Prije nego se upustiš u analizu nečijeg pisanja, zašto si sigurno ekspert i ne bih to da sporim, trebala bi se udostojiti da objasniš:¤ jelena ¤ wrote: ↑01/05/2023 07:54 "Glup si" je baš prosto.
Klot imenski predikat, nema čak ni subjekta, a kamoli nečega što bi je svrstalo u proširene rečenice.
'nači, nije to dovoljno ni po osnovnim pravilima gramatike.
- Zbog čega je to Njegoš danas potreban u obrazovnom sistemu i kakvim vrijednostima oplemenjuje duh omladine?
- Ako se "Na Drini ćuprija" krsti tzv. historijskim romanom, koji po unutrašnjoj strukturi mora biti povezan sa određenim povjesnim događajem, koliko on, kao takav, odgovara duhu vremena i podneblja koje obrađuje?
Konkretno, mit je, i to nacionalni, da su za potrebe gradnje višegradskog mosta Osmanlije uzidale djecu Stoju i Ostoju, koju je luda Ilinka dojila kroz otvore na stupovima. Riječ je o mitološkoj fikciji - može li mi kazati, ne samo u pedagoškom smislu, već i historijskom smislu, koliko je to bitno za prosječnog srednjoškolca i njegovo kreiranje slike o Otomanskoj imperiji: njenoj tradiciji i kulturi?
To je samo jedan od primjera iz gore neavedog romana, mogli bi se nastaviti još na temu Mehmed paše Sokolovića - šta je mit, a šta su činjenice, pa i na temu tzv. danka u krvi, koji se, barem kada su u pitanju historijski izvori, interpretiraju na različite načine. Znači, jebe mi se živo za stil i formu, već me interesuju dalje implikacije koje proizvodi samo djelo.
By the way, nemojte samo ovo "krsti" uzeti doslovno.