Hajde što je lak
Već i za nalogaje
Nema naljepnicu za brzinu
Tačnije ko da je nema,kao i naljepnicu prednosti uključenja u saobraćaj
super,sutra svoju reg tablicu operi nitro razrjedjivacem, i kad te zaustavi policajac ,reci mu imam tablicu,samo je malo izblijedila...konektovan wrote: Ima sve to, samo izblijedilo.
Ma ovo je cest slucaj na svim vozilima gradskog prevoza. Obicne su to naljepnice, i ne trpe kišu, snijeg, vodu, i ne mogu ih kriviti zbog toga.bitanga_sa_otesa wrote:super,sutra svoju reg tablicu operi nitro razrjedjivacem, i kad te zaustavi policajac ,reci mu imam tablicu,samo je malo izblijedila...konektovan wrote: Ima sve to, samo izblijedilo.
Dobiće kaznubitanga_sa_otesa wrote:super,sutra svoju reg tablicu operi nitro razrjedjivacem, i kad te zaustavi policajac ,reci mu imam tablicu,samo je malo izblijedila...konektovan wrote: Ima sve to, samo izblijedilo.
nego koga kriviti? zamisljenog druga na oblaku?konektovan wrote:
Ma ovo je cest slucaj na svim vozilima gradskog prevoza. Obicne su to naljepnice, i ne trpe kišu, snijeg, vodu, i ne mogu ih kriviti zbog toga.
Vozilo je ispravno, no naljepnica izblijedila. Necemo sitnicariti.bitanga_sa_otesa wrote:nego koga kriviti? zamisljenog druga na oblaku?konektovan wrote:
Ma ovo je cest slucaj na svim vozilima gradskog prevoza. Obicne su to naljepnice, i ne trpe kišu, snijeg, vodu, i ne mogu ih kriviti zbog toga.
u svakoj firmi,svako jutro tehnicar i sef u auto parku potpisu putni nalog da je vozilo ispravno....
za tu naljepnicu ovlasteno lice i firma dobiju poveliku kaznu.javice se sigurno jos neko ko zna,ako meni ne vjerujeskonektovan wrote:
Vozilo je ispravno, no naljepnica izblijedila. Necemo sitnicariti.
Ma vjerujem ja da postoji za to kazna, ali se uveliko toleriše.bitanga_sa_otesa wrote:za tu naljepnicu ovlasteno lice i firma dobiju poveliku kaznu.javice se sigurno jos neko ko zna,ako meni ne vjerujeskonektovan wrote:
Vozilo je ispravno, no naljepnica izblijedila. Necemo sitnicariti.
U svakoj normalnoj državi bi vozač dobio zabranu upravljanja motornim vozilom od 30 dana te bi autobus bio isključen iz saobraćaja.
Ovaj J86-K-719 je cetiri puta citkiji od ono tvog "citkog" garaznog broja kojeg fali pola!man_464 wrote:
Plus tablica se isto fino vidi. Čitko.
Redovna je linija.Astrix wrote:Je li iko koristio ovu liniju od Vijećnice do Aerodroma?
Da li ide redovno i koliko je pouzdano, imam večernji let i mislio sam busem do aerodroma ići.
Vakat je ići i okulisti.tempuser wrote:Ovaj J86-K-719 je cetiri puta citkiji od ono tvog "citkog" garaznog broja kojeg fali pola!man_464 wrote:
Plus tablica se isto fino vidi. Čitko.
zasto ?trambusek88 wrote:Linija Ilidža-Garež
Mercedes Vito sa 8+1 sjedišta. B kategorija.
Ovaj:
http://www.centrotrans.com/zakup-autobusa?bus=25
To vozilo ne može biti na liniji javnog gradskog linijskog prevoza.
Zato što ovo nije minibus, već kombi vozilo B kategorije. 1+8 sjedišta.azdralovic wrote:zasto ?trambusek88 wrote:Linija Ilidža-Garež
Mercedes Vito sa 8+1 sjedišta. B kategorija.
Ovaj:
http://www.centrotrans.com/zakup-autobusa?bus=25
To vozilo ne može biti na liniji javnog gradskog linijskog prevoza.
Ja sam u Istambul vozio Vito sa B kategorijom .trambusek88 wrote:Zato što ovo nije minibus, već kombi vozilo B kategorije. 1+8 sjedišta.azdralovic wrote:zasto ?trambusek88 wrote:Linija Ilidža-Garež
Mercedes Vito sa 8+1 sjedišta. B kategorija.
Ovaj:
http://www.centrotrans.com/zakup-autobusa?bus=25
To vozilo ne može biti na liniji javnog gradskog linijskog prevoza.
Već da je 1+9 bio bi zvanično minibus D1 kategorije, ali ovako sa sjedištem manje je obični putnički automobil.
Uz to pravilnik o JGP traži i dvoja automatska vrata na desnoj strani vozila.
E ako su ovo stavili, onda mogu staviti i Golfa dvojku na liniju.