Ugradnja plina, cijena, papirologija

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
Me_again
Posts: 2396
Joined: 08/02/2016 20:34

#1701 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Me_again »

preludezalude wrote: A koji to biznis ima da se ulozi 1000KM i da godisnja kamata bude 100% ?
Ne bih ja miješao bizMis sa uštedama, ne ide to .....
Naslovnica
Posts: 27878
Joined: 20/03/2013 15:38

#1702 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Naslovnica »

Me_again wrote:
Naslovnica wrote:
Me_again wrote:Stujem !
Ali ja bih volio malo egzaktnijih podataka.
Mi balkanci smo malo isuvise euforicni, volio bih cuti neke realne podatke.
Koji ti je auto i motor ?
Motor je Hyundai-ev G4ED 1.6L DOHC 16V 1600 cc 79 kW.
Godišnje prelazim cca 45000 kilometara, nažalost, nisam baš specijalno ažuran što se tiče vođenja kilometraže.
BeMzina sam potrošio 313 litra za godinu dana.
Plina sam potrošio ukupno 3170 litara za godinu dana.
Uzmimo da je prosječna cijena benzina 1,71, a LPG 0.66.

Da sam vozio samo na benzin godišnje bi me to izašlo 5956 KM.
Obzirom da vozim "hybrid" :D, godišnji račun za oba goriva je ukupno 2628 KM.
Prosta računica kaže da sam na godišnjem nivou uštedio cca 3328 KM.

Oduzmi od cifre 4 plinska servisa po 30KM, PP aparat ili šta već hoćeš. Oduzmi i ugradnju koja je bila cca 1000KM s atestom.
Znači, kada se sve sabere i oduzme, za prvu godinu je ušteda cca 2200 kmica
Svake naredne je to 3200KM.
To majstore, egzaktno i precizno !
Hvala na info, samo me još zanima koliko km na satu ima taj Hyundai ?
Oko 220000, +/- 5000.
Tek se razradio, fabričko stanje, vozala baba na pijacu i nedjeljom u crkvu...
8-) :lol:
Me_again
Posts: 2396
Joined: 08/02/2016 20:34

#1703 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Me_again »

A dedo vozao po dnevnom boravku :)
Zahvaljujem !
NediM17
Posts: 21640
Joined: 05/11/2009 11:49

#1704 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

@Me_again
Presao sam 53kkm na plin za 2.5 godine.
Naslovnica wrote: Motor je Hyundai-ev G4ED 1.6L DOHC 16V 1600 cc 79 kW...
Dusu dao za plina, taj motor ima hidraulicne podizace ;-) .
Slusa li Koreanac inace? Zar moze truhli Hyundai preci toliku kilometrazu a da se ne raspadne, pa jos na plin? :mrgreen:
Naslovnica
Posts: 27878
Joined: 20/03/2013 15:38

#1705 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Naslovnica »

NediM17 wrote:@Me_again
Presao sam 53kkm na plin za 2.5 godine.
Naslovnica wrote: Motor je Hyundai-ev G4ED 1.6L DOHC 16V 1600 cc 79 kW...
Dusu dao za plina, taj motor ima hidraulicne podizace ;-) .
Slusa li Koreanac inace? Zar moze truhli Hyundai preci toliku kilometrazu a da se ne raspadne, pa jos na plin? :mrgreen:
Ma iskreno, goni ga u 3 mačke piterine.
100% si u pravu što se tiče raspadanja.
Fakat je napravljen isto kao da ima rok trajanja. :roll:
Prvo što sam primijetio da ima neka serija koja je fabrički imala problem s lakom, sav se ljušti.
Standardna boljka, sastav na lijevom pragu/obrvi - počeo da hrđa.
Zamjenio zadnje diskove, disk pločice, reparirao zadnja klješta, obje sajle ručne - jope ne hvata kako treba. Kažu na specijalizovanim forumima da im je to boljka. Hahahah, jebote auto kada ručna ne može da drži kako treba. :roll: :lol:
Zamijenio šolje amortizera, prošlo 20 dana opet počele da kuckaju. Vjerovatno je i do čungalunga dijelova iz Japanauta.
Airbag lampica gori zadnjih 6 mjeseci, pregledao ispod djedala, sve OK. Postoji indicija da je senzor u suvozačevom sjedištu otišao.
Vazda nešto zajebava, ali, eto, gura nekako.
Taman misliš eto ga, doveo konačno sam ga dove u red, kad ono neki belaj.
Jučer sam ga ispoštovao - zamijenio desni brisač! :lol: 8-)
A inače sam i ganjao taj auto samo zbog motora i tolerancije na plin, ni zbog čega drugoga.
Trenutno nemam para za bilo šta bolje, kada bude bilo, želja mi je kakav ug 307 ili 308 1,6 ili 2.0 sw.
NediM17
Posts: 21640
Joined: 05/11/2009 11:49

#1706 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

Ma hajde, ima klimu, ABS, airbag, ide i jeftino se vozi.

Sve su to neke sitnice, bitno je da nema kapitalnih kvarova i da motor slusa.
Sto se tice AIRBAG lampice, najbolje ti je vidjeti na dijagnostici sta kaze.
Meni se na Sorentu bila upalila, suvozacki crash senzor nije dobijao masu, koju inace dobija sa sasije, jer je spoj senzor-sasija oksidirao. Skinuo ga, ocistio, naspricao kontakt sprejem, i ugasio mi lampicu poslije toga. 8-)
Naslovnica
Posts: 27878
Joined: 20/03/2013 15:38

#1707 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Naslovnica »

NediM17 wrote:Ma hajde, ima klimu, ABS, airbag, ide i jeftino se vozi.

Sve su to neke sitnice, bitno je da nema kapitalnih kvarova i da motor slusa.
Sto se tice AIRBAG lampice, najbolje ti je vidjeti na dijagnostici sta kaze.
Meni se na Sorentu bila upalila, suvozacki crash senzor nije dobijao masu, koju inace dobija sa sasije, jer je spoj senzor-sasija oksidirao. Skinuo ga, ocistio, naspricao kontakt sprejem, i ugasio mi lampicu poslije toga. 8-)
Ma to si u pravu, nema kapitalnih kvarova i ide. Za godinu dana sam je uštedio na plinu. :lol:
Valjda sam, poslije 8 godina vozanja Honde Civic, navikao da auto nema kvarova...
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#1708 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by preludezalude »

Me_again wrote:
preludezalude wrote: A koji to biznis ima da se ulozi 1000KM i da godisnja kamata bude 100% ?
Ne bih ja miješao bizMis sa uštedama, ne ide to .....
Namjerno sam rekao biznis zato jer si ti to tako nazvao.
Ali nije vazno. Razlike definitivno ima i jeftinije je voziti na plin. Ja vozim na plin v8 masinu pa mozes pretpostaviti kolika je razlika. Medjutim, nista ne ustedim. Glupo je pricati o ustedi jer pare odu na drugu stranu.
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#1709 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by preludezalude »

Naslovnica wrote:
NediM17 wrote:Ma hajde, ima klimu, ABS, airbag, ide i jeftino se vozi.

Sve su to neke sitnice, bitno je da nema kapitalnih kvarova i da motor slusa.
Sto se tice AIRBAG lampice, najbolje ti je vidjeti na dijagnostici sta kaze.
Meni se na Sorentu bila upalila, suvozacki crash senzor nije dobijao masu, koju inace dobija sa sasije, jer je spoj senzor-sasija oksidirao. Skinuo ga, ocistio, naspricao kontakt sprejem, i ugasio mi lampicu poslije toga. 8-)
Ma to si u pravu, nema kapitalnih kvarova i ide. Za godinu dana sam je uštedio na plinu. :lol:
Valjda sam, poslije 8 godina vozanja Honde Civic, navikao da auto nema kvarova...
Eeee, kad se ja sjetim svoje Honde Prelude...8 godina vozanja, ja presao 120 000 i nikad niti jednog kvara, nikad nije kugla ili krajnica stradala. Prodata bez ikakvog lufta. Rekao sam covjeku da mi prvom javi kada odluci da je proda. To je bilo prije 7-8 godina. Vidim je na parkingu stoji parkirana vise od godinu dana. Covjek vozi sluzbeno auto a nju zaboravio. U uzasnom stanju. Zali boze.
NediM17
Posts: 21640
Joined: 05/11/2009 11:49

#1710 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

@Naslovnica,
jbg, ja vozim te truhle Kije od 2002.g. (isti qrac ko i Hyundai), nikada me nije glava zaboljela.
Dva benzinca (1.3 Mazdin, 1.4 Hyundaijev), i dva dizela (1.6 CRDi, 2.5 CRDi oba Hyundai).
Cee'd 1.6 CRDi jos uvijek vozim, i cesto pomislim da nesto mijenjam, pa odustanem kad vidim da treba dodati bruku para za nesto vrlo slicno onome sto vec imas.

Kad me krenulo, ovaj 2.5 CRDi ima problem sa podloskama dizni, koje ako ne valjaju vremenom naprave mulj u karteru i na situ uljne pumpe, i motor hoce zaribati (prvi simptom je da crkne turbo posto je najosjetljiviji na lose podmazivanje, nesto slicno kao na 1.6 HDi).
Ako se o tome vodi racuna, gazi preko pola miliona bez problema. :-D
Nidje veze s temom, ali krenulo me. :D
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66017
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#1711 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by _BataZiv_0809 »

Nisam znao ovo za PP aparat :-?

Doduse nisu mi to nikad ni trazili drotovi :-)
Me_again
Posts: 2396
Joined: 08/02/2016 20:34

#1712 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Me_again »

preludezalude wrote:
Me_again wrote:
preludezalude wrote: A koji to biznis ima da se ulozi 1000KM i da godisnja kamata bude 100% ?
Ne bih ja miješao bizMis sa uštedama, ne ide to .....
Namjerno sam rekao biznis zato jer si ti to tako nazvao.
Ali nije vazno. Razlike definitivno ima i jeftinije je voziti na plin. Ja vozim na plin v8 masinu pa mozes pretpostaviti kolika je razlika. Medjutim, nista ne ustedim. Glupo je pricati o ustedi jer pare odu na drugu stranu.
Retorika ....

Da imam V8 ne bih ni slova ovdje napisao vec bih davno otrcao i ugradio plin kao sto sam to i uradio kada sam vozao veceg potrosaca. Kao i na svako drugo auto koje vise trosi, kao sto sam i napisao "da mi auto trosi 14 litara po gradu ....".

Poenta cijele moje price je sumnja u isplativost ugradnje plina, ili bolje reci dilema, u auto koje inace ne trosi puno benzina. Tj. da li se isplati podnositi sve mane koje sam pobrojao za ustedu od par hiljada maraka godisnje. Ova izjava zvuci prepotentno, ali ako vrtim tolike kilometre onda valjda i zaradjujem neku respektabilniju sumu kojom to mogu pokriti. To je dilema, barem moja licna.
I kao sto si rekao, realno usteda ode na drugu stranu. Mogu npr vozati auto vise klase koje ce me godisnje kostati dodatno tih par milja, sto registracija, sto gume, sto servisi sto potrosnja bilo kakvog goriva.

Jbg, najekonomicnije je uzeti motor 1.0 i ugraditi plin, ako hocemo bas jeftino voziti. Ali .......
User avatar
drndalo
Posts: 22799
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#1713 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drndalo »

Par hiljada godisnje? Reci da se zezas?

Nije ih bolje potrositi na putovanja?

Odvazes mane naspram ustede i odlucis... Valjda i voznja skupljeg auta na skupljim gumama na sta se potrosi visak od goriva spada u cheif, pa zasto si ga ne priustiti...?
User avatar
Optimist
Posts: 13633
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#1714 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Optimist »

Kad ste kod ugradnje plina u male motore koji su vec ekonomicni, vidjao sam Opel Corsu sa natpisom preko vrata, 4KM=100 km. Pretpostavljam da je fabricki plin u pitanju i da je takva varijanta zanimljiva za firme cija auta puno prelaze.
Naslovnica
Posts: 27878
Joined: 20/03/2013 15:38

#1715 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Naslovnica »

Da pare nisu problem, ja nikada ne bih ugradio plin. Ne zbog eventualnih problema i komplikacija, nego zato što ne bi bilo potrebe da razmišljam o parama.
Nosio bih Rolex, najskuplji mobilni sa tarifom od 170KM mjesečno. Kupio bih kuću. Išao na more gdje mi se ide, a ne u Neum.
Pošto pare jesu problem i ne rastu na grani, svaka marka koja se "uštedi" dobro dođe.
Onih mojih 3000 i kusur tisuća uštede na godišnjem nivou nije za zanemariti. Meni kao porodičnom čovjeku i hranitelju porodice je bitna svaka marka.
Imam ACC tag, dnevna ušteda na relaciji Sa-Ze-Sa je 2KM. Nekome je to sića. Meni se toga nakupi 528KM, samo na markici uštede po dionici. Meni je svaki "dinar" bitan.
Jebena vremena a ja nisam u stranci...
:)
User avatar
drug_profi
Posts: 50571
Joined: 16/07/2012 16:00

#1716 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

Ma ne mogu da vjerujem o čemu on razmišlja.
Marku koju nisam potrošio na gorivo sam uštedio i potrošio je na nešto drugo.
To jeste ušteda jer da je nisam uštedio ne bih si mogao priuštiti to nešto drugo.
Pojednostavljeno, uštedio sam novac kojim sam platio ljetovanje ili školarinu djeci.
Da nisam mogao uštediti, ne bih si možda priuštio ljetovanje, ili bih dizao kredite za školarine, a uštinuo bih na odjeći, zdravlju, hrani.
Kupovao bih faširano za 8 maraka umjesto buta za 14. Podigao sam si kvalitet života time.
Dajte ba, ušteda je jasna ko dan. kako god vi to nazivali.

Edit: koje su to mane plina?
Ban za podzemne garaže? Parkiraj na nadzemnim.
Gepek - šta je sa gepekom? Kupiš auto sa većim gepekom.
Održavanje još jednog sistema? Izmjena dva filtera na svakih 10-15 hiljada je problem? Pa kad mijenjas ulje i ostale filtere, zamjenis i to.
Sta ono jos?
Mislim prijatelju, skroz si mi nejasan. Tebi 1000 maraka ustede po godini nije dovoljno da uradiš konverziju, već tražiš načine da tu uštedu relativiziraš kroz nekakve izgovore.
Last edited by drug_profi on 25/10/2017 09:21, edited 2 times in total.
Me_again
Posts: 2396
Joined: 08/02/2016 20:34

#1717 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Me_again »

Sve je relativno ....
User avatar
drug_profi
Posts: 50571
Joined: 16/07/2012 16:00

#1718 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

izgovor ili floskula?

Stvar je jasna. Instalacija se isplaćuje nakon pređenih cca. 10.000 km na plin. Ako misliš voziti auto duže vremena i preći sa njim bar 30-40-50K za to vrijeme, instalacija se isplati jer ćeš otprilike na gorivu uštediti onoliko koliko će auto izgubiti na vrijednosti za to vrijeme.
Ako misliš auto prodavati čim ti dosadi, onda nemoj ništa dirati.
Me_again
Posts: 2396
Joined: 08/02/2016 20:34

#1719 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Me_again »

drugi profil wrote:izgovor ili floskula?

Stvar je jasna. Instalacija se isplaćuje nakon pređenih cca. 10.000 km na plin. Ako misliš voziti auto duže vremena i preći sa njim bar 30-40-50K za to vrijeme, instalacija se isplati jer ćeš otprilike na gorivu uštediti onoliko koliko će auto izgubiti na vrijednosti za to vrijeme.
Ako misliš auto prodavati čim ti dosadi, onda nemoj ništa dirati.
Floskula.

Nemože se instalacija isplatiti za 10.000 km kod manjih potrošača. To je friziranje situacije u stilu "svaki cigo svoga konja hvali".
A evo i kako:
1. Gledajmo realne cijene plina i benzina, nismo uvijek u situaciji da sipamo najjeftinije goriva. Dakle benzin 1.81 i plin 0.71 KM. Ima mjesta u državi gdje sam prisiljen i skuplje plačati jer jednostavno moram dopuniti gorivo.
2. Ekonomičniji benzinac u prosjeku troši 7 litara benzina (sa nekim udjelom vanjske vožnje), dakle to je 12,67 KM/100km ili 1.267,00 KM/10.000km
3. Taj isti benzinac će trošiti barem 7,7 litara plina, dakle 5,46 KM/100km ili 546 KM/10.000km
4. Razlika je 721 KM na pređenih 10.000 km ali teoretska jer za tih 10.000 km potrošimo i benzina barem 30 litara (55 KM) i uradimo servis cca 30 KM.
U fiinalu uštedimo oko 640 KM na 10.000 KM. Za te pare nema nigdje nikakve plinske instalacije osim možda za Ladu Nivu.
Realno uštedimo i manje jer nisam računao famozni PP aparat, skuplju registraciju itd, ali hajde.

Zaključak:
Nemojmo pričati bajke. Plin se dakako veoma isplati ali na duge staze i ko prelazi puno km godišnje.
Što je potrošač veći brže se isplati.
Ja ga hiljadu a možda i dvije godišnje sigurno neću ugraditi jer mane koje sam pobrojao meni jesu mane, iako tebi možda nisu.

End of story, odoh raditi da namirim ovu hiljadu ili dvije :)
User avatar
drug_profi
Posts: 50571
Joined: 16/07/2012 16:00

#1720 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

Registracija nije skuplja. Aparat je nabavna cijena sa atestom 30 KM. plus još jedan atest do kraja godine još 10 KM. Sve 40.
A vozilo koje ti trosi 7 litara benzina u prosjeku mora biti zaista malo vozilo sa malim motorom. Onda mi je jasno i da imaš problem sa gepekom.
Ta konverzija nije ni meni jasna, jer se konverzije rade radi uštede kod većih potrošača.
Međutim i tu možeš dosta uštediti ako ćeš voziti duže.

Mi ovdje cijelo vrijeme govorimo o kilometražama iznad 1000 mjesečno,i motorima koji za to vrijeme troše 9+ litara na 100. Davno smo konstatovali da je tu negdje granica isplativosti na bazi 10-tak hiljada kilometara.
manji potrošač će trebati 15-20 hiljada da se otplati, ali onda počinej ušteda.
Te kako smo davno konstatovali, plin ugrađuješ sebi da bi više vozio za manje para, a ne da ga prodaš nekom u pola cijene.
Me_again
Posts: 2396
Joined: 08/02/2016 20:34

#1721 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Me_again »

drugi profil wrote:Registracija nije skuplja. Aparat je nabavna cijena sa atestom 30 KM. plus još jedan atest do kraja godine još 10 KM. Sve 40.
A vozilo koje ti trosi 7 litara benzina u prosjeku mora biti zaista malo vozilo sa malim motorom. Onda mi je jasno i da imaš problem sa gepekom.
Ta konverzija nije ni meni jasna, jer se konverzije rade radi uštede kod većih potrošača.
Međutim i tu možeš dosta uštediti ako ćeš voziti duže.
Savremeni benzinci tako troše, sa nešto večim udjelom vanjske vožnje. Gledam iz mog ugla. I radi se o autima sa preko 100 KS. Ako gledamo čisto gradsku, 10 litara je normala, zna se.
Što se tiče malih benzinaca, vjerovatno mi nečeš vjerovati da mi je Citroen C1 (vozio sam ga prije nekoliko mjeseci po Holandiji kao rent-a-car) trošio ispod 5 litara, Tačnije 4.6. Istina, gradske vožnje je bilo vrlo malo.

Sad fakat odoh, žurim. Vozdrica :)
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#1722 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by preludezalude »

Me_again wrote:
preludezalude wrote:
Me_again wrote:
Ne bih ja miješao bizMis sa uštedama, ne ide to .....
Namjerno sam rekao biznis zato jer si ti to tako nazvao.
Ali nije vazno. Razlike definitivno ima i jeftinije je voziti na plin. Ja vozim na plin v8 masinu pa mozes pretpostaviti kolika je razlika. Medjutim, nista ne ustedim. Glupo je pricati o ustedi jer pare odu na drugu stranu.
Retorika ....

Da imam V8 ne bih ni slova ovdje napisao vec bih davno otrcao i ugradio plin kao sto sam to i uradio kada sam vozao veceg potrosaca. Kao i na svako drugo auto koje vise trosi, kao sto sam i napisao "da mi auto trosi 14 litara po gradu ....".

Poenta cijele moje price je sumnja u isplativost ugradnje plina, ili bolje reci dilema, u auto koje inace ne trosi puno benzina. Tj. da li se isplati podnositi sve mane koje sam pobrojao za ustedu od par hiljada maraka godisnje. Ova izjava zvuci prepotentno, ali ako vrtim tolike kilometre onda valjda i zaradjujem neku respektabilniju sumu kojom to mogu pokriti. To je dilema, barem moja licna.
I kao sto si rekao, realno usteda ode na drugu stranu. Mogu npr vozati auto vise klase koje ce me godisnje kostati dodatno tih par milja, sto registracija, sto gume, sto servisi sto potrosnja bilo kakvog goriva.

Jbg, najekonomicnije je uzeti motor 1.0 i ugraditi plin, ako hocemo bas jeftino voziti. Ali .......
Sve je stvar racunice i potreba. Moj brat je nadavno ugradio plin na Clio 1,2 i on je super zadovoljan. Sad mu stvarno malo ode para na gorivo. Ali njegova racunica je drugacija od moje. On zeli prevozno sredstvo da sto manje trosi. Dok je moja racunica da zelim jako prevozno sredstvo a da nije bezobrazan potrosac. Nismo svi isti niti razmisljamo isto. Mane koje si ti pobrojao ja uopste ne vidim kao mane. Ali eto, sve je u glavnom stvar licnog vidjenja i kompromisa.
User avatar
drug_profi
Posts: 50571
Joined: 16/07/2012 16:00

#1723 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

Me_again wrote:
drugi profil wrote:Registracija nije skuplja. Aparat je nabavna cijena sa atestom 30 KM. plus još jedan atest do kraja godine još 10 KM. Sve 40.
A vozilo koje ti trosi 7 litara benzina u prosjeku mora biti zaista malo vozilo sa malim motorom. Onda mi je jasno i da imaš problem sa gepekom.
Ta konverzija nije ni meni jasna, jer se konverzije rade radi uštede kod većih potrošača.
Međutim i tu možeš dosta uštediti ako ćeš voziti duže.
Savremeni benzinci tako troše, sa nešto večim udjelom vanjske vožnje. Gledam iz mog ugla. I radi se o autima sa preko 100 KS. Ako gledamo čisto gradsku, 10 litara je normala, zna se.
Što se tiče malih benzinaca, vjerovatno mi nečeš vjerovati da mi je Citroen C1 (vozio sam ga prije nekoliko mjeseci po Holandiji kao rent-a-car) trošio ispod 5 litara, Tačnije 4.6. Istina, gradske vožnje je bilo vrlo malo.

Sad fakat odoh, žurim. Vozdrica :)
Ako gledas board comp. onda si u zabludi. Potrosnja se moze samo izracunati sipanjem punog rezervoara i zapisivanjem kilometraze. I moj auto sa 103 kW trosi po boardu ispod 8. Ali onda ispada da je rezervoar 45 litara, a ne 56. Ili su na svim pumpama podeseni pistolji da mi mjere vise nego sam nasuo.
Throttle
Posts: 12969
Joined: 10/06/2016 12:35

#1724 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Throttle »

Najbolje kupit dizelasa i ne sikirat se :mrgreen: Nema veze sto ce ti godišnje izuti plinsku instalaciju iz dzepa, zato na benzinskoj cvaja i navozas se :mrgreen:
Me_again
Posts: 2396
Joined: 08/02/2016 20:34

#1725 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Me_again »

drugi profil wrote:
Ako gledas board comp. onda si u zabludi. Potrosnja se moze samo izracunati sipanjem punog rezervoara i zapisivanjem kilometraze. I moj auto sa 103 kW trosi po boardu ispod 8. Ali onda ispada da je rezervoar 45 litara, a ne 56. Ili su na svim pumpama podeseni pistolji da mi mjere vise nego sam nasuo.
Ne dvojim da board kompjuteri nisu 100% precizni, ali si u zadnjoj rečenici izrekao tešku i bolnu istinu. Vjerovatno ne baš na svim pumpama ali na mnogima je to tako.
Bilo bi vrlo interesantno kada bi neka inspekcija izvršila kontrolu i mjerenja.

Ali, tema je o plinu :)
Post Reply