Ugradnja plina, cijena, papirologija
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#2076 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Za plinski servis moras otici nekome od plinasa, jbg. Unitrade je dobar servis zaista, ali ne bakcu se s plinom.
Sto se tice stucanja, ili ti prerano prebaci pa je hladan plin ili se mape malo razmimoilaze pa dok se trimovi izglade ti imas to trzanje. Uglavnom nista strasno.
Sto se tice stucanja, ili ti prerano prebaci pa je hladan plin ili se mape malo razmimoilaze pa dok se trimovi izglade ti imas to trzanje. Uglavnom nista strasno.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#2077 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ne mozes u unitrade servisirat plin. To mozes samo kod onoga ko je ugradio instalaciju. U toku eksploatacije se jos mozes nadati da neka dizna pocne trokirat (cca. 20-30 maraka / kom) i da ti isparivac zastopa sto je malo skuplji teferic oko 100-150KM. Pretpostavljam da ces 2020. Morat raditi reatest boce, a bolje je novu ugraditi pa ti i to dodje sve zajedno oko 200. Ne znam tacno.
Sto se tice hladnog starta prica ide ovako. Plin kad iz tecne faze prelazi u gasnu oduzima energiju iz okruzenja i hladi na -60. Tvoj sistem za hladjenje motora mora podnijeti to. Obzirom da je vecini nastiman prelazak na lpg kad t tekucine za hladjenje dostigne 30 stepeni logicno je da ima malih problema u tom momentu i to je sasvim normalno.
Moze se podesiti npr na 40 stepeni i da onda i ne primjetis prelazak ali zimi ces trebati bar 10 minuta rada na benzinu u tom slucaju.
Sto se tice hladnog starta prica ide ovako. Plin kad iz tecne faze prelazi u gasnu oduzima energiju iz okruzenja i hladi na -60. Tvoj sistem za hladjenje motora mora podnijeti to. Obzirom da je vecini nastiman prelazak na lpg kad t tekucine za hladjenje dostigne 30 stepeni logicno je da ima malih problema u tom momentu i to je sasvim normalno.
Moze se podesiti npr na 40 stepeni i da onda i ne primjetis prelazak ali zimi ces trebati bar 10 minuta rada na benzinu u tom slucaju.
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
#2078 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ja prestao sipati na HIFI. Ne može da ga jbš. Em troši 12 -13 litara (od čepa do čepa) em prelazi 240-260 kilometara po rezervoaru.drug_profi wrote:Meni hifin plin vise trosi. 11-11,5 litara na 100. Na nekoliko sipanja potvrđeno.
Plin sa Umaxa mi je bio oko 10,5 na 100.
Hifin mi malo zna zadrhtati u leru kad klima radi, broj obrtaja naglo padne pa skoci.
Na drugim nisam primjetio ovo.
Zadnja tri puta sipam na BP u Rajlovcu potrošnja 10,1 - 10 ,8 (od čepa do čepa) a prelazim nekoliko desetaka kilometara više kilometara više, 300-310 po rezervoaru.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#2079 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ja evo opet na hifi nasuo i necu fakat nikad vise. Pa isto ko da prikolicu teglim....
-
- Posts: 27904
- Joined: 20/03/2013 15:38
#2080 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Znaš li odakle HIFA i BP nabavljaju plin?O'zone wrote:Ja prestao sipati na HIFI. Ne može da ga jbš. Em troši 12 -13 litara (od čepa do čepa) em prelazi 240-260 kilometara po rezervoaru.drug_profi wrote:Meni hifin plin vise trosi. 11-11,5 litara na 100. Na nekoliko sipanja potvrđeno.
Plin sa Umaxa mi je bio oko 10,5 na 100.
Hifin mi malo zna zadrhtati u leru kad klima radi, broj obrtaja naglo padne pa skoci.
Na drugim nisam primjetio ovo.
Zadnja tri puta sipam na BP u Rajlovcu potrošnja 10,1 - 10 ,8 (od čepa do čepa) a prelazim nekoliko desetaka kilometara više kilometara više, 300-310 po rezervoaru.
Pitam čisto jer kod HIFA kvalitet užasno varira, ali je uglavnom loš. Probaću BP 2-3 rezervoara, ako osjetim razliku vozdra HIFA.
Mislim, loš mi je i auto, ali zadnjih nekoliko mjeseci točim 90% na HIFI i po mojim kalkulacijama povećana mi je potrošnja u odnosu na prošlu godinu povećana, a i vuče slabije, pogotovo se osjeti s klimom i uzbrdo. Pati se on i na benzinu, ali na plinu s klimom i uzbrdo baš ko krepan.
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
#2081 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Iskreno nemam pojma. Ne bi začudilo i da je isti dobavljač Bio sam prisutan više puta kad na HIFI se pretače plin iz cisterne u rezervoar u pumpi i uvijek je HIFI-n kamion u pitanju. Na BP-u nisam vidio cisternu čija je, može biti da je Ahmetspahić, može bit da je INA a može bit i HIFANaslovnica wrote:Znaš li odakle HIFA i BP nabavljaju plin?O'zone wrote:
Ja prestao sipati na HIFI. Ne može da ga jbš. Em troši 12 -13 litara (od čepa do čepa) em prelazi 240-260 kilometara po rezervoaru.
Zadnja tri puta sipam na BP u Rajlovcu potrošnja 10,1 - 10 ,8 (od čepa do čepa) a prelazim nekoliko desetaka kilometara više kilometara više, 300-310 po rezervoaru.
Pitam čisto jer kod HIFA kvalitet užasno varira, ali je uglavnom loš. Probaću BP 2-3 rezervoara, ako osjetim razliku vozdra HIFA.
Mislim, loš mi je i auto, ali zadnjih nekoliko mjeseci točim 90% na HIFI i po mojim kalkulacijama povećana mi je potrošnja u odnosu na prošlu godinu povećana, a i vuče slabije, pogotovo se osjeti s klimom i uzbrdo. Pati se on i na benzinu, ali na plinu s klimom i uzbrdo baš ko krepan.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#2082 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
isto sam osjetio ,ali ja samo na petrolu sipam.gubitka snage nema,ali potrosnja znacajno povecena ,kazu kupuju svi neki losiji plin.....jeftiniji,da se vise zaradiNaslovnica wrote: povećana mi je potrošnja u odnosu na prošlu godinu povećana
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#2083 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Sipao sam u zadnjih 2 mjeseca: hifa vise puta, proming, giljegas vojkovici, bpp trnovo, umax vogosca... samo na hifinim rezervoarima osjetim vecu potrosnju i manjak snage.
-
- Posts: 27904
- Joined: 20/03/2013 15:38
#2084 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Snaga + izdržljivost. Džumhur + Tuka.
Dobitna kombinacija, nema fule.
Samo domaće, samo lokal patriotizam.
Dobitna kombinacija, nema fule.
Samo domaće, samo lokal patriotizam.
-
- Posts: 27904
- Joined: 20/03/2013 15:38
#2085 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Da mi je otići negdje vani, isfurati koji rezervoar na njemačķom ili švicarskom gorivu, jel fakat tolika razlika u kvaliteti, kako rOja priča?
-
- Posts: 1155
- Joined: 11/12/2012 22:27
#2086 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Kazaljka se mora haman do pola pomjeriti da bi izbjegao to stucanje.NediM17 wrote:Za plinski servis moras otici nekome od plinasa, jbg. Unitrade je dobar servis zaista, ali ne bakcu se s plinom.
Sto se tice stucanja, ili ti prerano prebaci pa je hladan plin ili se mape malo razmimoilaze pa dok se trimovi izglade ti imas to trzanje. Uglavnom nista strasno.
Mislim da je to ipak preko tih 30 stepeni kad motor prelazi na plinski pogon.
Vjerovatnije mi zvuci da je do mape nego do temperature prelaska.Pogledacu to ubrzo, valjda nece ostaviti posljedice u buducnosti.
A sto se servisa tice, nista onda kod Simanica i to je to.
Hvala na odgovoru. Kao sto rekoh iznad kolegi.Moguce je da je to ili ta mapa...nisam siguran.drug_profi wrote:Ne mozes u unitrade servisirat plin. To mozes samo kod onoga ko je ugradio instalaciju. U toku eksploatacije se jos mozes nadati da neka dizna pocne trokirat (cca. 20-30 maraka / kom) i da ti isparivac zastopa sto je malo skuplji teferic oko 100-150KM. Pretpostavljam da ces 2020. Morat raditi reatest boce, a bolje je novu ugraditi pa ti i to dodje sve zajedno oko 200. Ne znam tacno.
Sto se tice hladnog starta prica ide ovako. Plin kad iz tecne faze prelazi u gasnu oduzima energiju iz okruzenja i hladi na -60. Tvoj sistem za hladjenje motora mora podnijeti to. Obzirom da je vecini nastiman prelazak na lpg kad t tekucine za hladjenje dostigne 30 stepeni logicno je da ima malih problema u tom momentu i to je sasvim normalno.
Moze se podesiti npr na 40 stepeni i da onda i ne primjetis prelazak ali zimi ces trebati bar 10 minuta rada na benzinu u tom slucaju.
STo se Atesta tice.
Upravu si, 2020 mi istice.
Sta podrazumjeva atest?
Samo kontrolu ispravnosti boce ili citavog sistema?
Koliko bi me doslo npr da 2020 odradim taj full redovni servis filtera i tih faza (sto ce naravno biti uradjeno i jednom prije toga), sve dizne pod pretpostavkom da ih poslje 5 godina treba zamjenit (mada mislim da je stari to radio prosle godine), isparivac i da ugradim tu novu bocu?
Znaci da ga obnovim skroz
Vjerujem da za svim tim nece imati potrebe ali ja sam perfekcionista.
Na more se nmg usuditi ako nisam 100% siguran da je sve 100% uredu.
Hvala obojici na odgovoru
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#2087 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ne barci dok se ne pokvari. Nista.
Reatest boce se radi. Bolje ugraditi novu (cca. 50-60 KM) i atest, msilim da sve zajedno ko 2 stoje dodje. Ne znam tacno, nisam radio nikad. Prodao sam prethodno auto godinu prije reatesta.
Dizne ces znati kad pocnu trokirat. Prepoznaces. Ne prima gas fino, pali se check engine lampica, trza, smrdi iz auspuha kao na sumpor.
Isparivac slicna stvar, ali te prebacuje na benzin automatika uglavnom. Sta god da ti bude sumnjivo, uvijek iskljuci plin na taster i probaj voziti na benzin da eliminises uzroke. Zapamti, plinska vozila imaju i osnovni pogon na benzin! Moze se i tako voziti! Tako da - put pod noge...
Filtere ces svakako mijenjat na 10-12 hiljada i to je to.
Reatest boce se radi. Bolje ugraditi novu (cca. 50-60 KM) i atest, msilim da sve zajedno ko 2 stoje dodje. Ne znam tacno, nisam radio nikad. Prodao sam prethodno auto godinu prije reatesta.
Dizne ces znati kad pocnu trokirat. Prepoznaces. Ne prima gas fino, pali se check engine lampica, trza, smrdi iz auspuha kao na sumpor.
Isparivac slicna stvar, ali te prebacuje na benzin automatika uglavnom. Sta god da ti bude sumnjivo, uvijek iskljuci plin na taster i probaj voziti na benzin da eliminises uzroke. Zapamti, plinska vozila imaju i osnovni pogon na benzin! Moze se i tako voziti! Tako da - put pod noge...
Filtere ces svakako mijenjat na 10-12 hiljada i to je to.
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#2088 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ako ti ne gori zuta check engine lampica, to je manje vise ok. Moguce da mapa nije idealna pa da zato malo stuca dok se trimovi ne uglade.tabija wrote:Kazaljka se mora haman do pola pomjeriti da bi izbjegao to stucanje.NediM17 wrote:Za plinski servis moras otici nekome od plinasa, jbg. Unitrade je dobar servis zaista, ali ne bakcu se s plinom.
Sto se tice stucanja, ili ti prerano prebaci pa je hladan plin ili se mape malo razmimoilaze pa dok se trimovi izglade ti imas to trzanje. Uglavnom nista strasno.
Mislim da je to ipak preko tih 30 stepeni kad motor prelazi na plinski pogon.
Vjerovatnije mi zvuci da je do mape nego do temperature prelaska.Pogledacu to ubrzo, valjda nece ostaviti posljedice u buducnosti.
A sto se servisa tice, nista onda kod Simanica i to je to.
Vidi da ti pogledaju mapu i probaju je maksimalno ispeglati. Idealno je da se LTFT (long term fuel trim) vrti oko nule, do +/- 10% je korektno. Sve mimo tih granica nije neka sreca i mogu se javljati upravo ovakvi efekti kakve si napisao.
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#2089 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ja sam znao osjetiti da auto vuce bolje ili losije sa nekom turom. U zadnje vrijeme mi sve isto... Mozda su me samo navikli na krepani plin, mozda bih se iznenadio kakvu zvijer vozim da naspem na BP-u.Naslovnica wrote:Da mi je otići negdje vani, isfurati koji rezervoar na njemačķom ili švicarskom gorivu, jel fakat tolika razlika u kvaliteti, kako rOja priča?
-
- Posts: 27904
- Joined: 20/03/2013 15:38
#2090 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ja mislim da su mi dizne pri kraju.
Primijetio sam da, pri nižim obrtajima, trza. Jlada, zagrijan, svejedno. Uvijek. Ono, ako krenem lagano sa šaltanjem, prva, druga, treća...i ako lagano dajem gas obavezno trza. Ili ako vozim sporije u nižim obrtajima, trza. Pomalo, ali uvijek. Kao da štucne. Pri većim obrtajima/brzinama se ne osjeti.
Na benzinu nema takvih problema.
Već sam poslao upit Darkomu da vidim koliko će da boli.
Nove dizne Atieker 80, LPG Tech Yeti 120, Zavoli 200.
Primijetio sam da, pri nižim obrtajima, trza. Jlada, zagrijan, svejedno. Uvijek. Ono, ako krenem lagano sa šaltanjem, prva, druga, treća...i ako lagano dajem gas obavezno trza. Ili ako vozim sporije u nižim obrtajima, trza. Pomalo, ali uvijek. Kao da štucne. Pri većim obrtajima/brzinama se ne osjeti.
Na benzinu nema takvih problema.
Već sam poslao upit Darkomu da vidim koliko će da boli.
Nove dizne Atieker 80, LPG Tech Yeti 120, Zavoli 200.
- bleee_sa
- Posts: 42310
- Joined: 05/10/2014 22:35
- Location: Ispod sunca zlatnoga
#2091 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ja bi prije zamjenio svjećiće ako već nisi.Naslovnica wrote:Ja mislim da su mi dizne pri kraju.
Primijetio sam da, pri nižim obrtajima, trza. Jlada, zagrijan, svejedno. Uvijek. Ono, ako krenem lagano sa šaltanjem, prva, druga, treća...i ako lagano dajem gas obavezno trza. Ili ako vozim sporije u nižim obrtajima, trza. Pomalo, ali uvijek. Kao da štucne. Pri većim obrtajima/brzinama se ne osjeti.
Na benzinu nema takvih problema.
Već sam poslao upit Darkomu da vidim koliko će da boli.
Nove dizne Atieker 80, LPG Tech Yeti 120, Zavoli 200.
-
- Posts: 27904
- Joined: 20/03/2013 15:38
#2092 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Nisam.bleee_sa wrote:Ja bi prije zamjenio svjećiće ako već nisi.Naslovnica wrote:Ja mislim da su mi dizne pri kraju.
Primijetio sam da, pri nižim obrtajima, trza. Jlada, zagrijan, svejedno. Uvijek. Ono, ako krenem lagano sa šaltanjem, prva, druga, treća...i ako lagano dajem gas obavezno trza. Ili ako vozim sporije u nižim obrtajima, trza. Pomalo, ali uvijek. Kao da štucne. Pri većim obrtajima/brzinama se ne osjeti.
Na benzinu nema takvih problema.
Već sam poslao upit Darkomu da vidim koliko će da boli.
Nove dizne Atieker 80, LPG Tech Yeti 120, Zavoli 200.
Simptomatično mi je da ovih problemma neJma na beMzinu.
- bleee_sa
- Posts: 42310
- Joined: 05/10/2014 22:35
- Location: Ispod sunca zlatnoga
#2093 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ne mora ni biti, svaki problem je 10 puta izraženiji na plinu, zamjeni svjećiće i probaj staviti NGK ako ih ima za tvoje auto.
-
- Posts: 27904
- Joined: 20/03/2013 15:38
#2094 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Hvala na savjetu. NGK ide u ovaj motor, probaću naći odgovarajuće.
Jedini problem mi je što moram kupiti 3 komada standardnog promjera i jesnu malo većeg promjera (ne znam kojeg dok ne izvadim svjećicu) jer mi je nekada u prošlosti jedna izbila iz motora i morao se raditi novi navoj, nekakav umetak, ne mogu da se sjetim naziva.
Jedini problem mi je što moram kupiti 3 komada standardnog promjera i jesnu malo većeg promjera (ne znam kojeg dok ne izvadim svjećicu) jer mi je nekada u prošlosti jedna izbila iz motora i morao se raditi novi navoj, nekakav umetak, ne mogu da se sjetim naziva.
-
- Posts: 13007
- Joined: 10/06/2016 12:35
#2095 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ubaci se piksna, al opet ide ista svjecica? Ne znam sto nije odradjeno na isti navoj, jer svjecice pored dimenzija imaju i druge parametre. Jedino ne znam moze li se naci ista svjecica sa debljim navojem, tj da je sve ostalo osim fizickih dimenzija isto
-
- Posts: 27904
- Joined: 20/03/2013 15:38
#2096 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ne znam ni ja. Ostavio sam auto kod Bilija, njemu došao neko ko se time bavi i odradio posao. Jbjga.Throttle wrote:Ubaci se piksna, al opet ide ista svjecica? Ne znam sto nije odradjeno na isti navoj, jer svjecice pored dimenzija imaju i druge parametre. Jedino ne znam moze li se naci ista svjecica sa debljim navojem, tj da je sve ostalo osim fizickih dimenzija isto
-
- Posts: 13007
- Joined: 10/06/2016 12:35
#2097 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
I ja sam to radio i sve 4 svjecice su ostale iste. Samo je na jednoj radjen novi navoj tj piksna ubacena i narezan novi navoj za istu svjecicu
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#2098 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
@Naslovnice, mislim da mora biti piksna i isti navoj!
NGK- BKR5ES-11
Bosch- FR7DCX
Champion- RC10YCC4
To su svjecice za tvoj auto.
Preporuka za NGK, mada nema zajeba sa bilo kojom od pobrojanih.
NGK- BKR5ES-11
Bosch- FR7DCX
Champion- RC10YCC4
To su svjecice za tvoj auto.
Preporuka za NGK, mada nema zajeba sa bilo kojom od pobrojanih.
-
- Posts: 27904
- Joined: 20/03/2013 15:38
#2099 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Hvala!NediM17 wrote:@Naslovnice, mislim da mora biti piksna i isti navoj!
NGK- BKR5ES-11
Bosch- FR7DCX
Champion- RC10YCC4
To su svjecice za tvoj auto.
Preporuka za NGK, mada nema zajeba sa bilo kojom od pobrojanih.
Konto sam danas izaći na parking i dići haubu da provjerim, ali kiša svaki tren treba da padne, ali nikako da počMe. Gledaću u toku hefte da otvorim pa da provjerim.
Hvala svima na odvojenom vremenu!
-
- Posts: 1155
- Joined: 11/12/2012 22:27
#2100 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Raja, sta bi moglo biti da mi auto automatski u toku voznje prebacuje sa plina na benzin?
Desilo se 2 puta u nekih 10 km voznje.
Svaki put sam rucno vratio na plin.
Prije toga nije nikad godinama.Sipo sam sve i svasta, redovno filtere mjenjao.Sumnjam da je kvalitet plina.
Desilo se 2 puta u nekih 10 km voznje.
Svaki put sam rucno vratio na plin.
Prije toga nije nikad godinama.Sipo sam sve i svasta, redovno filtere mjenjao.Sumnjam da je kvalitet plina.