Ugradnja plina, cijena, papirologija
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Forum administrator
- Posts: 32162
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#1851 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Haj ne zajebajite se .
-
- Posts: 60
- Joined: 26/10/2017 10:08
#1852 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ako me neko moze posavjetovati , bio bih zahvalan. Planiram ugradnju plina u auto u Sarajevu. Auto - skoda octavia tour 1.6 , 2007 godiste.
Zanima me gdje da uradum ugradnju. Kontaktirao sam Atirek i Darkom , ovo mi nude :
Atiker : Cijena ugradnje za ovo vozilo je 850,00 KM sa atestom za osnovni sistem i 950,00 KM sa atestom za sistem sa kvalitetnijim hlađenjem ventila. Vrijeme trajanja ugradnje je jedan radni dan, garancija 2god ili 60 000 pređenih kilometara, u vozilo se stavlja rezervoar (boca) maximalne moguće zapremine (koliko može stati u prtljažnik ili umjesto rezervne gume ili, ako je vaša želja, cilindrična boca; cijena je ista za svaki od slučaja). Atest bude kompletiran u roku 2-3 dana od završetka instalacije.
Darkom: Na akciji Poljski LPG Tech sa Tech diznama 650,00KM
Poljski LPG Tech sa Yeti injectorima 800,00KM
Italijanski Zavoli Bora S32 900,00KM
Holandski Prins VSI 1500,00KM
Atest se radi naknadno 175,50KM
Garancija na sisteme je 2 godine ili od 60000 do 100000 predjenih kilometara
Ove talijane i holandane ne mogu ispratiti
Zanima me gdje da uradum ugradnju. Kontaktirao sam Atirek i Darkom , ovo mi nude :
Atiker : Cijena ugradnje za ovo vozilo je 850,00 KM sa atestom za osnovni sistem i 950,00 KM sa atestom za sistem sa kvalitetnijim hlađenjem ventila. Vrijeme trajanja ugradnje je jedan radni dan, garancija 2god ili 60 000 pređenih kilometara, u vozilo se stavlja rezervoar (boca) maximalne moguće zapremine (koliko može stati u prtljažnik ili umjesto rezervne gume ili, ako je vaša želja, cilindrična boca; cijena je ista za svaki od slučaja). Atest bude kompletiran u roku 2-3 dana od završetka instalacije.
Darkom: Na akciji Poljski LPG Tech sa Tech diznama 650,00KM
Poljski LPG Tech sa Yeti injectorima 800,00KM
Italijanski Zavoli Bora S32 900,00KM
Holandski Prins VSI 1500,00KM
Atest se radi naknadno 175,50KM
Garancija na sisteme je 2 godine ili od 60000 do 100000 predjenih kilometara
Ove talijane i holandane ne mogu ispratiti
- bersK
- Posts: 2519
- Joined: 11/09/2014 21:30
#1853 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Raja, jel moguce u Darkomu naknadno ugraditi neki mjerac potrosnje plina? Nije mi zahvalno ovo mjerenje na osnovu pređenih kilometara i odokativno. Koliko bi izašla ugradnja mjerača?
-
- Posts: 252
- Joined: 29/04/2012 15:57
#1854 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Zbog čega je problematičan?NediM17 wrote:Ukratko- zaboravi na to.
Od motora sa direktnim ubrizgavanjem se napravi motor sa indirektnim ubrizgavanjem (stave se cetiri najobicnije plinske dizne u usisnu granu), samim tim motor ne moze nikako raditi onako kako ga je fabrika zamislila da radi.
Originalni benzinski injektori su u velikoj opasnosti od ostecenja, zbog toga se i koriste s vremena na vrijeme, da toknu nesto benzina i usput se hlade (otuda ona potrosnja benzina oko 25%). Sve u svemu, ako hoces da od problematicnog TSI-ja napravis jos problematicnijeg a ti kreni sreci u susret.
BRC i Zavoli imaju sistem koji prevazilaze sve probleme, ali su jos nedokazani i jako skupi.
Da vidio sam da imaju BRC i zavoli sistemi ali su 2000 KM.
Ne zamjeri ako smaram ali bolje pitat nego da se zavalim. Imam neku opciju da uzmem novu octaviu 2017 1.4 tsi 110 KW, pa me zanima šta je sa tim motorom?
-
- Posts: 21680
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1855 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ova varijanta mi se cini skroz OK. Trebalo bi da je bolji sistem nego Atiker, da li je kvalitetniji, tesko je reci. Znas li koji isparivac tu jos ide?Strider91 wrote:Ako me neko moze posavjetovati , bio bih zahvalan. Planiram ugradnju plina u auto u Sarajevu. Auto - skoda octavia tour 1.6 , 2007 godiste.
Zanima me gdje da uradum ugradnju. Kontaktirao sam Atirek i Darkom , ovo mi nude :
Atiker : Cijena ugradnje za ovo vozilo je 850,00 KM sa atestom za osnovni sistem i 950,00 KM sa atestom za sistem sa kvalitetnijim hlađenjem ventila. Vrijeme trajanja ugradnje je jedan radni dan, garancija 2god ili 60 000 pređenih kilometara, u vozilo se stavlja rezervoar (boca) maximalne moguće zapremine (koliko može stati u prtljažnik ili umjesto rezervne gume ili, ako je vaša želja, cilindrična boca; cijena je ista za svaki od slučaja). Atest bude kompletiran u roku 2-3 dana od završetka instalacije.
Darkom: Na akciji Poljski LPG Tech sa Tech diznama 650,00KM
Poljski LPG Tech sa Yeti injectorima 800,00KM
Italijanski Zavoli Bora S32 900,00KM
Holandski Prins VSI 1500,00KM
Atest se radi naknadno 175,50KM
Garancija na sisteme je 2 godine ili od 60000 do 100000 predjenih kilometara
Ove talijane i holandane ne mogu ispratiti
Ne znam da li novi imaju problema, ali prethodnici su imali probleme sa karbonizacijom usisne grane, ventila i istezanjem lanca. Malo li je?passiv wrote:Zbog čega je problematičan?NediM17 wrote:Ukratko- zaboravi na to.
Od motora sa direktnim ubrizgavanjem se napravi motor sa indirektnim ubrizgavanjem (stave se cetiri najobicnije plinske dizne u usisnu granu), samim tim motor ne moze nikako raditi onako kako ga je fabrika zamislila da radi.
Originalni benzinski injektori su u velikoj opasnosti od ostecenja, zbog toga se i koriste s vremena na vrijeme, da toknu nesto benzina i usput se hlade (otuda ona potrosnja benzina oko 25%). Sve u svemu, ako hoces da od problematicnog TSI-ja napravis jos problematicnijeg a ti kreni sreci u susret.
BRC i Zavoli imaju sistem koji prevazilaze sve probleme, ali su jos nedokazani i jako skupi.
Da vidio sam da imaju BRC i zavoli sistemi ali su 2000 KM.
Ne zamjeri ako smaram ali bolje pitat nego da se zavalim. Imam neku opciju da uzmem novu octaviu 2017 1.4 tsi 110 KW, pa me zanima šta je sa tim motorom?
Nije problem dati ni tih 2.000KM za BRC ili Zavoli, ali to i dalje nisu LI (liquid injection sistemi, ispravi me ako grijesim, ili daj neke linkove da se uvjerimo, ali za te pare nema sanse) koji bi trebali rijesiti sve probleme, nego i dalje ova varijanta koja mi se nikako ne svidja.
Ako si spreman tu Oktaviju voziti na benzin, mislim da neces pogrijesiti. Ali plin i Oktaviju zaboravi.
Ako hoces nov auto i plin, jedino sto mozes kupiti u BiH je Astra Classic 1.4T 103kw sa fabrickim plinom.
Imas jos novih auta na koja naknadno mozes ugraditi plin... Auris, Astra K (1.4 atmo.), Vitara, Cee'd 1.4, Tipo 1.4, Megane 1.6... Ima vjerovatno jos ali to mi je naumpalo na prvu.
-
- Posts: 252
- Joined: 29/04/2012 15:57
#1856 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Zavoli ZLI i BRC LDI sistemi su upravo "start-up" sistemi, koji direktno ubrizgavaju tečni plin kroz fabričke brizgaljke. Eh sad ovdje kod nas najskuplje što ima je ovo od 2000KM a da li je to ovaj sistem nemam pojma, nisam se raspitivao. Na nekim stranicama vani sam nalazio cifre za ove sisteme od 2500 eura. Po netu ima nekih linkova vezanih za ove sisteme.
http://gazeo.com/automotive/products/Za ... ,7625.html
Auto ću svakako vozati na benzinu do isteka garancije, a onda ćemo vidjeti.
Prethodnici su imali problema sa lancem, to sam vidio, a moram provjeriti ali mislim da u novim nema lanca, za tu karbonizaciju grane i ventila nisam znao. Hvala na info.
http://gazeo.com/automotive/products/Za ... ,7625.html
Auto ću svakako vozati na benzinu do isteka garancije, a onda ćemo vidjeti.
Prethodnici su imali problema sa lancem, to sam vidio, a moram provjeriti ali mislim da u novim nema lanca, za tu karbonizaciju grane i ventila nisam znao. Hvala na info.
- drug_profi
- Posts: 50604
- Joined: 16/07/2012 16:00
#1857 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Evo nađoh ovo o LDI na BRC stranici, ako može biti od pomoći.
U BiH BRC radi Uno -Tešanj.
2100-2500 eura.
http://www.brc.rs/brc-ldi-sistem/
U BiH BRC radi Uno -Tešanj.
2100-2500 eura.
http://www.brc.rs/brc-ldi-sistem/
-
- Posts: 21680
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1858 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
To je to. Nema dalje. Po meni ostaje jos samo da se vidi da li ce plin imati negativan utjecaj na benzinsku pumpu visokog pritiska i dizne sa tehnicke strane.drugi profil wrote:Evo nađoh ovo o LDI na BRC stranici, ako može biti od pomoći.
U BiH BRC radi Uno -Tešanj.
2100-2500 eura.
http://www.brc.rs/brc-ldi-sistem/
Naravno, cijena mora ici dolje, ali dok jos malo ovo zazivi, ici ce sigurno, jer je u principu ovo je sistem koji je jednostavniji i sa manje komponenata od klasicnog sekvent sistema.
-
- Posts: 60
- Joined: 26/10/2017 10:08
#1859 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
A ovaj sa yeti inectorima? Koja mu je prednost ?
-
- Posts: 3121
- Joined: 17/07/2012 09:25
#1860 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Promjenu auta i odlazem jednim dijelom zbog toga sto cekam da spadnu cijene ovome LDI sistemu.
Mislim da LDI radi i Marko Gas, ali nisam siguran, isto u tesanjskoj regiji servis.
Na ovome sistemu auto se i pali na plin, ne mora cekati radnu temp., vani se uveliko ugraduje, nazalost kod nas je cijena i dalje kocnica. Sumnjam da ce padati jer samo nekoliko proizvodjaca nudi ove sisteme...
Strider, kod mene je Octavia benzin, i samo naprijed, Atiker je kod mene evo vec usao u cetvrtu godinu, ni najmanji problem, osim sto je jednom "pregorio" onaj pokazivac plina. Odlicno odradili u Uno-Tesanj, sve preporuke.
Mislim da LDI radi i Marko Gas, ali nisam siguran, isto u tesanjskoj regiji servis.
Na ovome sistemu auto se i pali na plin, ne mora cekati radnu temp., vani se uveliko ugraduje, nazalost kod nas je cijena i dalje kocnica. Sumnjam da ce padati jer samo nekoliko proizvodjaca nudi ove sisteme...
Strider, kod mene je Octavia benzin, i samo naprijed, Atiker je kod mene evo vec usao u cetvrtu godinu, ni najmanji problem, osim sto je jednom "pregorio" onaj pokazivac plina. Odlicno odradili u Uno-Tesanj, sve preporuke.
-
- Posts: 13000
- Joined: 10/06/2016 12:35
#1861 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Radi Markogas i plin na direktno ubrizgavanje, kolega ubacivao u Vektru 2.2, koliko sam skuzio, nije bas zadovoljan, ne ugradnjom nego uopšte sistemom, trosi dosta benzina s plinom a ugradnju platio oko 2000. Kaze da mu potrosi 10-11 litara plina i nesto iznad 3 litra benzina na 100km gradske voznje
Po meni je to loše rješenje, treba baš dosta vozit da se to isplati
Po meni je to loše rješenje, treba baš dosta vozit da se to isplati
- muha_sa
- Posts: 128641
- Joined: 12/11/2004 23:33
- Location: rajvosa
#1862 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
meni na 50 litara plina potroši 3-4 litra benzina--gradske vožnjeThrottle wrote:Radi Markogas i plin na direktno ubrizgavanje, kolega ubacivao u Vektru 2.2, koliko sam skuzio, nije bas zadovoljan, ne ugradnjom nego uopšte sistemom, trosi dosta benzina s plinom a ugradnju platio oko 2000. Kaze da mu potrosi 10-11 litara plina i nesto iznad 3 litra benzina na 100km gradske voznje
Po meni je to loše rješenje, treba baš dosta vozit da se to isplati
Zavoli--sekvent
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66128
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#1863 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Smrdi li vama plinka pri prebacivanju
-
- Posts: 13000
- Joined: 10/06/2016 12:35
#1864 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
@muha_sa:Ma i kod mene je sekvent, ovo je prica o direktnom ubrizgavanju
Sekvent radi na benzin dok se ne zagrije na zadanu temperaturu i onda ide samo plin
Ovi sistemi sa direktnim ubrizgavanjem koriste uporedo npr 3 litra benzina i 10 litara plina, na svakih 100km
Sekvent kad prebaci na plin možeš otići na mjesec, neće više potrošit benzina od one količine koja je bila potrebna da se motor zagrije na, recimo, zadanih 50 stepeni.
Ako oba auta troše recimo 13l, klasični sekvent te košta cca 10KM/100km a direktni te košta cca 14KM/100km
Sekvent radi na benzin dok se ne zagrije na zadanu temperaturu i onda ide samo plin
Ovi sistemi sa direktnim ubrizgavanjem koriste uporedo npr 3 litra benzina i 10 litara plina, na svakih 100km
Sekvent kad prebaci na plin možeš otići na mjesec, neće više potrošit benzina od one količine koja je bila potrebna da se motor zagrije na, recimo, zadanih 50 stepeni.
Ako oba auta troše recimo 13l, klasični sekvent te košta cca 10KM/100km a direktni te košta cca 14KM/100km
- muha_sa
- Posts: 128641
- Joined: 12/11/2004 23:33
- Location: rajvosa
#1865 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
kod mene ništa--i ne osjetim kad prebaci_BataZiv_0809 wrote:Smrdi li vama plinka pri prebacivanju
jednom je smrdilo--odem u darkom i nešto su zamjenili--pojma nemam šta, davno bilo pa zaboravio
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66128
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#1866 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Kod mene tukne malo kad prebaci ako auto stoji. Ako prebaci tokom kretanja, onda nistamuha_sa wrote:kod mene ništa--i ne osjetim kad prebaci_BataZiv_0809 wrote:Smrdi li vama plinka pri prebacivanju
jednom je smrdilo--odem u darkom i nešto su zamjenili--pojma nemam šta, davno bilo pa zaboravio
- muha_sa
- Posts: 128641
- Joined: 12/11/2004 23:33
- Location: rajvosa
#1867 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
kod mene se i u vožnji osjetilo--ja konto to normala, al kad mi je unuka rekla da joj nešto smrdi trk u darkom_BataZiv_0809 wrote:Kod mene tukne malo kad prebaci ako auto stoji. Ako prebaci tokom kretanja, onda nistamuha_sa wrote:kod mene ništa--i ne osjetim kad prebaci_BataZiv_0809 wrote:Smrdi li vama plinka pri prebacivanju
jednom je smrdilo--odem u darkom i nešto su zamjenili--pojma nemam šta, davno bilo pa zaboravio
rješili za 15-ak minuta
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66128
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#1868 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Kad je meni onaj totoš iz plin prometa reko, pa sta ako se osjeti plin, to malo zorPro otvoris i rijesen problemThrottle wrote:.....
-
- Posts: 13000
- Joined: 10/06/2016 12:35
#1869 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
_BataZiv_0809 wrote: Kad je meni onaj totoš iz plin prometa reko, pa sta ako se osjeti plin, to malo zorPro otvoris i rijesen problem
Vidiš da za sve ima rješenje
-
- Posts: 27891
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1870 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Nisam nikada osjetio, a i saputnici se ne žale._BataZiv_0809 wrote:Smrdi li vama plinka pri prebacivanju
Doduše, imam skroz slabo čulo njuha, nekakva nosna devijacija, ovo-ono.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66128
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#1871 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
S obzirom da sam prosao prilicno veselje sa plinom ovih dana, ovo je podnosljivo. Otvorim prozor na minut i problem rijesen. Ali gledacu svakako da rijesim iz nove godine.Naslovnica wrote:Nisam nikada osjetio, a i saputnici se ne žale._BataZiv_0809 wrote:Smrdi li vama plinka pri prebacivanju
Doduše, imam skroz slabo čulo njuha, nekakva nosna devijacija, ovo-ono.
-
- Posts: 27891
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1872 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ja bih se plaho zabrinuo da osjetim miris plina u kabini...negdje očito pušta, curi...
Jebote, napuniće se kabina, dođeš ujutro, otvoriš vrata, upali se sijalica na 'nebu', i BUUUM?
Da li ovaj LPG isto eksplodira ko ovaj po kućnim instalacijama?
Jebote, napuniće se kabina, dođeš ujutro, otvoriš vrata, upali se sijalica na 'nebu', i BUUUM?
Da li ovaj LPG isto eksplodira ko ovaj po kućnim instalacijama?
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#1873 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
_BataZiv_0809 wrote:Kad je meni onaj totoš iz plin prometa reko, pa sta ako se osjeti plin, to malo zorPro otvoris i rijesen problemThrottle wrote:.....
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66128
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#1874 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ma i prosli put su nesto zavrtali na isparivacu, tu vjerovatno malo prsne, ne traje to dugo mozda minutu i dalje u voznji je normalno. No sikiriki, desit ce ti se vjerovatno ili to ili ček endžin lampica ili ce ti trzat...nesto mora, sa nasim smecarskim majstroima nikad nisi na cistoNaslovnica wrote:Ja bih se plaho zabrinuo da osjetim miris plina u kabini...negdje očito pušta, curi...
Jebote, napuniće se kabina, dođeš ujutro, otvoriš vrata, upali se sijalica na 'nebu', i BUUUM?
Da li ovaj LPG isto eksplodira ko ovaj po kućnim instalacijama?
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#1875 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Kakva ti je potrosnja? Kod mene je nekad nissan u kabini se nije osjetio miris ali vani je imao cudan miris kao polusagorijevanje , ali zato uzmo 25-30 litara