Zenički načelnik Husejin Smajlović potvrdio je za naš list da općinske vlasti razmatraju isplativost uvođenja tramvajskoj saobraćaja u ovom gradu. - Želja svih je da se tramvajski saobraćaj dijelom rastereti gradske ulice, kazao je Smajlović. Nezvanično saznajemo da se studija izvodljivosti već radi u Novom Sadu, a da će vijećnicima Općinskog vijeća Zenice biti prezentiran projekat sa svim dobrim i lošim stranama ambicioznoj projekta uvođenja tramvajskog saobraćaja. Zenička administracija već je počela projektovanje GGM-a, glavne gradske magistrale, kojom će tranzitni saobraćaj biti izmješten iz gradskih ulica, poput Bulevara uz rijeku Bosnu, te biti stvorene pretpostavke da se dijelom gradskih ulica uvede i tramvajski saobraćaj.
link za text http://dzonlic.blogspot.comili ovdje http://zeportal.blogger.ba
TRAMVAJ U ZENICI
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 231
- Joined: 24/04/2006 01:01
#1 TRAMVAJ U ZENICI
Last edited by genija on 06/03/2007 15:11, edited 2 times in total.
-
- Posts: 401
- Joined: 05/01/2007 15:15
#2
izvini ali ovaj drugi link ti je netacan, treba pisati http://zeportal.blogger.ba pa molim te da to promjenis
- metal_rules_cura
- Posts: 1249
- Joined: 29/03/2004 20:22
#3
Ne znam... vise ne vidim razloga zasto bi se uvodio nego sto ga vidim negdje na horizontu
Licno... tramvaji su mi najgore prevozno sredstvo u zivotu!
Licno... tramvaji su mi najgore prevozno sredstvo u zivotu!
-
- Posts: 2502
- Joined: 17/11/2006 08:59
- Location: amrinoland
#5
S kraja na kraj Zenice treba ti maximalno 20 minuta pjehe...guzva u saobracaju nije problem...stvarno mi nije jasno cemu tramvaj...mozda bi bilo dobro da ide npr od Tetova pa do Raspotocja...ali kroz grad...nema potrebe...ja bih vise voljela kad bi prvo obnovili autobuske i zeljeznicke stanice jer su kriza totalna...a tramvaj moze jednog dana...
-
- Posts: 2502
- Joined: 17/11/2006 08:59
- Location: amrinoland
#7
Ha ha ha sinko...genija wrote:nije bas samo 20 minuta sta ti je? sad ispala zenica kasaba po njeziniom, ej sinko pa kad si ti bila zadnji put u zenici?
Nije kasaba ali ukoliko ne zivis u Sericima, Peharama, Raspotocju, Tetovu...sve ti je na 20 minuta...haj reci gdje bi ti to tramvajem? Od Blatuse do Londze?! Trebal ti vise od 20 min...onda si bas spora...
-
- Posts: 25
- Joined: 11/02/2007 18:30
#8
Amrino ti si svakoj temi crna tacka,daj ba kani se vise seljaka i gradjana,pa zar samo o tome znas pisati...zbog takvih poput tebe mi samo nazadujemo...ljudi u Evropi rade za dobrobit sviju a zato su sad tu gdje jesu,a mi smo tu gdje jesmo samo sto ima takvih poput tebe...
Svaka cast za ovu investiciju,napokon da i mi krenemo evropskim putem,pomena radi,u Evropi je ipak prvi tramvaj proban u Sarajevu,i to nije mala stvar,iako su ga Austrijanci napravili...
Svaka cast za ovu investiciju,napokon da i mi krenemo evropskim putem,pomena radi,u Evropi je ipak prvi tramvaj proban u Sarajevu,i to nije mala stvar,iako su ga Austrijanci napravili...
-
- Posts: 231
- Joined: 24/04/2006 01:01
#9
Ok, vidim da sa nekim osobama uvijek se mora preci na svadju
Da pojasnim....... .. Zar nemislis da bi bilo puno sigurnije za zene recimo, da se voze sa tramvajem a ne taxijem po gradu? za mene bar nije tako sigurno sjesti sama sa nekim taksistom u potkosulji sa mile kiticom na radiju, i da me on vozika po gradu!
a i autobusa nema uvijek, tako da ako bude tramvaj on kruzi non stop pa se moze samo uskociti i eto. a i za starije osobe je dobro sto nemogu hodati kao moju baku, a da nemora uzimat uvjek taxi.. jel ti sad jasno sto podrzavaM??????????
Da pojasnim....... .. Zar nemislis da bi bilo puno sigurnije za zene recimo, da se voze sa tramvajem a ne taxijem po gradu? za mene bar nije tako sigurno sjesti sama sa nekim taksistom u potkosulji sa mile kiticom na radiju, i da me on vozika po gradu!
a i autobusa nema uvijek, tako da ako bude tramvaj on kruzi non stop pa se moze samo uskociti i eto. a i za starije osobe je dobro sto nemogu hodati kao moju baku, a da nemora uzimat uvjek taxi.. jel ti sad jasno sto podrzavaM??????????
-
- Posts: 3459
- Joined: 22/01/2003 00:00
- Location: apatrid
#10
Iskreno da ka¾em, ne znam koja bi svrha tramvaja bila ako bi on radio kao i busevi. Zna li ko u koliko ide zadnja linija busa? 10, pola 11? I koliko bi tramvaja bilo dovoljno da pokrije liniju kojom bi se i¹lo. 2, 3, 4... 10? Ko æe to napuniti. Svakih 5 minuta da ide. U Sarajevu u jutarnjim satima koliko god da vozi tramvaja - nedovoljno je. Voze do 00:00. Je li bi bilo mo¾da bolje investirati te pare u Zenicatrans. Busevi na plin, mo¾da oni kombinovani trolejbusi - je li jednostavnije razvuæi ¾ice ili polagati ¹ine?
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#12
Netreba 20min, treb vise, ali nije to poenta.amrino wrote:S kraja na kraj Zenice treba ti maximalno 20 minuta pjehe...guzva u saobracaju nije problem...stvarno mi nije jasno cemu tramvaj...mozda bi bilo dobro da ide npr od Tetova pa do Raspotocja...ali kroz grad...nema potrebe...ja bih vise voljela kad bi prvo obnovili autobuske i zeljeznicke stanice jer su kriza totalna...a tramvaj moze jednog dana...
Jel neko pomislio kako bi bilo fino kada bi isli tramvaji svojom prugo, a mi fino pored setali, a nema one zaglusujuce buke autobusa i smradova iz njihovih auspuha. Pa ti se vozac autobusa ubaci, a ti vec dosao do njegove kabine, i jos ono ti jebe sve po spisku jer ima znak pravu ukljucivanja (ako nisi dosao do autobusa).
Tramvaj bi bio pravo rjesenje sa ekoloskog aspekta kao i to da se raja malo navikne na gradski saobracaj pa kad krene vani da neide vazda autima i piju pa onda hajmo po gasu. Meni licno je vece zadovoljstvo uci u tramvaj nego u autobus. Tramvaj staje samo na stanicama, a autobus ce stati svakom na cesti i onda naprave bezpotrebnu guzvu.
Mislim da bi time Zenica dobila strasan poticaj u svim pravcima: Ekonosmkom, sa aspekta urbanizacije itd.
-
- Posts: 981
- Joined: 02/05/2006 12:33
#13
Ne vozis sigurno(auto), niti se vozis u autu...amrino wrote:guzva u saobracaju nije problem...
Drvena ćuprija i kod Lamela most - žarišta gužve, svaki dan u prime time, nazalost.
Po meni je bolje rjesenje sanacija postojece mreze ulica i njeno poboljsanje.
A sto se tice javnog prevoza, kao sto neko rece, trolejbusi su efikasnije rjesenje, a ako se vec pravi tako kapitalna investicija - onda metro
A tramvaj kao tramvaj, ma glupost, primjer kad su usta brza od pameti...
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#14
Jesmo mi pametni a oni evropljani sto se vozaju tramvajima glupi, neog odma metro.dr.iver wrote:Ne vozis sigurno(auto), niti se vozis u autu...amrino wrote:guzva u saobracaju nije problem...
Drvena ćuprija i kod Lamela most - žarišta gužve, svaki dan u prime time, nazalost.
Po meni je bolje rjesenje sanacija postojece mreze ulica i njeno poboljsanje.
A sto se tice javnog prevoza, kao sto neko rece, trolejbusi su efikasnije rjesenje, a ako se vec pravi tako kapitalna investicija - onda metro
A tramvaj kao tramvaj, ma glupost, primjer kad su usta brza od pameti...
Jel ikom od vas slucajno palo na pamet koliko kosta jedan kilometar metroa?
Tramvaj je daleko bolje rjesenje od trolejbusa jer isto dobivamo kao i sa autousima, s tim sto ce nam elektricna instalacija direktno iznad cesta visiti i manje ce biti zagadjenje.
Tramvaj daje bolji stih gradu.
Ali evo da mi imao tih nekoliko stotina miliona eura pa mozda i milijardu za metro (ako nevjerujete idite na http://www.bombardier.ca) i hocemo da napravimo, tlo nije pogodno za takvu investicuju. U americi San Francisco ima tramvaje upravo zbog toga razloga.
Znaci tramvaj je ipak daleko bolje rjesenje i od trolejbusa (opet stvaramo guzvu) i od nekog metroa koji ja nevidim kako iko moze uci na balkanu u takvu investiciju.
-
- Posts: 981
- Joined: 02/05/2006 12:33
#15
Pazi guzva se ne stvara zbog autobusa i trolejbusa, nego zbog sveukupne guzve u saobracaju. Kad je davno projektovana saobracajna mreza u Zenici, tada nisu racunali sa ovolikm brojem autobusa/auta/kamiona.
Uostalom trolejbusi bi mogli koristiti vec postojecu infrastrukturu uz nadogradnju el.sistema za njihovo napajanje, dok za tramvaje je potreban izgradnja infrastrukture, a i povecali bi guzve u trenutnoj situaciji.
Tako da moj glas je ipak protiv tramvaja.
Uostalom trolejbusi bi mogli koristiti vec postojecu infrastrukturu uz nadogradnju el.sistema za njihovo napajanje, dok za tramvaje je potreban izgradnja infrastrukture, a i povecali bi guzve u trenutnoj situaciji.
Tako da moj glas je ipak protiv tramvaja.
- trinaesti
- Posts: 1106
- Joined: 30/01/2005 20:26
#16
ja sam za tramvaj!
moram da ispravim amrino zenica nije od londze do blatuse.
zenica ce izgradnjom GGM-a (glavne gradske magistrale) biti od drivuse/odnosno janjica do pehara i gracanice).
zapravo to je i sada zenica, samo sto je zenica uvijek imala problem sa saobracajem pa nam se sve sto je dalje od radakova cini selom.
zato zenicu smatraju manjom od tuzle, ili mostara, a zapravo smo veci.
pogledajte sarajevo. uz obalu su zgrade, iznad na brdima kuce. ali i to je sarajevo. e pa isto tako je hamida zenica, pehare su zenica, drivusa i raspotocje, lukovo polje, perin han i klopce. janjici - sve je to zenica.
nema ni jednog grada koji je tablu za svojim imenom natakeo u liniji sa zadnjom zgradom sto bi rek'o moj drug chancho: "u vinklo sa zadnjom zgradom"
a zapravo cim udjes u janjice vec si u zenici.
izgradnjom pomenute magistrale i tramvajskim saobracajem i tetovo ce postati blizu. manje ce biti atraktivno zbog blizine zeljezare, ali sve ove pomenute lokacije itekako ce biti zanimljive za stanovanje, sada kada cijena kvadratnog metra u centru (od londze do blatuse raste svakim danom.
a i zar nije ljepse zivjeti u kuci sa dvoristem
TRAMVAJ ali da se ne cuje i ne klopara!
moram da ispravim amrino zenica nije od londze do blatuse.
zenica ce izgradnjom GGM-a (glavne gradske magistrale) biti od drivuse/odnosno janjica do pehara i gracanice).
zapravo to je i sada zenica, samo sto je zenica uvijek imala problem sa saobracajem pa nam se sve sto je dalje od radakova cini selom.
zato zenicu smatraju manjom od tuzle, ili mostara, a zapravo smo veci.
pogledajte sarajevo. uz obalu su zgrade, iznad na brdima kuce. ali i to je sarajevo. e pa isto tako je hamida zenica, pehare su zenica, drivusa i raspotocje, lukovo polje, perin han i klopce. janjici - sve je to zenica.
nema ni jednog grada koji je tablu za svojim imenom natakeo u liniji sa zadnjom zgradom sto bi rek'o moj drug chancho: "u vinklo sa zadnjom zgradom"
a zapravo cim udjes u janjice vec si u zenici.
izgradnjom pomenute magistrale i tramvajskim saobracajem i tetovo ce postati blizu. manje ce biti atraktivno zbog blizine zeljezare, ali sve ove pomenute lokacije itekako ce biti zanimljive za stanovanje, sada kada cijena kvadratnog metra u centru (od londze do blatuse raste svakim danom.
a i zar nije ljepse zivjeti u kuci sa dvoristem
TRAMVAJ ali da se ne cuje i ne klopara!
- trinaesti
- Posts: 1106
- Joined: 30/01/2005 20:26
#17
i jos jedna stvar. nedavno se govorilo o tome kako ZFBIH u buducnosti planiraju da se vozom moze i to bascarsije.
zapravo su mislili na neku vrstu tramvaja.
tako da ja zamisljam vec da sjednem u tramvaj na bulevaru kod lamele, a izadjem na bascarsiji.
isto kao sto se od leobersdorfa koji je 40 minuta brzim vozom udaljen od wiena, moze doci i tramvajem. dosta sporije ali moze.
zapravo su mislili na neku vrstu tramvaja.
tako da ja zamisljam vec da sjednem u tramvaj na bulevaru kod lamele, a izadjem na bascarsiji.
isto kao sto se od leobersdorfa koji je 40 minuta brzim vozom udaljen od wiena, moze doci i tramvajem. dosta sporije ali moze.
-
- Posts: 231
- Joined: 24/04/2006 01:01
#18
trinaesti wrote:ja sam za tramvaj!
moram da ispravim amrino zenica nije od londze do blatuse.
zenica ce izgradnjom GGM-a (glavne gradske magistrale) biti od drivuse/odnosno janjica do pehara i gracanice).
zapravo to je i sada zenica, samo sto je zenica uvijek imala problem sa saobracajem pa nam se sve sto je dalje od radakova cini selom.
zato zenicu smatraju manjom od tuzle, ili mostara, a zapravo smo veci.
pogledajte sarajevo. uz obalu su zgrade, iznad na brdima kuce. ali i to je sarajevo. e pa isto tako je hamida zenica, pehare su zenica, drivusa i raspotocje, lukovo polje, perin han i klopce. janjici - sve je to zenica.
nema ni jednog grada koji je tablu za svojim imenom natakeo u liniji sa zadnjom zgradom sto bi rek'o moj drug chancho: "u vinklo sa zadnjom zgradom"
a zapravo cim udjes u janjice vec si u zenici.
izgradnjom pomenute magistrale i tramvajskim saobracajem i tetovo ce postati blizu. manje ce biti atraktivno zbog blizine zeljezare, ali sve ove pomenute lokacije itekako ce biti zanimljive za stanovanje, sada kada cijena kvadratnog metra u centru (od londze do blatuse raste svakim danom.
a i zar nije ljepse zivjeti u kuci sa dvoristem
TRAMVAJ ali da se ne cuje i ne klopara!
Samo jedan dodatak... . naime, kad je to iko pomislio da smo manji od mostara? u wikipediji, pise da smo 4. grad po stanovnistvu, znaci SA, BL, Tuzla, i onda mi.. Tuzla jeste veci grad od Zenice..... ..
Moram se pridruziti da bi ljepse izgledalo sa tramvajem nego s onim starim ohrdanim autobusima!
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#20
De nam Iver ti daj svoj plan poboljsanja ekonomske situacije?dr.iver wrote:Najljepse izgleda kad su ljudi sretni,
a ljudi su sretni kada imaju para
od tramvaja ljudi ne zive
tramvaj poboljsava ekonomsku situaciju i projekti slicni tome, a ne stalna nadogradnja postojeceg!
Ali evo molim te, tvoji postovi vazda kontriraju, pa de eto de nam daj molim te svoj savjet, jer ocito mi ostali nemamo pojma sta znaci zaraditi pare i kako se zivi!
Vise mi je pun k... ljudi koji vazda nesto kontriraju.
Da je rekao Huso metro ti bi rekao bolje tramvaj, de nam reci ti svoje vidjenje grada i poboljsanja situacije.
To sam te vec pitao, pa nisi odgovorio, pa de evo opet te pitam, de molim te daj nam savjet sta trebamo raditi?
Last edited by nineac on 06/03/2007 19:33, edited 1 time in total.
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#21
Prema zadnje popisu Zenica malo prelazi Tuzlu odma da vas ispravim.genija wrote:trinaesti wrote:ja sam za tramvaj!
moram da ispravim amrino zenica nije od londze do blatuse.
zenica ce izgradnjom GGM-a (glavne gradske magistrale) biti od drivuse/odnosno janjica do pehara i gracanice).
zapravo to je i sada zenica, samo sto je zenica uvijek imala problem sa saobracajem pa nam se sve sto je dalje od radakova cini selom.
zato zenicu smatraju manjom od tuzle, ili mostara, a zapravo smo veci.
pogledajte sarajevo. uz obalu su zgrade, iznad na brdima kuce. ali i to je sarajevo. e pa isto tako je hamida zenica, pehare su zenica, drivusa i raspotocje, lukovo polje, perin han i klopce. janjici - sve je to zenica.
nema ni jednog grada koji je tablu za svojim imenom natakeo u liniji sa zadnjom zgradom sto bi rek'o moj drug chancho: "u vinklo sa zadnjom zgradom"
a zapravo cim udjes u janjice vec si u zenici.
izgradnjom pomenute magistrale i tramvajskim saobracajem i tetovo ce postati blizu. manje ce biti atraktivno zbog blizine zeljezare, ali sve ove pomenute lokacije itekako ce biti zanimljive za stanovanje, sada kada cijena kvadratnog metra u centru (od londze do blatuse raste svakim danom.
a i zar nije ljepse zivjeti u kuci sa dvoristem
TRAMVAJ ali da se ne cuje i ne klopara!
Samo jedan dodatak... . naime, kad je to iko pomislio da smo manji od mostara? u wikipediji, pise da smo 4. grad po stanovnistvu, znaci SA, BL, Tuzla, i onda mi.. Tuzla jeste veci grad od Zenice..... ..
Moram se pridruziti da bi ljepse izgledalo sa tramvajem nego s onim starim ohrdanim autobusima!
Iz 1991 Zenica je oko 148.000, Tuzla 136.000.
-
- Posts: 231
- Joined: 24/04/2006 01:01
#22
Zenica (Cyrillic: Зеница) is an industrial city (the fourth largest, after Sarajevo, Banja Luka and Tuzla) in Bosnia and Herzegovina and the capital of the Zenica-Doboj Canton of the Federation of Bosnia and Herzegovina entity. It is located about 70 km north of Sarajevo and is situated on the Bosna river, surrounded by mountains and hills.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zenica
Sta ovo onda? Zenica je 4. grad po stanovnistvu...
http://en.wikipedia.org/wiki/Zenica
Sta ovo onda? Zenica je 4. grad po stanovnistvu...