Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Telemach wrote: ↑12/03/2025 20:59
Zdravo @heat,
Hvala za povratnu informaciju. Drago nam je da su kolege uspješno stupili sa Vama u kontakt. Budite slobodni da nam se i kroz naredni period obratite ovim putem. Uvijek smo Vam na raspolaganju, kako bismo pronašli najbolje rješenje, jer nam je Vaše zadovoljstvo primarni cilj.
Nema na cemu
Hvala u svakom slucaju na profesionalizmu i azurnosti.
Sad da pitam, ako ne smetam.
Kako mogu dobiti novi ruter za Premium paket, onaj DOCSIS 3.0 SDMC NE1611B ili tako nesto.
Mozete li ga zamijeniti ili ja trebam naruciti i kupiti ?
Ovaj Ubee izludi, k'o vremenska prognoza je.
Dan dobar, dva nije. Gasi-pali, gasi-pali-resetuj.
Evo slike u prilogu sa danasnjim testom. Do cca 15h odlican, a nocas katastrofa.
Unaprijed hvala.
Last edited by heat on 12/03/2025 22:35, edited 1 time in total.
po najavi poskupljenja javio sam se preko chata da vidim nude li neki benefit ili da raskidam ugovor, oba puta napisali da ce se javiti na mobitel u sto kracem roku a onda niko ne zove, priblizava se prvi april a sve mi se cini da od bilo kakvog benefita pa makar i nepotrebnog povecanja brzine nema nista
Telemach wrote: ↑12/03/2025 20:59
Zdravo @heat,
Hvala za povratnu informaciju. Drago nam je da su kolege uspješno stupili sa Vama u kontakt. Budite slobodni da nam se i kroz naredni period obratite ovim putem. Uvijek smo Vam na raspolaganju, kako bismo pronašli najbolje rješenje, jer nam je Vaše zadovoljstvo primarni cilj.
Nema na cemu
Hvala u svakom slucaju na profesionalizmu i azurnosti.
Sad da pitam, ako ne smetam.
Kako mogu dobiti novi ruter za Premium paket, onaj DOCSIS 3.0 SDMC NE1611B ili tako nesto.
Mozete li ga zamijeniti ili ja trebam naruciti i kupiti ?
Ovaj Ubee izludi, k'o vremenska prognoza je.
Dan dobar, dva nije. Gasi-pali, gasi-pali-resetuj.
Evo slike u prilogu sa danasnjim testom. Do cca 15h odlican, a nocas katastrofa.
Unaprijed hvala.
Zdravo @heat Zahvaljujemo se na javljanju. Dostavljeni upit smo proslijedili ka kolegama relevantnog Odjela, izvršit ćemo provjeru šta dodatno možemo učiniti za Vas i Vaše usluge. Unaprijed se zahvaljujemo na razumjevanju.
nivla wrote: ↑12/03/2025 22:18
po najavi poskupljenja javio sam se preko chata da vidim nude li neki benefit ili da raskidam ugovor, oba puta napisali da ce se javiti na mobitel u sto kracem roku a onda niko ne zove, priblizava se prvi april a sve mi se cini da od bilo kakvog benefita pa makar i nepotrebnog povecanja brzine nema nista
Zdravo @nivla Hvala na javljanju na ovaj način. Zamolit ćemo da nam u inbox stranice dostavite Vaše korisničke podatke, izvršit ćemo detaljnu provjeru. Stojimo Vam na raspolaganju.
Čuj novo poskupljenje. Ovo će biti već drugo poskupljenje otkad sam potpisao ugovor. Svake godine poskupljenje. Koristim eon premium duo, al tačno me tjerate da razmislim da smanjim paket ili možda još bolja opcija da prijeđem na telekom uz benefite novog korisnika jer imamo i njihove usluge u zgradi. Što je najgore predstavnik sam stanara i već sam nekolici ljudi preporučio da uzmu telemach i uzeli su na moju preporuku, a nikad još nisam uzeo benefit od toga.
Strider91 wrote: ↑13/03/2025 10:35
Čuj novo poskupljenje. Ovo će biti već drugo poskupljenje otkad sam potpisao ugovor. Svake godine poskupljenje. Koristim eon premium duo, al tačno me tjerate da razmislim da smanjim paket ili možda još bolja opcija da prijeđem na telekom uz benefite novog korisnika jer imamo i njihove usluge u zgradi. Što je najgore predstavnik sam stanara i već sam nekolici ljudi preporučio da uzmu telemach i uzeli su na moju preporuku, a nikad još nisam uzeo benefit od toga.
Zdravo @Strider91 Hvala na javljanju. Razumijemo kako se osjećate. Nažalost, ekonomska situacija i rast lokalnih troškova poslovanja uticali su na povećanje operativnih troškova, zbog čega je bilo nužno da prilagodimo cijene poslovnom okruženju. Mi ćemo nastaviti da pružamo najveću vrijednost za novac uz najbolju ponudu u odnosu na cijene usluga. Preporučujemo da nam u inbox stranice dostavite korisničke podatke. Sigurni smo da ćemo pronaći idealnu ponudu prema Vašim potrebama. Stojimo Vam na raspolaganju.
Hercegoviina wrote: ↑13/03/2025 11:24
Koji su kanali u dodatnom proširenom paketu?
Shorts TV HD, Extreme Sports, Nickelodeon HD, History 2 HD, BBC Earth HD, NickMusic, MTV 80's, MTV 90's, MTV Hits, Club MTV, MTV Live HD, Stingray iConcerts HD, Marquee TV HD, Private TV, Brazzers TV Europe HD, Dusk, Hustler TV, Hustler HD, Blue Hustler HD i Reality Kings HD.
SuperHans wrote: ↑13/03/2025 10:57
Ja dogovorio novi ugovor po nižoj cijeni ali mi zadnji račun došao po staroj cijeni.
Zdravo @SuperHans, Hvala na obraćanju na ovaj način. Žao nam je ukoliko je došlo do nesporazuma pri komunikaciji. Vaše informacije smo proslijedili, kolege će izvršiti detaljnu provjeru te Vas kontaktirati u najkraćem roku. Unaprijed se zahvaljujemo na razumjevanju.
SuperHans wrote: ↑13/03/2025 10:57
Ja dogovorio novi ugovor po nižoj cijeni ali mi zadnji račun došao po staroj cijeni.
Zadnji racun ti je uvijek od proslog mjeseca ako se ne varam. Tako da ako si sada dogovorio tek će ti naredni biti jeftiniji.
Također pitanje, da li me mogu natjerati da se opet ugovorno obavezem na 2 godine ako sada zelim nizi paket ? Naime par ljudi mi je reklo da su im preko telefona rekli da nizi paket mogu dobiti samo ako se opet obavezu na 2 godine sto mi nema logike jer ako se vec raskine postojeci ugovor radi poskupljenja usluge, onda me nema niko pravo natjerati da se 2 godine obavezem ako hocu nesto novo
Ne bih se volio ugovorom vezati na 2 godine dok ne vidim kako će proći ovo sa telekomom i htio bi plaćati samo mjesec za mjesec da onda mogu preći negdje drugo ako nesto bude stekalo
SuperHans wrote: ↑13/03/2025 10:57
Ja dogovorio novi ugovor po nižoj cijeni ali mi zadnji račun došao po staroj cijeni.
Zadnji racun ti je uvijek od proslog mjeseca ako se ne varam. Tako da ako si sada dogovorio tek će ti naredni biti jeftiniji.
Također pitanje, da li me mogu natjerati da se opet ugovorno obavezem na 2 godine ako sada zelim nizi paket ? Naime par ljudi mi je reklo da su im preko telefona rekli da nizi paket mogu dobiti samo ako se opet obavezu na 2 godine sto mi nema logike jer ako se vec raskine postojeci ugovor radi poskupljenja usluge, onda me nema niko pravo natjerati da se 2 godine obavezem ako hocu nesto novo
Ne bih se volio ugovorom vezati na 2 godine dok ne vidim kako će proći ovo sa telekomom i htio bi plaćati samo mjesec za mjesec da onda mogu preći negdje drugo ako nesto bude stekalo
Zdravo @Pandakonda Zahvaljujemo se na javljanju na ovaj način. Kada su u pitanju naši bundle paketi isti se potpisuju na periode od 12 ili 24 mjeseca. Svakako da bismo Vam pružili više informacija, preporučujemo da nam u inbox stranice dostavite Vaše korisničke podatke. Provjerit ćemo šta možemo učiniti za Vas i Vaše usluge. Stojimo Vam na raspolaganju.
nivla wrote: ↑12/03/2025 22:18
po najavi poskupljenja javio sam se preko chata da vidim nude li neki benefit ili da raskidam ugovor, oba puta napisali da ce se javiti na mobitel u sto kracem roku a onda niko ne zove, priblizava se prvi april a sve mi se cini da od bilo kakvog benefita pa makar i nepotrebnog povecanja brzine nema nista
Zdravo @nivla Hvala na javljanju na ovaj način. Zamolit ćemo da nam u inbox stranice dostavite Vaše korisničke podatke, izvršit ćemo detaljnu provjeru. Stojimo Vam na raspolaganju.
SuperHans wrote: ↑13/03/2025 10:57
Ja dogovorio novi ugovor po nižoj cijeni ali mi zadnji račun došao po staroj cijeni.
Zadnji racun ti je uvijek od proslog mjeseca ako se ne varam. Tako da ako si sada dogovorio tek će ti naredni biti jeftiniji.
Također pitanje, da li me mogu natjerati da se opet ugovorno obavezem na 2 godine ako sada zelim nizi paket ? Naime par ljudi mi je reklo da su im preko telefona rekli da nizi paket mogu dobiti samo ako se opet obavezu na 2 godine sto mi nema logike jer ako se vec raskine postojeci ugovor radi poskupljenja usluge, onda me nema niko pravo natjerati da se 2 godine obavezem ako hocu nesto novo
Ne bih se volio ugovorom vezati na 2 godine dok ne vidim kako će proći ovo sa telekomom i htio bi plaćati samo mjesec za mjesec da onda mogu preći negdje drugo ako nesto bude stekalo
Zdravo @Pandakonda Zahvaljujemo se na javljanju na ovaj način. Kada su u pitanju naši bundle paketi isti se potpisuju na periode od 12 ili 24 mjeseca. Svakako da bismo Vam pružili više informacija, preporučujemo da nam u inbox stranice dostavite Vaše korisničke podatke. Provjerit ćemo šta možemo učiniti za Vas i Vaše usluge. Stojimo Vam na raspolaganju.
Hvala na odgovoru, samo pod sta se misli bundle paketi ? Kada se svakako ne moze uzeti kablovska ili internet odvojeno. Tako da u sustini svakako neki bundle uzimam
Zadnji racun ti je uvijek od proslog mjeseca ako se ne varam. Tako da ako si sada dogovorio tek će ti naredni biti jeftiniji.
Također pitanje, da li me mogu natjerati da se opet ugovorno obavezem na 2 godine ako sada zelim nizi paket ? Naime par ljudi mi je reklo da su im preko telefona rekli da nizi paket mogu dobiti samo ako se opet obavezu na 2 godine sto mi nema logike jer ako se vec raskine postojeci ugovor radi poskupljenja usluge, onda me nema niko pravo natjerati da se 2 godine obavezem ako hocu nesto novo
Ne bih se volio ugovorom vezati na 2 godine dok ne vidim kako će proći ovo sa telekomom i htio bi plaćati samo mjesec za mjesec da onda mogu preći negdje drugo ako nesto bude stekalo
Zdravo @Pandakonda Zahvaljujemo se na javljanju na ovaj način. Kada su u pitanju naši bundle paketi isti se potpisuju na periode od 12 ili 24 mjeseca. Svakako da bismo Vam pružili više informacija, preporučujemo da nam u inbox stranice dostavite Vaše korisničke podatke. Provjerit ćemo šta možemo učiniti za Vas i Vaše usluge. Stojimo Vam na raspolaganju.
Hvala na odgovoru, samo pod sta se misli bundle paketi ? Kada se svakako ne moze uzeti kablovska ili internet odvojeno. Tako da u sustini svakako neki bundle uzimam
Zdravo @Pandakonda Hvala na obraćanju. Aktivacija svih naših paketa usluga se vrši uz zasnivanje ugovorne obaveze na periode od 12 ili 24 mjeseca. S obzirom da je temelj naše usluge KTV nažalost nemamo mogućnost odvojene ponude za internet kao samostalnu uslugu. Na raspolaganju smo Vam za svaki dodatni upit.
k4mi wrote: ↑13/03/2025 13:06
@Telemach kakva je procedura kod prodaje stana, da li se moze odjaviti ugovor bez obzira na preostali period obaveznog koristenja?
Zdravo @k4mi. Hvala na obraćanju na ovaj način. S obzirom da svakom upitu pristupamo individualno uz neophodnu detaljnu provjeru shodnu Vašem obraćanju, zamolit ćemo Vas da nam u inbox stranice dostavite Vaše korisničke podatke uz aktivan kontakt broj. Zahvaljujemo se na razumjevanju.
Jos jedna informacija koja mi je dosla od prijatelja, ukoliko imate uređaj na rate ne moze doci do umanjenja racuna, odnosno u tom slucaju se ne moze preci na nizi paket. Osim ako se uređaj ne isplati odma u punom iznosu
@Pandakonda
Hm... Nebi trebalo da je tako jer cijena uređaja je ista bez obzira uz koji se paket uređaj uzeo/uzima. Imaju pravo da traže isplatu preostalih rata za uređaj samo ako se ugovor raskida u potpunosti. Ako se zbog poskupljenja (Telemach krši ugovor) prelazi na niži paket, nebi trebali tražiti isplatu preostalih rata za uređaj odjednom i u tom slučaju ne mogu se dobiti dodatni benefiti (popust na pretplatu i sl.) ali se nastavljaju plaćati preostale rate za uređaj na mjesečnom nivou.
Nešto imam osjećaj da je ovo može i zadnje potpisivanje ugovora sa Telemach-om koga sada poznajemo, i njihove EON pakete.
k4mi wrote: ↑13/03/2025 13:06
@Telemach kakva je procedura kod prodaje stana, da li se moze odjaviti ugovor bez obzira na preostali period obaveznog koristenja?
Mozes da preneses ugovor na drugu lokaciju, cijena 20KM. Ako na drugoj lokaciji tvog novog previvalista nema telemach usluge, mozes odjaviti bez penala. Ako ima usluga telemacha, odnosno prikljucak, mozes prenijeti, ili platiti pune penale. Nesto trece ne postoji.
bogata_sirotinja wrote: ↑13/03/2025 14:17
@Pandakonda
Hm... Nebi trebalo da je tako jer cijena uređaja je ista bez obzira uz koji se paket uređaj uzeo/uzima. Imaju pravo da traže isplatu preostalih rata za uređaj samo ako se ugovor raskida u potpunosti. Ako se zbog poskupljenja (Telemach krši ugovor) prelazi na niži paket, nebi trebali tražiti isplatu preostalih rata za uređaj odjednom i u tom slučaju ne mogu se dobiti dodatni benefiti (popust na pretplatu i sl.) ali se nastavljaju plaćati preostale rate za uređaj na mjesečnom nivou.
Nešto imam osjećaj da je ovo može i zadnje potpisivanje ugovora sa Telemach-om koga sada poznajemo, i njihove EON pakete.
To je direktno receno od strane Telemach operatera, da racun ne moze biti snizen ako imas ugovor. Ni meni nema logike da se trazi isplata komplet uređaja obzirom da bi ostao na Telemachu. Da li je neko jos mozda sa teme slucajno pokusao sniziti racun a da ima uređaj ?
k4mi wrote: ↑13/03/2025 13:06
@Telemach kakva je procedura kod prodaje stana, da li se moze odjaviti ugovor bez obzira na preostali period obaveznog koristenja?
Mozes da preneses ugovor na drugu lokaciju, cijena 20KM. Ako na drugoj lokaciji tvog novog previvalista nema telemach usluge, mozes odjaviti bez penala. Ako ima usluga telemacha, odnosno prikljucak, mozes prenijeti, ili platiti pune penale. Nesto trece ne postoji.
kakaljin wrote: ↑20/03/2022 12:54
Zasto onda preko dvb-c ne dozvolite promjenu jezika
Pozdrav @kakaljin,
Putem D3 platforme imate mogućnost promjene jezika zvuka i titla na TV kanalima na kojima je odabir moguć. Kanal Sport Klub 4K trenutno posjeduje samo hrvatski audio jezik. Ukoliko dođe do promjene rado ćemo Vas obavijestiti o tome. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
NE trebate me obavjestiti vec samo da umjesto hrvatskog stavite srpski audio jezik jer ga vec imate na SK kanalima za isti sadrzaj na drugim SK kanalima. Znaci samo VAŠA DOBRA VOLJA da to uradite i omogucite promjenu jezika.
JER POSJEDUJETE AUDIO JEZIK I KOMENTATORE NA SRPSKOM I HRVATSKOM JEZIKU ZA ISTI SADRZAJ NA SK KANALIMA