne kako im je kurcu ceif
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#655 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

Da Sejari nije blokirao nabavke gras bi vozio svakih 25min po RV a sa jednim umjesto 2 kombija radi svakih 50min sto je i dalje bolje od CTS

Na liniji 28 danas radi isuzu kombi sa tablom Ilidza-Kobiljaca a linija je zapravo Ilidza-Rakovica-Kobiljaca.
A d ne pricam da je to linija za zgloba a ne kombija
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#656 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

tempuser wrote: ...Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru...
Pa sto centrotrans ne oživi to mrtvo slovo na papiru?

NERENTABILNO. Samo da je pljackat narod komercijalno. Jedna stanica 2 marke.
User avatar
славянин
Posts: 11281
Joined: 30/05/2013 21:43
Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)

#657 Re: utisci-centrotrans

Post by славянин »

man_464 wrote:
tempuser wrote: ...Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru...
Pa sto centrotrans ne oživi to mrtvo slovo na papiru?

NERENTABILNO. Samo da je pljackat narod komercijalno. Jedna stanica 2 marke.
Nemoj ti matematiku molim te... sjecas se sta je zadnji put bilo :lol:
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#658 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

trolejbus1921 wrote:Da Sejari nije blokirao nabavke gras bi vozio svakih 25min po RV a sa jednim umjesto 2 kombija radi svakih 50min sto je i dalje bolje od CTS

Na liniji 28 danas radi isuzu kombi sa tablom Ilidza-Kobiljaca a linija je zapravo Ilidza-Rakovica-Kobiljaca.
A d ne pricam da je to linija za zgloba a ne kombija
Gras je krenuo da samovoljno ukida linije i preskace voznje puno prije tendera, a Sejari ne moze nista blokirati zato sto on tako hoce, nego zato sto moze, a moze zato sto nesposobni paraziti nisu u stanju napraviti tender kako treba. Treba biti posebno neintegentan pa to ne kontati i svaljivati krivicu na druge.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#659 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

man_464 wrote:
tempuser wrote: ...Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru...
Pa sto centrotrans ne oživi to mrtvo slovo na papiru?

NERENTABILNO. Samo da je pljackat narod komercijalno. Jedna stanica 2 marke.
Zato sto je bolje rijetko ali po RV nego nikako, a puno vise pljackas narod kad prodas mjesecne karte i ne vozis nikako, nego kad vozis rijetko, ali po RV.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#660 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

славянин wrote:
man_464 wrote:
tempuser wrote: ...Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru...
Pa sto centrotrans ne oživi to mrtvo slovo na papiru?

NERENTABILNO. Samo da je pljackat narod komercijalno. Jedna stanica 2 marke.
Nemoj ti matematiku molim te... sjecas se sta je zadnji put bilo :lol:
Sjećam, hvala Bogu.

Ja volim matematiku centroransa.
I dobro je i znam.
Idem kad napunim rajom. 1 putnik 2 marke za 1 stanicu.
tempuser wrote:
man_464 wrote:
tempuser wrote: ...Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru...
Pa sto centrotrans ne oživi to mrtvo slovo na papiru?

NERENTABILNO. Samo da je pljackat narod komercijalno. Jedna stanica 2 marke.
Zato sto je bolje rijetko ali po RV nego nikako, a puno vise pljackas narod kad prodas mjesecne karte i ne vozis nikako, nego kad vozis rijetko, ali po RV.
Ali ne vozi. Nedjeljom nema prevoza.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#661 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

man_464 wrote:

Ali ne vozi. Nedjeljom nema prevoza.
Pise li u CTS-ovom RV da vozi nedjeljom?
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#662 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

vjeshalica wrote:
tempuser wrote:Naravno za grasovce, grasofile i grasomanijake kravata nije nista pozitivno, naprotiv, to je lose! :-) :lol:
Populista u kravati je i dalje 5 stepenica iznad onoga u umascenoj majici, a taj monad tekstila je dokaz da ugledni kantonalni prevoznik nije u stanju uvesti banalnu ni tako stvar kao sto je kravata, da se bar po tome izjednaci sa Cts-om, kad vec vec u svemu ostalo daleko zaostaje.
Za to sto Sejari obara tendere i blokira nabavku nije kriv CTS nego Gras jer nisu u stanju raspisati tender kako treba, jer brojanje krvnih zrnaca, proucavanje svakog zareza i trazenje bilo kakvog razloga da se konkurent diskredituje ili tender obori jedno od osnovnih pravila tenderske utakmice! To je kapitalizam i kad nisi vise bahati monopolista. Na kraju krajeva, zna se kako je prosao zadnji samostalni Grasov tender.
Uporno se podmece kukavicje jaje kako su gradjani na gubitku jer Cts vozi svaka 2h i ne vozi vikendom, a Gras eto vozio svakih 50 min i svaki dan. Tacno je da Cts ima losiji red voznje, ali Grasov red voznje bio samo mrtvo slovo na papiru jer je prakticno xy linija samo prestao da vozi, a na gro ostalih linija se nije pridrzavao reda voznje. Upravo je to i revolt gradjana na nikakvu uslugu Grasa dao prostora Cst-u da udje GSP jer mu u protivnom 9 SDA stranki mu ne bi pomoglo!
Pa kad je potreba da vozi svakih 50 minuta i vikend sto ne vozi centrotrans po tom redu nego izmisljaju svoj nekakav koji uopce ne odgovara potrebama ljudi? Ili samo Gras ima obavezu? Ako Gras je odrzava liniju,onda nek je preuzme Centrotrans i neka vozi ponpropisanom redu a ne kako im je kurcu ceif
Fol je u tome sto nije vozio ni Gras, nego samovoljno preskakao voznje, pa to u najboljem slucaju nije vozio svakih 50 nego 150 min, a pocesto nije nikako. Znaci, cekas prevoz po redu voznje, a on se ne pojavi nikako. Nek ti ovi branitelji lika i djela Grasa nabroje koliko linija Gras u kulminaciji svoje agine nije odrzavao nikako, a na koliko linija su preskakali voznje.
Gras je KJKP sto znaci da mu je primarna funkcija postojanja pruzanje komunalnih usluga gradjanima bez akumulacije profita. CTS je d.o.o. koji 100% radi na komercijalnoj osnovi i CTS mozes obavezati da radi pod istim uslovima kao i Gras tek kad im iz budzeta gurnes para onoliko koliko si gurnuo Grasu.
User avatar
славянин
Posts: 11281
Joined: 30/05/2013 21:43
Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)

#663 Re: utisci-centrotrans

Post by славянин »

tempuser wrote:
man_464 wrote:

Ali ne vozi. Nedjeljom nema prevoza.
Pise li u CTS-ovom RV da vozi nedjeljom?
Kod drugog prevoznika pise svasta nesto... ali :D
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#664 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

славянин wrote:
tempuser wrote:
man_464 wrote:

Ali ne vozi. Nedjeljom nema prevoza.
Pise li u CTS-ovom RV da vozi nedjeljom?
Kod drugog prevoznika pise svasta nesto... ali :D
Pa u tome je poenta. Postenije je imali los red voznje, a pridrzavati ga na papiru imati dobar raspored a ne voziti po njemu ili ne voziti nikako i od naroda praviti magarce.
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#665 Re: utisci-centrotrans

Post by seoBIH »

man_464 wrote: Ja volim matematiku centroransa.
I dobro je i znam.
Idem kad napunim rajom. 1 putnik 2 marke za 1 stanicu.
Ovde se vidi vasa dvolicnost. Pobogu, kako se mozes zaliti na nesto sto rade svi? Zasto GRAS ne uvede drugacije tarife pa da onda svi kolektivno seremo po centrontransu, a ne samo vas par?

Da li ti i slični možete shvatiti da su centrotrans i gras jedno te isto, odnosno govna? Jedno manje smrdi od drugog, ali se ni jedan od njih ne trudi da ne bude govno.
User avatar
славянин
Posts: 11281
Joined: 30/05/2013 21:43
Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)

#666 Re: utisci-centrotrans

Post by славянин »

seoBIH wrote:
man_464 wrote: Ja volim matematiku centroransa.
I dobro je i znam.
Idem kad napunim rajom. 1 putnik 2 marke za 1 stanicu.
Ovde se vidi vasa dvolicnost. Pobogu, kako se mozes zaliti na nesto sto rade svi? Zasto GRAS ne uvede drugacije tarife pa da onda svi kolektivno seremo po centrontransu, a ne samo vas par?

Da li ti i slični možete shvatiti da su centrotrans i gras jedno te isto, odnosno govna? Jedno manje smrdi od drugog, ali se ni jedan od njih ne trudi da ne bude govno.
I jednog makar ne placaju oni koji se ne voze - za razliku od jednog drugog kojeg svi placaju.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#667 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

seoBIH wrote:
Da li ti i slični možete shvatiti da su centrotrans i gras jedno te isto, odnosno govna? Jedno manje smrdi od drugog, ali se ni jedan od njih ne trudi da ne bude govno.
Bitna je razlika sto CTS nije KJKP kojem je, u odnosnu na npr JP (BH Telecom, EP i sl) jedina svrha postojanja pruzanje komunalnih usluga gradjana, a ne stvaranje profita (cak sta vise, vlasnik, odnosno KS djelomicno ucestvuje u troskovima poslovanja), nego komercijalni do.o.o kojem svaka usteda (citaj: biti vece govno) znaci profit od kojeg zive i opstaju i za kojim se niko nece pocesati po guzici ako sutra propadne, a kamoli da padne na teret gradjanima.
GRAS i CTS se mogu dovesti u neck to neck poredjenje tek kad im statusi budu jednaki, tj ili oba 100% komercijalni d.o.o. ili nakaciti CTS na budzet na nacin na koji je nakacen GRAS, da ne idem daleko da im se isplati sve sto je Gras izmuzao u zadnjih 20 god.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#668 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

славянин wrote: I jednog makar ne placaju oni koji se ne voze - za razliku od jednog drugog kojeg svi placaju.
I taj jedan nece nikog kostati sutra da propadne, ali ne konta to niko od ovih pljuvaca.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#669 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

tempuser wrote:
man_464 wrote:

Ali ne vozi. Nedjeljom nema prevoza.
Pise li u CTS-ovom RV da vozi nedjeljom?
Ne postoji RV CTS-a.
Postoji res vožnje koji kreira Ministarstvo saobraćaja KS i ima ga se pridržavati svaki prevoznik. Ali jok. CTS se ubaci komercijalno i sebi izmisli red voznje svaka 2 sata. Vidkendom rijeđe ili nedjeljom nista.
tempuser wrote:
vjeshalica wrote:
Pa kad je potreba da vozi svakih 50 minuta i vikend sto ne vozi centrotrans po tom redu nego izmisljaju svoj nekakav koji uopce ne odgovara potrebama ljudi? Ili samo Gras ima obavezu? Ako Gras je odrzava liniju,onda nek je preuzme Centrotrans i neka vozi ponpropisanom redu a ne kako im je kurcu ceif
Fol je u tome sto nije vozio ni Gras, nego samovoljno preskakao voznje, pa to u najboljem slucaju nije vozio svakih 50 nego 150 min, a pocesto nije nikako. Znaci, cekas prevoz po redu voznje, a on se ne pojavi nikako. Nek ti ovi branitelji lika i djela Grasa nabroje koliko linija Gras u kulminaciji svoje agine nije odrzavao nikako, a na koliko linija su preskakali voznje.
Gras je KJKP sto znaci da mu je primarna funkcija postojanja pruzanje komunalnih usluga gradjanima bez akumulacije profita. CTS je d.o.o. koji 100% radi na komercijalnoj osnovi i CTS mozes obavezati da radi pod istim uslovima kao i Gras tek kad im iz budzeta gurnes para onoliko koliko si gurnuo Grasu.
Gras nije ukidao linije Samovoljno. Jednostavno Kanton nije vodio brigu o svom preduzeću i nije mu omogucio nabavku vozila, dijelova, sredstava za odrzavanje, ciscenje.... Pa tu je i ogroman dug kantona na ime subvencija...
seoBIH wrote:
man_464 wrote: Ja volim matematiku centroransa.
I dobro je i znam.
Idem kad napunim rajom. 1 putnik 2 marke za 1 stanicu.
Ovde se vidi vasa dvolicnost. Pobogu, kako se mozes zaliti na nesto sto rade svi? Zasto GRAS ne uvede drugacije tarife pa da onda svi kolektivno seremo po centrontransu, a ne samo vas par?

Da li ti i slični možete shvatiti da su centrotrans i gras jedno te isto, odnosno govna? Jedno manje smrdi od drugog, ali se ni jedan od njih ne trudi da ne bude govno.
Isti taj CTS je tvrdio da se moze voziti za marku?

Gras ne moze uvoditi tarife. NITI CTS. mora se pridržavati postojećeg tarifnog sistema koje kreira MSKS.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#670 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

man_464 wrote:
Gras nije ukidao linije Samovoljno. Jednostavno Kanton nije vodio brigu o svom preduzeću i nije mu omogucio nabavku vozila, dijelova, sredstava za odrzavanje, ciscenje.... Pa tu je i ogroman dug kantona na ime subvencija...
Nije vnogo nego se cuko pokakio!

MS KS moze prisiliti CTS da radi pod istim uslovima kao GRAS tek kad im obezvjede iste uslove poslovanja.
User avatar
vjeshalica
Posts: 16917
Joined: 31/03/2019 14:56

#671 Re: utisci-centrotrans

Post by vjeshalica »

Kako im nisu omogucili
Cak su u povlastenom polozaju jer dobijaju redove voznje koji su reduciraniji od Grasovih umjesto da odrzavaju redove Grasove na koje Gras nema pravo jer su ih izgubili neispunjavanjem uslova...ako je postojao neki red voznje gdje ima npr 30 polazaka koje gras ne odrzava,onda cts dobije sa 15???? Kako to nije povlasten polozaj? Kako nije povlasteno kad ljudi biraju linije na kojima ce voziti jer im finansijski odgovara? A nece da voze tako gdje jije rentabilno?? Mislim kakve samo gluposti piskaras
Apsolutno nemaju iste uslove vec su i beneficirani
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#672 Re: utisci-centrotrans

Post by tempuser »

vjeshalica wrote:Kako im nisu omogucili
Cak su u povlastenom polozaju jer dobijaju redove voznje koji su reduciraniji od Grasovih umjesto da odrzavaju redove Grasove na koje Gras nema pravo jer su ih izgubili neispunjavanjem uslova...ako je postojao neki red voznje gdje ima npr 30 polazaka koje gras ne odrzava,onda cts dobije sa 15???? Kako to nije povlasten polozaj? Kako nije povlasteno kad ljudi biraju linije na kojima ce voziti jer im finansijski odgovara? A nece da voze tako gdje jije rentabilno?? Mislim kakve samo gluposti piskaras
Apsolutno nemaju iste uslove vec su i beneficirani
Kad CTS-u bude omoguceno da duguje 150 miliona za porez, 20 miliona za PDV i jos 150 miliona ostalih potrazvanja, a da ne bude likvidiran, kad od kantona ili preko kantona dobije novac i vozila/donirana vozila koliko dobija Gras, onda ce biti u jednakom statusu.
User avatar
славянин
Posts: 11281
Joined: 30/05/2013 21:43
Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)

#673 Re: utisci-centrotrans

Post by славянин »

Ne zaboravi subvencije i “injekcije” iz budzeta ....
User avatar
vjeshalica
Posts: 16917
Joined: 31/03/2019 14:56

#674 Re: utisci-centrotrans

Post by vjeshalica »

tempuser wrote:
vjeshalica wrote:Kako im nisu omogucili
Cak su u povlastenom polozaju jer dobijaju redove voznje koji su reduciraniji od Grasovih umjesto da odrzavaju redove Grasove na koje Gras nema pravo jer su ih izgubili neispunjavanjem uslova...ako je postojao neki red voznje gdje ima npr 30 polazaka koje gras ne odrzava,onda cts dobije sa 15???? Kako to nije povlasten polozaj? Kako nije povlasteno kad ljudi biraju linije na kojima ce voziti jer im finansijski odgovara? A nece da voze tako gdje jije rentabilno?? Mislim kakve samo gluposti piskaras
Apsolutno nemaju iste uslove vec su i beneficirani
Kad CTS-u bude omoguceno da duguje 150 miliona za porez, 20 miliona za PDV i jos 150 miliona ostalih potrazvanja, a da ne bude likvidiran, kad od kantona ili preko kantona dobije novac i vozila/donirana vozila koliko dobija Gras, onda ce biti u jednakom statusu.
ma hajde
zašto bi omogućavali bilo kome da vodi jednaku tržišnu utakmicu sa negativnim postupcima?
kanton je vlasnik grasa i on ne donira svojoj firmi novac ili vozila već nabavlja i ima obaveze kao valsnik njegov i odgovoran je za poslovanje jer stavlja u upravljačke strukture svoje ljude....
znači da bi se jednako tretirali na tražištu onda cts treba da ima gore navedeni minus?
ne piši gluposti
centrotrans nabavlja skoro ista vozila kao gras,kad je u pitanju prosječno godište,nikakva nova vozila možda osim kombibusa...
centrotrans obavlja prevoz na linijama koje su provedene bez tendera, jer nisu cts ni gras jedini prevoznici u državi?ima vljda još neko,,,
voze po nekim redovima vožnje koji nisu uopće definisani od srane minsitarstva i bez procedure zakonske...
gras je barem prošao tu proceduru,druga je stvar što ne ispunjava uslove u smislu neodržavanja redova zbog nedostatka vozila
ali ako ćemo rješavati problem i tjerati mak na konac,onda cts ne može vozati po nekom svom redu vožnje i po račuici jer je poenta u javnom interesu a ne privatnom džepu i zato javni prevoz ne može u našem sistemu biti privatan kako pojedinci zamišljaju....more od Adolfa u Njemačkoj jer se tamo znaju pravila igre i začaj prevoza za ekonomiju,privredu i razvoj...a ovdje je značaj ko će prije ugrabiti da voza za 2KM a obećao je za 1KM da može biti k onkurentan al u kurcima.
User avatar
vjeshalica
Posts: 16917
Joined: 31/03/2019 14:56

#675 Re: utisci-centrotrans

Post by vjeshalica »

славянин wrote:Ne zaboravi subvencije i “injekcije” iz budzeta ....
subvencije prima i centrotrans očito ne znaš ni za šta služi
injekcije su obaveze vlasnika prema svojoj firmi,a to je kanton....neće kanton finansirati privatnu firmu i nabavljati joj vozila
Post Reply