Ugradnja plina, cijena, papirologija
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 62
- Joined: 10/11/2006 09:09
#1 Ugradnja plina, cijena, papirologija
Gdje je najbolje ugraditi plin u golfa starog 20 godina? Koja je cijena i s obzirom da ga trebam registrovati treba li se to upisivati u saobracajnu, sta za sobom povlaci i td?
Opstina je Novo Sarajevo, posto mi rekose da pravila vrijede od opstine do opstine.
Opstina je Novo Sarajevo, posto mi rekose da pravila vrijede od opstine do opstine.
-
- Posts: 28
- Joined: 22/12/2004 00:08
- Contact:
#2
imas ondje u rs u kuli. cijena 500 km turski bojler a 550 italijanski. ugradnja traje 3 do 4 sata. a sto se tice registracije nemam pojma. evo ti i broj njihov
065 29 24 29. ne znam kako se zovu al broj sam zapisao posto cu i ja ugradjivat na golfa 84 godiste.
065 29 24 29. ne znam kako se zovu al broj sam zapisao posto cu i ja ugradjivat na golfa 84 godiste.
-
- Posts: 53
- Joined: 04/05/2007 17:48
#4
Moj prijatelj ugradio bio na golfu 2 gti i kaze da se zajebo uvjek neki problema imo sa plinom potrosnja mu bila 15 litara na kraju je ubacio dizel motor hehe..Neznam ja nemam bas iskustva sa plinom imam i ja namjere da ga ugradim al jos nisam cvrsto odlucio sta je pametno uraditi..Dali ubaciti plin ili motor dizel
-
- Forum administrator
- Posts: 32311
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#6
TABAcus wrote:Ništa se ne upisuje u saobraćajnu,potrebno je uraditi atest,ali samo potrebno,al to niko ne radi.Naravno atest na bocu je obavezan,a to ti onaj ko ugrađuje plin mora predoćiti.Moj savjet; za ugradnju samo ovlašteni servisi.Recimo "MARKO GAS" u Usori kod Tešnja,Jelah.Istoćno Sarajevo i ti fola servisi,ma vozdra.Loše iskustvo.
-
- Posts: 386
- Joined: 22/06/2007 22:27
#7
I meni je plin shuhveli.
Ko ima vec u planu da ugradi plin prvo papir i olovku u ruke,pa izracunaj koliko prelazis godisnje i koliko ce ti biti potrebno vremena da naberes u razlici goriva i plina da bi otplatio ulaganje za ugradnju.
A moras racunati i to sto je vise auta na plin da ce plin poskupiti kao sto se desilo sa naftom kad je dostigla istu cijenu benzina (nasa posla)
Ko ima vec u planu da ugradi plin prvo papir i olovku u ruke,pa izracunaj koliko prelazis godisnje i koliko ce ti biti potrebno vremena da naberes u razlici goriva i plina da bi otplatio ulaganje za ugradnju.
A moras racunati i to sto je vise auta na plin da ce plin poskupiti kao sto se desilo sa naftom kad je dostigla istu cijenu benzina (nasa posla)
- pobesneo maks
- Posts: 30
- Joined: 09/10/2006 22:52
- Location: Sa
#8
Ma ljudi plin je zakon, samo sto da niko ne zna ugraditi u BiH, ja sam otisao u srbiju i platio 1400 KM za HiTech verziju plinske instalacije (Bily mi je za istu trazio 2200 KM, a radic 1900). Auto isto trosi koliko je i benzina, nema nikakvih gubitaka snage niti komplikacija oko prebacivanja plin-benzin. Da te utjesim, pun rezevorar plina me dodje 27 KM. Sa njim mogu preci 360 km po gradu (normalne voznje) i 550 km na otvorenom. Navedi mi nekog dizela koji to moze!!!I jos da dodam da imam 90 KS i 12 sec. do stoje, za ove sto se ponose svojim SDI vozilicama.
Zakona nema uopste, jedino nesto u RS traze da upises u saobracajnu, ali posto si iz federacije niko ti nista ne moze. Ja cak nisam uzeo atest.
Zakona nema uopste, jedino nesto u RS traze da upises u saobracajnu, ali posto si iz federacije niko ti nista ne moze. Ja cak nisam uzeo atest.
-
- Posts: 1163
- Joined: 23/06/2007 17:42
#11
Plin je zakon, bez daljnjeg. Vozim evo vec par godina i ustedio sam masu, dok je razlika u snazi neprimjetna. I motor mi znatno tise radi na plinu!
Jedini fazon pri izboru je ugraditi solidan sistem (moj je npr OMVL), dakle ne ici grlom u jagode jer se nesto cini par stotina maraka jeftinije -- ta razlika se brzo vrati kroz manju potrosnju i sigurnu voznju bez kvarova.
Pri upotrebi jedino treba redovno kontrolisati nivo ulja, jer na plinu trosi vise motornog ulja (to je potpuno normalno jer plin ima manje maziva od benzina). Inace, zbog puno boljeg i cisceg sagoijevanja plina, ulje ostaje cisto ko suza!
U svakom slucaju, sretno!
P.S. To da ti ne granici ne daju uci, mozda vazi u Burundiju ili Jemenu -- u pola Evrope (GB, Francuska, Holandija, Italija, itd) je plin (LPG ili GPL) izuzetno popularno auto gorivo.
Jedini fazon pri izboru je ugraditi solidan sistem (moj je npr OMVL), dakle ne ici grlom u jagode jer se nesto cini par stotina maraka jeftinije -- ta razlika se brzo vrati kroz manju potrosnju i sigurnu voznju bez kvarova.
Pri upotrebi jedino treba redovno kontrolisati nivo ulja, jer na plinu trosi vise motornog ulja (to je potpuno normalno jer plin ima manje maziva od benzina). Inace, zbog puno boljeg i cisceg sagoijevanja plina, ulje ostaje cisto ko suza!
U svakom slucaju, sretno!
P.S. To da ti ne granici ne daju uci, mozda vazi u Burundiju ili Jemenu -- u pola Evrope (GB, Francuska, Holandija, Italija, itd) je plin (LPG ili GPL) izuzetno popularno auto gorivo.
- Doda37
- Posts: 1698
- Joined: 29/06/2007 23:11
#12
Nisi me shvatio, jeli Vam u prometnoj knjizici pise da je auto na plin??ibro dirka wrote:Plin je zakon, bez daljnjeg. Vozim evo vec par godina i ustedio sam masu, dok je razlika u snazi neprimjetna. I motor mi znatno tise radi na plinu!
Jedini fazon pri izboru je ugraditi solidan sistem (moj je npr OMVL), dakle ne ici grlom u jagode jer se nesto cini par stotina maraka jeftinije -- ta razlika se brzo vrati kroz manju potrosnju i sigurnu voznju bez kvarova.
Pri upotrebi jedino treba redovno kontrolisati nivo ulja, jer na plinu trosi vise motornog ulja (to je potpuno normalno jer plin ima manje maziva od benzina). Inace, zbog puno boljeg i cisceg sagoijevanja plina, ulje ostaje cisto ko suza!
U svakom slucaju, sretno!
P.S. To da ti ne granici ne daju uci, mozda vazi u Burundiju ili Jemenu -- u pola Evrope (GB, Francuska, Holandija, Italija, itd) je plin (LPG ili GPL) izuzetno popularno auto gorivo.
-
- Posts: 1163
- Joined: 23/06/2007 17:42
#15
ok, u cemu je problem sto ne pise (btw, do sada sam sa tim autom prosao pola evrope bez da me iko i priupitao)? na koje tacno granice mislis, koje zemlje?
- Doda37
- Posts: 1698
- Joined: 29/06/2007 23:11
#16
ibro dirka wrote:ok, u cemu je problem sto ne pise (btw, do sada sam sa tim autom prosao pola evrope bez da me iko i priupitao)? na koje tacno granice mislis, koje zemlje?
Sad cu ti ispricati događaj prije dva mjeseca, sjedimo na kavi , poznanik i ja radnja se desava u Hercegovini i on pocne pricati sto mu se desilo taj dan, on inace radi u HR i svaki dan putuje iz Hercegovine u HR, ugradio plin u auto itd...
tako prolazio jedno vrijeme preko granice dok mu jednom nisu otvorili gepek i vidjeli bocu od plina.. i tu nastaju problemi...jer u prometnoj BIH nema podataka da je vozilo na plin, sada ja njemu kao da pomognem , smirujem ga i kazem sada cemo to provjeriti sto treba uraditi da bude OK, zovem frenda koji odavno ima plin u autu i znam da putuje preko granice i ispricam mu slucaj, kad on PAF... kaze nema u federaciji nacina da se upise u prometnu, pitam ga kako ti preko grane, kaze nisu mi jos vidjeli.....
na ovaj problem sam mislio!!
U HR su posebne prometne za vozila sa plinom, cak je na tehnickom skuplje 500 kuna za vozila sa plinom, razlog je ne koristenje benzina iz cije se cijene odvaja za puteve i slicno
-
- Posts: 1163
- Joined: 23/06/2007 17:42
#17
ok, za hrvatske drotove/carinike me to i ne cudi jer su i gluplji i bezobrazniji cak i od nasih. mislio sam na normalnu evropu
- Doda37
- Posts: 1698
- Joined: 29/06/2007 23:11
#20
za sada samo preko HR , cuj Ibro ovo sam ti pisao samo za info, da ti se moze desiti, valjda nece, nemoj kriviti HR jer u Federaciji nema sluzbe koja bi to trebala raditi, ovaj slucaj se dogodio Hrvatima iz BIH koji imaju HR drzavljanstvo, tako da nebi bilo....ibro dirka wrote:a do tad ima vise granicnih prelaza
-
- Posts: 1163
- Joined: 23/06/2007 17:42
#21
tako nesto se ne upisije ni u nekim drugm (naprednijim ) evropskim zemljama, tako da je pravilo jako glupo, a trebali bi znaci vracati i zapadne turiste.
sta ima drot/carinik od toga uopste, sem sanse da te zbog jos necega z@jebava?
sta ima drot/carinik od toga uopste, sem sanse da te zbog jos necega z@jebava?
- pobesneo maks
- Posts: 30
- Joined: 09/10/2006 22:52
- Location: Sa
#23
Ma pusti pricu, carinik je htjeo para, i ja sam isto proputovao pola Evrope i niko me nikad nista nije pitao, cak mislim da i nema pravo, jer je auto tehnicki ispravno i ima zeleni karton, sta njega briga imam li plin ili nemam. Po toj logici ja ne mogu ici u inostranstvo jer u Federaciji nema zakona po kojem bih mogao upisati plin u saobracajnu. Napominjem da sam isao u MUP i to su mi rekli.
-
- Posts: 386
- Joined: 22/06/2007 22:27
#24
Ja mislim da nisi u pravu.ibro dirka wrote:tako nesto se ne upisije ni u nekim drugm (naprednijim ) evropskim zemljama, tako da je pravilo jako glupo, a trebali bi znaci vracati i zapadne turiste.
sta ima drot/carinik od toga uopste, sem sanse da te zbog jos necega z@jebava?
U Njemackoj moras imati sve upisano u saobracajnoj sto naknadno ugradjujes u auto tj.felge,gume,spojlere,webasto,sportski ovjes....znaci sve .
-
- Posts: 94
- Joined: 06/07/2007 14:34
#25
Sto se tice plina mogu samo reci da se isplati jer je jeftinije od benzina. Potrosnja se povecava za oko 15% a isto toliko otprilike gubi na snazi sto i nije nesto znatno. Bolji je za okolinu je kud i kamo manje zagadjuje od ostalih goriva. E sad je problem koji plin ugraditi? Moja preporuka je G3 instalacija( treca generacija LPG) sto kod nas nemaju pojma sta je to. Ukratko to je najnovija verzija LPG instalacije sa elektronskim ubrizgavanjem i automatskim prebacivanjem benzin/lpg i obratno. Jeste malo skuplje ali nema kvarova niti bilo kakvih problema sa instalacijom.
E sad i mene interesuje ako neko zna gdje bih mogao to uraditi u BiH?
Hvala
E sad i mene interesuje ako neko zna gdje bih mogao to uraditi u BiH?
Hvala