Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Prelistala sam malo prethodne odgovore, korisnik uopće nije dobio potvrdan odgovor od Telemacha, pa bih voljela da mi oni direktno odgovore. Prethodni ugovor je istekao i zvali su me da potpisem novi sa 15% popusta. @Telemach
Zdravo @zbii123,
Dodatne pogodnosti za nastavak saradnje su kreirane ovisno o paketu usluga koji koristite. Svaki korisnik ima mogućnost da ostvari iste.
Ovo je najbitnije svi korisnici mogu iste pogodnosti ostavariti tj iskoristiti trenutnu akciju ako nemaju obavezni ugovor potpisan.
Zdravo @zbii123,
Dodatne pogodnosti za nastavak saradnje su kreirane ovisno o paketu usluga koji koristite. Svaki korisnik ima mogućnost da ostvari iste.
Ovo je najbitnije svi korisnici mogu iste pogodnosti ostavariti tj iskoristiti trenutnu akciju ako nemaju obavezni ugovor potpisan.
Hvala na obavjestenju
Zdravo @kakaljin,
Kako smo i naveli, svaki korisnik može ostvariti dodatne pogodnosti, koje su kreirane ovisno o paketu usluga koje koristi.
Last edited by Telemach on 23/10/2021 12:44, edited 1 time in total.
Peacean wrote: ↑23/10/2021 12:37
@Telemach kada će UNIFI proraditi za uređaje koji koriste Android 11 i hoće li limit od 5GB biti povećan ili ukinut s obzirom da nema previše smisla?
Zdravo @Peacean,
Kolege iz odjeljenja tehničke podrške će Vas pozvati u vezi korištenja Unifi usluge. Što se tiče limita od 5GB, trenutno ne raspolažemo sa informacijama da li će biti eventualnih izmjena. Svakako ćemo Vas blagovremeno informisati.
Peacean wrote: ↑23/10/2021 12:37
@Telemach kada će UNIFI proraditi za uređaje koji koriste Android 11 i hoće li limit od 5GB biti povećan ili ukinut s obzirom da nema previše smisla?
Zdravo @Peacean,
Kolege iz odjeljenja tehničke podrške će Vas pozvati u vezi korištenja Unifi usluge. Što se tiče limita od 5GB, trenutno ne raspolažemo sa informacijama da li će biti eventualnih izmjena. Svakako ćemo Vas blagovremeno informisati.
Nema potrebe za pozivom, samo treba da objavite šta treba da se upiše u Domain polju koje je obavezno u novijim verzijama androida. UNIFI radi bez problema na starijim verzijama.
Ove godine bio na moru Hrvatskoj, kroz zgradu iz doba Jugoslavije Telemach sproveo optiku i to za dž. @Telemach Kada da očekujem optiku u centru Zenice iako uredno već skoro 10 godina plaćam vaše usluge??
addiction wrote: ↑23/10/2021 14:37
Ove godine bio na moru Hrvatskoj, kroz zgradu iz doba Jugoslavije Telemach sproveo optiku i to za dž. @Telemach Kada da očekujem optiku u centru Zenice iako uredno već skoro 10 godina plaćam vaše usluge??
Postar je jucer vjerovatno donosio ovaj kids daljinski, nije bilo nikoga kuci. Ovu obavijest koju je ostavio malo je nejasno gdje se ovo moze preuzeti. Cini mi se da on ovo vrati u Telemach, jer je prekrizeno olovkom ovj dio posta. Gdje mogu doci po ovo?
rida1976 wrote: ↑23/10/2021 17:00
Postar je jucer vjerovatno donosio ovaj kids daljinski, nije bilo nikoga kuci. Ovu obavijest koju je ostavio malo je nejasno gdje se ovo moze preuzeti. Cini mi se da on ovo vrati u Telemach, jer je prekrizeno olovkom ovj dio posta. Gdje mogu doci po ovo?
Sve te pošiljke bi se trebale vratiti u lokalnu poštu gdje inače podižeš pakete i plave koverte.
Ja uzeo zeleni za dječake, ali mi se nije baš svidio, pa sam stavio ovaj plavi sticker, dođu dva sticker-a uz daljinski.
I meni je jučer došao, potpisao 5 papira (kovertu, papir od pošte i 3 ona neka papira od Telemach-a):
Spoiler
Show
Last edited by crnivrag on 23/10/2021 18:28, edited 1 time in total.
Postar je jucer vjerovatno donosio ovaj kids daljinski, nije bilo nikoga kuci. Ovu obavijest koju je ostavio malo je nejasno gdje se ovo moze preuzeti. Cini mi se da on ovo vrati u Telemach, jer je prekrizeno olovkom ovj dio posta. Gdje mogu doci po ovo?
Zdravo @rida1976,
Daljinski upravljač možete preuzeti u pošti u kojoj inače preuzimate pošiljke, kada iste ne budu isporučene na Vašu adresu. U sistemu nije evidentirano da je pošiljka vraćena ka nama.
Pozdrav.
Evo ovih dana citam o tim nekim ponudama uredjaja pa hajde eto odlucim da nazovem da pitam sta i kako.
Da napomenem koristim Eon Premium. Duuugo godina korisnik. Nosao svoj prikljucak sa adrese na adresu. Eto cak i ovu "aferu" sa Arenama sam progutao. U svojoj kuci sam uveo jos jedan prikljucak na ime majke a mogao sam samo kabl spustiti.
I na kraju, operaterka mi kaze "znate kupovina uredjaja je samo za NOVE korisnike".
Ne znam u kakvom "dreamworld-u" zive ali trebalo bi da vam se menadzment probudi iz njega.
Trenutno ono najvrijednije sto imate su upravo "stari" korisnici. Novih korisnika nemate ili imate toliko malo da to nije ni djelic one situacije od prije godinu-dvije. Cak je situacija vise na negativnoj strani
Bas se i ne trudite da zadrzite ovo sto imate. Ok. Sto se tice svega, nisam imao nekih (ozbiljnih) problema sa vasom uslugom.
Ali
Nakon ovakvog odnosa prema "starim" korisnicima ne vjerujem da cu potpisati(obnoviti) stari ili neki novi ugovor kad dodje za to vrijeme.
Big LIKE za poslovanje.
Pozdrav.
Evo ovih dana citam o tim nekim ponudama uredjaja pa hajde eto odlucim da nazovem da pitam sta i kako.
Da napomenem koristim Eon Premium. Duuugo godina korisnik. Nosao svoj prikljucak sa adrese na adresu. Eto cak i ovu "aferu" sa Arenama sam progutao. U svojoj kuci sam uveo jos jedan prikljucak na ime majke a mogao sam samo kabl spustiti.
I na kraju, operaterka mi kaze "znate kupovina uredjaja je samo za NOVE korisnike".
Ne znam u kakvom "dreamworld-u" zive ali trebalo bi da vam se menadzment probudi iz njega.
Trenutno ono najvrijednije sto imate su upravo "stari" korisnici. Novih korisnika nemate ili imate toliko malo da to nije ni djelic one situacije od prije godinu-dvije. Cak je situacija vise na negativnoj strani
Bas se i ne trudite da zadrzite ovo sto imate. Ok. Sto se tice svega, nisam imao nekih (ozbiljnih) problema sa vasom uslugom.
Ali
Nakon ovakvog odnosa prema "starim" korisnicima ne vjerujem da cu potpisati(obnoviti) stari ili neki novi ugovor kad dodje za to vrijeme.
Big LIKE za poslovanje.
Sličnog sam stava, razmislit ću da li ću više uopće biti korisnik usluge.
Evo i ja danas kontaktirala vezano za ovo stari/novi korisnici, opet mi tvrde da - iako sam bez ugovora - ja sam aktivan korisnik i nemam pravo na pogodnosti za NOVE korisnike. Ako se ne uspijemo dogovoriti za tu pogodnost, onda ću prava potraživati putem obraćanja RAK-u.
Qler wrote: ↑22/10/2021 22:58
Raja, znate li da je dosao FTV u HD Hvala @Telemach
Koliko ste samo puta zaželjeli, želja vam se ispunila i na kraju ste dobili ftv hd.
BTW Da ne otvaram novi post imam jedno pitanje ako mi neko može odgovoriti. Postoji li ikakva mogućnost spajanja lcd smart tv i eon boxa da se dobije eon smart tv u jednom? Mislim da to nije loša ideja jer znam da skoro svaki lcd tv ima integrisani box, pa bi se samo mogao dodati i eon resiver u njega.
Dr_Proka wrote: ↑23/10/2021 21:19
Koliko ste samo puta zaželjeli, želja vam se ispunila i na kraju ste dobili ftv hd.
BTW Da ne otvaram novi post imam jedno pitanje ako mi neko može odgovoriti. Postoji li ikakva mogućnost spajanja lcd smart tv i eon boxa da se dobije eon smart tv u jednom? Mislim da to nije loša ideja jer znam da skoro svaki lcd tv ima integrisani box, pa bi se samo mogao dodati i eon resiver u njega.
Vjerovatno hoćeš da kažeš da skoro svaki Smart TV radi posredstvom Smart OS-a (većina putem Android TV OS-a).
Imaš tu mogućnost i sad, instaliraš EON Smart TV aplikaciju, i dobiješ sve funkcionalnosti box-a na svom TV-u (instaliranje dodatnih aplikacija, vraćanje sadržaja 7 dana unazad, Video Klub).
Samo putem EON Smart TV aplikacije nemaš sljedeće stavke: erotski kanali, erotski SVOD folderi, teletext i promjena jezika zvuka/titla.
Dr_Proka wrote: ↑23/10/2021 21:19
Koliko ste samo puta zaželjeli, želja vam se ispunila i na kraju ste dobili ftv hd.
BTW Da ne otvaram novi post imam jedno pitanje ako mi neko može odgovoriti. Postoji li ikakva mogućnost spajanja lcd smart tv i eon boxa da se dobije eon smart tv u jednom? Mislim da to nije loša ideja jer znam da skoro svaki lcd tv ima integrisani box, pa bi se samo mogao dodati i eon resiver u njega.
Vjerovatno hoćeš da kažeš da skoro svaki Smart TV radi posredstvom Smart OS-a (većina putem Android TV OS-a).
Imaš tu mogućnost i sad, instaliraš EON Smart TV aplikaciju, i dobiješ sve funkcionalnosti box-a na svom TV-u (instaliranje dodatnih aplikacija, vraćanje sadržaja 7 dana unazad, Video Klub).
Samo putem EON Smart TV aplikacije nemaš sljedeće stavke: erotski kanali, erotski SVOD folderi, teletext i promjena jezika zvuka/titla.
Ima li neki tutorijal, kako to mogu? Prvi put čujem za to.
Dr_Proka wrote: ↑23/10/2021 21:29
Ima li neki tutorijal, kako to mogu? Prvi put čujem za to.
Ako koristiš neki od EON paketa ili stari Grande Extra ili Premium paket, potrebno je da uđeš u trgovinu aplikacijama na svom TV-u i ukucaš riječ EON.
Ukoliko je TV podržan na taj način možeš instalirati aplikaciju na TV, a istu aktivirati putem "Moj Telemach" portala u okviru polja OTP na lokaciji Uređaji -> Televizija.
Nakon unosa koda aplikacija će se aktivirati i izgledat će identično kao i ona na box-u, samo bez gore navedenih funkcionalnosti.
Total TV paketi i ostali Grande paketi (osim Extra i Premium paketa), nemaju mogućnost aktivacije EON Smart TV aplikacije.
Nije mi nažalost podržan, a eon ne mogu istalirati na tv, sad sam gledao. Više sam mislio umjesto onoga boxa koji je integrisan sa tv i na kojem možeš ubaciti npr ssiptv liniju, tao i obaj box da bude integrisan, odnosno antensko kablo direktno da kopčaš na lcd tv. Ne znam kako drugačije da objasnim. Ukinuti možda u potpunosti boxove i ci module, da kad pališ eon box taj isti softver dobiješ kad pališ tv.
Dr_Proka wrote: ↑23/10/2021 21:52
Nije mi nažalost podržan, a eon ne mogu istalirati na tv, sad sam gledao. Više sam mislio umjesto onoga boxa koji je integrisan sa tv i na kojem možeš ubaciti npr ssiptv liniju, tao i obaj box da bude integrisan, odnosno antensko kablo direktno da kopčaš na lcd tv. Ne znam kako drugačije da objasnim. Ukinuti možda u potpunosti boxove i ci module, da kad pališ eon box taj isti softver dobiješ kad pališ tv.
Bilo je na internetu da United Grupa planira da na tržište izbaci EON TV uređaj koji bi vjerovatno radio na tom principu, ali o tom uređaju se nisu pojavljivale informacije na internetu od objave tog incijalnog plana.
Interesuje me za paket EON LIGHT DUO sta znaci za EON aplikaciju ono promo? Mozes koristiti odredjeni period i onda tac ili imas aplikaciju cijelu vrijeme?
Hvala
zastavnik22 wrote: ↑24/10/2021 09:43
Interesuje me za paket EON LIGHT DUO sta znaci za EON aplikaciju ono promo? Mozes koristiti odredjeni period i onda tac ili imas aplikaciju cijelu vrijeme?
Hvala
Niko se nije žalio da je aplikaciju izgubio nakon isteka ugovora, a ista stoji kao promo od oktobra 2018-te, otkako su kreirani EON paketi.
zastavnik22 wrote: ↑24/10/2021 09:43
Interesuje me za paket EON LIGHT DUO sta znaci za EON aplikaciju ono promo? Mozes koristiti odredjeni period i onda tac ili imas aplikaciju cijelu vrijeme?
Hvala
Niko se nije žalio da je aplikaciju izgubio nakon isteka ugovora, a ista stoji kao promo od oktobra 2018-te, otkako su kreirani EON paketi.
Znaco ide i aplikacija sa paketom na 2 godine.
Hvala
Dr_Proka wrote: ↑23/10/2021 21:52
Nije mi nažalost podržan, a eon ne mogu istalirati na tv, sad sam gledao. Više sam mislio umjesto onoga boxa koji je integrisan sa tv i na kojem možeš ubaciti npr ssiptv liniju, tao i obaj box da bude integrisan, odnosno antensko kablo direktno da kopčaš na lcd tv. Ne znam kako drugačije da objasnim. Ukinuti možda u potpunosti boxove i ci module, da kad pališ eon box taj isti softver dobiješ kad pališ tv.
Bilo je na internetu da United Grupa planira da na tržište izbaci EON TV uređaj koji bi vjerovatno radio na tom principu, ali o tom uređaju se nisu pojavljivale informacije na internetu od objave tog incijalnog plana.
Upravo sam na to i mislio, ali moguće da su odustali od te ideje ili su je zamrzli
Pozdrav.
Evo ovih dana citam o tim nekim ponudama uredjaja pa hajde eto odlucim da nazovem da pitam sta i kako.
Da napomenem koristim Eon Premium. Duuugo godina korisnik. Nosao svoj prikljucak sa adrese na adresu. Eto cak i ovu "aferu" sa Arenama sam progutao. U svojoj kuci sam uveo jos jedan prikljucak na ime majke a mogao sam samo kabl spustiti.
I na kraju, operaterka mi kaze "znate kupovina uredjaja je samo za NOVE korisnike".
Ne znam u kakvom "dreamworld-u" zive ali trebalo bi da vam se menadzment probudi iz njega.
Trenutno ono najvrijednije sto imate su upravo "stari" korisnici. Novih korisnika nemate ili imate toliko malo da to nije ni djelic one situacije od prije godinu-dvije. Cak je situacija vise na negativnoj strani
Bas se i ne trudite da zadrzite ovo sto imate. Ok. Sto se tice svega, nisam imao nekih (ozbiljnih) problema sa vasom uslugom.
Ali
Nakon ovakvog odnosa prema "starim" korisnicima ne vjerujem da cu potpisati(obnoviti) stari ili neki novi ugovor kad dodje za to vrijeme.
Big LIKE za poslovanje.
Zdravo @zdruzdjo,
Izvinjavamo se zbog nepotpunih i oprečnih informacija. Mogućnost kupovine uređaja na rate je dostupna i za postojeće korisnike, koji ispunjavaju određene uslove. Provjerom Vašeg Ugovora vidimo da su Vas kolege iz Kontakt centra pozivale i informisale o navedenoj opciji.