Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Alkos wrote: ↑07/05/2024 23:10
Internet je katastrofa veceras. Ne znam jel ikada ovako los bio, veci upload od downloada.
Ako bude ovako i sutra, ocekujte poziv!
Edit: nakon tekme se sve vratilo u normalu. Sta cemo kad finale bude!?
Zdravo @Alkos,
Ukoliko su navedene smetnje sa uslugom i dalje prisutne ljubazno ćemo vas zamoliti da nam dostavite kontakt broj u inbox stranice. Kolege iz Tima za tehničku podršku će vas pozvati te izvršiti detaljniju provjeru. Stojimo vam na raspolaganju.
hamo1977 wrote: ↑08/05/2024 08:39
Ako sam dobro shvatio, samo 33 filma, od svega što ima na HBO MAX mogu ići u 4K?
Pa kakva mi je onda razlika imam li 1080P ili 4K, niđe veze. Svejedno je.
Game of thrones je serija. Fali na spisku Aquaman 2, onaj Vili vonka ili kako vec nije taj spisak konacan.
hamo1977 wrote: ↑08/05/2024 08:39
Ako sam dobro shvatio, samo 33 filma, od svega što ima na HBO MAX mogu ići u 4K?
Pa kakva mi je onda razlika imam li 1080P ili 4K, niđe veze. Svejedno je.
Game of thrones je serija. Fali na spisku Aquaman 2, onaj Vili vonka ili kako vec nije taj spisak konacan.
Ma imam ga godinama, pregledao sam more stvari. Mislio sam stvarno da puno više naslova ima u 4K, ali nisam iskreno ni obraćao pažnju. Ali ako od, Bog zna koliko hiljada naslova, dođemo na to da 40-50 prave neku razliku između paketa, to onda nije vrijedno spomena. Meni naravno. Poštujem da nekome jeste.
Sve to stoji i u pravu si u principu , ali ni to nije konačna cifra i dodavati će se vremenom , a I sad radi nekih naslova vrijedi..
Poštujem tvoj stav i ne bih želio zvučati snobovski, ali ima nas koji zaista uživamo u tome ,nismo žalili potrošiti za taj svoj cejf i te sadrzaje želimo gledati u vrhunskoj slici na uređajima na kojim je razlika bas primjetna, tako da nam standardni paket ne odgovara nikako... jbga sto ljudi sto ćudi
typeOnegative wrote: ↑08/05/2024 16:15
Sve to stoji i u pravu si u principu , ali ni to nije konačna cifra i dodavati će se vremenom , a I sad radi nekih naslova vrijedi..
Poštujem tvoj stav i ne bih želio zvučati snobovski, ali ima nas koji zaista uživamo u tome ,nismo žalili potrošiti za taj svoj cejf i te sadrzaje želimo gledati u vrhunskoj slici na uređajima na kojim je razlika bas primjetna, tako da nam standardni paket ne odgovara nikako... jbga sto ljudi sto ćudi
Pa zato se naprave da svi budu zadovoljni i da gledaju sta zele i plate to svoje zadovoljstvo. Ko zeli dokupi i gleda, ko ne zeli placa manju pretplatu i to je to, a ne da imas samo jednu opciju uzmi ili ostavi.
To i je poanta sve priče, samo pravo izbora, kako za ovo, tako i za druge servise ,kao i za sve drugo ,općenito u zivotu, al to je vec neka druga tema.
Pa i napisao sam da poštujem da je to nekome važno, samo pišem svoje mišljenje naravno. Već me malo trznulo odjednom ovoliko pisanje i mislio sam da ide baš neka žestoka degradacija servisa. Sigurno je da će dodavati još sadržaja u 4K, ali ako budu to radili ovom brzinom onda jbg... Mizerija naslova u 4K za deceniju. Ja to pratim još od kada je bila ona HBO GO aplikacija, više mi je teže naći šta nisam gledao nego šta jesam
U zadnje vrijeme sam više na Netflixu, obnavljam star trek od Kirka pa novije
Telemach, zašto ukidate unifi??? Umjesto da uvodite još noviteta, vi nam smanjujete i ovo što imamo. Meni je unifi koristio u Beogradu, Ljubljani, a i kod mame u stanu jer ona nema nikakav internet priključak. Kakva je alternativa za ovu uslugu???
malasavjetnica wrote: ↑09/05/2024 08:23
Telemach, zašto ukidate unifi??? Umjesto da uvodite još noviteta, vi nam smanjujete i ovo što imamo. Meni je unifi koristio u Beogradu, Ljubljani, a i kod mame u stanu jer ona nema nikakav internet priključak. Kakva je alternativa za ovu uslugu???
Pozdrav @malasavjetnica.
Kako sama aplikacija neće imati daljnji razvoj, nažalost, servisi Unifi i Unifi travel od 04.06. ove godine prestaju biti dijelom naše ponude.
Razumijemo važnost Unifi servisa za vas. Kako bismo pronašli najbolje rješenje za vaš ugovor, pozivamo vas da nam u inbox stranice dostavite vaše korisničke podatke, kao i kontakt broj. Naš Tim za brigu o korisnicima će vas kontaktirati u najkraćem roku nakon toga.
malasavjetnica wrote: ↑09/05/2024 08:23
Telemach, zašto ukidate unifi??? Umjesto da uvodite još noviteta, vi nam smanjujete i ovo što imamo. Meni je unifi koristio u Beogradu, Ljubljani, a i kod mame u stanu jer ona nema nikakav internet priključak. Kakva je alternativa za ovu uslugu???
Pozdrav @malasavjetnica.
Kako sama aplikacija neće imati daljnji razvoj, nažalost, servisi Unifi i Unifi travel od 04.06. ove godine prestaju biti dijelom naše ponude.
Razumijemo važnost Unifi servisa za vas. Kako bismo pronašli najbolje rješenje za vaš ugovor, pozivamo vas da nam u inbox stranice dostavite vaše korisničke podatke, kao i kontakt broj. Naš Tim za brigu o korisnicima će vas kontaktirati u najkraćem roku nakon toga.
malasavjetnica wrote: ↑09/05/2024 08:23
Telemach, zašto ukidate unifi??? Umjesto da uvodite još noviteta, vi nam smanjujete i ovo što imamo. Meni je unifi koristio u Beogradu, Ljubljani, a i kod mame u stanu jer ona nema nikakav internet priključak. Kakva je alternativa za ovu uslugu???
Pozdrav @malasavjetnica.
Kako sama aplikacija neće imati daljnji razvoj, nažalost, servisi Unifi i Unifi travel od 04.06. ove godine prestaju biti dijelom naše ponude.
Razumijemo važnost Unifi servisa za vas. Kako bismo pronašli najbolje rješenje za vaš ugovor, pozivamo vas da nam u inbox stranice dostavite vaše korisničke podatke, kao i kontakt broj. Naš Tim za brigu o korisnicima će vas kontaktirati u najkraćem roku nakon toga.
Dostavila sam vam podatke.
Zahvaljujemo se na dostvaljenim podacima. Možete očekivati poziv od kolega iz nadležnog odjela u najkraćem vremenskom periodu. Za sva dodatna pitanja stojimo vam na raspolaganju.
malasavjetnica wrote: ↑09/05/2024 08:23
Telemach, zašto ukidate unifi??? Umjesto da uvodite još noviteta, vi nam smanjujete i ovo što imamo. Meni je unifi koristio u Beogradu, Ljubljani, a i kod mame u stanu jer ona nema nikakav internet priključak. Kakva je alternativa za ovu uslugu???
Pozdrav @malasavjetnica.
Kako sama aplikacija neće imati daljnji razvoj, nažalost, servisi Unifi i Unifi travel od 04.06. ove godine prestaju biti dijelom naše ponude.
Razumijemo važnost Unifi servisa za vas. Kako bismo pronašli najbolje rješenje za vaš ugovor, pozivamo vas da nam u inbox stranice dostavite vaše korisničke podatke, kao i kontakt broj. Naš Tim za brigu o korisnicima će vas kontaktirati u najkraćem roku nakon toga.
Red je da smanjite cijenu pretplate jer izbacujete nešto po ugovoru. Da li će od 21.5. na Telemachu biti dostupan MAX umjesto HBO Max za premium korisnike?
malasavjetnica wrote: ↑09/05/2024 08:23
Telemach, zašto ukidate unifi??? Umjesto da uvodite još noviteta, vi nam smanjujete i ovo što imamo. Meni je unifi koristio u Beogradu, Ljubljani, a i kod mame u stanu jer ona nema nikakav internet priključak. Kakva je alternativa za ovu uslugu???
Pozdrav @malasavjetnica.
Kako sama aplikacija neće imati daljnji razvoj, nažalost, servisi Unifi i Unifi travel od 04.06. ove godine prestaju biti dijelom naše ponude.
Razumijemo važnost Unifi servisa za vas. Kako bismo pronašli najbolje rješenje za vaš ugovor, pozivamo vas da nam u inbox stranice dostavite vaše korisničke podatke, kao i kontakt broj. Naš Tim za brigu o korisnicima će vas kontaktirati u najkraćem roku nakon toga.
Red je da smanjite cijenu pretplate jer izbacujete nešto po ugovoru. Da li će od 21.5. na Telemachu biti dostupan MAX umjesto HBO Max za premium korisnike?
Pozdrav @adnan_hz,
Kao što smo već i prethodno naveli, HBO Max aplikacija od 21.05.2024. postaje Max za sve korisnike. U okviru naše ponude, i dalje imate mogućnost korištenja Standardnog paketa Max aplikacije, jer Max aplikacija ostaje sastavni dio HBO Premium paketa. HBO i Cinemax kanali, kao i HBO OD ostaju nepromijenjeni. Svakako, predlažemo vam da nam dostavite korisničke podatke u inbox stranice kako bismo izvršili detaljnije provjere i pružili vam sve potrebne informacije. Stojimo vam na raspolaganju.
Telemach wrote: ↑09/05/2024 09:02
Pozdrav @malasavjetnica.
Kako sama aplikacija neće imati daljnji razvoj, nažalost, servisi Unifi i Unifi travel od 04.06. ove godine prestaju biti dijelom naše ponude.
Razumijemo važnost Unifi servisa za vas. Kako bismo pronašli najbolje rješenje za vaš ugovor, pozivamo vas da nam u inbox stranice dostavite vaše korisničke podatke, kao i kontakt broj. Naš Tim za brigu o korisnicima će vas kontaktirati u najkraćem roku nakon toga.
Red je da smanjite cijenu pretplate jer izbacujete nešto po ugovoru. Da li će od 21.5. na Telemachu biti dostupan MAX umjesto HBO Max za premium korisnike?
Pozdrav @adnan_hz,
Kao što smo već i prethodno naveli, HBO Max aplikacija od 21.05.2024. postaje Max za sve korisnike. U okviru naše ponude, i dalje imate mogućnost korištenja Standardnog paketa Max aplikacije, jer Max aplikacija ostaje sastavni dio HBO Premium paketa. HBO i Cinemax kanali, kao i HBO OD ostaju nepromijenjeni. Svakako, predlažemo vam da nam dostavite korisničke podatke u inbox stranice kako bismo izvršili detaljnije provjere i pružili vam sve potrebne informacije. Stojimo vam na raspolaganju.
Samo što je trenutnoj HBO Max aplikaciji ( paketu ) ekvivalent novi Max Premium ( paket ), a ne Max Standard paket. Te se nadam da ćete za nas EON PREMIUM korisnike ugovoriti Max Premium pakete, a ne Max standard. Što bi uistinu bio downgrade.
adnan_hz wrote: ↑09/05/2024 11:52
Red je da smanjite cijenu pretplate jer izbacujete nešto po ugovoru. Da li će od 21.5. na Telemachu biti dostupan MAX umjesto HBO Max za premium korisnike?
Pozdrav @adnan_hz,
Kao što smo već i prethodno naveli, HBO Max aplikacija od 21.05.2024. postaje Max za sve korisnike. U okviru naše ponude, i dalje imate mogućnost korištenja Standardnog paketa Max aplikacije, jer Max aplikacija ostaje sastavni dio HBO Premium paketa. HBO i Cinemax kanali, kao i HBO OD ostaju nepromijenjeni. Svakako, predlažemo vam da nam dostavite korisničke podatke u inbox stranice kako bismo izvršili detaljnije provjere i pružili vam sve potrebne informacije. Stojimo vam na raspolaganju.
Samo što je trenutnoj HBO Max aplikaciji ( paketu ) ekvivalent novi Max Premium ( paket ), a ne Max Standard paket. Te se nadam da ćete za nas EON PREMIUM korisnike ugovoriti Max Premium pakete, a ne Max standard. Što bi uistinu bio downgrade.
Upravo tako.. Ne mozes sa premium na standard da me prebacis.
vkmiro wrote: ↑09/05/2024 13:44
Ozbiljno ču ovaj put razmisliti o obnovi ugovora iako sam najstariji korisnik. Ovdje se više ništa ne dešava, samo se nešto ukida.
Pozdrav @vkmiro,
Ljubazno ćemo vas zamoliti da nam u inbox stranice dostavite vaše korisničke podatke kako bismo provjerili šta možemo uraditi za usluge koje koristite.
Bilo je i vrijeme da se promijene pravila za kupovinu uređaja, prije moglo samo ako si pred kraj ugovora, sad po ovome kako piše mogu svi koji ispunjavaju one uvjete...@ telemach? Jesam dobro shvatio?
U svakom slučaju dobra stvar, nadam se da ce se i podebljati ponuda vremenom..
typeOnegative wrote: ↑09/05/2024 17:54
Bilo je i vrijeme da se promijene pravila za kupovinu uređaja, prije moglo samo ako si pred kraj ugovora, sad po ovome kako piše mogu svi koji ispunjavaju one uvjete...@ telemach? Jesam dobro shvatio?
U svakom slučaju dobra stvar, nadam se da ce se i podebljati ponuda vremenom..
Zdravo @typeOnegative,
Zahvaljujemo se na obraćanju. Potvrđujemo da svi naši lojajni korisnici koji koriste usluge po punoj cijeni godinu dana i duže te redovno izmiruju svoje mjesečne račune, imaju mogućnost kupovinue željenog proizvoda na 24 mjesečne rate uz obnovu ugovorne obaveze ili prelaskom na veći paket uz ugovor na 24 mjeseca. Asortiman ponude će se u narednom periodu svakako nadopunjavati sa novim uređajima. Pozivamo Vas da nastavite pratite našu stranicu, kako biste bili u toku sa svim novitetima. Ukoliko imate dodatnih pitanja stojimo Vam na raspolaganju putem privatne poruke gdje nam možete dostaviti Vaš kontakt broj, kako bismo Vas mogli kontaktirati za sve detaljne informacije.
Ova Doma TV bi baš bila dobra zamjena za AXN i AXN Spin kanale. Prvo zbog toga što uglavnom pušta serije sa AXN kanala, a drugo što ide u HD formatu, a evo i treće u vlasništvu je United Grupe.
Hoćemo Doma TV
EKSER1337 wrote: ↑09/05/2024 22:44
Kakvi su problemi sa internetom, lokacija Otoka?
Pozdrav @EKSER1337,
Ukoliko su navedene poteškoće i dalje prisutne zamolit ćemo vas da nam dostavite korisničke podatke u inbox stranice za usluge, za koje se odnosi dostavljeni upit. Stojimo vam na raspolaganju.