Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
konektovan wrote: ↑07/02/2025 15:32
Je li to opet telemach poskupio??
Zdravo @konektovan,
Hvala na obraćanju ovim putem. Kroz protekli period nije vršena izmjena cijene za Telemach usluge putem kablovskog sistema. Ukoliko imate dodatnih pitanja stojimo Vam na raspolaganju.
Jel neko plaća preko RMB-a račune pojedinačno da mi pojasni šta da popunim? svrha, broj poreskog, vrsta uplate, vrsta prihoda, poreski period, opština, buđetska organizacija?
1kajjaN wrote: ↑07/02/2025 16:59
Jel neko plaća preko RMB-a račune pojedinačno da mi pojasni šta da popunim? svrha, broj poreskog, vrsta uplate, vrsta prihoda, poreski period, opština, buđetska organizacija?
ovo ti nema nikakve veze sa placanjem racuna telemachu
Samo u svrhu placanja upises za koji mjesec placas racun i sifru korisnika ili broj racuna
1kajjaN wrote: ↑07/02/2025 16:59
Jel neko plaća preko RMB-a račune pojedinačno da mi pojasni šta da popunim? svrha, broj poreskog, vrsta uplate, vrsta prihoda, poreski period, opština, buđetska organizacija?
Ne razumijem zasto bi potrosio 0,60 feninga a mozes platiti online preko aplikacije bez dodatnih troskova.
A ovo tvoje pitanje u RMB ne ides na uplatu javnih prihoda,nego na uplata u zemlji.
mc-twin wrote: ↑08/02/2025 09:36
Je li jos nekome dosao uvecan racun u odnosu na predhodne mjesece? 10-tak KM veci racun, a ne vidim stavku koja to opravdava.
Meni je uredan zadnji racun kao i svaki u zadnjih 13-14 mjeseci od potpisa ugovora i varira zavisno od potrosnje fiksnog telefona oko 1km -/+
mc-twin wrote: ↑08/02/2025 09:36
Je li jos nekome dosao uvecan racun u odnosu na predhodne mjesece? 10-tak KM veci racun, a ne vidim stavku koja to opravdava.
Da ti nije neki benefit istekao ili si dodatnih troškova nakupio?
mc-twin wrote: ↑08/02/2025 09:36
Je li jos nekome dosao uvecan racun u odnosu na predhodne mjesece? 10-tak KM veci racun, a ne vidim stavku koja to opravdava.
Meni je uredan zadnji racun kao i svaki u zadnjih 13-14 mjeseci od potpisa ugovora i varira zavisno od potrosnje fiksnog telefona oko 1km -/+
Tako i meni uglavnom varira par KM. I prethodnije bio nesto vaci, al' ovaj bas...
mc-twin wrote: ↑08/02/2025 09:36
Je li jos nekome dosao uvecan racun u odnosu na predhodne mjesece? 10-tak KM veci racun, a ne vidim stavku koja to opravdava.
Da ti nije neki benefit istekao ili si dodatnih troškova nakupio?
Nije nista. Sad vidjeh da je Eon full osnovica uvecana za nekih 9KM koliko je i otprilike veci racun.
JavierBosnia wrote: ↑08/02/2025 10:14
Da li potpisivati novi ugovor sa Telemachom ili cekati ovaj rasplet sa spajanjem?
Ako dobijaš prihvatljive benefite, potpiši. Svakako, nakon raspleta situacije oko vlasništva, barem godinu dana se neće ništa značajno mijenjati a ako se i izmjene uslovi, kao korisnik ćeš imati pravo na raskid ugovora.
JavierBosnia wrote: ↑08/02/2025 10:14
Da li potpisivati novi ugovor sa Telemachom ili cekati ovaj rasplet sa spajanjem?
Ako dobijaš prihvatljive benefite, potpiši. Svakako, nakon raspleta situacije oko vlasništva, barem godinu dana se neće ništa značajno mijenjati a ako se i izmjene uslovi, kao korisnik ćeš imati pravo na raskid ugovora.
Preko telefona zvali nude 10% popusta na racun, jucer u poslovnici 15% kaze..
Ne pitah na koji period, vjerovatno godinu dana popusta tog? Zna li neko te opcije koje nude sa popustom, ko je sta izganjao
JavierBosnia wrote: ↑08/02/2025 10:14
Da li potpisivati novi ugovor sa Telemachom ili cekati ovaj rasplet sa spajanjem?
Ako dobijaš prihvatljive benefite, potpiši. Svakako, nakon raspleta situacije oko vlasništva, barem godinu dana se neće ništa značajno mijenjati a ako se i izmjene uslovi, kao korisnik ćeš imati pravo na raskid ugovora.
Preko telefona zvali nude 10% popusta na racun, jucer u poslovnici 15% kaze..
Ne pitah na koji period, vjerovatno godinu dana popusta tog? Zna li neko te opcije koje nude sa popustom, ko je sta izganjao
ne pristaj na manje od 20% na period od 18 mjeseci. Tako ja radim već godinama ( otkad su ukinute Arene )
Ako dobijaš prihvatljive benefite, potpiši. Svakako, nakon raspleta situacije oko vlasništva, barem godinu dana se neće ništa značajno mijenjati a ako se i izmjene uslovi, kao korisnik ćeš imati pravo na raskid ugovora.
Preko telefona zvali nude 10% popusta na racun, jucer u poslovnici 15% kaze..
Ne pitah na koji period, vjerovatno godinu dana popusta tog? Zna li neko te opcije koje nude sa popustom, ko je sta izganjao
ne pristaj na manje od 20% na period od 18 mjeseci. Tako ja radim već godinama ( otkad su ukinute Arene )
Preko telefona zvali nude 10% popusta na racun, jucer u poslovnici 15% kaze..
Ne pitah na koji period, vjerovatno godinu dana popusta tog? Zna li neko te opcije koje nude sa popustom, ko je sta izganjao
ne pristaj na manje od 20% na period od 18 mjeseci. Tako ja radim već godinama ( otkad su ukinute Arene )
mc-twin wrote: ↑08/02/2025 09:36
Je li jos nekome dosao uvecan racun u odnosu na predhodne mjesece? 10-tak KM veci racun, a ne vidim stavku koja to opravdava.
Meni je uredan zadnji racun kao i svaki u zadnjih 13-14 mjeseci od potpisa ugovora i varira zavisno od potrosnje fiksnog telefona oko 1km -/+
Tako i meni uglavnom varira par KM. I prethodnije bio nesto vaci, al' ovaj bas...
mc-twin wrote: ↑08/02/2025 09:36
Je li jos nekome dosao uvecan racun u odnosu na predhodne mjesece? 10-tak KM veci racun, a ne vidim stavku koja to opravdava.
Da ti nije neki benefit istekao ili si dodatnih troškova nakupio?
Nije nista. Sad vidjeh da je Eon full osnovica uvecana za nekih 9KM koliko je i otprilike veci racun.
Onda si imao neki benefit, jer osnovica nije nikome uvećana ovaj mjesec.
Dobri ste vi
Meni na Eon Duo ne daju ništa popusta na račun, kad sam pitao
Zdravo @tap3ah75,
Hvala na obraćanju. Izvršili smo temeljne provjere te je utvrđeno da ste po posljednjoj obnovi aneksa ugovora ostvarili posebnu ponudu, sa olakšicama u plaćanju. Također, naš Tim brige o korisnicima Vas je pokušao kontaktirati u par navrata, ali nažalost bezuspješno. Stoga, ljubazno ćemo Vas zamoliti da nam u inbox stranice dostavite termin u kojem bi Vam odgovarao ponovni poziv. Stojimo Vam na raspolaganju.
Sva prava sportskih prenosa su kupili koliko sam skontao, tako da ce i F1 i dalje biti dostupan, sad da li ce ostati na sport klubu ili se prebacuje na arene to cemo vidjeti
Pozdrav
Je li se kome desavalo da na stranici pokazuje da nije placen jedan od racuna?
Tacnije kod mene pokazuje 1 mjesec da nije place. Greska se desila pri placanju na salteru gdje je naplacen manje racun (3 km manje) ali sam na iducu uplatu dodao + 3KM (sto je manje naplaceno racun prije + jos nekih 15-20km dodatnih, zaokruzio uplatu na 100KM).
Ukupno zaduzenje je manji od cijelog iznosa za januar (januar jos nije placen) ali kad ode na "Pogledaj sve racune" pokazuje da nije placen jos jedan racun (taj gdje je greskom bilo uplaceno 3 KM manje)