Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dimu1927 wrote: ↑24/04/2024 15:50
uber i jeste fol sto "svako" moze voziti i raditi
Da, ali sta dobijamo sa tim "svako"? Vamo uspostavljas pravila od TA tabli, isticanja licenci na sajbama, firme na krovu,stikera kuraca palaca, a s druge strane dolazi ti neki NN po recenzijama sa aplikacije,pitanje je koliko objektivnih itd.
Da li smo mi narod za Bolt? Nismo ni za TAXI kad dodje lola da popljacka nekoga sa Aerodroma iako ima unaprijed utvrdjena pravila obracuna prevoza+ tereta
DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:46
Po kojem osnovu je problem kompaniji vrijednoj 8 milijardi EUR da uloži milion u posao ovdje i kupi 50 licenci?
Izmišljate probleme gdje ne postoje.
Ko ce im prodati 50 licenci ? To je 25 novih licenci jer idu dvije za jednu
25 auta je smjesna cifra u ovom gradu za taj posao jer nece moci voziti 24h znaci imat ces u jednom trenutku mozda 10ak auta na raspolaganju u najboljem slucaju... ako je to investicija onda ne znam fakat... uber i jeste fol sto "svako" moze voziti i raditi
Ovo što ti tvrdiš, na osnovu kojeg iskustva u struci?
Imaš taxi firmu pa znaš da je malo 25 auta?
Znaš li koliko licenci ima Žuti ili Adin&Benjo?
S druge strane, ako svako može voziti, onda nije taxi.
Za takav milijarderski biznis 25 auta u gradu ovom je smijesno
Korpa i glovo imaju po 200 i vise dostavljaca i fali im jos toliko da pokriju sve... kakva struka osvrnes se malo oko sebe i vidis...
Aha nije taxi, ali je kod nas ipak nelegalno voziti tako.
DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:46
Po kojem osnovu je problem kompaniji vrijednoj 8 milijardi EUR da uloži milion u posao ovdje i kupi 50 licenci?
Izmišljate probleme gdje ne postoje.
Ko ce im prodati 50 licenci ? To je 25 novih licenci jer idu dvije za jednu
25 auta je smjesna cifra u ovom gradu za taj posao jer nece moci voziti 24h znaci imat ces u jednom trenutku mozda 10ak auta na raspolaganju u najboljem slucaju... ako je to investicija onda ne znam fakat... uber i jeste fol sto "svako" moze voziti i raditi
Ovo što ti tvrdiš, na osnovu kojeg iskustva u struci?
Imaš taxi firmu pa znaš da je malo 25 auta?
Znaš li koliko licenci ima Žuti ili Adin&Benjo?
S druge strane, ako svako može voziti, onda nije taxi.
Po Zakonu se vodi 1 taksi vozilo na 500-1000 stanovnika
Da li je uopste moguce kupiti novu licencu? Koliko sam cuo, broj je ogranicen, jedino da neko od trenutnih taksista proda, a tesko da ce neko prodati...
DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:56
Znači da pišemo propalo, nema šanse da uđu?
Možete li potvrditi svi, pa da se čujemo za koji mjesec.
Po sadasnjim zakonskim odredbama, takav oblik prevoza ne postoji, nije problem izmjeni drzavni zakon o javnom drumskom prevozu putnika i rijesen problem
Ne mozes jednim uspostavljati pravila i obaveze, a drugi da postavlja svoje principe poslovanja jer je u Estoniji neko to dozvolio ili bilo gdje drugo.
Ateista wrote: ↑24/04/2024 15:57
Da li je uopste moguce kupiti novu licencu? Koliko sam cuo, broj je ogranicen, jedino da neko od trenutnih taksista proda, a tesko da ce neko prodati...
Moras dvije kupiti. Mislim da izadje oko 30 ili 40 hiljada po komadu... treba ti 100 k sa vozilom da izadjes na taxi jbt eto kakva je to sekta i monopol. Nece to oni lako prepustiti
Ateista wrote: ↑24/04/2024 15:57
Da li je uopste moguce kupiti novu licencu? Koliko sam cuo, broj je ogranicen, jedino da neko od trenutnih taksista proda, a tesko da ce neko prodati...
Moras dvije kupiti. Mislim da izadje oko 30 ili 40 hiljada po komadu... treba ti 100 k sa vozilom da izadjes na taxi jbt eto kakva je to sekta i monopol. Nece to oni lako prepustiti
Cuj dvije, zasto to?
Kako god, znaci ipak je moguce novu kupiti?
Oni jesu ko sekta, ma vise mafija nego sekta.
Iako ne koristim usluge taxija, tako bih volio da neko od ovih dodje...
Ko ce im prodati 50 licenci ? To je 25 novih licenci jer idu dvije za jednu
25 auta je smjesna cifra u ovom gradu za taj posao jer nece moci voziti 24h znaci imat ces u jednom trenutku mozda 10ak auta na raspolaganju u najboljem slucaju... ako je to investicija onda ne znam fakat... uber i jeste fol sto "svako" moze voziti i raditi
Ovo što ti tvrdiš, na osnovu kojeg iskustva u struci?
Imaš taxi firmu pa znaš da je malo 25 auta?
Znaš li koliko licenci ima Žuti ili Adin&Benjo?
S druge strane, ako svako može voziti, onda nije taxi.
Po Zakonu se vodi 1 taksi vozilo na 500-1000 stanovnika
Sarajevo Taxi samostalni prijevoznici imaju 653 licence
Ostali prijevoznici 146 od čega
Žuti 52
Samir & Emir 27
R&H&R COMPANY d.o.o. 2
Paja 14
Kale 5
Holland 4
Crveni 40
Adin&Benjo 2
Last edited by DaysleepeR on 24/04/2024 16:02, edited 1 time in total.
DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:56
Znači da pišemo propalo, nema šanse da uđu?
Možete li potvrditi svi, pa da se čujemo za koji mjesec.
Po sadasnjim zakonskim odredbama, takav oblik prevoza ne postoji, nije problem izmjeni drzavni zakon o javnom drumskom prevozu putnika i rijesen problem
Ne mozes jednim uspostavljati pravila i obaveze, a drugi da postavlja svoje principe poslovanja jer je u Estoniji neko to dozvolio ili bilo gdje drugo.
ride sharing nije taksi prevoz hvala lijepo i doviđenja niko te zakonski ne moze kazniti jer ti izdas mjesto u svome autu, drugo su taksiji koji imaju sve zive oznake
DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:56
Znači da pišemo propalo, nema šanse da uđu?
Možete li potvrditi svi, pa da se čujemo za koji mjesec.
Po sadasnjim zakonskim odredbama, takav oblik prevoza ne postoji, nije problem izmjeni drzavni zakon o javnom drumskom prevozu putnika i rijesen problem
Ne mozes jednim uspostavljati pravila i obaveze, a drugi da postavlja svoje principe poslovanja jer je u Estoniji neko to dozvolio ili bilo gdje drugo.
ride sharing nije taksi prevoz hvala lijepo i doviđenja niko te zakonski ne moze kazniti jer ti izdas mjesto u svome autu, drugo su taksiji koji imaju sve zive oznake
Ja stavim post na forum evo me na Ilidži, treba mi prevoz do Čaršije, ima li ko sa autom da me pokupi, plaćam gorivo.
tramvajtrojka wrote: ↑24/04/2024 16:01
ride sharing nije taksi prevoz hvala lijepo i doviđenja niko te zakonski ne moze kazniti jer ti izdas mjesto u svome autu, drugo su taksiji koji imaju sve zive oznake
Ko je nadlezan rjesavanje spora u slucaju krsenja ugovornog odnosa?
Last edited by vjeshalica on 24/04/2024 16:06, edited 1 time in total.
Haharski GRAS je silom pokusao sprijeciti CS, danas CS vozi u udobnim busevima redovni su na voznjama, ne idem cesto gradskim saobracajem ali Centro cista petica.
Sa druge strane, haharski GRAS ima liniju takodje za moj kvart, taj njihov autobus ako dodje dodje, cesce ga nema nego sto ga ima. Bus u raspadnom stanju.
Dok Centro nije uveo liniju, mi smo kao centar grada imali dvije tri godine situaciju da nemamo nikakav prevoz do doma armije. GRAS je vozio dva puta dnevno, ako i to.
Ali ono misli da je ono monopolista. Isto kao i taxe. Odzvonilo vam je hahari.
Svi oni imaju ocjene. Ako neko ima previse negativnih ocjena gubi “licencu”. Isto tako oni mogu ocjenjivati putnika.
(Pricam za uber ali pretpostavljam da je isti princip).
joj likova raspravljaju se kao bolje znaju od Bolta koji radi u min 40 zemalja i pola njih je sigurno imalo vecu mafiju i politiku od nase, ako su se sa njima izborili mogu i kod nas, mi smo bezopasni
nego s obzirom da sigurno dolaze, nece onako oglas raspisati ... recite nam iskustva pozitivna negativna, jest da imaju ocjene , pretpostavljam da mogu ocjeniti samo oni koji su se vozili? ne moze vozac tek tako napucati si ocjenu ...ugl pisite iskustva, dosta vise sa raspravom o kojoj realno nemamo nista
DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 16:04
Ja stavim post na forum evo me na Ilidži, treba mi prevoz do Čaršije, ima li ko sa autom da me pokupi, plaćam gorivo.
To je Bolt, samo radim upit preko aplikacije.
Neces to raditi na forumu vec na specijaliziranoj aplikaciji. Dodje ti lola sa dvicom razvaljenom sav osafunjan bezbeli bi se vozio do carsije
prvo i osnovno Boltu i Uberu moras priložiti kakvo auto vozis i ako vozis harambatiju nakon nekoliko negativnih odgovara te skidaju sa aplikacije
sto se tice ugovornih obaveza kakve crne ugovorne obveze, jel bogati potpisujes ugovornu obavezu kad narucujes hranu sa glovo servisa il binbin
I jedno pitanje jesi li se ikada vani vozila sa uberom il boltom samo da to razjasnimo
Mene tačno sramota što se do sad nisam vozio Uber ili Bolt vozilima Očito da nisam relevantan učesnik ove teme.
Kad je SFF imaš službene automobile festivala sa vozačem koji vozaju goste tamo vamo.
Nemaju ni oni taxi licencu.
Pri čemu je izvršen porezni promet. Kako će "Uber" i "Bolt" plaćati porez relevantnim poreznim institucijama u BiH?
Jesi li stvarno postavio to pitanje? Svo plaćanje je kartično, svaka transakcija je oporezovana momentalno.
Kako Glovo plaća? Bolt je isto kao Glovo samo što ima i prevoz ljudi...
Jesi li stvarno ovo napisao Kartičnim plaćanjem neke usluge nekome, da je riješen porez - obračunat, plaćen...
Isto vrijedi za sve servisne usluge, pa i Glovo i druge. Donos hrane je usluga. Usluga, koju čini pravno lice, mora biti oporezovana. Da li je oporezovana usluga dostavljanja hrane, ja ne znam, nije moja nadležnost, ali bi trebala i morala biti. Na isti način na koji i moja firma plaća poreze kad izvrši uslugu drugom.
Uber i Bolt svojim posredovanjem u prevozu putnika čini uslugu, oporezivu po BiH zakonima.
Ateista wrote: ↑24/04/2024 15:57
Da li je uopste moguce kupiti novu licencu? Koliko sam cuo, broj je ogranicen, jedino da neko od trenutnih taksista proda, a tesko da ce neko prodati...
Moras dvije kupiti. Mislim da izadje oko 30 ili 40 hiljada po komadu... treba ti 100 k sa vozilom da izadjes na taxi jbt eto kakva je to sekta i monopol. Nece to oni lako prepustiti
Cuj dvije, zasto to?
Kako god, znaci ipak je moguce novu kupiti?
Oni jesu ko sekta, ma vise mafija nego sekta.
Iako ne koristim usluge taxija, tako bih volio da neko od ovih dodje...
Ne znam druze ali tako je odavno... jeste moguce ali moras naci dvojicu taxista i kupiti njihove licence. Obicno djeca od starijeg ako nece da naslijede prodaju...
Moras dvije kupiti. Mislim da izadje oko 30 ili 40 hiljada po komadu... treba ti 100 k sa vozilom da izadjes na taxi jbt eto kakva je to sekta i monopol. Nece to oni lako prepustiti
Cuj dvije, zasto to?
Kako god, znaci ipak je moguce novu kupiti?
Oni jesu ko sekta, ma vise mafija nego sekta.
Iako ne koristim usluge taxija, tako bih volio da neko od ovih dodje...
Ne znam druze ali tako je odavno... jeste moguce ali moras naci dvojicu taxista i kupiti njihove licence. Obicno djeca od starijeg ako nece da naslijede prodaju...
Znaci ipak moras od nekog taksiste, odnosno dvojice?
Ja sam pitao da li neko moze novu licensu uzeti, znaci ne od nekog taksiste vec od kantona ili koga vec, da bude novi taksista pored postojecih, pretpostavljam da to ne moze, tako sam cuo.