Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

NediM17
Posts: 21688
Joined: 05/11/2009 11:49

#276 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by NediM17 »

Pa jbg svi koji se vjencaju kontaju da ce brak trajati dozivotno.
RPM
Posts: 1048
Joined: 11/01/2004 00:00

#277 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by RPM »

emko1234 wrote: Održavaš Megana 10 godina, moraš i Toyotu odrzavati. Manje love daješ ali daješ, onda za 10 godina dođe na red baterija koja košta ko održavanje Megana za 50 godina. I šta si uštedio?
Daj ba nemojte me zajebavati.
Ko kaže da se baterija mijenja nakon 10 godina? Na standardnim vozilima je garancija motora 5 godina pa se isti ne mjenja.
Toyotine baterije prema statistici zadnjih 15 godina drže 150,000 do 200,000 milja bez problema. Sada je baterija cca 3000 do 4000 KM komplet ali se mogu zamijeniti pojedini moduli, uglavnom krajnji a cijena ako baš hoćeš, za 10 godina, će biti kud i kamo manja.
emko1234
Posts: 4582
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#278 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by emko1234 »

RPM wrote:
emko1234 wrote: Održavaš Megana 10 godina, moraš i Toyotu odrzavati. Manje love daješ ali daješ, onda za 10 godina dođe na red baterija koja košta ko održavanje Megana za 50 godina. I šta si uštedio?
Daj ba nemojte me zajebavati.
Ko kaže da se baterija mijenja nakon 10 godina? Na standardnim vozilima je garancija motora 5 godina pa se isti ne mjenja.
Toyotine baterije prema statistici zadnjih 15 godina drže 150,000 do 200,000 milja bez problema. Sada je baterija cca 3000 do 4000 KM komplet ali se mogu zamijeniti pojedini moduli, uglavnom krajnji a cijena ako baš hoćeš, za 10 godina, će biti kud i kamo manja.
Ma bit će džaba, dijeliti će se na kiosku. Ko dijelovi za golfa dvicu.
RPM
Posts: 1048
Joined: 11/01/2004 00:00

#279 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by RPM »

emko1234 wrote:
RPM wrote:
emko1234 wrote: Održavaš Megana 10 godina, moraš i Toyotu odrzavati. Manje love daješ ali daješ, onda za 10 godina dođe na red baterija koja košta ko održavanje Megana za 50 godina. I šta si uštedio?
Daj ba nemojte me zajebavati.
Ko kaže da se baterija mijenja nakon 10 godina? Na standardnim vozilima je garancija motora 5 godina pa se isti ne mjenja.
Toyotine baterije prema statistici zadnjih 15 godina drže 150,000 do 200,000 milja bez problema. Sada je baterija cca 3000 do 4000 KM komplet ali se mogu zamijeniti pojedini moduli, uglavnom krajnji a cijena ako baš hoćeš, za 10 godina, će biti kud i kamo manja.
Ma bit će džaba, dijeliti će se na kiosku. Ko dijelovi za golfa dvicu.
Sarkazam jeste zajedljiva poruga kojom se neko koristi kada nema argumenata. Naime čitajući forume, iste ili slične dileme su potencijalni kupci imali u US prije 20 godina, ispostavilo se bez razloga. Druga je stvar što je naš standard jako nizak pa bi uz prosječnu plaću sebi mogli priuštiti maksimalno auto do cca 10,000 KM.
emko1234
Posts: 4582
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#280 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by emko1234 »

Jel ovo tvoja definicija ili je iz nekog naučnog udžbenika?

Pričaš o tehnologiji koja je aktuelna zadnjih 15 godina otprilike, i koja se još uvijek razvija. Za 10 godina baterije koje danas koriste električni automobili i hibridi neće postojati. Isto kao i kod mobitela nekad. Počelo se niklkadnim baterijama, pa li-polymer, pa na kraju litij ion baterije koje se i dan danas razvijaju.
Tako si nakon nekog vremena dosao u situaciju da je zamjenska baterija za nokiu 3310 litij ion.

Tako će ti biti i sa autima. Nakon određenog perioda će ti proizvođač nuditi najnoviju tehnologiju. Ne zato što te voli, nego zato što će mu se više isplatiti da ti proda skuplji proizvod.
RPM
Posts: 1048
Joined: 11/01/2004 00:00

#281 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by RPM »

Pokušavam ti reći da do vremena zamjene baterije na hybridu, na klasičnom automobilu s turbo motorom ćeš sigurno imati troškove koje na toyotinom hybridu nemaš, recimo:

- barem jedan injektor 1500 KM,
- barem jedan set više kočionih diskova i pločica prednji i zadnji kotači 700 KM,
- vacuum pumpa kod klasičnog auta je opterećenija 500 KM,
- EGR ventil 800 KM,
- turbina 1500 KM,
- start stop akumulator x2 700 KM,
- spojka 800 KM,

... itd ... teško je pretpostaviti da turbak nakon 10 godina neće imati veću investiciju a ti si je zanemario kao i mnogi drugi manje informirani likovi.

Jasno, i hybrid ima motor ali je kud i kamo rasterećeniji osobito u režimima stani/kreni što najviše smanjuje radni vijek motora.
TheGodfather001
Posts: 1554
Joined: 24/05/2004 10:44
Location: Sarajevo

#282 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by TheGodfather001 »

RPM wrote:Pokušavam ti reći da do vremena zamjene baterije na hybridu, na klasičnom automobilu s turbo motorom ćeš sigurno imati troškove koje na toyotinom hybridu nemaš, recimo:

- barem jedan injektor 1500 KM,
- barem jedan set više kočionih diskova i pločica prednji i zadnji kotači 700 KM,
- vacuum pumpa kod klasičnog auta je opterećenija 500 KM,
- EGR ventil 800 KM,
- turbina 1500 KM,
- start stop akumulator x2 700 KM,
- spojka 800 KM,

... itd ... teško je pretpostaviti da turbak nakon 10 godina neće imati veću investiciju a ti si je zanemario kao i mnogi drugi manje informirani likovi.

Jasno, i hybrid ima motor ali je kud i kamo rasterećeniji osobito u režimima stani/kreni što najviše smanjuje radni vijek motora.
Ako voziš auto na način da sve ovo moraš promijeniiti na konvencionalnom vozilu za 10 godina, onda hybrid će se dotad raspasti.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#283 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by 530i »

RPM wrote:Pokušavam ti reći da do vremena zamjene baterije na hybridu, na klasičnom automobilu s turbo motorom ćeš sigurno imati troškove koje na toyotinom hybridu nemaš, recimo:

- barem jedan injektor 1500 KM,
- barem jedan set više kočionih diskova i pločica prednji i zadnji kotači 700 KM,
- vacuum pumpa kod klasičnog auta je opterećenija 500 KM,
- EGR ventil 800 KM,
- turbina 1500 KM,
- start stop akumulator x2 700 KM,
- spojka 800 KM,

... itd ... teško je pretpostaviti da turbak nakon 10 godina neće imati veću investiciju a ti si je zanemario kao i mnogi drugi manje informirani likovi.

Jasno, i hybrid ima motor ali je kud i kamo rasterećeniji osobito u režimima stani/kreni što najviše smanjuje radni vijek motora.
Barba, smanji ribu :-) :lol:
User avatar
Optimist
Posts: 13656
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#284 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by Optimist »

Ali i nabaca frajko dijelova i cifri za te dijelove koji ce se pokvariti unutar 10 god eksploatacije. :lol:

Od svega nabrojanog na dizel autu starom 11 god koje je preslo 210.000 promijenjene prednje i zadnje disk plocice 1x. Mada i to donekle spada u redovno odrzavanje.
RPM
Posts: 1048
Joined: 11/01/2004 00:00

#285 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by RPM »

Optimist wrote:Ali i nabaca frajko dijelova i cifri za te dijelove koji ce se pokvariti unutar 10 god eksploatacije. :lol:

Od svega nabrojanog na dizel autu starom 11 god koje je preslo 210.000 promijenjene prednje i zadnje disk plocice 1x. Mada i to donekle spada u redovno odrzavanje.
Pa frajko čitaj malo, rekao sam do zamjene baterije u hybridnim automobilima a to je po statistici 200,000 milja. Sve što sam nabrojao znam iz prve ruke da su likovi mjenjali ... Shvaćaš? Treba li ti crtati? ... :lol:
Throttle
Posts: 13011
Joined: 10/06/2016 12:35

#286 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by Throttle »

Rijetkost je da za 10 godina rikne injektor a jos nevjerovatnije vakuum pumpa, ne znam nikoga da je to ikad mijenjao
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#287 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by Bakir1 »

Mozda ce i vozac riknut pa vidi onda belaja :mrgreen:
RPM
Posts: 1048
Joined: 11/01/2004 00:00

#288 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by RPM »

Još je veća rijetkost da ćeš bateriju u hybridu mjenjati nakon 10 godina osim ako ne pređeš cca 300,000 km ... vacuum pumpu sam naveo primjera radi. Recimo kod dizela ćeš mjenjati grijače cilinadra motora, 4 kom barem još 170 KM itd itd, pominjem cijene u ovlaštenim servisima naravno. Kod Mehe u garaži nije relevantno.
Ja ih znam masu koji su na 150,000 km mjenjali sve što sam nabrojao ...

Da mi je vidjeti te nemijenjane diskove s 210,000 km, možda s prosječnom brzinom od 10 km/h ... :lol: :lol:
User avatar
bushido
Posts: 1063
Joined: 27/07/2008 20:27

#289 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by bushido »

Ja se izvinjavam sto vam kvarim temu,jest da nije dizel al' vozi nekako :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#290 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by Bakir1 »

A imaju li hibridna vozila kakvog odrzavanja ili samo voze?
Throttle
Posts: 13011
Joined: 10/06/2016 12:35

#292 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by Throttle »

Ma nije sporno uopste da se auta kvare al pola tih nabrojanih dijelova na autu starom 10 godina se ubacuje polovno i nisu tolike cifre. Mislim, ja sam za hibride svakako al treba bit realan
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#293 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by amar1994 »

kad su guzve hibrid je Tito sa cvt mjenjacem :) ,a to im i najvise zamjeram,nedostatak rucnog mjenjaca :D
User avatar
konektovan
Posts: 40633
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#294 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by konektovan »

Samo da mi je ona tišina hybrida, i ništa više... :mrgreen:
User avatar
Optimist
Posts: 13656
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#295 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by Optimist »

RPM wrote:
Optimist wrote:Ali i nabaca frajko dijelova i cifri za te dijelove koji ce se pokvariti unutar 10 god eksploatacije. :lol:

Od svega nabrojanog na dizel autu starom 11 god koje je preslo 210.000 promijenjene prednje i zadnje disk plocice 1x. Mada i to donekle spada u redovno odrzavanje.
Pa frajko čitaj malo, rekao sam do zamjene baterije u hybridnim automobilima a to je po statistici 200,000 milja. Sve što sam nabrojao znam iz prve ruke da su likovi mjenjali ... Shvaćaš? Treba li ti crtati? ... :lol:
Za svakog lika koji je ovo sve mijenjao na autu sa 300.000 ja cu ti navesti njih 10 koji nisu, i sta cemo sad?

Otac prodao Octaviu (prvi vlasnik) staru 11god sa 175k km na satu i originalnim diskovima, jel i to cudno?
Niko ti nije kriv sto si kupio mezar star 7god i originalnih 197k km na satu, pa je onda ubrzo poslije pocelo sve na njemu da otkazuje. :lol:
A ustvari to isto auto preslo 2x toliko.
User avatar
konektovan
Posts: 40633
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#296 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by konektovan »

Kako sad 175 kk, zar nije 210 kk???
Optimist wrote:
Od svega nabrojanog na dizel autu starom 11 god koje je preslo 210.000 promijenjene prednje i zadnje disk plocice 1x. Mada i to donekle spada u redovno odrzavanje.
User avatar
Optimist
Posts: 13656
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#297 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by Optimist »

konektovan wrote:Kako sad 175 kk, zar nije 210 kk???
Optimist wrote:
Od svega nabrojanog na dizel autu starom 11 god koje je preslo 210.000 promijenjene prednje i zadnje disk plocice 1x. Mada i to donekle spada u redovno odrzavanje.
Nisi konektovan, pricam o 2 razlicita automobila. :wink:
User avatar
ElRe
Posts: 10844
Joined: 12/12/2011 11:28

#298 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by ElRe »

Throttle wrote:Ma nije sporno uopste da se auta kvare al pola tih nabrojanih dijelova na autu starom 10 godina se ubacuje polovno i nisu tolike cifre. Mislim, ja sam za hibride svakako al treba bit realan
Hibridi i električna vozila su samo prelazno rješenje do F-Cell vozila. Za masovno korištenje električnih vozila na ovoj planeti nema dovoljno resursa za proizvodnju baterija, a ni elektro - energetske mreže kapaciteta.
Hibridi su efikasni kao zamjena za dizele u velikim gradovima.
User avatar
Optimist
Posts: 13656
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#299 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by Optimist »

Ili mozda jos i bolja opcija, plug-in hibridi. Dopunis ga kuci, vozas po gradu uglavnom na struju, (domet na struju 50-100km) eventualno trosis gorivo vikendom ako krenes na neku malo dalju destinaciju, s tim da opet pocetnu kilometrazu vozis potpuno na struju.
User avatar
ElRe
Posts: 10844
Joined: 12/12/2011 11:28

#300 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD

Post by ElRe »

Optimist wrote:Ili mozda jos i bolja opcija, plug-in hibridi. Dopunis ga kuci, vozas po gradu uglavnom na struju, (domet na struju 50-100km) eventualno trosis gorivo vikendom ako krenes na neku malo dalju destinaciju, s tim da opet pocetnu kilometrazu vozis potpuno na struju.
:thumbup:
Post Reply