Terenci, SUV, 4X4, AWD - sve o tome

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#2901 Re: Terenci i mehanika

Post by amar1994 »


:izet: :-D
:run:
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2902 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

preludezalude wrote:
dado19771 wrote:
preludezalude wrote:Meni stigle maloprije. Cijena je 6KM po komadu.
Jeste i meni je ovaj rekao da su 6 KM. Jučer mi nisu došla rekao mi je danas 100% pa ćemo vidjeti što će biti kad se zamjene. Od kud si ih ti naručio? Dali ima ta trgovina vodenu pompu za njega, termostat i visko? Zanima me informativno da znam ako mi nešto zatreba od ovih djelova?
Sto se tice termostata...odgovara ti od golfa 4 dizel ili audi a3 dizel. Cijena je oko 15KM. Ja koristim isti taj i radi sve ok. Odgovara od mnogih auta ali ovo ti kazem koji ja koristim. Termostat nije nikakav poseban vec bas klasika. Cak je i zamjena jednostavna...na donjem crijevu koje izlazi iz hladnjaka ima plasticno kuciste i u tom kucistu je termostat. Treba ti kljuc 8 i imaju dva sarafa da se odvrnu. Sto se tice dijelova i nabavke poslat cu ti privatnu poruku sa vise podataka gdje mozes nabaviti i kontakt.
Eto riješih problem sad za sad (valjda neću ureći). Svakako hvala svima na pomoći. Možda i ova razmjena iskustava pomogne nekome.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2903 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

preludezalude wrote:Dado,
znas i da li je tvoj grand sa limited slip ili klasika? Ako je sistem Quadra Drive, onda najvjerovatnije imas prednji i zadnji limited slip diferencijal. Ovo sam ti zaboravio napomenuti a mozda vec znas. U te diferencijale pored ulja ide i aditiv da bi regulacija pogona lijevo-desno radila kako treba.
Eeeeh sad... Čitao sam malo o tim diferencijalima... Kad je bio na dizalici vrtio sam jedan kotač a suprotni se vrtio u kontra smjeru, i po onom što sam pročitao onda nema limited slip (ako se ne varam). Koliko znam (isparvite ako griješim) ako ima limited slip onda bi i drugi kotač trebao da se vrti u istom smjeru. No ja sam svakako zamijenio ulje u oba diferencijala (75W140 ls + MOPAR aditiv), jer sam bio usuo ovo ulje koje navodno u sebi ima te aditive (LS) ali nije to bilo to. Pri skretanjima čulo se neko brujanje u difu te sam onda auto parkirao i nisam vozao dok nije stigao MOPAR aditiv. Kad sam ga ulio u dif nikakvih zvukova , sve radi kako treba.
preludezalude
Posts: 5625
Joined: 07/03/2012 00:09

#2904 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

dado19771 wrote:
preludezalude wrote:Dado,
znas i da li je tvoj grand sa limited slip ili klasika? Ako je sistem Quadra Drive, onda najvjerovatnije imas prednji i zadnji limited slip diferencijal. Ovo sam ti zaboravio napomenuti a mozda vec znas. U te diferencijale pored ulja ide i aditiv da bi regulacija pogona lijevo-desno radila kako treba.
Eeeeh sad... Čitao sam malo o tim diferencijalima... Kad je bio na dizalici vrtio sam jedan kotač a suprotni se vrtio u kontra smjeru, i po onom što sam pročitao onda nema limited slip (ako se ne varam). Koliko znam (isparvite ako griješim) ako ima limited slip onda bi i drugi kotač trebao da se vrti u istom smjeru. No ja sam svakako zamijenio ulje u oba diferencijala (75W140 ls + MOPAR aditiv), jer sam bio usuo ovo ulje koje navodno u sebi ima te aditive (LS) ali nije to bilo to. Pri skretanjima čulo se neko brujanje u difu te sam onda auto parkirao i nisam vozao dok nije stigao MOPAR aditiv. Kad sam ga ulio u dif nikakvih zvukova , sve radi kako treba.
Ja koiko se sjecam taj tvoj test je ok. Ako se vrte u istom smjeru onda ima LS diferencijal.
Sto se tice aditiva...samo Mopar.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2905 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

Imam problem kod GC 4.7, javlja mi grešku P 0161. Malo sam tražio po netu i izgleda da je lambda sonda u pitanju. Dali netko zna gdje se može nabaviti kod nas i koja je cijena. Unaprijed hvala.
preludezalude
Posts: 5625
Joined: 07/03/2012 00:09

#2906 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

Opet savjetujem samo Mopar jer dosta se ljudi zalilo na ne nepravian rad motora sa zamjenskom lambda sondom.Provjeri kod onog Zeljka u Sarajevu.
Provjeri da li se greska javlja i kod rada na benzin. A nije lose provjeriti i sami dzek i kablove na sondi (prije kupovine nove sonde).
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2907 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

preludezalude wrote:Opet savjetujem samo Mopar jer dosta se ljudi zalilo na ne nepravian rad motora sa zamjenskom lambda sondom.Provjeri kod onog Zeljka u Sarajevu.
Provjeri da li se greska javlja i kod rada na benzin. A nije lose provjeriti i sami dzek i kablove na sondi (prije kupovine nove sonde).
Hvala na savjetu. Poništio sam grešku prije par dana i sad funkcionira normalno kao da ništa nije bilo.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2908 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

Imam pitanje vezano za Granda
Kad zatvorim vrata od vozača ne gasi mi svjetlo u kabini i na displeju mi piše stalno da su vrata otvorena (iako su ona u stvarnosti zatvorena), neće da se prozori otvaraju nit retrovizori funkcioniraju. Jedno vrijeme sam auto otključavao na ključ umjesto na daljinski i sad mi se dešavaju ove stvari. Dali to ima veze s tim? Da napomenem kad auto resetiram tj. kad skinem kleme sa akumulatora i ponovno vratim sve funkcionira da bi nakon nekog vremena stvar se opet vratila na početak. Dali je netko imao sličnih iskustava, što bi moglo biti? Jer da je nešto crklo onda mislim da nebi moglo raditi ni kad ga resetiram.
User avatar
Gojeni H
Posts: 10228
Joined: 28/04/2012 09:54

#2909 Re: Terenci i mehanika

Post by Gojeni H »

Ima li neko iskustva sa Suzuku Jimny-em?
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2910 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

Pozdrav, dali mi netko može pomoći vezano za rashladni sistem kod Grand Cherokee 4.7? Imam problem kad auto ugasim da mi nakon nekog vremena izbaci vodu iz one prelivne (ekspanzione) posude. Auto ima ugrađen plin. Dali je problem u plinu možda ili je problem u čepu hladnjaka?
preludezalude
Posts: 5625
Joined: 07/03/2012 00:09

#2911 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

dado19771 wrote:Pozdrav, dali mi netko može pomoći vezano za rashladni sistem kod Grand Cherokee 4.7? Imam problem kad auto ugasim da mi nakon nekog vremena izbaci vodu iz one prelivne (ekspanzione) posude. Auto ima ugrađen plin. Dali je problem u plinu možda ili je problem u čepu hladnjaka?
Hmmmmmm....cudno da izbaci vodu iz prelivne posude nakon nekog vremena poslije gasenja. Prvo, max na posudi je negdje na pola posude i to bi trebao mjeriti na hladan motor. Variranja nivoa tekucine u prelivnoj posudi su maksimalno oko 2 cm, ovisno od voznje i gasiranja, naravno pod uslovom kada citav rasladni sistem funkcionise kako treba i kada je motor ispravan. Izbijanje tekucine na prelivnoj posudi se desava kada probije dihtung glave ali to se desava u voznji. Ako se tebi to desi samo kada je ugaseno auto, onda bi potrazio probem na drugom mjestu. Cep ocigledno radi tj propusta tekucinu. Cak i da je cep oslabio pa propusta na skroz malom pritisku nebi trebalo da se desava ovo sta se tebi desava. Postoji mogucnost da membrana u plinskom isparivacu probije i da tada plin ulazi u rasladnu tekucinu. U toku rada motora rasladna tekucina kruzi i tako i taj plin kruzi i sistem se ozraci. Auto kad ugasis, u plinskom sistemu postoji neki pritisak koji mozda curi u rasladnu tekucinu ali posto motor ne radi, tekucina ne kruzi, nema ozracivanja, plin gura tekucinu u prelivnu posudi dok se pritisci ne izjednace. Teorijski i prakticno postoji sansa za ovaj scenario.
Ja bih obratio paznju da li se tokom rada motora i gasiranja desavaju ovi problemi oko izbijanja tekucine. Ako je tada ok, onda bih presao na ove membrane. One nisu skupe, mislim da je membrana oko 15-ak maraka.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#2912 Re: Terenci i mehanika

Post by bitanga_sa_otesa »

pregledaj donju gumicu na cepu hladnjaka
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2913 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

U antifrizu se osjeti plin tako da je vrlo lako moguće da taj plin kroz isparivač ulazi u rashladni sistem a druga stvar izgleda da se ne radi o prelijevanju na odušak iz prelivne posude nego na onom sastavu gdje se isparivač spaja na grijanje u kabini. Na istoj strani je taj spoj i ono crijevo od oduška pa sam pomislio da je na odušak ali izgleda da nije nego kao što sam i rekao na onom "T" spoju jer sam pipao rukom i mokro je na njemu. Vidio sam na nekim forumima da na tim spojevima dolazi do problema pa sam išao provjeriti i izgleda da je tooo to...
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2914 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

bitanga_sa_otesa wrote:pregledaj donju gumicu na cepu hladnjaka
Hladnjak je nov promjenjen.
NediM17
Posts: 21685
Joined: 05/11/2009 11:49

#2915 Re: Terenci i mehanika

Post by NediM17 »

Ako ti plin dospijeva u rashladni sistem ima samo jedno objasnjenje- ne valja ti isparivac.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#2916 Re: Terenci i mehanika

Post by bitanga_sa_otesa »

dado19771 wrote:
bitanga_sa_otesa wrote:pregledaj donju gumicu na cepu hladnjaka
Hladnjak je nov promjenjen.
ja koji god sam hladnjak nov kupio, nikad cep ne dodje uz njega....a kupio sam ih stotine...
preludezalude
Posts: 5625
Joined: 07/03/2012 00:09

#2917 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

dado19771 wrote:U antifrizu se osjeti plin tako da je vrlo lako moguće da taj plin kroz isparivač ulazi u rashladni sistem a druga stvar izgleda da se ne radi o prelijevanju na odušak iz prelivne posude nego na onom sastavu gdje se isparivač spaja na grijanje u kabini. Na istoj strani je taj spoj i ono crijevo od oduška pa sam pomislio da je na odušak ali izgleda da nije nego kao što sam i rekao na onom "T" spoju jer sam pipao rukom i mokro je na njemu. Vidio sam na nekim forumima da na tim spojevima dolazi do problema pa sam išao provjeriti i izgleda da je tooo to...
Nije mi bas jasno kako je to kod tebe spojeno odusak na taj "T" spoj... ali cesto curka antifriz bas na tom T spoju. Provjeri ako su plasticni T spojevi tesko ces moci sprijeciti curkanje dotezanjem. Zamijeni ih sa metalnim T spojevima. U prelivnu posudu ide samo jedno crijevo i ono krece odmah sa strane od cepa hladnjaka. Kad pritisak u sistemu predje odredjenu granicu ventil u cepu se pomakne i tekucina iz hadnjaka prelazi u prelivnu posudu. Kad se u sistemu stvori potpritisak, drugi ventil u cepu se pomakne i sistem usisava tekucinu iz prelivne posude.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2918 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

Neee, nismo se razumjeli. Nema oduška na T spoju nego odušak od prelivne posude je u blizini tog T spoja pa sam mislio da na njega izbacuje vodu. No nije problem u oduška nego u tom T spoju. Dotezao sam šelnu ali opet taji lagano na njemu. Probat ću taj metalni. A što se tiče mirisa plina u rashladnom sistemu riješio sam problem sa promjenom membrana u isparivaču. HVALA NA SAVJETIMA.
preludezalude
Posts: 5625
Joined: 07/03/2012 00:09

#2919 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

dado19771 wrote:Neee, nismo se razumjeli. Nema oduška na T spoju nego odušak od prelivne posude je u blizini tog T spoja pa sam mislio da na njega izbacuje vodu. No nije problem u oduška nego u tom T spoju. Dotezao sam šelnu ali opet taji lagano na njemu. Probat ću taj metalni. A što se tiče mirisa plina u rashladnom sistemu riješio sam problem sa promjenom membrana u isparivaču. HVALA NA SAVJETIMA.
Hajde super. Izbija li ti jos tekucina iz prelivne posude kad ugasis auto?
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2920 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

preludezalude wrote:
dado19771 wrote:Neee, nismo se razumjeli. Nema oduška na T spoju nego odušak od prelivne posude je u blizini tog T spoja pa sam mislio da na njega izbacuje vodu. No nije problem u oduška nego u tom T spoju. Dotezao sam šelnu ali opet taji lagano na njemu. Probat ću taj metalni. A što se tiče mirisa plina u rashladnom sistemu riješio sam problem sa promjenom membrana u isparivaču. HVALA NA SAVJETIMA.
Hajde super. Izbija li ti jos tekucina iz prelivne posude kad ugasis auto?
Ne izbija, u biti nije ni izbijala nego sam ja krivo zaključio. Radilo se o kapanju antifriza na onom T spoju gdje se antifriz odvaja prema isparivaču. Pošto je crijevo oduška prelivne posude u razmaku 15-tak cm od tog famoznog T spoja ja sam pomislio da mi kapi na to crijevo ali na kraju se ispostavilo da sam bio u krivu. Krivac je ta plastična T spojnica.
preludezalude
Posts: 5625
Joined: 07/03/2012 00:09

#2921 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

dado19771 wrote:
preludezalude wrote:
dado19771 wrote:Neee, nismo se razumjeli. Nema oduška na T spoju nego odušak od prelivne posude je u blizini tog T spoja pa sam mislio da na njega izbacuje vodu. No nije problem u oduška nego u tom T spoju. Dotezao sam šelnu ali opet taji lagano na njemu. Probat ću taj metalni. A što se tiče mirisa plina u rashladnom sistemu riješio sam problem sa promjenom membrana u isparivaču. HVALA NA SAVJETIMA.
Hajde super. Izbija li ti jos tekucina iz prelivne posude kad ugasis auto?
Ne izbija, u biti nije ni izbijala nego sam ja krivo zaključio. Radilo se o kapanju antifriza na onom T spoju gdje se antifriz odvaja prema isparivaču. Pošto je crijevo oduška prelivne posude u razmaku 15-tak cm od tog famoznog T spoja ja sam pomislio da mi kapi na to crijevo ali na kraju se ispostavilo da sam bio u krivu. Krivac je ta plastična T spojnica.
Aaaaaa. Tek sad sam shvatio o kojem odusku govoris. Bolje ikad nego nikad. :lol: :lol: :lol:
Meni je na istom T spoju kapalo i dugo mi je trebalo dok nisam pronasao gdje kapa jer bi kapalo na blok i odmah se susilo. Tek kad sam zamijenio T spoj sa metalnim onda sam rijesio to kapanje.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2922 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

Imam problem sa obrtajima na GC 4.7. U vožnji sve radi kako treba ali kad stanem počnu varirati od 700 do 1300 obrtaja. Isto tako kod samo paljenja auta obrtaji skoče do nekih 2000 obrtaja i onda se lagano spuste pa nastave varirati kako sam prije naveo. Isti taj problem sam imao prije nekih dva mjeseca i očistio sam onaj senzor na usisu (IAC) i onda je sve bilo uredu da bi me sad opet ti obrtaji počeli zajebavati. Može li biti još nešto jer ne vjerujem da je opet zaprljan IAC senzor.
preludezalude
Posts: 5625
Joined: 07/03/2012 00:09

#2923 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

dado19771 wrote:Imam problem sa obrtajima na GC 4.7. U vožnji sve radi kako treba ali kad stanem počnu varirati od 700 do 1300 obrtaja. Isto tako kod samo paljenja auta obrtaji skoče do nekih 2000 obrtaja i onda se lagano spuste pa nastave varirati kako sam prije naveo. Isti taj problem sam imao prije nekih dva mjeseca i očistio sam onaj senzor na usisu (IAC) i onda je sve bilo uredu da bi me sad opet ti obrtaji počeli zajebavati. Može li biti još nešto jer ne vjerujem da je opet zaprljan IAC senzor.
Kod paljenja je normalno da sam sebi da gas, mozda ne do 2000 ali do oko 1500-1600 i odmah spusti na 700. Za ovo variranje ja bih opet pogledao IAC (MOTORIC LER GASA). Ocisti motoric i ocisti supljinu u koju se montira. I jedno i drugo se lako zaprlja. Najbolje sprej carb cleaner ili intake cleaner. Budi oprezan sa motoricem, nemoj ga sje*ati kao sto sam ja svoj kad sam ga cistio. Znaci, prskanje i krpica. Na motoricu ni slucajno nemoj da vrtis onaj klipcic jer tako polomis plastiku u unutrasnjosti i motoric vise ne radi. Ja sam svoj tako zaje*ao. Ne pada mi na pamet sta bi jos moglo uzrokovati variranje. Moze i upaljena klima uzrokovati variranje na stangasu ali u odredjenim uslovima. Ne vjerujem da je to sada kod tebe uzrok.

PS
Zaboravih reci da trebas poslije svakog mijenjanja ili ciscenja bilo kojeg dijela koji utice na rad motora, resetirat ECU. Konkretno nakon ciscenja IAC-a bi bilo dobro da resetiras ECU, upalis auto i pusti ga da radi makar 5 minuta u mjestu bez dodavanja gasa. Tako ce se pravilno nauciti nove postavke tj ustimati motoric ler gasa.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2924 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

preludezalude wrote:
dado19771 wrote:Imam problem sa obrtajima na GC 4.7. U vožnji sve radi kako treba ali kad stanem počnu varirati od 700 do 1300 obrtaja. Isto tako kod samo paljenja auta obrtaji skoče do nekih 2000 obrtaja i onda se lagano spuste pa nastave varirati kako sam prije naveo. Isti taj problem sam imao prije nekih dva mjeseca i očistio sam onaj senzor na usisu (IAC) i onda je sve bilo uredu da bi me sad opet ti obrtaji počeli zajebavati. Može li biti još nešto jer ne vjerujem da je opet zaprljan IAC senzor.
Kod paljenja je normalno da sam sebi da gas, mozda ne do 2000 ali do oko 1500-1600 i odmah spusti na 700. Za ovo variranje ja bih opet pogledao IAC (MOTORIC LER GASA). Ocisti motoric i ocisti supljinu u koju se montira. I jedno i drugo se lako zaprlja. Najbolje sprej carb cleaner ili intake cleaner. Budi oprezan sa motoricem, nemoj ga sje*ati kao sto sam ja svoj kad sam ga cistio. Znaci, prskanje i krpica. Na motoricu ni slucajno nemoj da vrtis onaj klipcic jer tako polomis plastiku u unutrasnjosti i motoric vise ne radi. Ja sam svoj tako zaje*ao. Ne pada mi na pamet sta bi jos moglo uzrokovati variranje. Moze i upaljena klima uzrokovati variranje na stangasu ali u odredjenim uslovima. Ne vjerujem da je to sada kod tebe uzrok.

PS
Zaboravih reci da trebas poslije svakog mijenjanja ili ciscenja bilo kojeg dijela koji utice na rad motora, resetirat ECU. Konkretno nakon ciscenja IAC-a bi bilo dobro da resetiras ECU, upalis auto i pusti ga da radi makar 5 minuta u mjestu bez dodavanja gasa. Tako ce se pravilno nauciti nove postavke tj ustimati motoric ler gasa.
Čistio sam ponovno IAC i dobro je bilo par dana (napravio sam ovo resetiranje ECU-a skidanjem kleme sa akumulatora ali nisam ga pusti da odradi na mjestu nekih 5 minuta) ... sad opet pri paljenju obrtaji skoče oko na oko 2000 obrtaja aaa i povećala se potrošnja pa sam došao u sumnju da nije problem u senzoru temperature jer i kad je motor ugrijan auto ugasim pa ga ponovno upalim i obrtaji skoče kao kad je hladan... Nekako kontam da nije problem u tom senzoru temperature jer očito šalje ECU-u da je motor hladan...
preludezalude
Posts: 5625
Joined: 07/03/2012 00:09

#2925 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

dado19771 wrote:
preludezalude wrote:
dado19771 wrote:Imam problem sa obrtajima na GC 4.7. U vožnji sve radi kako treba ali kad stanem počnu varirati od 700 do 1300 obrtaja. Isto tako kod samo paljenja auta obrtaji skoče do nekih 2000 obrtaja i onda se lagano spuste pa nastave varirati kako sam prije naveo. Isti taj problem sam imao prije nekih dva mjeseca i očistio sam onaj senzor na usisu (IAC) i onda je sve bilo uredu da bi me sad opet ti obrtaji počeli zajebavati. Može li biti još nešto jer ne vjerujem da je opet zaprljan IAC senzor.
Kod paljenja je normalno da sam sebi da gas, mozda ne do 2000 ali do oko 1500-1600 i odmah spusti na 700. Za ovo variranje ja bih opet pogledao IAC (MOTORIC LER GASA). Ocisti motoric i ocisti supljinu u koju se montira. I jedno i drugo se lako zaprlja. Najbolje sprej carb cleaner ili intake cleaner. Budi oprezan sa motoricem, nemoj ga sje*ati kao sto sam ja svoj kad sam ga cistio. Znaci, prskanje i krpica. Na motoricu ni slucajno nemoj da vrtis onaj klipcic jer tako polomis plastiku u unutrasnjosti i motoric vise ne radi. Ja sam svoj tako zaje*ao. Ne pada mi na pamet sta bi jos moglo uzrokovati variranje. Moze i upaljena klima uzrokovati variranje na stangasu ali u odredjenim uslovima. Ne vjerujem da je to sada kod tebe uzrok.

PS
Zaboravih reci da trebas poslije svakog mijenjanja ili ciscenja bilo kojeg dijela koji utice na rad motora, resetirat ECU. Konkretno nakon ciscenja IAC-a bi bilo dobro da resetiras ECU, upalis auto i pusti ga da radi makar 5 minuta u mjestu bez dodavanja gasa. Tako ce se pravilno nauciti nove postavke tj ustimati motoric ler gasa.
Čistio sam ponovno IAC i dobro je bilo par dana (napravio sam ovo resetiranje ECU-a skidanjem kleme sa akumulatora ali nisam ga pusti da odradi na mjestu nekih 5 minuta) ... sad opet pri paljenju obrtaji skoče oko na oko 2000 obrtaja aaa i povećala se potrošnja pa sam došao u sumnju da nije problem u senzoru temperature jer i kad je motor ugrijan auto ugasim pa ga ponovno upalim i obrtaji skoče kao kad je hladan... Nekako kontam da nije problem u tom senzoru temperature jer očito šalje ECU-u da je motor hladan...
Kod mene je neki dan kad je bilo oko -20, kad je upalio, radio je na 900 obrtaja par minuta i onda spustio na 700 obrtaja. Ako ti radi neko vrijeme na 2000 obrtaja nebi rekao da je do sauga tj rad u rezimu hladnog motora. To je previse obrtaja. Da je do senzora temperature, mislim da bi ti prijavio gresku da je temperatura motora preniska duze vrijeme. Kad sam ja jednom izvadio termostat i ispirao sistem hladjenja ... izbacio mi je gresku da je temperatura motora niska duze vremena.
To bi moglo biti lako da ti je taj motoric ler gasa prestao raditi. Kad se on odvije i izvadi a ostavi spojen na konektor...kad das kontakt, on bi trebao malo da odradi tj pomjeri se naprijed - nazad. I to moze biti neki test da li uopce motoric radi. Nece motor podici toliko obrtaje ako mu senzor temperature salje informaciju da je motor hladan. ECU ce poslati naredbu da se ubrizga bogatija smjesa ali obrtaji ... Obrtaje u mjestu regulise motoric ler gasa. Pregledaj sva vakum crijeva sto idu prema usisu sa strana, da nije mozda koje puklo.
Post Reply