utisci-centrotrans

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#576 Re: utisci-centrotrans

Post by Tesla Edison »

man_464 wrote:Kaze ma dobro je u centri oni sve to "legalno".

Od 2013. do danas bez PDV-a karte.

Image

Vidim niko ne spominje, danas u Barama jedan konkurentski autobus Sejari-Centrotrans gorio, drugi zablokirao pola ceste na ciglanama.

Klix u misiji kopirajmo RTS.
Jel imaš uvid u poslovne knjige?

Ako imaš, pozovi inspekciju u suprotnom možeš odgovarati zbog klevete. Već sam te upozorio na ove stvari a ti dalje po svome. Ne treba ti to u životu, lakše malo.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#577 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Ja prenosim sliku.

Ukoliko je u cijenu uračunat PDV to mora biti i jasno naglašeno ili na karti (u ovom slucaju) ili mora biti izdat fiskalni račun.

Samo lagano. :thumbup:

Bice nama svima lagano 90 maraka mjesečna samo da se privatnik uvali.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#578 Re: utisci-centrotrans

Post by Tesla Edison »

man_464 wrote:Ja prenosim sliku.

Ukoliko je u cijenu uračunat PDV to mora biti i jasno naglašeno ili na karti (u ovom slucaju) ili mora biti izdat fiskalni račun.

Samo lagano. :thumbup:

Bice nama svima lagano 90 maraka mjesečna samo da se privatnik uvali.
man_464 wrote:Kaze ma dobro je u centri oni sve to "legalno".

Od 2013. do danas bez PDV-a karte.

Navodiš da od 2013. ne plaćaju porez. To je ozbiljna optužba.

Ne mora biti naznačeno na tiketu da je cijena sa PDV-om. U Zakonu o fiskalizaciji i Zakonu o PDV-u tog člana i stavke nema. Također nema ni u Zakonu o zaštiti potrošača.

Samo ispravka krivog navoda.

Treba pisati istinite informacije bez obzira o kojem prevozniku je riječ. Indicije, sumnje, pretpostavke nisu istinite informacije i iste se ne mogu uzimati kao argument u raspravi.
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#579 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

Ekoloski kombi nelegalnog prevoznika
https://www.youtube.com/watch?v=MNVxfztoQaU
Zatim novi autobus koji ima euro 3 kategoriju
Image
I kojem vrata rade na pola
Image
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#580 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Ma ovo su se grasova vozila maskirala u Sežarija.

:lol:

Ovo je zapravo fatamorgana.
Centrotransova vozila su uvijek najispravnija i najcistija i najbolja.

#getREAL.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#581 Re: utisci-centrotrans

Post by Tesla Edison »

To što je EURO 3 norma ne znači da nisu ekološka vozila. Autobus je ekološko vozilo i sa EURO 1 normom. Tu se gleda koliko automobila jedan autobus može zamijeniti a ne koja mu je norma motora
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#582 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

Pogledaj klip(stavio link) kad je prosao kraj mene kombi isto kao da je 5 golfova 2 dizel protutnjalo kraj mene.Ali sigurno to grasovci sabotiraju stavljaju pokvarene motore.Ne kazem da bus nije ekoloski ali je sramota ovako los bus drzati u saobracaju.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#583 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

TESLA_EDISON wrote:To što je EURO 3 norma ne znači da nisu ekološka vozila. Autobus je ekološko vozilo i sa EURO 1 normom. Tu se gleda koliko automobila jedan autobus može zamijeniti a ne koja mu je norma motora
Naime po toj priči sva vozila JGP su ekoloska. Sto spram auta i jesu. To je dobra poenta.

S punim pravom mozemo reci da su full ekoloska vozila tramvaji i trolejbusi. Mogu ih pratiti autobusi na gas, sve ostalo ispusta neželjeni CO.

Ali AVAZ je pljuvao po grasovim autobusima iz Turske kako su to zagađivaći okoline i da su 1998 godište, a o ovim sa slike od Centrotrans-Sežarija nije pisao iako su Euro 3 i 2002 godište. Jer malkice su ZELENO ofarbani.

#nOrOd_znO

#doublestandards
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#584 Re: utisci-centrotrans

Post by Tesla Edison »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Avaz

Pa njima ni Fahro ne vjeruje više
User avatar
perfect_guy
Posts: 6509
Joined: 18/04/2008 23:08
Location: Anfield road
Contact:

#585 Re: utisci-centrotrans

Post by perfect_guy »

a turci i euro2?
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#586 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Jes da se ne slažem baš sa ovom ofanzivom mojih istomišljenika. Jer malo previše napadno idu i ponekad vozaju trolu po forumu u koju pojedini forumaši rado ulaze.

Ali bilo je kmečanje kad su počeli dolaziti turski autobusi bilo je kmečanje kako su zagađivači, i moralo je stići posebno odobrenje ministarstva da bi se registrovali.

A evo sad privatnik koji navodno ima mogućnosti kupiti i mlađe, uvozi autobuse sa Euro 3 motorima.

Sad je ova Euro 3 norma isto ko Euro 2 onda, jer koliko čuh trenutno je i Euro 4 blizu zabrane uvoza.
User avatar
konektovan
Posts: 40638
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#587 Re: utisci-centrotrans

Post by konektovan »

trambusek88 wrote:Jes da se ne slažem baš sa ovom ofanzivom mojih istomišljenika. Jer malo previše napadno idu i ponekad vozaju trolu po forumu u koju pojedini forumaši rado ulaze.

Ali bilo je kmečanje kad su počeli dolaziti turski autobusi bilo je kmečanje kako su zagađivači, i moralo je stići posebno odobrenje ministarstva da bi se registrovali.

A evo sad privatnik koji navodno ima mogućnosti kupiti i mlađe, uvozi autobuse sa Euro 3 motorima.

Sad je ova Euro 3 norma isto ko Euro 2 onda, jer koliko čuh trenutno je i Euro 4 blizu zabrane uvoza.
To ti je nase smetljarsko rezonovanje, ako oni mogu euro 2, mi cemo euro 3... :-)
User avatar
vjeshalica
Posts: 17263
Joined: 31/03/2019 14:56

#588 Re: utisci-centrotrans

Post by vjeshalica »

Centro je ukalkulisao sta ce kupiti jer mu je Sejari vlasnik tako da ne ovisi ni od koga,uvijek je kupovao polovnjake jedino mozda turizam i kombibuse nove.
Na komercijali im vozaju ista vozila ko u Grasa,samo kako raije rekoh oni to odrzavaju i ciste a Gras to samo radi na komercijali jer su im ostala vozila vanjska hala
User avatar
konektovan
Posts: 40638
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#589 Re: utisci-centrotrans

Post by konektovan »

vjeshalica wrote:Centro je ukalkulisao sta ce kupiti jer mu je Sejari vlasnik tako da ne ovisi ni od koga,uvijek je kupovao polovnjake jedino mozda turizam i kombibuse nove.
Na komercijali im vozaju ista vozila ko u Grasa,samo kako raije rekoh oni to odrzavaju i ciste a Gras to samo radi na komercijali jer su im ostala vozila vanjska hala
To je poprilicno tacno....
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#590 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

Autobus koji bi prema centrinoj logici sada punio neke 2 ili 3 godine
Image
A evo sta vozac radi fura se da je spiderman penje se po busu
Image
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#591 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Ma malkice kucnut, to se samo čini.
Nemoguće je da je to autobus renomiranog privatnog prijevoznika Sežari-Centrotrans.

Danas sam probao otići kombijem na Sedrenik.
Centrotransom se nije moglo. NE RADI.

Zato gras regularno i u odlasku i u povratku tačno u minut. Jest da je kombi užasan. Ali MAKAR vozi.
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#592 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

Centro vozi sa ovim kombijem gdje gras ima pun zglobni bus
Image
Image
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#593 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

Oj centre.
Autobuska flota Centrotransa bogatija je za šest novih autobusa i to pet vozila ISUZU Novo City i jedan katni autobus marke Ayats Eclipse. Pet minibusa ISUZU namijenjeni su za prigradsko – gradski prijevoz u Kantonu Sarajevo i isti će biti raspoređeni na novootvorene linije Centrotransa
Obratite paznju na ovu recenicu
Nabavkom ovih vozila nastavlja se trend modernizacije voznog parka kompanije Centrotrans, a riječ je o autobusima sa dodatnom opremom za putnike kao što je pojačano grijanje, klima uređaj, novi redizajnirani uslužni set iznad sjedišta, sistem klimatizacije, radio/CD/DVD player itd.
Kombi ISUZU da ima usluzni set.Pa to ima luksuzan bus.Naglasite spratni bus ima to i to.Iduci put centrotrans kupio 10 novih buseva za gp i jednog turistickog .Busevi imaju wc i restoran hahahah.
PS ispos su naveli ostale specifikacije busa.
E sad kombiji su kupljeni jer su gradjani nezadovoljni VITOM VIP.Kombiji kupljeni za linije sa Ekonomske skole i Grbavice.LAZOVI
PS Danas je bus na liniji Carsija Aerodrom kojem registracije zavravaju na 772 profuro pored mene nagnut i sa otvorenim prvim vratima.Vjerovatno jer klima radi ahahahahaaj.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#594 Re: utisci-centrotrans

Post by Tesla Edison »

trolejbus1921 wrote:Centro vozi sa ovim kombijem gdje gras ima pun zglobni bus
Image
Image

Mala off topic digresija.

Ovakva vozila bi bila odlična za linije u Starom Gradu posebno za liniju Baščaršija-Vratnik-Sedernik i Baščaršija-Vratnik-Faletići. Do sadašnji Grasovi a i CTS-ovi minibusi (Otokar, Isuzu,...) su preglomazni za uske ulice i ovakva vozila bi bila extra.

Naravno najbolje rješenje bi bila žičara od Baščaršije do Serernika sa međustanicom na Vratniku ali danas je u to domenu naučne fantastike.
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#595 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

Mala off topic digresija.

Ovakva vozila bi bila odlična za linije u Starom Gradu posebno za liniju Baščaršija-Vratnik-Sedernik i Baščaršija-Vratnik-Faletići. Do sadašnji Grasovi a i CTS-ovi minibusi (Otokar, Isuzu,...) su preglomazni za uske ulice i ovakva vozila bi bila extra.

Naravno najbolje rješenje bi bila žičara od Baščaršije do Serernika sa međustanicom na Vratniku ali danas je u to domenu naučne fantastike.
Eh bilo bi fino ali da zicara bude u sklopu sa ostatkom GP.Tj isti tarifni sistem.A da ona na Trebevicu ostane zasebna ili neki citycard sistem recimo platis 30km i imas dnevnu kartu+posjete muzejima i povratna na zicari.
A ovi kombiji bi bili dobri npr.neke linije gdje ima bas malo raje.Ostatak trebaju ostat isti jer jesil ikada vidiio grasov kombi za faletice.Standardno pun bude(Ima to sa tim sto ide svakih 50 min a ne 25).A on moze 2x putnika primiti vise nego ovo.A i da ide po RV ovo ne moze.Ima linija npr 85 i 85a(Ilidza i Trnovo-Sinanovici) ali tamo ovakav ili bilo koji sa prigradskim sjedistima dobro dosao.Linije koje imaju najmanje putnika su upravo prigradske a ovakva vozila su rijetka u prigradskim izvedbama ali zato ima recimo Isuzu turquise i Otokar navigo u zatim MIDIBUS od 9 m Otokar Navigo U.Recimo linija 51(Carsija-Vratnik) je idealna za ovo jer tom trasom prolaze 90% ako ne i vise kombija sa Carsije s tim da ova staje na Visegradkoj kapiji a ostale ne.Ova je vise rasterecnje za ostale nego neka bas opterecena linija.Mogla bi se i ukinuti komforno ali da ostali staju ns Visegraskoj kapiji.Ili da ovaj vozi i da i ostali ovdje staju i tada bi bila kao rasterecenje.Obrt je 20 min i duga je 1,7km.Ovo u SG sem 51 ne moze.U Berlinu i Zagrebu ovakve koriste.
ALI OVAKVO VOZILO NE MOZE NA AUTOBUSKU LINIJIu.
TAKODJER VITO VIP NE MOZE NA GRADSKU LINIJU.
A o kombijima do Rogatie i Srebrenice da ne pricam,kao i gradskih na Brckom i Srebrenici pa turistickih na 27 i 28.
A linije 74 i 61 su za MIDIBUSEVE od 9m.I uz to da 2 rade
Da se razumijemo ideja nije glupa ali neam prednosti jer bi morao interval biti 2x veci a samim tim 2x vise vozila a na kraju po cijeni jeftiniji budu obicni kombiji uz par 9m.A ovo tek 20-30 putnika moze primiti.Skuplje,vece guzve i van spice.
Na 61i 74 koje idu svako 40 min umjesto 20min kombiji japanci krcaju po 100 putnika a kapacitet im 80.Uz to su 1998 godiste
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#596 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

I dodao bih ako se zicara izgradi liniju 55 bi mogla sluziti 2 ovakva ili 1 obican.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#597 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Ne bulaznite.

Kakva žičara.

U Starom Gradu su Favele. Izgradnja žičare nemoguća.

Vratimo se na temu, a to je Sejari-Centrotrans.

Normalno da voze s otvorenim vratima. Klima ne radi, prozora nema. Klasika. Svako ljeto isto.
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#598 Re: utisci-centrotrans

Post by trolejbus1921 »

Zbog iskazanog nezadovoljstva građana koji su na prigradskim linijama morali koristiti VIP kombije sa neprimjerenim kožnim sjedištima, Centrotrans je morao kupiti 5 novih kombija Isuzu Novociti.
Ovo je isjecak iz teksta gdje kaze da su uzeli 5 novih kombija koji imaju usluzne setove iznad sjedista ahahhahahaha.
1.Nikome ne smeta da se u koznim sjedistima vozi vec u VITO VIP B kategorije.
2.Pravilnik nalaze da vozilo mora imati min.9 sjedista za putnike i 2 automatska vrata sa desne strane.VIP kombi B kategorije ima klizna i obicna manuelna vrata i 8 sjedista za putnike.
3.Nema nijedno jedino mjesto za stajanje.
4.GRAS je na ovoj liniji imao solidno popunjen bus od 12m (MAN NU313CNG garazni broj 255).Ko papagaj cu biti VITO VIP nije za GP.Isuzu novociti nije za Srebrenice,neoplani gradski nisu za Brckog,turistici nisu za Hrasnice,sprinter(on je primjeren GP) nije za linije poput Rakovice recimo on je za linije eventualno 85,85a i te prigradske linije oko Sabica,Dejcica i sl. ali da ima vise sjedista za te linije.Eventualno na bus liniju 36 i kombi 51 moze ovakav.U SG ne moze zbog kapaciteta morao bi ici 2x ili 3x cesce sto je neisplativo.Takodjer Mercedes o303 nije za liniju 28(Rakovica takodjer).
5. I sto je najgore lazu.VITO VIP ostaje na Garezu dok ovi novi su za linije sa terminala Ekonomska skola.
Image
OVO NE MOZE DA RADI U SKLOPU GRADSKOG PREVOZA
A za zicaru malo da mastamo.Ali dovoljan je kombi po rv na 55 i svi sretni
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#599 Re: utisci-centrotrans

Post by Tesla Edison »

man_464 wrote:Ne bulaznite.

Kakva žičara.

U Starom Gradu su Favele. Izgradnja žičare nemoguća.

Vratimo se na temu, a to je Sejari-Centrotrans.

Normalno da voze s otvorenim vratima. Klima ne radi, prozora nema. Klasika. Svako ljeto isto.
Stari Grad ti favele? Očigledno ne živimo u istom gradu. Stari Grad je nacionalni spomenik i trebalo bi ga što prije registrovati u UNESCO.

Favele su Buća Potok, Boljakov Potok, Zabđe, Brješće, Rajlovac, Reljevo, Dobroševići i ostalo. Stari Grad to nikako nije.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#600 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Stari grad: Vratnik, Sedrenik, Faletici, Sirokaca, Mahmutovac, Jarcedoli, Paje, Nadpaje, Hrid, Iza Hrida, Soukbunar, Komatin, Mihrivode, Panjina Kula, Rogina, Bastarici = FAVELE. Sve kuća u kuću gleda, sve neplanski = Buca i Boljakov potok.

Stari grad ( uza gradska jezgra - Sebilj, Saraci, i ostale ulice) mogu i trebaju biti nacionalni spomenik.

Sva gore pobrojana naselja Bogu pod nosom gdje Koza pase pod rucnom i komsija ti vidi sta jedeš u tanjiru jer je krov nad krovom i udaljenost izmedju dvije kuće dva metra nikad ne mogu, niti trebaju biti bilo kakav spomenik. Klasicna FAVELA neplanski građena.
Post Reply