Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Melany21 wrote: ↑28/10/2020 11:59
Ako mi neko moze pomoci sa informacijama da ne cekam red u banci...imam vec nenamjenski kredit, ostalo mi je jos 3 godine da otplatim isti, medjutim digla bi novi, veci, zamjenski..zanima me kakva je procedura, sta mi treba od dokumentacije, da li cu opet morati placati one troskove obrade kredita i da li ce bi biti vece kamate
Hvala
Treba ti opet sve kao da dizes novi, platne liste, ugovor o radu, CIPS + LK... i da placas sve troskove ponovo... s tim da ako ti je prethodni bio sa policom osiguranja, mozes dio stare police za te 3 godine vratiti, a placas novu policu...
o samim uslovima ti je najbolje sa bankarom, zavisi od brdo faktora
Naglasi bankaru da ti pomogne oko povrata stare police, meni je croatia nakon prepiske od 10tak mailove, te na kraju se morao ukljuciti i moj bankar, koji je njima poslao potvrdu sa brojem kreditnog ugovora i morao vezati broj te njihove police osiguranja, da bi tek nakon 15tak dana mi croatia isplatila ostatak police na moj racun.
iceman ze wrote: ↑28/10/2020 14:50
Naglasi bankaru da ti pomogne oko povrata stare police, meni je croatia nakon prepiske od 10tak mailove, te na kraju se morao ukljuciti i moj bankar, koji je njima poslao potvrdu sa brojem kreditnog ugovora i morao vezati broj te njihove police osiguranja, da bi tek nakon 15tak dana mi croatia isplatila ostatak police na moj racun.
Meni je sve i obavio Bankar, ja samo potpisao zahtjev za povrat u poslovnici... nisam nista komunicirao sa osiguranjem
I meni je, ali nije bila potvrda banke valjana, tako da su mene zvali na telefon, i slali mailove, pa dok sam nasao bankara, pa dok im je ponovio potvrdu sa referentnom policomm, doĆekah pare krajem mjeseca. Vrlo azurno, kad je u pitanju povrat police.
Da li se negdje u aplikaciji ili na mjesečnom izvodu nalazi SWIFT/BIC i IBAN?
Ako ne, kako se do njih najlakše dođe? Daju li te informacije preko telefona ili ima negdje na sajtu banke?
Android Knego wrote: ↑30/10/2020 11:26
Da li se negdje u aplikaciji ili na mjesečnom izvodu nalazi SWIFT/BIC i IBAN?
Ako ne, kako se do njih najlakše dođe? Daju li te informacije preko telefona ili ima negdje na sajtu banke?
Za IBAN broj dodaj BA39 ispred broja tekućeg računa i to je to, a SWIFT je UNCRBA22
mulderm wrote: ↑23/10/2020 17:09
Je li neko ima problem sa M-Karticom ?
Ne ide aktivacija , zablokira kod aktivacije i onda imam da mi je kartica sekundarna . Poslije toga ne mogu je deaktivirati , ne reaguje na deaktivaciju
Nije pomogla reinstalacija mba
Imao sam ja problema zadnja 3 tjedna. Jutros me zvali, kažu nešto su ažurirali i da reaktiviram bankarstvo. Još uvijek nisam testirao ali bi trebalo raditi.
Za ostale koji imaju mKarticu, trenutno ima MasterCard akcija gdje možete dobiti 4,00 KM https://mstr.cd/3ej4PA9
Ima li neko da bih mogao pojasniti slijedecu stvar.Je li za limit (prekoracenje) uzimaju istu kamatnu stopu ukoliko se vraca odnosno vrati u predvidjenom roku i ako se prekoraci isti?
mc-twin wrote: ↑04/11/2020 22:57
Ima li neko da bih mogao pojasniti slijedecu stvar.Je li za limit (prekoracenje) uzimaju istu kamatnu stopu ukoliko se vraca odnosno vrati u predvidjenom roku i ako se prekoraci isti?
Računaju ti po danu i po iznosu prekoračenja u tom danu. Što si duže u minusu, više ćeš kamete imati, logično.
Mr.Who wrote: ↑05/11/2020 10:04
Pitanje!
Plaćam po Visa Classic kartici ratu sačinjenu od pet kupovina.Da li mogu platiti ostatak duga od dvije kupovine a da mi ostanu preostale tri?
Mr.Who wrote: ↑05/11/2020 10:04
Pitanje!
Plaćam po Visa Classic kartici ratu sačinjenu od pet kupovina.Da li mogu platiti ostatak duga od dvije kupovine a da mi ostanu preostale tri?
Nisam uspio naći, ali mislim da bi to trebalo postojati u m-ba.
Dakle, zanima me kako se dođe do nekog plaćenog računa. Ono kad sebi hoćeš isprintati kopiju uplatnice.
Pretpostavljam da bi trebala postojati neka arhiva koja bi se mogla i pretraživati (po primaocu, datumu i sl.).
Potvrdu na email možeš dobiti jedino ako prilikom plaćanja odabereš da hoćeš potvrdu na email, mislim da naknadno ne možeš zatražiti potvrdu putem aplikacije.
To za email znam, ali ne mogu vjerovati da ne dozvoljavaju naknadno pretraživanje arhive i printanje uplatnice po izboru. Nije valjda da to nikom ne treba?