Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 21688
- Joined: 05/11/2009 11:49
#276 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Pa jbg svi koji se vjencaju kontaju da ce brak trajati dozivotno.
-
- Posts: 1048
- Joined: 11/01/2004 00:00
#277 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Ko kaže da se baterija mijenja nakon 10 godina? Na standardnim vozilima je garancija motora 5 godina pa se isti ne mjenja.emko1234 wrote: Održavaš Megana 10 godina, moraš i Toyotu odrzavati. Manje love daješ ali daješ, onda za 10 godina dođe na red baterija koja košta ko održavanje Megana za 50 godina. I šta si uštedio?
Daj ba nemojte me zajebavati.
Toyotine baterije prema statistici zadnjih 15 godina drže 150,000 do 200,000 milja bez problema. Sada je baterija cca 3000 do 4000 KM komplet ali se mogu zamijeniti pojedini moduli, uglavnom krajnji a cijena ako baš hoćeš, za 10 godina, će biti kud i kamo manja.
-
- Posts: 4582
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#278 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Ma bit će džaba, dijeliti će se na kiosku. Ko dijelovi za golfa dvicu.RPM wrote:Ko kaže da se baterija mijenja nakon 10 godina? Na standardnim vozilima je garancija motora 5 godina pa se isti ne mjenja.emko1234 wrote: Održavaš Megana 10 godina, moraš i Toyotu odrzavati. Manje love daješ ali daješ, onda za 10 godina dođe na red baterija koja košta ko održavanje Megana za 50 godina. I šta si uštedio?
Daj ba nemojte me zajebavati.
Toyotine baterije prema statistici zadnjih 15 godina drže 150,000 do 200,000 milja bez problema. Sada je baterija cca 3000 do 4000 KM komplet ali se mogu zamijeniti pojedini moduli, uglavnom krajnji a cijena ako baš hoćeš, za 10 godina, će biti kud i kamo manja.
-
- Posts: 1048
- Joined: 11/01/2004 00:00
#279 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Sarkazam jeste zajedljiva poruga kojom se neko koristi kada nema argumenata. Naime čitajući forume, iste ili slične dileme su potencijalni kupci imali u US prije 20 godina, ispostavilo se bez razloga. Druga je stvar što je naš standard jako nizak pa bi uz prosječnu plaću sebi mogli priuštiti maksimalno auto do cca 10,000 KM.emko1234 wrote:Ma bit će džaba, dijeliti će se na kiosku. Ko dijelovi za golfa dvicu.RPM wrote:Ko kaže da se baterija mijenja nakon 10 godina? Na standardnim vozilima je garancija motora 5 godina pa se isti ne mjenja.emko1234 wrote: Održavaš Megana 10 godina, moraš i Toyotu odrzavati. Manje love daješ ali daješ, onda za 10 godina dođe na red baterija koja košta ko održavanje Megana za 50 godina. I šta si uštedio?
Daj ba nemojte me zajebavati.
Toyotine baterije prema statistici zadnjih 15 godina drže 150,000 do 200,000 milja bez problema. Sada je baterija cca 3000 do 4000 KM komplet ali se mogu zamijeniti pojedini moduli, uglavnom krajnji a cijena ako baš hoćeš, za 10 godina, će biti kud i kamo manja.
-
- Posts: 4582
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#280 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Jel ovo tvoja definicija ili je iz nekog naučnog udžbenika?
Pričaš o tehnologiji koja je aktuelna zadnjih 15 godina otprilike, i koja se još uvijek razvija. Za 10 godina baterije koje danas koriste električni automobili i hibridi neće postojati. Isto kao i kod mobitela nekad. Počelo se niklkadnim baterijama, pa li-polymer, pa na kraju litij ion baterije koje se i dan danas razvijaju.
Tako si nakon nekog vremena dosao u situaciju da je zamjenska baterija za nokiu 3310 litij ion.
Tako će ti biti i sa autima. Nakon određenog perioda će ti proizvođač nuditi najnoviju tehnologiju. Ne zato što te voli, nego zato što će mu se više isplatiti da ti proda skuplji proizvod.
Pričaš o tehnologiji koja je aktuelna zadnjih 15 godina otprilike, i koja se još uvijek razvija. Za 10 godina baterije koje danas koriste električni automobili i hibridi neće postojati. Isto kao i kod mobitela nekad. Počelo se niklkadnim baterijama, pa li-polymer, pa na kraju litij ion baterije koje se i dan danas razvijaju.
Tako si nakon nekog vremena dosao u situaciju da je zamjenska baterija za nokiu 3310 litij ion.
Tako će ti biti i sa autima. Nakon određenog perioda će ti proizvođač nuditi najnoviju tehnologiju. Ne zato što te voli, nego zato što će mu se više isplatiti da ti proda skuplji proizvod.
-
- Posts: 1048
- Joined: 11/01/2004 00:00
#281 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Pokušavam ti reći da do vremena zamjene baterije na hybridu, na klasičnom automobilu s turbo motorom ćeš sigurno imati troškove koje na toyotinom hybridu nemaš, recimo:
- barem jedan injektor 1500 KM,
- barem jedan set više kočionih diskova i pločica prednji i zadnji kotači 700 KM,
- vacuum pumpa kod klasičnog auta je opterećenija 500 KM,
- EGR ventil 800 KM,
- turbina 1500 KM,
- start stop akumulator x2 700 KM,
- spojka 800 KM,
... itd ... teško je pretpostaviti da turbak nakon 10 godina neće imati veću investiciju a ti si je zanemario kao i mnogi drugi manje informirani likovi.
Jasno, i hybrid ima motor ali je kud i kamo rasterećeniji osobito u režimima stani/kreni što najviše smanjuje radni vijek motora.
- barem jedan injektor 1500 KM,
- barem jedan set više kočionih diskova i pločica prednji i zadnji kotači 700 KM,
- vacuum pumpa kod klasičnog auta je opterećenija 500 KM,
- EGR ventil 800 KM,
- turbina 1500 KM,
- start stop akumulator x2 700 KM,
- spojka 800 KM,
... itd ... teško je pretpostaviti da turbak nakon 10 godina neće imati veću investiciju a ti si je zanemario kao i mnogi drugi manje informirani likovi.
Jasno, i hybrid ima motor ali je kud i kamo rasterećeniji osobito u režimima stani/kreni što najviše smanjuje radni vijek motora.
-
- Posts: 1554
- Joined: 24/05/2004 10:44
- Location: Sarajevo
#282 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Ako voziš auto na način da sve ovo moraš promijeniiti na konvencionalnom vozilu za 10 godina, onda hybrid će se dotad raspasti.RPM wrote:Pokušavam ti reći da do vremena zamjene baterije na hybridu, na klasičnom automobilu s turbo motorom ćeš sigurno imati troškove koje na toyotinom hybridu nemaš, recimo:
- barem jedan injektor 1500 KM,
- barem jedan set više kočionih diskova i pločica prednji i zadnji kotači 700 KM,
- vacuum pumpa kod klasičnog auta je opterećenija 500 KM,
- EGR ventil 800 KM,
- turbina 1500 KM,
- start stop akumulator x2 700 KM,
- spojka 800 KM,
... itd ... teško je pretpostaviti da turbak nakon 10 godina neće imati veću investiciju a ti si je zanemario kao i mnogi drugi manje informirani likovi.
Jasno, i hybrid ima motor ali je kud i kamo rasterećeniji osobito u režimima stani/kreni što najviše smanjuje radni vijek motora.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#283 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Barba, smanji ribuRPM wrote:Pokušavam ti reći da do vremena zamjene baterije na hybridu, na klasičnom automobilu s turbo motorom ćeš sigurno imati troškove koje na toyotinom hybridu nemaš, recimo:
- barem jedan injektor 1500 KM,
- barem jedan set više kočionih diskova i pločica prednji i zadnji kotači 700 KM,
- vacuum pumpa kod klasičnog auta je opterećenija 500 KM,
- EGR ventil 800 KM,
- turbina 1500 KM,
- start stop akumulator x2 700 KM,
- spojka 800 KM,
... itd ... teško je pretpostaviti da turbak nakon 10 godina neće imati veću investiciju a ti si je zanemario kao i mnogi drugi manje informirani likovi.
Jasno, i hybrid ima motor ali je kud i kamo rasterećeniji osobito u režimima stani/kreni što najviše smanjuje radni vijek motora.
- Optimist
- Posts: 13656
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#284 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Ali i nabaca frajko dijelova i cifri za te dijelove koji ce se pokvariti unutar 10 god eksploatacije.
Od svega nabrojanog na dizel autu starom 11 god koje je preslo 210.000 promijenjene prednje i zadnje disk plocice 1x. Mada i to donekle spada u redovno odrzavanje.
Od svega nabrojanog na dizel autu starom 11 god koje je preslo 210.000 promijenjene prednje i zadnje disk plocice 1x. Mada i to donekle spada u redovno odrzavanje.
-
- Posts: 1048
- Joined: 11/01/2004 00:00
#285 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Pa frajko čitaj malo, rekao sam do zamjene baterije u hybridnim automobilima a to je po statistici 200,000 milja. Sve što sam nabrojao znam iz prve ruke da su likovi mjenjali ... Shvaćaš? Treba li ti crtati? ...Optimist wrote:Ali i nabaca frajko dijelova i cifri za te dijelove koji ce se pokvariti unutar 10 god eksploatacije.
Od svega nabrojanog na dizel autu starom 11 god koje je preslo 210.000 promijenjene prednje i zadnje disk plocice 1x. Mada i to donekle spada u redovno odrzavanje.
-
- Posts: 13011
- Joined: 10/06/2016 12:35
#286 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Rijetkost je da za 10 godina rikne injektor a jos nevjerovatnije vakuum pumpa, ne znam nikoga da je to ikad mijenjao
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#287 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Mozda ce i vozac riknut pa vidi onda belaja
-
- Posts: 1048
- Joined: 11/01/2004 00:00
#288 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Još je veća rijetkost da ćeš bateriju u hybridu mjenjati nakon 10 godina osim ako ne pređeš cca 300,000 km ... vacuum pumpu sam naveo primjera radi. Recimo kod dizela ćeš mjenjati grijače cilinadra motora, 4 kom barem još 170 KM itd itd, pominjem cijene u ovlaštenim servisima naravno. Kod Mehe u garaži nije relevantno.
Ja ih znam masu koji su na 150,000 km mjenjali sve što sam nabrojao ...
Da mi je vidjeti te nemijenjane diskove s 210,000 km, možda s prosječnom brzinom od 10 km/h ...
Ja ih znam masu koji su na 150,000 km mjenjali sve što sam nabrojao ...
Da mi je vidjeti te nemijenjane diskove s 210,000 km, možda s prosječnom brzinom od 10 km/h ...
- bushido
- Posts: 1063
- Joined: 27/07/2008 20:27
#289 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Ja se izvinjavam sto vam kvarim temu,jest da nije dizel al' vozi nekako
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#290 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
A imaju li hibridna vozila kakvog odrzavanja ili samo voze?
-
- Posts: 1048
- Joined: 11/01/2004 00:00
-
- Posts: 13011
- Joined: 10/06/2016 12:35
#292 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Ma nije sporno uopste da se auta kvare al pola tih nabrojanih dijelova na autu starom 10 godina se ubacuje polovno i nisu tolike cifre. Mislim, ja sam za hibride svakako al treba bit realan
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#293 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
kad su guzve hibrid je Tito sa cvt mjenjacem ,a to im i najvise zamjeram,nedostatak rucnog mjenjaca
- konektovan
- Posts: 40633
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#294 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Samo da mi je ona tišina hybrida, i ništa više...
- Optimist
- Posts: 13656
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#295 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Za svakog lika koji je ovo sve mijenjao na autu sa 300.000 ja cu ti navesti njih 10 koji nisu, i sta cemo sad?RPM wrote:Pa frajko čitaj malo, rekao sam do zamjene baterije u hybridnim automobilima a to je po statistici 200,000 milja. Sve što sam nabrojao znam iz prve ruke da su likovi mjenjali ... Shvaćaš? Treba li ti crtati? ...Optimist wrote:Ali i nabaca frajko dijelova i cifri za te dijelove koji ce se pokvariti unutar 10 god eksploatacije.
Od svega nabrojanog na dizel autu starom 11 god koje je preslo 210.000 promijenjene prednje i zadnje disk plocice 1x. Mada i to donekle spada u redovno odrzavanje.
Otac prodao Octaviu (prvi vlasnik) staru 11god sa 175k km na satu i originalnim diskovima, jel i to cudno?
Niko ti nije kriv sto si kupio mezar star 7god i originalnih 197k km na satu, pa je onda ubrzo poslije pocelo sve na njemu da otkazuje.
A ustvari to isto auto preslo 2x toliko.
- konektovan
- Posts: 40633
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#296 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Kako sad 175 kk, zar nije 210 kk???
Optimist wrote:
Od svega nabrojanog na dizel autu starom 11 god koje je preslo 210.000 promijenjene prednje i zadnje disk plocice 1x. Mada i to donekle spada u redovno odrzavanje.
- Optimist
- Posts: 13656
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#297 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Nisi konektovan, pricam o 2 razlicita automobila.konektovan wrote:Kako sad 175 kk, zar nije 210 kk???Optimist wrote:
Od svega nabrojanog na dizel autu starom 11 god koje je preslo 210.000 promijenjene prednje i zadnje disk plocice 1x. Mada i to donekle spada u redovno odrzavanje.
- ElRe
- Posts: 10844
- Joined: 12/12/2011 11:28
#298 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Hibridi i električna vozila su samo prelazno rješenje do F-Cell vozila. Za masovno korištenje električnih vozila na ovoj planeti nema dovoljno resursa za proizvodnju baterija, a ni elektro - energetske mreže kapaciteta.Throttle wrote:Ma nije sporno uopste da se auta kvare al pola tih nabrojanih dijelova na autu starom 10 godina se ubacuje polovno i nisu tolike cifre. Mislim, ja sam za hibride svakako al treba bit realan
Hibridi su efikasni kao zamjena za dizele u velikim gradovima.
- Optimist
- Posts: 13656
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#299 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Ili mozda jos i bolja opcija, plug-in hibridi. Dopunis ga kuci, vozas po gradu uglavnom na struju, (domet na struju 50-100km) eventualno trosis gorivo vikendom ako krenes na neku malo dalju destinaciju, s tim da opet pocetnu kilometrazu vozis potpuno na struju.
- ElRe
- Posts: 10844
- Joined: 12/12/2011 11:28
#300 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Optimist wrote:Ili mozda jos i bolja opcija, plug-in hibridi. Dopunis ga kuci, vozas po gradu uglavnom na struju, (domet na struju 50-100km) eventualno trosis gorivo vikendom ako krenes na neku malo dalju destinaciju, s tim da opet pocetnu kilometrazu vozis potpuno na struju.