turisticka viza za Ameriku

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderators: Benq, O'zone

zabrinut6
Posts: 3
Joined: 11/05/2010 17:13

#1 turisticka viza za Ameriku

Post by zabrinut6 »

Pozdrav...imam pitanje za one koji su u skorije vrijeme isli u Ameriku (studente ili bilo koga ko tacno zna) koji su dokumenti tacno potrebni da se predaju prilikom zakazanog razgovora u Sarajevskoj ambasadi? Naime, imam rodbinu u Americi i poslali su mi garantno pismo i neke jos dokumente koji trebaju da dodju ovih dana.Ja sam mislio da odem kod njih, i posto sam student, otisao bi tek tamo nekad u julu njima u posjetu na mjesec dana...I kako zakazati uopste taj razgovor u ambasadi? I kakav je to Pin koji se mora u Raiffeisen banci otvoriti... :? ocajno potrebna pomoc!! :(
Last edited by zabrinut6 on 12/05/2010 21:23, edited 1 time in total.
melb26sa
Posts: 2449
Joined: 28/04/2006 10:40
Location: SAD/SA
Contact:

#2 Re: studentska viza za Ameriku

Post by melb26sa »

zabrinut6 wrote:Pozdrav...imam pitanje za one koji su u skorije vrijeme isli u Ameriku (studente ili bilo koga ko tacno zna) koji su dokumenti tacno potrebni da se predaju prilikom zakazanog razgovora u Sarajevskoj ambasadi? Naime, imam rodbinu u Americi i poslali su mi garantno pismo i neke jos dokumente koji trebaju da dodju ovih dana.Ja sam mislio da odem kod njih, i posto sam student, otisao bi tek tamo nekad u julu njima u posjetu na mjesec dana...I kako zakazati uopste taj razgovor u ambasadi? I kakav je to Pin koji se mora u Raiffeisen banci otvoriti... :? ocajno potrebna pomoc!! :(

Ides turisticki u posjetu?

http://sarajevo.usembassy.gov/non-immigrant_visas.html

Kupis PIN u bilo kojoj Rajfajzen banci a i uplatu za vizu isto placas tamo.

Nazoves broj i zakazes si termin za turisticku vizu - obicno do mjesec, dva prije nego sto planiras u posjetu, zavisi koliko termina za intervju je dostupno.