Šta ja znam, ja sam 183 visok, meni iznutra i nije toliko mal...gepek jeste, pogotovo sam se iznenadio kako je plitak. Taj manji gepek mogu premostiti thuleom par puta godišnje kada krenam izvan BiH. Prius gledao i baš grdan...Seawolf wrote:
Ako ćeš uzimati hibrid, uzmi Prius IV (model XW50). Veći je, funkcionalniji, kvalitetniji i proizvodi se isključivo u Japanu.
Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#101 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
-
- Posts: 12309
- Joined: 30/11/2013 14:50
- Location: Bosna
#102 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Ps:
Za moj cejf i prenizak:
Za moj cejf i prenizak:
-
- Posts: 7732
- Joined: 14/06/2012 22:59
#103 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Šta te briga, nećeš ga gledati izvana ... dobar je auto Prius IV.Drvosjeca iz Dejcica wrote:Šta ja znam, ja sam 183 visok, meni iznutra i nije toliko mal...gepek jeste, pogotovo sam se iznenadio kako je plitak. Taj manji gepek mogu premostiti thuleom par puta godišnje kada krenam izvan BiH. Prius gledao i baš grdan...Seawolf wrote:
Ako ćeš uzimati hibrid, uzmi Prius IV (model XW50). Veći je, funkcionalniji, kvalitetniji i proizvodi se isključivo u Japanu.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#104 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
A auris hybrid
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#105 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Jeste naravno, gledao sam u cjenovniku i Prius Plug-IN, strašan auto, bilesi ima toplinsku pumpu za grijanje vozila i solarne panele na krovu, deklarirano da za 24h napuni 5km ali je zato 70.000KM. Fina cifra. Razlika između početne opreme Sol i najjače svega u par stavki i 4.500KM.Seawolf wrote:Šta te briga, nećeš ga gledati izvana ... dobar je auto Prius IV.Drvosjeca iz Dejcica wrote:Šta ja znam, ja sam 183 visok, meni iznutra i nije toliko mal...gepek jeste, pogotovo sam se iznenadio kako je plitak. Taj manji gepek mogu premostiti thuleom par puta godišnje kada krenam izvan BiH. Prius gledao i baš grdan...Seawolf wrote:
Ako ćeš uzimati hibrid, uzmi Prius IV (model XW50). Veći je, funkcionalniji, kvalitetniji i proizvodi se isključivo u Japanu.
- problemnatravunu
- Posts: 15636
- Joined: 26/10/2014 07:41
- Location: Sarajevo
#106 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Ako si odlucio, onda pusti nase supljiranje, često bez osnova!
Samo cu i ja reci da ne mislim da je pametno platiti tu masnu doplatu za hibrid u BiH(skoro 10000 KM), jer te niko (država) ne podržava, a trebalo bi!
Takođe, imam rezerve prema CVT mjenjaču..... evo ima ovde nesto o tome , ali ne znam nije to moja struka
http://www.automotosvijet.com/index.php ... sana-u-bih
Samo cu i ja reci da ne mislim da je pametno platiti tu masnu doplatu za hibrid u BiH(skoro 10000 KM), jer te niko (država) ne podržava, a trebalo bi!
Takođe, imam rezerve prema CVT mjenjaču..... evo ima ovde nesto o tome , ali ne znam nije to moja struka
http://www.automotosvijet.com/index.php ... sana-u-bih
- B6Redhell
- Posts: 5911
- Joined: 25/12/2010 04:56
#107 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
slazem se za cvt, razlog zbog kojeg ovaj mjenjac se nalazi u novijim modelima je jednostavan I jeftin za napravit, lahak I pomaze potorosnji, vozio sam dva auta s cvt mjenjacem, jedan Nissan drugi Honda, Hondin bruji I bucniji od nisana. usput filtrira 40% snage dok dodje od motora do tockova, cudan osijecaj poslije obicnih automatika ili dsg mjenjaca.. Nekome taj mjenjac odgovara I vole, sve zavisi kakvu voznju volis..emko1234 wrote:Ako je tebi dobar, nama je još bolji tj meni.
14 km je jako malo da bi stvorio dojam o bilo čemu, tako i o mjenjaču. Ako kupiš auto, nadam se da ćeš isti dojam imati i nakon godine vozanja. U svakom slučaju sretno ti. Meni je iskreno to puno para za auto te veličine i performansi.
Ali svako ima svoju računicu. Ja kažem opet sretno i nek bude hairli ako pazariš.
sto se tice ove chr auto super, Toyota motori I hybrid system nema premca, moderni izgled ma sve,, I doticni ako kupi cestitam..
-
- Posts: 7732
- Joined: 14/06/2012 22:59
#108 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Pa ne moraš ići na Plug-In izvedbu Priusa IV (mada je tek to pravi hibrid). Postoji i značajno jeftinija mild-hybrid izvedba Priusa IV, za 6.000 do 7.000 KM skuplja od odgovarajuće opremljenog i podjednako upogonjenog C-HR-a.Drvosjeca iz Dejcica wrote:Jeste naravno, gledao sam u cjenovniku i Prius Plug-IN, strašan auto, bilesi ima toplinsku pumpu za grijanje vozila i solarne panele na krovu, deklarirano da za 24h napuni 5km ali je zato 70.000KM. Fina cifra. Razlika između početne opreme Sol i najjače svega u par stavki i 4.500KM.Seawolf wrote: Šta te briga, nećeš ga gledati izvana ... dobar je auto Prius IV.
-
- Posts: 7799
- Joined: 08/06/2008 00:56
#109 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Kakva je dizelska ili obična benzinska verzija te Toyote što se tiče gepeka?Drvosjeca iz Dejcica wrote: Razmišljam još, muči me gepek za duža putovanja, opcija je Thule.
- konektovan
- Posts: 40634
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#110 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Dizel ne postoji u ponudi. Ima benzinac 1.2 ili 1.0 turbak.almir90 wrote:Kakva je dizelska ili obična benzinska verzija te Toyote što se tiče gepeka?Drvosjeca iz Dejcica wrote: Razmišljam još, muči me gepek za duža putovanja, opcija je Thule.
-
- Posts: 7799
- Joined: 08/06/2008 00:56
#111 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Aha, OK!konektovan wrote: Dizel ne postoji u ponudi. Ima benzinac 1.2 ili 1.0 turbak.
-
- Posts: 1
- Joined: 11/06/2018 20:56
#112 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Malo kasnim u raspravu ali nisam mogao a da ne spomenem veliku zabludu koja se vrti po ovuda:
Toyota hibridni sustavi nemaju CVT
CVT - Continuously variable transmission. Po samom znacenju da - varijabilni je mjenjac ali
on nema nikakve veze sa skuterom ili sa klasicnim, remen, CVT-om. Reci da je to CVT je isto kao sto se za elektricne
aute moze reci da imaju CVT.
Ukratno, taj sustav nema nikakve veze s Audijem, skuterima, Subaru-om i slicnim ne hibridnim prijenosima.
Toyotin sustav je HSD sustav i sastoji se od benzinca i dva elektricna motora spojena putem planetarnog zubpcanika. 0 remenja, 0 kvacila i slicnog sto inace klasicni CVT ima (imam skuter i Priusa pa bi se moglo reci da se razumijem). Elektromotori su ti koji odredjuju brzinu vozila na bazi zbrajanja, doduse mehanickog (ovo je ekstremno pojednostavljeno):
- benzinac se vrti na 1000, elektro motor na -1000. 1000 + -1000 = 0 - vozilo stoji
- benzinac se vrti na 2000, elektro na 0. 2000 + 0 = 2000 - kotaci se vrte pri (recimo) 2000 okretaja
- benzinac se vrti na 0, elektro na 2000. 0 + 2000 = 2000 - opet se kotaci vrte na 2000 okretaja, masina ugasena
- benzinac se vrti na 3000, elektro na -2500. 3000 + -2500 = 500 - kada je potrebna veca snaga (npr. uzbrdica) elektromotor moze povecati broj okretaja benzincu.
- benzinac se vrti na 0, elektro na -1000. 0 + -1000 = -1000 - rikverc
Onaj drugi elektromotor tu sluzi kao generator i sad ne budem to detaljno objasnjavao ali on uglavnom kupi visak energije sto masina proizvede kada radi na optimalnim okretajima i trpa ju u bateriju, isto kod kocenja.
Realna potrosnja Priusa 2010 je 3.2 - 5.1:
- Sisak - Karlovac starom cestom 3.6
- Zagreb u guzvi 4.2
- Sisak u guzvi 4.1
- Rijeka 4.3
- Po zimi, kratke relacije (<5km) 5.5
- Po ljeti, kratke relacije (<5km) 4.6
Dakle svakako bih preporucio toyota hybrid prije dizela. Prvi servis (a da nije ulje) je na 160,000km i to svjecice i ulje u prijenosu. Kocnice se u pravilu nikad ne mijenjaju jer koci s elektromotorom iznad 8km/h, nema remenja, nema anlasera, nema kvacila, nema brzina. Benzinac je standardni tako da ga svaki majstor moze popravljati a hibridni sklop je dovoljno pouzdan da ne moras razmisljati o njemu. Prije ces benzinca koji je unutra popravljati.
Sto se tice brdovitog terena vjerojatno najbolji prijenos kojeg mozes kupiti. Buduci da nema kvacila mozes se sat vremena voziti po najvecem usponu brzinom hodanja i autu nece biti nista niti ces ista pregrijati.
Toyota hibridni sustavi nemaju CVT
CVT - Continuously variable transmission. Po samom znacenju da - varijabilni je mjenjac ali
on nema nikakve veze sa skuterom ili sa klasicnim, remen, CVT-om. Reci da je to CVT je isto kao sto se za elektricne
aute moze reci da imaju CVT.
Ukratno, taj sustav nema nikakve veze s Audijem, skuterima, Subaru-om i slicnim ne hibridnim prijenosima.
Toyotin sustav je HSD sustav i sastoji se od benzinca i dva elektricna motora spojena putem planetarnog zubpcanika. 0 remenja, 0 kvacila i slicnog sto inace klasicni CVT ima (imam skuter i Priusa pa bi se moglo reci da se razumijem). Elektromotori su ti koji odredjuju brzinu vozila na bazi zbrajanja, doduse mehanickog (ovo je ekstremno pojednostavljeno):
- benzinac se vrti na 1000, elektro motor na -1000. 1000 + -1000 = 0 - vozilo stoji
- benzinac se vrti na 2000, elektro na 0. 2000 + 0 = 2000 - kotaci se vrte pri (recimo) 2000 okretaja
- benzinac se vrti na 0, elektro na 2000. 0 + 2000 = 2000 - opet se kotaci vrte na 2000 okretaja, masina ugasena
- benzinac se vrti na 3000, elektro na -2500. 3000 + -2500 = 500 - kada je potrebna veca snaga (npr. uzbrdica) elektromotor moze povecati broj okretaja benzincu.
- benzinac se vrti na 0, elektro na -1000. 0 + -1000 = -1000 - rikverc
Onaj drugi elektromotor tu sluzi kao generator i sad ne budem to detaljno objasnjavao ali on uglavnom kupi visak energije sto masina proizvede kada radi na optimalnim okretajima i trpa ju u bateriju, isto kod kocenja.
Realna potrosnja Priusa 2010 je 3.2 - 5.1:
- Sisak - Karlovac starom cestom 3.6
- Zagreb u guzvi 4.2
- Sisak u guzvi 4.1
- Rijeka 4.3
- Po zimi, kratke relacije (<5km) 5.5
- Po ljeti, kratke relacije (<5km) 4.6
Dakle svakako bih preporucio toyota hybrid prije dizela. Prvi servis (a da nije ulje) je na 160,000km i to svjecice i ulje u prijenosu. Kocnice se u pravilu nikad ne mijenjaju jer koci s elektromotorom iznad 8km/h, nema remenja, nema anlasera, nema kvacila, nema brzina. Benzinac je standardni tako da ga svaki majstor moze popravljati a hibridni sklop je dovoljno pouzdan da ne moras razmisljati o njemu. Prije ces benzinca koji je unutra popravljati.
Sto se tice brdovitog terena vjerojatno najbolji prijenos kojeg mozes kupiti. Buduci da nema kvacila mozes se sat vremena voziti po najvecem usponu brzinom hodanja i autu nece biti nista niti ces ista pregrijati.
- bushido
- Posts: 1063
- Joined: 27/07/2008 20:27
#113 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
krenuo me ahh na ovo auto ima preko dvije godine ali je moje auto bilo mlado za mjenjanje. Evo sad se ukazala prilika ,par slikica
kritike ne prihvatam, samo pohvale
kritike ne prihvatam, samo pohvale
-
- Posts: 13013
- Joined: 10/06/2016 12:35
#114 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Meni je pravo zanimljiv, često prođem pored jednog hibrida, predobro
- bushido
- Posts: 1063
- Joined: 27/07/2008 20:27
#115 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
ovo mi je drugi hybrid,prezadovoljan,jednom hybrid-uvjek hybridThrottle wrote:Meni je pravo zanimljiv, često prođem pored jednog hibrida, predobro
-
- Posts: 1478
- Joined: 12/04/2014 20:35
#116 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Prelijepo auto, ako ti nije premalo. Za mene je trenutno prostor prvo sto gledam
- Rockefeller
- Posts: 7321
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#117 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Top autic.
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#118 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
il dottore wrote:Prelijepo auto, ako ti nije premalo. Za mene je trenutno prostor prvo sto gledam
Ima nova corolla hybrid zato, to ja gledam, karavan, top auto, i čini mi se da je hibrid jednake cijene kao nehibridni modeli drugih proizvođača.
- bushido
- Posts: 1063
- Joined: 27/07/2008 20:27
#119 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Svakodnevno sam sam u autu,ponekad vikendom i za godisnji u dvoje,tako da mi veci ne treba a gepek mi je veci od aurisa hybrida koji sam imao prije ovoga. U ostalom auto nije mali kao sto izgleda,svaki detalj je fantasticno odradzen ,opcija tovar,dizajn i vanjski i unutrasnji futuristicki i super kvalitetan. Zavrsnu obradu uporeduju sa BMW-om i MIN-em.il dottore wrote:Prelijepo auto, ako ti nije premalo. Za mene je trenutno prostor prvo sto gledam
-
- Posts: 1048
- Joined: 11/01/2004 00:00
#120 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
yebo ti sebe, i ja ovo gledam tri godine ... nek je sa srećom ...
- problemnatravunu
- Posts: 15636
- Joined: 26/10/2014 07:41
- Location: Sarajevo
#121 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
I tata bi sine...
Evo gledam polovne, prkticno nista bez 20 000 € u Njemačkoj, i od privatnog lica
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... f8a3893d4c
Evo gledam polovne, prkticno nista bez 20 000 € u Njemačkoj, i od privatnog lica
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... f8a3893d4c
-
- Posts: 9349
- Joined: 20/12/2018 16:11
#122 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Ako mu se bas ne svidja eto prius, moze uzeti toyotu miraiemko1234 wrote:Stvarno moraš biti retardiran da ovo kupiš. Operisan od svake vrste ukusa i želje za vožnjom i uživanjem. A ove felge kad vidim, muka mi.konektovan wrote:Druze, nemoj onu rugobu od priusa, ch-r opet lici na nešto.
- corolla02
- Posts: 10388
- Joined: 18/02/2009 22:12
- Location: Light travels faster than sound; that is why some people appear bright, until you hear them speak!
- Horoskop: Gemini
#123 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
Svaki Prius ima aluminijske felge ispod ratkapa; pomalo čudno zar ne ali opet sve u svrhu smanjenja potrošnje goriva
-
- Posts: 995
- Joined: 08/09/2018 14:43
#124 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
sta si sa ovim htio reci???
- JanuaryJones
- Posts: 4193
- Joined: 25/08/2013 13:31
#125 Re: Toyota C-HR Hybrid 1,8 HSD
I mi vozimo hybrida od prošle godine a inače vjerni Toyoti preko 20 godina