UPOZORENJE: NE KUPUJ TE VALVOLINE!!!

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

dalton
Posts: 44
Joined: 08/07/2004 19:05

#26

Post by dalton »

Nije 12 nego 7 kod Seje
:-D :-D :-D :-D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#27

Post by ado-šampion »

Koji su znakovi (ne)kvaliteta ulja, osim povećane potrošnja istog (isparavanje)? Jebiga, ja sipam Valvoline Turbo Max i ne troši nikako (isto u Valtecu sam kupio), pa kontam preći na Valvoline SynPower, ali se dvoumim zbog (ne)originalnosti. Zato razmišljam i o Ini Millenium, ali Ina...Inače, Valvoline koristim otkad znam za sebe i nikad nisam imao problema, čak ni petnaest godina star Escort koji sam imao nije trošio ni decilitra, a nikad nisam kupovao kod ovlaštenog prodavača (čitaj: Valtec-a).
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#28

Post by nineac »

Zavisi koje auto voziš! ja vozim OPELA a oni inače traže teška ulja!
Uzmi litru maxlifea i litru castrola 15W40 i promućkaj pa ćeš vidjeti razliku!
Onaj Maxlife je isto voda!
Ja kada sam ga ispustio iz auta pomislio sam da mi nije pomješo vodu ili benzin koliko je rijetko bilo!
Sada sipam INA-u DELTA SINT 10W40 i ni kapi ne troši¨, a znam d aje original i znam šta sipam!
Takođe, INA ima odobrenja od svih proizvođača!
Na INA-i piše VW 500.00, 505.00 dok na MAXLIFE to nema!!!
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#29

Post by ado-šampion »

To je vjerovatno do MaxLife ulja. Ostala su sva dobra. Ne znam zašto uzimati MaxLife, kao mineralno ulje, kad se za istu cijenu može uzeti DuraBlend, koje je polusintetičko. Ako budem do kraja zadovoljan (a do sada jesam) sa sadašnjim uljem, sljedeći put ću uzeti Valvoline SynPower 5W-40 (koje, navodno, zadovoljava i norme Rolls Roycea i Bentleya). Koristio sam jednom i Castrol GTX3 Magnatec (vjerovatno neoriginalan) i nisam mjerio razinu ulja jedno 5000 km, a kada sam napokon izmjerio na šipki uopšte nije bilo ulja! Dolio sam čak 750 ml! Znači potrošio bi preko litar na 10000 km (kada sam planirao zamjenu)!
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#30

Post by nineac »

neka te ne zabrinjava 750 ml na 5000 km!
Npr neka auta ako se brzo voze znaju progutati i do 0.5 l na 1000 km a da je sve uredu sa motorom!
Jednostavno ulje ispari!
Ja upravo zbog tih kopija sada sipam INU!
Eto, kako to INA Millenium 5W40 može biti skuplja od Castrola ili Valvolinea???
Zna se da su ovi kvalitetniji, ali ako su originalni!
ovako, bar znaš da si nasuo dobro ulje u auto, niti je najbolje, ali nije ni loše!
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#31

Post by ado-šampion »

Nebi mene zabrinjavala tolika potrošnja, da do sada s Valvolinom nije potrošio ni decilitra na 1000 km. Inače, to za cijene, Ina je realno pretjerala sa cijenom, jer je litra Millenium ulja bila i 21 marku, što ju je činilo skupljom i od Valvolinea, Castrola, Totala i Elfa! I u Hrvatskoj su iste cijene Valvoline ulja, kao i kod nas.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#32

Post by johntra »

e ba nemojte tako pricati bezveze...sa valvoline uljem nije nista lose...nineac nemoj bezveze pricati tako jer i sam si rekao da ti autu bolje pristaju teza ulja...max life je ipak ulje koje treba koristiti za malo starija auta...ipak tvoja vectra za nase uslove i nije tako stara...sipaj neko drugo valvoline ulje pa ces vidjeti...ja licno koristim valvoline...sad sam bas sipao max life...auto mi je preslo 207 000 i kusur...s ovim uljem sam presao 1500...iste je boje, ne baca na cepu i smirio mi je rad motora...samo pusta..ali to je naravno do mene...pa mi pusta na poklopcu bregaste....a to mi se mrsko nakaniti da uradim...a za onoga sto je vidio u busovaci da pretacu iz buradi u kanister...to je logika normalna..jer je isplativije da se prevozi na duze relacije u buradi...a to je ovlasteno predstavnistvo u busovaci...valtec..jel tako...to uopste nisu losa ulja..a slazem se da kod nas ima svega..pa i tih fuserskih...jer sve se pretace ovdje...pa nisi siguran...a ne treba bjezati ni od nasih ulja...optima ulje je sasvim ok...toliko od mene....
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#33

Post by nineac »

Ma sto se mene tice ti mozes sipati i jestivo ulje u svoje auto!
Drugo, teza ulja i idu us tarije masine, ali sad necu da razglabam sto kod OPELA idu teza ulja, a jedan od razloga je visa radna temperatura!
MAXLIFE ako je original mozes nasut u novo auto, nesmije nista da se desi!
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#34

Post by ado-šampion »

Slučajno sam saznao da je Valtec ovlašteni distributer Valvoline ulja, pored BiH i Hrvatske, i za SiCG. Sumnjam da bi u tri zemlje (gotovo cijeli Balkan) bili ovlašteni distributer da prodaju neoriginalna ulja.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#35

Post by nineac »

Ovo je Balkan!
De mi objasni kako ona u Valtecu mozes kupiti Valvoline Turbo V sa maximalnom oznakom kvalitete SJ, a u VF komercu 1km dalje sa oznakom SL???
Ko koga onda tu pravi budalom, neko zajebava vozače! Ili je u VF ili U Valtecu kopija, ili najvjerovatnije kod oba!
Inače, uzmi MAXLIFE i promućkaj, a onda uzmi Castrol pa ćeš vidjeti razliku, kada otvoriš čep ulje je rijetko isto voda, a 15W40 je gradacija!
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#36

Post by ado-šampion »

Oznaka kvaliteta za to ulje i jeste SJ (http://www.valvolineeurope.com/index.as ... cfb32f78d2).
To što vidiš po supermarketima (VF, FIS, Mercator i sl.), to je vjerovatno neoriginalno. Ja sam uporedio svoju ambalažu (4 litra) Turbo V ulja i onu na Valvolineovom sajtu i nema ništa sumnjivo, čak su i oznake u redu. Inače, kao što sam to sto puta do sada naveo, Castrol se tri puta više troši (bar je to kod mene bio slučaj) od Valvolina.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#37

Post by johntra »

nineac posto si ti meni rekao da tebe boli briga sta sipam u svoje auto...vjerovatno i nas boli briga sta ti sipas u svoje auto...tako da nemoj bezveze pricati okolo da sva valvoline ulja ne valjaju...mozda si naisao na dupljak..a mozda i auto nije tako dobro ko sto ga hvalis...probaj opet kupiti ako budes isao gdje vani (posto se svi slazemo da su ovdje sve dupljaci),pa kupi original max life...pa onda pricaj...jer neko te ovdje fakat moze ozbiljno shvatiti...
JD
Posts: 1557
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#38

Post by JD »

Nema to veze sa njegovim autom, lijepo je covjek rekao da je sve bilo ok do sipanja tog ulja.
farky
Posts: 1607
Joined: 28/07/2004 17:18
Location: Sarajevo

#39

Post by farky »

ja koristim Valvoline Durablend vec 3 godine i zadovoljan sam s njime, a auto je BMW 318 85.god.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#40

Post by nineac »

Kod mene prijetelj ima Volva i nasuo je jednom valvolin i potrosio do njemacke 1 litru ulja!
Vratio se kupio castrol i nikada ni kapi više nije potrošio!
I kada sam ja kupio MAXLIFE kaže meni fino čovjek, de gdje ćeš to nasut u auto, i ispriča mi tu priču (on je sipo TURBO V)!
I eto tako se i meni to desi!
ja sam fino reko za naše tržište!
Valvoline je firma stara 134 godine, i najstarija je firma u tom poslu, i njihova ulja su vrhunske kavlitet, ali kao i ostala, samo ako su original, stoga ja sam i reko odmah u prvom postu za naše tržište, a ne za tržište njemačke ili EU!
A motor u mom auto je dobar, jer ne troši ni kapi sadašnjeg ulja a to je INA DELTA SINT 10W40! A originalni Valvoline je garant bolji od te INE, tako da ti to govori šta sam kupio! Jer auto je trošilo i do 0.5 ltr na 1000km MAXLIFE-a a sada ne troši ni kapi!
BigusDickus
Posts: 3832
Joined: 09/07/2004 09:49
Location: Sarajevo
Contact:

#41 Re: UPOZORENJE: NE KUPUJ TE VALVOLINE!!!

Post by BigusDickus »

komi wrote:
nineac wrote:Nemoj te
mislim da se ovo zajedno piše
a mozda se pise razdvojeno "Ne moj te" :lol:
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#42

Post by nineac »

A jebiga!
dugi
Posts: 476
Joined: 05/09/2004 15:06

#43

Post by dugi »

nakon dosta experimenata sa uljima, na savjet jednom covjeka koji se bavi uvozom raznih vrsta ulja kupio sam MEGUIN 10w-40, ulje je fantazija, nakon 3000 izvucem sipku jos je zuckasto nije pocrnilo a auto leti. za ove renomirane marke valvoline, castrol itd rekao je da se pune ili u hrvatskoj ili u hercegovini tako da ta ulja izbjegavam. garant se kod prelijevanja iz buradi dolije malo jestivog ili nesto slicno :?
kaze da ulje MEGUIN uvozi direktno iz njemacke u zapecacenoj ambalazi
biciklo
Posts: 70
Joined: 27/08/2004 09:55

#44

Post by biciklo »

nineac wrote:Ma sto se mene tice ti mozes sipati i jestivo ulje u svoje auto!
Drugo, teza ulja i idu us tarije masine, ali sad necu da razglabam sto kod OPELA idu teza ulja, a jedan od razloga je visa radna temperatura!
MAXLIFE ako je original mozes nasut u novo auto, nesmije nista da se desi!
sta su ti teza ulja a sta laksa ulja.nikad nisam cuo tu podijelu .Od sedamdesetih pa na ovamo većina motornih ulja bila ona mineralna ili sintetička imaju specifičnu masu i intervalu od 0.80 - 0.95 g/cm3 .
ako mislis na neke antikorozione aditive ,ni oni ne uticu dramaticno na tezinu ulja.
ako je to u zargonu a.mehanicara volio bi pojasnjenje.
biciklo
Posts: 70
Joined: 27/08/2004 09:55

#45

Post by biciklo »

nineac wrote:Ma sto se mene tice ti mozes sipati i jestivo ulje u svoje auto!
Drugo, teza ulja i idu us tarije masine, ali sad necu da razglabam sto kod OPELA idu teza ulja, a jedan od razloga je visa radna temperatura!
MAXLIFE ako je original mozes nasut u novo auto, nesmije nista da se desi!
sta su ti teza ulja a sta laksa ulja.nikad nisam cuo tu podijelu .Od sedamdesetih pa na ovamo većina motornih ulja bila ona mineralna ili sintetička imaju specifičnu masu i intervalu od 0.80 - 0.95 g/cm3 .
ako mislis na neke antikorozione aditive ,ni oni ne uticu dramaticno na tezinu ulja.
ako je to u zargonu a.mehanicara volio bi pojasnjenje.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#46

Post by nineac »

Jebiga, mislio sam na lakoteciva, i obicna, ili sto bi se u narodu reklo teza!
To sam reko ulicnim zargonom!
npr. Castrol ti je za ovako malo zahtjevnije mašine!
Npr. VW mašine dozvoljavaj velika odstupanja, kao i Mercedes, dok BMW i Opel imaju vrlo mala ili nikakva odstupanja u motoru!
To se reflektuje tako što će ti ispravan Opel trošit ulje, a ispravan VW neće, što je bolje sa stanovištva vozača! VW ispade bolji motor, a ustvari sve ima svoje kako i zbog čega!
Takođe, OPEL ima veću unutrašnju temperaturu, jer tim dolazi do boljeg izgaranja goriva, a onda do manje potrošnje!
Elem, svako auto traži neko ulje, ja sam neki dan nasu Castrol, a izbacio INU, koja su super pokazala nakon 11.000 km (10W40)!
nasuoi sam Castrol jer je on ipak kvalitetniji, a znam da je ovdje gdje sam uzeo original!
biciklo
Posts: 70
Joined: 27/08/2004 09:55

#47

Post by biciklo »

nisam pobornik tih skupih ulja u svoje auto sipam polusintetiku od OLME 10w-40 .vec 6 godina u razne vrste auta vw ,fiat,seat,opel.i potrošnja na 20000 km koliko garantuje proizvođač je bila na malo iznad nula litara ulja.
i jos za ninaeca ja bih ti preporucio da nemijenjas tako cesto te vrste ulja ako ne mislis mijenjati auto na neko vrijeme,jer svaki proizvođač kupuje isto bazno ulje(usput koje košta ispod 1 Eur) ali su aditivi različiti ,a svako ulje ima različite tkz deterđente koji ostaju poslije isipanja na stijenkama motora.i poslije kada naspes drugo koje ima druge aditive stvara se neka vrsta sapuna koja pospijesuje koroziju.
a ako imas malo zahtijevniji motor koristi brate TOTALova ulja,kani se castrola iz širokog brijega.jer taj lik fakat mijesec poslije izlaska novog castrola ima identičnu ambalažu.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#48

Post by nineac »

De ba ti meni reci gdje nađe tu OLMU 10W40? Ja se sjeba tražeći i nigdje je!
Ja sam u svoje staro auto sipo OLMU 15W40, i EXTRA je bila, prezadovoljan sam, ali nemogu nigdje naći 10W40!
Ma i TOTAL mi je sumnjiv brate!
zwes
Posts: 2
Joined: 13/09/2004 11:52

#49 Valvoline ????

Post by zwes »

Nineac, mislim da imam isti problem kao ti. Imam GOLF-a 1,9 TD. Nasuo sam novo ulje u augustu 2004 (Valvoline 10W-40) i naravno novi uljini filter promijenio. Sada pri temperaturi izmedju 60-75 stepeni imam plavi dim iz auspuha (bas nenormalno plavi dim za dizel motor) a narocito prilikom kretanja sa semafora odnosno nakon rada u mijestu (leru).
Interesuje me dali je potrosnja ulja kod tebe bila povecana?
Potrosnja ulja kod motora je bila puno manja nego sada sa ovim uljem.
Kada si ti dobijao taj plavi dim?
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#50

Post by nineac »

Plavi dim mi se odmah pojavio nakon sipanja Valvoline-a!
kada sam nasuo INU sve se vratilo na normalu!
Post Reply