Jel imaš uvid u poslovne knjige?
Ako imaš, pozovi inspekciju u suprotnom možeš odgovarati zbog klevete. Već sam te upozorio na ove stvari a ti dalje po svome. Ne treba ti to u životu, lakše malo.
Jel imaš uvid u poslovne knjige?
man_464 wrote:Ja prenosim sliku.
Ukoliko je u cijenu uračunat PDV to mora biti i jasno naglašeno ili na karti (u ovom slucaju) ili mora biti izdat fiskalni račun.
Samo lagano.
Bice nama svima lagano 90 maraka mjesečna samo da se privatnik uvali.
man_464 wrote:Kaze ma dobro je u centri oni sve to "legalno".
Od 2013. do danas bez PDV-a karte.
Naime po toj priči sva vozila JGP su ekoloska. Sto spram auta i jesu. To je dobra poenta.TESLA_EDISON wrote:To što je EURO 3 norma ne znači da nisu ekološka vozila. Autobus je ekološko vozilo i sa EURO 1 normom. Tu se gleda koliko automobila jedan autobus može zamijeniti a ne koja mu je norma motora
To ti je nase smetljarsko rezonovanje, ako oni mogu euro 2, mi cemo euro 3...trambusek88 wrote:Jes da se ne slažem baš sa ovom ofanzivom mojih istomišljenika. Jer malo previše napadno idu i ponekad vozaju trolu po forumu u koju pojedini forumaši rado ulaze.
Ali bilo je kmečanje kad su počeli dolaziti turski autobusi bilo je kmečanje kako su zagađivači, i moralo je stići posebno odobrenje ministarstva da bi se registrovali.
A evo sad privatnik koji navodno ima mogućnosti kupiti i mlađe, uvozi autobuse sa Euro 3 motorima.
Sad je ova Euro 3 norma isto ko Euro 2 onda, jer koliko čuh trenutno je i Euro 4 blizu zabrane uvoza.
To je poprilicno tacno....vjeshalica wrote:Centro je ukalkulisao sta ce kupiti jer mu je Sejari vlasnik tako da ne ovisi ni od koga,uvijek je kupovao polovnjake jedino mozda turizam i kombibuse nove.
Na komercijali im vozaju ista vozila ko u Grasa,samo kako raije rekoh oni to odrzavaju i ciste a Gras to samo radi na komercijali jer su im ostala vozila vanjska hala
trolejbus1921 wrote:Centro vozi sa ovim kombijem gdje gras ima pun zglobni bus
Eh bilo bi fino ali da zicara bude u sklopu sa ostatkom GP.Tj isti tarifni sistem.A da ona na Trebevicu ostane zasebna ili neki citycard sistem recimo platis 30km i imas dnevnu kartu+posjete muzejima i povratna na zicari.Mala off topic digresija.
Ovakva vozila bi bila odlična za linije u Starom Gradu posebno za liniju Baščaršija-Vratnik-Sedernik i Baščaršija-Vratnik-Faletići. Do sadašnji Grasovi a i CTS-ovi minibusi (Otokar, Isuzu,...) su preglomazni za uske ulice i ovakva vozila bi bila extra.
Naravno najbolje rješenje bi bila žičara od Baščaršije do Serernika sa međustanicom na Vratniku ali danas je u to domenu naučne fantastike.
Stari Grad ti favele? Očigledno ne živimo u istom gradu. Stari Grad je nacionalni spomenik i trebalo bi ga što prije registrovati u UNESCO.man_464 wrote:Ne bulaznite.
Kakva žičara.
U Starom Gradu su Favele. Izgradnja žičare nemoguća.
Vratimo se na temu, a to je Sejari-Centrotrans.
Normalno da voze s otvorenim vratima. Klima ne radi, prozora nema. Klasika. Svako ljeto isto.