Terenci i mehanika

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: Terenci i mehanika

Post by kreso_atac » 17/02/2011 00:41

ma ne vjerujem da je do vozača, to je Neba u suzukiju, inače puno iskustva ima sa vožnjom, ali jednostavno nema suzuki kapaciteta da ode gore. Dok ide, ide po inerciji i zbog zaleta, sva sreća može se zaletiti jer je kratak : ) Inače (nije da hvalim Jeep apsolutno :) ) ali hard testove uglavnom nose Jeep vozači (koceljevac I, koceljevac II, miso bg, pekoc nino zg, dr jeep buzet itd itd)...


Kiberluskoni
Posts: 360
Joined: 05/10/2005 00:16

Re: Terenci i mehanika

Post by Kiberluskoni » 17/02/2011 09:18

@Biscanin
Jeep je 4.0 benzin (i sekvent plin) manuelni mjenjač, sa 2" liftom i 31x10.5 r15 gumama.
@ mišmaš,
Gume su Phenix protekt, kopija Yokohame, nisu loše, za teren ima boljih (prije svih Simexice, koje su katastrofa za cestu).

BISCANIN2
Posts: 1144
Joined: 22/09/2004 12:30
Location: Bihać

Re: Terenci i mehanika

Post by BISCANIN2 » 17/02/2011 13:50

Pregledao sam sad sve ove clipove sa Kestenak 2010 ,jeli tvoj ima vitlo naprijed i nema registracije.
Onaj sa crvenim wj me stvarno razocarao haj sto nije vrtacu prosao nego je gdje se god moglo zapeti on je stao i imao probleme jeli do njega ili mu wj neispravan ?

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: Terenci i mehanika

Post by kreso_atac » 17/02/2011 15:35

na terenu prednju tablicu skinem, inače je tu, i austrijske su table. evo na ovom video negdje na 0:40 je moj cherokee, odmah iza mene je wj.



također i ovdje na 0:10 i 0:40:


moj jeep ima air snorkel, tako ga je najlakse prepoznati eto : ) i da, ima vitlo. a o kojem se WJ radi, ne sjecam se da je bio ijedan crveni wj? mozes li mi naci video i reci na koliko tacno sekundi.

mišmaš
Posts: 506
Joined: 24/06/2009 00:32

Re: Terenci i mehanika

Post by mišmaš » 17/02/2011 18:41

kreso_atac wrote:ma ne vjerujem da je do vozača, to je Neba u suzukiju, inače puno iskustva ima sa vožnjom, ali jednostavno nema suzuki kapaciteta da ode gore. Dok ide, ide po inerciji i zbog zaleta, sva sreća može se zaletiti jer je kratak : ) Inače (nije da hvalim Jeep apsolutno :) ) ali hard testove uglavnom nose Jeep vozači (koceljevac I, koceljevac II, miso bg, pekoc nino zg, dr jeep buzet itd itd)...


osvojiš ti kad šta? :-D

BISCANIN2
Posts: 1144
Joined: 22/09/2004 12:30
Location: Bihać

Re: Terenci i mehanika

Post by BISCANIN2 » 17/02/2011 18:46

http://www.youtube.com/watch?v=3hJD2rI6 ... re=related
Na ovom video clipu na dva minuta i 5 sec pojavljuje crveni wj prateci dalje vidio sam da je imao puno problema sa istim na svim tackama.
Kakav je tvoj ćiro ili ko tvoj samo sa 2.1 dizelom ili 2.5 dizelom na otvorenoj cesti ,recimo put VIENA KAARLOVAC ..udoban,ili tvrd ,pregledan itd,moj pajero je dosta udoban i prostran jedino što je velika banana po krivinama ali to je i za očekivat .
Moželi se ugraditi recimo u GJ ILIobičnog treci red siceva onih mali na ustrb gepeka to bi mi bilo vrlo važno.

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: Terenci i mehanika

Post by kreso_atac » 17/02/2011 18:46

ma osvoji se naravno, ali nije lijepo da se hvalim :-D uglavnom fina kolekcija ima u garaži :)

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: Terenci i mehanika

Post by kreso_atac » 17/02/2011 18:58

a taj crveni, e to nije WJ, nego Wrangler YJ. WJ je grand cherokee. Npr evo tog YJ o kojem se radi:

Image

a WJ je ovaj grand cherokee:
Image

2.5 benzin je u tom primjerku sa snimka, jako "tanko" na njegovu masu i te gume, to je ono šta ga kočilo u vrtači, a i inače momak koji ga vozi, prvi put vozi hard, do sada je uvijek išao u turist ili soft klasu. Mogao bi se i taj 2.5 natjerati gore, ali vjerovatno ga štedi vozač. Inače, YJ je generalno jedan od najboljih čistokrvnih terenaca, baš životinja, sa 4.0 motorom naravno. A što se cherokeeja tiče, ja lično ti ne bih preporuči 2.5 dizelaša, iz jednostavnog razloga što traži jako preciznu i pedantnu brigu i održavanje, a kad polovnog uzimaš teško da ćeš naći nekog koji je toliko pažen. Uglavnom imaju problema sa motorom, recimo ok bi bila verzija da uzmeš jeftinijeg i uradiš mu generalno motor, i paziš ga onda domaćinski. 2.1 je bolji, ali nema snage uopšte za masu koju ima. Naravno kao i uvijek kod dizela obratit pažnju na turbinu. Mislim može se naći dobar 2.5 naravno, ali dobrog mehaničara povedi sa sobom i detaljno pregledaj. Najbolja opcjia je 4.0 motor + plin (većina polovnih već ima plinsku instalaciju), sekvent instalacija ne gubi performanse. Što se udobnosti tiče, za svoju konstrukciju i svoje mogućnosti na terenu nadprosječno je udoban, ja sa svojim eto iz Austrije ili Švedske dođem u cugu. Još je liftovan, pa i tu malo gubi na udobnosti, ali ja potpuno zadovoljan. Nije baš kao grand, ali jako je "mekan" i baš udoban, u krivinama kao i svaki terenac zbog visokog težišta je nestabilniji pa ne smiješ brzo uletiti u krivinu, ali inače, dobar je. Za Wranglera je recimo izmislio udobnost :) za još jedan red sjedišta, vjeruj nisam upoznat, nisam nikad to radio. ali u svakom slučaju grand cherokee je prostraniji, i svakako bolji ali i dosta skuplji. moja preporuka bi bila da tražiš možda ako već kupuješ Grand Cherokee prve generacije, ili ZJ. Svi benzin motori su mu pouzdani i dobri (4.0, 5.2 i 5.9). 5.9 je velik potrošač, ali i ide odlično, inače to je HEMI motor. Znači ako ti prostranost igra veću ulogu:

Image

:-D
Image
Last edited by kreso_atac on 17/02/2011 19:23, edited 1 time in total.

User avatar
Bakir1
Posts: 13014
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: Terenci i mehanika

Post by Bakir1 » 17/02/2011 19:22

alo bihac eno se nudi prilika zivota ako vec razmisljas o jeep-u.grand 4,0 96 za 5.700 KM
@kiberluskoni jel to 97 kod tebe?lijepo izgleda ali mislim da ti fale felge od pripadajuce godine :D
kreso jel znas da su nebi ukrali ukija?

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: Terenci i mehanika

Post by kreso_atac » 17/02/2011 19:35

ja se ne bih na prvu zaletio tako na "neobično" nisku cijenu : ) u svakom slučaju ako se odlučiš za kupnju jeepa javi barem da te malo usmjerimo šta da pogledaš i kako da provjeriš šta je ok, a šta ne.

BISCANIN2
Posts: 1144
Joined: 22/09/2004 12:30
Location: Bihać

Re: Terenci i mehanika

Post by BISCANIN2 » 17/02/2011 20:16

Hvala Kreso na iscrpnim objasnjenjima i trudu...od kupnje jos nista ceka me sad preregistracija firme , remont čamaca, nabavka ,zamjena opreme sezona stiže ,moram i svog krdžu da pripremim kako je krenulo izgleda da će mi trebati nesto iz Bakirove ergele .Ali definitvno slijedeće vozilo će biti nesto iz jeep familije .
Evo pozivam Vas na jedan kombinovani off road rafting susret ,recimo jedan dan off road drugi dan rafting ili ujutro off ro a poslije rafting ,spavanje i party u kampu pored Une .
Mjesta i bujruma ima za sve zainteresovane .

User avatar
johntra
Posts: 11570
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Terenci i mehanika

Post by johntra » 17/02/2011 20:23

Vidim svi se raspričali o terencima, a niko ne spominje Land Rovere? To se nema iskustva ili? :D

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: Terenci i mehanika

Post by kreso_atac » 17/02/2011 20:51

nekad je LR bio dobar terenac (defender, discovery, freelander), ali zadnjih desetak godina od kako su počeli stavljati nezavisna ogibljenja, jako jako slabi. sada više eto spadaju pod tu neku luksuznu klasu, i osim što su bezobrazno skupi ja ne vidim ništa privlačno u njima. ponavljam, "veliki" stari defender, discovery i još par modela su skroz ok, mada su uvijek bili skupi (pogotovo za popravit :shock: ).

User avatar
Bakir1
Posts: 13014
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: Terenci i mehanika

Post by Bakir1 » 17/02/2011 21:23

kreso konkretno auto:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
@jontra vidis ti da niko,izuzev krese kojem bi se moglo prigovoriti ali nece,ne spominje aute poslije 2000 godine.
ja licno smatram da poslije toga nije ni bilo terenskih vozila,izuzev g-a koji je mlad ko rosa u podne :D
bihac posalji broj porukom,sire se ovi moji poslije krupe na sanski most i cazin pa mi ne gine doci gore,pa da barem popijemo kafu ;-)

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: Terenci i mehanika

Post by kreso_atac » 17/02/2011 22:07

ma nije da nema poslije 2000 terenaca, ali vecinom je mlitavo. mada naravno ima izuzetaka, koji su jos uvijek stara skola :-D a sto se tog granda tice, sve je to uredu limarija, ali od skoljke nema nista, dok se ne vidi sta je ispod haube i u podvozju, a to se na licu mjesta testira. Samo sam covjeku skrenuo paznju da ih ima (pogotovo 4.0 modela) sa 42re i 42rh mjenjacima, koji su skakljivi sa aksijalnim osovinama ako pumpa dobije izgoreno ulje. i naravno nikad nije na odmet provjerit pogone na dijagonali, diffove itd. malo mi je cudno ta cijena za 1996 godiste, inace su oko 4000 eura. dok se 1993-1994 za negdje oko 3000 eura uzima.

BISCANIN2
Posts: 1144
Joined: 22/09/2004 12:30
Location: Bihać

Re: Terenci i mehanika

Post by BISCANIN2 » 17/02/2011 22:54

Bakire ne na kafu na konak i to obavezno malo da se provozamo krajiškim bespućima i upoznaš ako već nisi i drugu vrstu rječnog off road :-).Broj stiže na pp .
Za newbia svaka informacija zlata vrijedi ,kamo sreće da sam ovo mogao čitati ranije .
Znači ja bi sa svojim pajerom mogao da se na nekom off road susretu prijavim u neku soft klasu ili turističku kako je Krešo naveo gore ,i da zaplovim u svijet balkanskog off-a.
Kako mi je sad krivo.. kad sam ganjao terenca , u BANJALUCI bio jedan cherokee ali kratki dvoja vrata , napucan,gume koža
osvoji me na prvi pogled, sa plinom, žena kaže kupi kupi ,ma jok reko hebo usa shit .O boze dragi ...kakv levat .

Kiberluskoni
Posts: 360
Joined: 05/10/2005 00:16

Re: Terenci i mehanika

Post by Kiberluskoni » 18/02/2011 14:46

Bakire, ovo kod mene je 99. godina. po mnogima najbolja godina za Cherokee-a iz više razloga (zadnji i prednji dif, karoserija). Felge su sa starog XJ-a iz 94.

@Biscanin, Unsku regatu ne zaboravljam, iako sam bio prije više od 10 godina. Bio sam i prije par godina sa ekipom solo, ali smo imali belaj ispod Štrbačkog buka, tako da i nije bilo nekog raftinga. U međuvremenu sam bio i na nekom muzičkom festivalu u Cazinu, sa starim Ćirom. Za rafting sam uvijek raspoložen, čak sa par prijatelja imam i čamac i komplet opremu, od neoprena, prsluka do kaciga. Neretva je dosta bliža, ali Una je najljepša rijeka na kojoj sam bio. Ako se na vrijeme najavi, voljan sam doći sa ekipom.

johntra, što se tiče ostalih terenaca, a prije svega LR-ova, kreso ti je već rekao otprilike kako je stanje. Moj izbor poslije Cherokee-a, a da mi je dizel motor bitan, bi bili Discovery ili 4runner. Dobar drug mi ima Disca iz 95, dobar auto. Mana im je lim iza zadnjih blatobrana. Defendera na zapadu reklamiraju kao radno vozilo ili kamion, što on zapravo i jeste. Dobar na terenu, na cesti katastrofa. Zimi ti je dekica obavezna u njemu zbog propuha. Nažalost, druga mana mu je to što je jeko nesigurno auto, pa se u Americi prestao prodavati 90ih. Problemi su prevrtanje, slab na crash testovima. Ovo je i razlog astronomskih cijena Defendera u Americi. Kao drugo auto odličan. Meni je Cherokee trenutno primarno auto, tako da... LR ima zanimljivu filozofiju (totalno kontra Mercedesa, recimo), da je na terencu najbitinija artikulacija osovina. Toliko su samouvjereni da su njihova vozila superiorna, da ih ne isporučuju sa blokadama zadnjeg i prednjeg difa, jer tvrde da će točak uvijek naći put do podloge. Naravno, postoje aftermarket blokade, ali dosta je manji izbor, nego za amerikance (što naravno nabija cijenu).
Poređenja radi, za mene razlika između Jeepa, LR-a je kao između Mercedesa, Audija i BMW-a među običnim vozilima. Minimalna, sa argumentima koji su u sferi lične preferencije, šta je kome bitnije. Da imam dobrog i pouzdanog majstora i jeftine dijelove, vjerovatno bi me bilo lako nagovoriti da uzmem Discoverija, recimo.
Mercedes i Toyota jesu malo kvalitetniji (završna izrada enterijera prije svega), ali ne toliko da bi meni opravdali razliku u cijeni. Ne mislim da je mudro uzeti G-a iz 83. za cijenu mog Cherokee-a iz 99. Poređenja radi, Cherokee-a sa ugrađenim plinom možeš uzeti u rasponu od 10 do 12 hiljada. 4runner istog godišta košta 17-20. Za tu razliku ja od svog mogu napraviti babarogu, da se ljudi okreću za njim.

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: Terenci i mehanika

Post by kreso_atac » 18/02/2011 15:50

ćiro u stock izdanju, nema se čeka postidjeti u odnosu na gotovo dvostruko skupljeg 4runnera ;-) možda je mala razlika u vožnji cestom u korist toyote, al na terenu i nije baš. ista stvar grand i lc, s tim da je grand dosta jeftiniji, i održavanje dosta bezbolnije (ukoliko se naravno radi o poručivanju dijelova iz SAD, što je danas jako sigurno i pristupačno). usporedbe radi, filter zraka za novog grand cherokeeja je $5, krst kardana $6 ili ležaj diferencijala takođe oko $6. Mislim smiješne cijene ako pogledaš koliko su kod domaćih prodavača, i za ostala vozila. recimo termostat motora 4.7 je 2 dolara, a čak za golfa 2 nije ispod 15-ak maraka ili koliko već dođe. Dosta ljudi se boji tog održavanja, ali to je stvarno jednostavno ako uzmemo u obzir da jednom godišnje naručiš sve filtere, kočnice itd, možeš za 100 dolara uraditi taj redovan servis. Meni su u Švedskoj za set svjećica (4.0 I6 motor) tražili oko 50 eura, a uzeo sam ih po 1.50 dolara iz SAD, i dostava za sve oko 10 je bila.

Kiberluskoni
Posts: 360
Joined: 05/10/2005 00:16

Re: Terenci i mehanika

Post by Kiberluskoni » 18/02/2011 15:54

Ja neki dan kupio u Sarajevu 6 Champion svjećica za svoje auto i platio 12 KM (2 KM komad, da ne bude zabune). Filteri zraka i ulja su po 9 KM. Adresa, Automerc-Škoro na Mihrivodama.

Krst kardana i osovine: kineski 90 KM, Spicer oriđiđi, 140 KM

Kugle, krajnice, kineske 90 KM komad, malo bolji aftermarket su 100-120 KM. Ja ih nikad na svojim Jeepovima u proteklih 8 godina nisam mjenjao, jer se podmazuju. Održavaj i nema frke.

Skupa stvar su ležajevi prednjih točkova (300 kineski, 450 malo bolji aftermarket, komad). Mjenjao jednom na ovom Jeepu.

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: Terenci i mehanika

Post by kreso_atac » 18/02/2011 16:31

znači originalne svjećice za Jeep WJ 4.7 (Champion RC12MCC4) sam mogao samo poručiti, nigdje nisam mogao naći u masovnoj prodaji, i prodavač mi je ponudio da poruči, i koštalo bi mnogo, oko 8€ po svjećici. Iste sam našao konkretno na Rockauto, za negdje oko 2-3 dolara po komadu. Ne znam ako je taj servis imao originalne (sa pravim razmakom elektroda itd), po mom mišljenju pravo povoljna cijena. Ležaj točka 16 dolara originalni chryslerov za mog ćiru, ako ne vjeruješ provjeri na rockauto.com. Istina, i ja preprodajem dijelove po malo (nešto nove, nešto ispravne korištene), i skuplje prodajem, ali za sebe naravno uzimam iz SAD :-D

BISCANIN2
Posts: 1144
Joined: 22/09/2004 12:30
Location: Bihać

Re: Terenci i mehanika

Post by BISCANIN2 » 18/02/2011 23:20

@Biscanin, Unsku regatu ne zaboravljam, iako sam bio prije više od 10 godina. Bio sam i prije par godina sa ekipom solo, ali smo imali belaj ispod Štrbačkog buka, tako da i nije bilo nekog raftinga. U međuvremenu sam bio i na nekom muzičkom festivalu u Cazinu, sa starim Ćirom. Za rafting sam uvijek raspoložen, čak sa par prijatelja imam i čamac i komplet opremu, od neoprena, prsluka do kaciga. Neretva je dosta bliža, ali Una je najljepša rijeka na kojoj sam bio. Ako se na vrijeme najavi, voljan sam doći sa ekipom.


Da niste noćili kod Koste a za čamac koristili gumotex colorado ?
Napraviti jedan off road rafting susret sa voznjom i isprobati par vrtača ima ih na mom terenu koliko hoces i na kraju rafting .

Meni je Cherokee trenutno primarno auto, tako da

Motor 4.0 i plin e sad kolika je to potrosnja po gradu a kolika na otvoronem,meni moj mitsu uzima 12-13 l dizela po gradu i 9,5 na otvorenom .
Hebiga i meni bi jos bio jedini auto

herbert mekfjuger
Posts: 462
Joined: 11/11/2010 16:12

Re: Terenci i mehanika

Post by herbert mekfjuger » 18/02/2011 23:30

BISCANIN2 wrote:Motor 4.0 i plin e sad kolika je to potrosnja po gradu a kolika na otvoronem,meni moj mitsu uzima 12-13 l dizela po gradu i 9,5 na otvorenom .
Hebiga i meni bi jos bio jedini auto

City: 20.6 L/100Km
Highway: 10.3 L/100Km
Combined: 14 L/100Km

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: Terenci i mehanika

Post by kreso_atac » 19/02/2011 00:35

redukovano, off road mod: 25 do 30 zavisno od konfiguracije terena :)

Ali varljivi su ti podaci, recimo meni prosjek na otvorenom zna se spustiti i do 11-12 litara ako ga čuvam, ali inače imam malo težu nogu na gasu, pa tako da rijetko kada ide ispod 13-14-15 na otvorenom, a i po gradu ispod 18-19-20. Mada da se to spustiti na 16-17 po gradu. Sve zavisi kako voziš, ništa to ne znači.

dr. sci
Posts: 101
Joined: 12/06/2009 14:39

Re: Terenci i mehanika

Post by dr. sci » 19/02/2011 00:53

koliko Ah je akumulator dovoljan za ove velike jeepove benzince?

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: Terenci i mehanika

Post by kreso_atac » 19/02/2011 00:57

za 4.0 i 5.2 dovoljno i 65-66. Optimalno 75. za 5.9 V8 je onako da dostojno podmiri dovoljan 95.

Post Reply