utisci-centrotrans
- Better Man
- Posts: 16830
- Joined: 01/10/2006 20:10
#877 Re: utisci-centrotrans
Radnički kupon ili mjesečna karta su uvijek povoljnije od kupovine pojedinačne karte za svaku vožnju i tako je u cijelom svijetu. U Londonu imaš elektronske karte koje se nadopunjuju. Prvu vožnju u danu platiš u punom iznosu, sve ostale vožnje tog dana plaćaš 30 posto od pune cijene. A da nemaš elektronsku kartu, plaćao bi svaku vožnju po punoj cijeni.Hakiz wrote: ↑23/02/2023 19:23 1,6 KM je bila karta, sada je 1,4.
1,6x2 (odlazak na posao i povratak u jednom danu) je 3,2 KM.
3,2x22 (radni dani u sedmici) je 70,4 KM. U slučaju 1,4 rezultat je 61,6 KM
Sa radničkim kupinom se može voziti i u privatne svrhe, ne samo za odlazak na posao i povratak s posla, više od dvije vožnje dnevno, neograničen broj.
Radnički kupon košta 53 KM.
Subvencionirana ili tržišna cijena kupona?
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#878 Re: utisci-centrotrans
Da ali opet, ako ubrojimo i vikende, onda je tržišna cijena skoro pa duplo skuplja od radničke.Better Man wrote: ↑23/02/2023 19:34Radnički kupon ili mjesečna karta su uvijek povoljnije od kupovine pojedinačne karte za svaku vožnju i tako je u cijelom svijetu. U Londonu imaš elektronske karte koje se nadopunjuju. Prvu vožnju u danu platiš u punom iznosu, sve ostale vožnje tog dana plaćaš 30 posto od pune cijene. A da nemaš elektronsku kartu, plaćao bi svaku vožnju po punoj cijeni.Hakiz wrote: ↑23/02/2023 19:23 1,6 KM je bila karta, sada je 1,4.
1,6x2 (odlazak na posao i povratak u jednom danu) je 3,2 KM.
3,2x22 (radni dani u sedmici) je 70,4 KM. U slučaju 1,4 rezultat je 61,6 KM
Sa radničkim kupinom se može voziti i u privatne svrhe, ne samo za odlazak na posao i povratak s posla, više od dvije vožnje dnevno, neograničen broj.
Radnički kupon košta 53 KM.
Subvencionirana ili tržišna cijena kupona?
Al haj, ako je tako, onda je baš premala cijena. Kad se nabave novi tramvaji i kad JP bude koliko toliko zdrav opet, ove cijene moraju ići gore, inače nema isplativosti.
- vjeshalica
- Posts: 17441
- Joined: 31/03/2019 14:56
#879 Re: utisci-centrotrans
Nije to subvencionirana cijena kupona, jer radnicki kupon nema potrebu da se subvencionira Hakizčiću. Jer ko radi taj privredjuje i moze sa kupi po toj full cijeni. Npr.student,osnovnoskolac,nezaposleni nema tu solucijuHakiz wrote: ↑23/02/2023 19:23 1,6 KM je bila karta, sada je 1,4.
1,6x2 (odlazak na posao i povratak u jednom danu) je 3,2 KM.
3,2x22 (radni dani u sedmici) je 70,4 KM. U slučaju 1,4 rezultat je 61,6 KM
Sa radničkim kupinom se može voziti i u privatne svrhe, ne samo za odlazak na posao i povratak s posla, više od dvije vožnje dnevno, neograničen broj.
Radnički kupon košta 53 KM.
Subvencionirana ili tržišna cijena kupona?
To je pretplatna karta.
- vjeshalica
- Posts: 17441
- Joined: 31/03/2019 14:56
#880 Re: utisci-centrotrans
Tesla Edison, gdje je rentabilan javni prevoz u svijetu?Mishelinke wrote: ↑23/02/2023 19:55
Al haj, ako je tako, onda je baš premala cijena. Kad se nabave novi tramvaji i kad JP bude koliko toliko zdrav opet, ove cijene moraju ići gore, inače nema isplativosti.
-
- Posts: 21881
- Joined: 05/11/2009 11:49
#881 Re: utisci-centrotrans
Da je radnicka mjesecna karta subvencionirana morale bi se donijeti neke potvrde kao za ove studentske, djacke, penzionerske, za nezaposlene...
Ovako daj sliku i 53 markice i vozi se do besvijesti.
Veci problem je sto se svijet vozi bez ikakve karte a ne ove cijene pretplatnih karata.
Ovako daj sliku i 53 markice i vozi se do besvijesti.
Veci problem je sto se svijet vozi bez ikakve karte a ne ove cijene pretplatnih karata.
-
- Posts: 41041
- Joined: 30/07/2015 20:01
#882 Re: utisci-centrotrans
Moraš donijeti potvrdu iz firme kada praviš iskaznicu. Barem je nekafa trebalo. Nekada, ako nisi donio potvrdu iz firme, nisi mogao dobiti rafničku iskaznicu, dakle ni kupiti kupon, morao si kupivati ili godišnju ili pojedinačne karte ta svaku vožnjne znam da li je sada tako ili ne treba potvrda.NediM17 wrote: ↑23/02/2023 20:05 Da je radnicka mjesecna karta subvencionirana morale bi se donijeti neke potvrde kao za ove studentske, djacke, penzionerske, za nezaposlene...
Ovako daj sliku i 53 markice i vozi se do besvijesti.
Veci problem je sto se svijet vozi bez ikakve karte a ne ove cijene pretplatnih karata.
A onda za kupovinu samog kupona ne trebaju potvrde.
-
- Posts: 21881
- Joined: 05/11/2009 11:49
#883 Re: utisci-centrotrans
Pa procitaj na linku sta treba.
Slika i adresa na poledjini slike kad predajes za iskaznicu i vozdrica.
Slika i adresa na poledjini slike kad predajes za iskaznicu i vozdrica.
-
- Posts: 41041
- Joined: 30/07/2015 20:01
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#885 Re: utisci-centrotrans
I ja da potvrdim da sam poodavno, morao donijeti M2 obrazac iz firme kojim dokazujem da sam u radnom odnosu. Zato mi je i logično bilo da je to subvencionirana cijena.
Danas eto ne treba, što mi je nelogično, al haj.
Danas eto ne treba, što mi je nelogično, al haj.
- Isner
- Posts: 817
- Joined: 07/02/2012 15:23
- Location: Under the bridge
#886 Re: utisci-centrotrans
A zona je 53 forinte i GRAS i Centro.
AB zona 83 forinte isto GRAS i Centro. Nisu subvencionirane.
Mislim da su pojedinačne karte kod Centre AB zona 3 a GRAS-ova 2,70...
AB zona 83 forinte isto GRAS i Centro. Nisu subvencionirane.
Mislim da su pojedinačne karte kod Centre AB zona 3 a GRAS-ova 2,70...
-
- Posts: 2563
- Joined: 18/05/2014 18:02
#887 Re: utisci-centrotrans
Zar cijene ne određuje ministarstvo ? Kako Centrotrans i GRAS onda imaju različite cijene?
- Isner
- Posts: 817
- Joined: 07/02/2012 15:23
- Location: Under the bridge
#888 Re: utisci-centrotrans
To ti ne znam. Znam da je npr Sarajevo - Ilijaš 3 KM kod Centre a 2,70 KM u GRAS-u, ista linija.. Cijena AB kupona, ista relacija, 83 KM kod oba prijevoznika.
- vjeshalica
- Posts: 17441
- Joined: 31/03/2019 14:56
#889 Re: utisci-centrotrans
Ja msm da su oni zadrzali cijenu kad je polazila sa stanice, a tada grasova sa sutjeske, i da je to neka razlika bila u rjesenju tih linija kod ministarstva
S tim da grasova ide sutjeska ilijas ljesevo
- Isner
- Posts: 817
- Joined: 07/02/2012 15:23
- Location: Under the bridge
#890 Re: utisci-centrotrans
Tako nekako.
S tim da je Lješevo C zona pa je GRAS-ova karta Sutjeska - Ilijaš - Lješevo 3,50 ili 3,70 KM... I do Lješeva idu svega 3 ili 4 puta dnevno (2 puta ujutro, 1 tokom dana i 1 navece) dok Centro stalno ide, to mu je prolazna stanica.
S tim da je Lješevo C zona pa je GRAS-ova karta Sutjeska - Ilijaš - Lješevo 3,50 ili 3,70 KM... I do Lješeva idu svega 3 ili 4 puta dnevno (2 puta ujutro, 1 tokom dana i 1 navece) dok Centro stalno ide, to mu je prolazna stanica.
- Laplace
- Posts: 10588
- Joined: 19/11/2012 18:37
#891 Re: utisci-centrotrans
Da li je ikad iko imao koristi od Centrotransove Wi-Fi veze? Ono, da li je preko te veze uspio otvoriti bilo koju stranicu? Makar update vremenske prognoze, na primjer.
Meni sam zezne 4G vezu n(prebaci na beskoristan Wi-Fi) pa moram isključivati Wi-Fi ako radim nešto na internetu. Slična situacija je i sa BH Telecomovom Wi-Fi konekcijom u blizini njihovih poslovnica.
Meni sam zezne 4G vezu n(prebaci na beskoristan Wi-Fi) pa moram isključivati Wi-Fi ako radim nešto na internetu. Slična situacija je i sa BH Telecomovom Wi-Fi konekcijom u blizini njihovih poslovnica.
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#892 Re: utisci-centrotrans
To odavno ne radi kako treba. Koriste LTE tehnologiju sa jako malim paketima i taj wifi je upotrebljiv samo do 2. u mjesecu, dok se ne potroši saobraćaj pri punoj brzini. Ostatak mjeseca je neupotrebljiv.Laplace wrote: ↑25/02/2023 08:52 Da li je ikad iko imao koristi od Centrotransove Wi-Fi veze? Ono, da li je preko te veze uspio otvoriti bilo koju stranicu? Makar update vremenske prognoze, na primjer.
Meni sam zezne 4G vezu n(prebaci na beskoristan Wi-Fi) pa moram isključivati Wi-Fi ako radim nešto na internetu. Slična situacija je i sa BH Telecomovom Wi-Fi konekcijom u blizini njihovih poslovnica.
- vjeshalica
- Posts: 17441
- Joined: 31/03/2019 14:56
-
- Posts: 4527
- Joined: 12/01/2015 16:47
#894 Re: utisci-centrotrans
Po cemu tvrdis da nije isplativa!? Da svi putnici imaju tu "radničku" itekako bi se isplatilo svima jer neko ko koristi samo jedno prevozno sredstvo do posla i placa pojedinacne karte po 1,40 KM u oba pravca 2,80 KM x 22 23 radna dana to mu izađe oko 60 63 KM što hoće reči da je mjesečni kupon od 53 KM komercijalni a nikako subvencioniran!Mishelinke wrote: ↑23/02/2023 18:45Vidim, nisam ni ja znao za ovo, ali onda to nije radnički, već nezz obični, neradnički, ne znam ni kako bi ga nazvao, jer nije ni komercijalni (prejeftin je) a nije ni radnički.
I da, ako ga može svako dobiti (a izgleda da može), onda ovu cijenu treba korigovati. Nikako nije isplativa.
-
- Posts: 4527
- Joined: 12/01/2015 16:47
#895 Re: utisci-centrotrans
Pa logično kao kod svake trgovine ako nešta kupuješ "na veliko" da dobiješ veći popust pa tako i kod prevoznika koji prodaje uslugu prevoza i još mu unaprijed platiš vrijednost 50 "prevoza" da dobiješ neki popust ili gratis još 30 prevoza.Hakiz wrote: ↑23/02/2023 19:23 1,6 KM je bila karta, sada je 1,4.
1,6x2 (odlazak na posao i povratak u jednom danu) je 3,2 KM.
3,2x22 (radni dani u sedmici) je 70,4 KM. U slučaju 1,4 rezultat je 61,6 KM
Sa radničkim kupinom se može voziti i u privatne svrhe, ne samo za odlazak na posao i povratak s posla, više od dvije vožnje dnevno, neograničen broj.
Radnički kupon košta 53 KM.
Subvencionirana ili tržišna cijena kupona?
Kako nekako da objasnim ali mislim da ste skontali sta je pisac htio reci
-
- Posts: 4527
- Joined: 12/01/2015 16:47
#896 Re: utisci-centrotrans
Molim nekog ko ima da objavi novi red vožnje za liniju 23c
Bio bih jako zahvalan
Bio bih jako zahvalan
- trambusek88
- Posts: 4826
- Joined: 03/10/2009 23:51
#897 Re: utisci-centrotrans
Niđe veze ova priča za radničku kartu.
53KM za jednu zonu, to je 2006 utvrđena ekonomska cijena radničke karte koja je ostala do dan danas.
Radnički kuponi se ne subvencioniraju, ali je uvedena subvencija za pojedinačne karte u A zoni, tako da 1,40 plaća putnik a 0,60 plaća kanton.
To da je trebala neka potvrda za radnički kupon, to prvi put čujem. Znam da 2008 nije trebalo ništa.
53KM za jednu zonu, to je 2006 utvrđena ekonomska cijena radničke karte koja je ostala do dan danas.
Radnički kuponi se ne subvencioniraju, ali je uvedena subvencija za pojedinačne karte u A zoni, tako da 1,40 plaća putnik a 0,60 plaća kanton.
To da je trebala neka potvrda za radnički kupon, to prvi put čujem. Znam da 2008 nije trebalo ništa.
-
- Posts: 8033
- Joined: 10/05/2007 13:38
- Location: Sarajevo
#898 Re: utisci-centrotrans
Znači sa kuponom za nezaposlene mogu vozom do Pazarića bez dodatnog plaćanja? Vidiš to nisam znao mogao bih to isprobati..trambusek88 wrote: ↑22/02/2023 14:39Radnička Grasova važi samo na linijama koje su privremeno dodjeljene Centrotransu. 14, 15, 17, 17b, zamjena tramvaja.bumerangss wrote: ↑21/02/2023 23:07 Mislim da je cista diskriminacija da vaze sve pretplatne iskaznice kod oba prevoznika (za penzionere, ucenike, nezaposlene, RVI, sehidske...) samo ne važe radničke koje plate korisnici u punom iznosu (53 KM za A zonu) a da apsurd bude veci radnička karta zaposlenika važi u Centri!!!
Mislim da bi trebalo poslati mail ministarstvu pravde KS i Ombdusmanu za zaštitu prava potrošaca sa pitanjem da li je to diskriminacija?
Studentske, đačke, penzionerske, i za nezaposlene važe kod oba prevoznika i na vozovima za Pazarić i Podlugove.
Što se radnika GRAS-a i Centrotransa tiče, oni su međusobno priznavali službene karte i kad je bio najveći rat među prevoznicima.
- trambusek88
- Posts: 4826
- Joined: 03/10/2009 23:51
#899 Re: utisci-centrotrans
Moja greška, zaboravio sam napomenuti, studentski, đački i penzionerskivaže i u vozu, a kupon za nezaposlene važi samo kod oba prevoznika.
-
- Posts: 4527
- Joined: 12/01/2015 16:47
#900 Re: utisci-centrotrans
Šta ovo na fb stranici Centre o validaciji karata za radničke kupone piše da se od 01.04.2023 počinje primjenjivati nova tarifa... je li to znaci da ce radnicki poskupiti?!