Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tap3ah75 wrote: ↑05/02/2023 13:09
Nije hića uopšte
Samo da se prijavim
I nadam se da imate evidentirano šta mi se nudilo prošli put od vašeg radnika?
Jer se ne slaže to sa ovim što su mi rekli na šalteru da mogu dobiti
Pozdrav @tap3ah75,
Kolege smo zamolili da Vas kontaktiraju po prioritetu. U Vašeg Ugovoru su zabilježene sve interakcije sa Vama i prezentovane ponude. Molimo za samo malo strpljenja i razumijevanja. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Nema nikakve veze ali zasto bi ja npr pristajao na kanale kao benefit koje nikad necu upaliti a tv ni ne koristim nikako u kuci?
Govorim u svoje ime*
Pa zasto pristajes. Kazes ne zanimaju me kanali kao benefit i tu zavrsis pricu. Mozda si ti fulio operatera skroz jer ovo je kablovski operater. Imas fino operatere koji nude samo internet kad vec ne koristis tv.
spree wrote: ↑05/02/2023 12:31
Normalno je imati akcije, ali je totalno apsurdno dati povoljnije uslove novim pretplatnicima nego postojecim, posebno u slučaju kada je istekao ugovor i isti komotno mogu u svakom trenutku prestati sa korištenjem usluga. Ja znam da kod njih "stalno" ide akcija za nove pretplatnike. Ko ce to upratiti kad su je najavili i kad ističe i dali je ponavljaju. U svakom slučaju grozna politika firme prema svojim visegodisnjim korisnicima. Ovo o cjenkanju isto bljuv.
heat wrote: ↑04/02/2023 22:29
Dan br. 10 i jos nista …
Pozdrav @heat,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite povratne informacije da li se Vaš upit odnosi na priključenje paketa ili na isporuku poklona adresu? Kolege će Vas kontaktirati u što kraćem roku i pružiti Vam povratne informacije vezane za Vaš upit
Pozdrav Telemaše.
Moj post nije upit, već konstatacija na vaš post.
Niko nije nazvao za bilo šta, od najave poskupljenja.
Ima nas koji smo tek potpisali 24. mjeseca po starim cijenama i ima se pravo na raskid. Sa novim cijenama, trebate nazvati korisnike i ponuditi neke benefite, zarad postenja i buduce saradnje-samo kazem svoje misljenje.
Lijepi pozdrav
heat wrote: ↑05/02/2023 19:49
Pozdrav Telemaše.
Moj post nije upit, već konstatacija na vaš post.
Niko nije nazvao za bilo šta, od najave poskupljenja.
Ima nas koji smo tek potpisali 24. mjeseca po starim cijenama i ima se pravo na raskid. Sa novim cijenama, trebate nazvati korisnike i ponuditi neke benefite, zarad postenja i buduce saradnje-samo kazem svoje misljenje.
Lijepi pozdrav
Pozdrav @heat,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona. Kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati po prioritetu i prezentovati dostupne mogućnosti. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Telemach wrote: ↑05/02/2023 19:58
Pozdrav @heat,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona. Kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati po prioritetu i prezentovati dostupne mogućnosti. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
heat wrote: ↑05/02/2023 20:21
Poslao podatke.
Unaprijed hvala.
Lijepi pozdrav
Pozdrav @heat,
Hvala Vam na dostavljenim podacima. Kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati sutra u najkraćem roku i za Vas prezentovati najbolju ponudu i benefite uz nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
suad-sarajevo wrote: ↑06/02/2023 06:11
@Telemach Koja je procedura za aktivaciju druog slota za EON smart aplikaciju? Koristim EON full paket.
Pozdrav @suad-sarajevo,
Trenutno u okviru EON, TRION EON i Grande Extra/Premium paketa je moguće aktivirati samo jednu EON Smart TV aplikaciju. Ukoliko dođe do promjena, sve naše korisnike ćemo o tome blagovremeno obavijestiti. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
nota1969 wrote: ↑06/02/2023 13:37
Može li se koristiti EON aplikacija nakon isteka 8 mjeseci (Eon Light Duo paket)
Pozdrav @nota1969,
EON Multiscreen i EON Smart TV aplikacije su Vam dostupne za cijelo vrijeme korištenja paketa. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Telemach wrote: ↑05/02/2023 20:42
Pozdrav @heat,
Hvala Vam na dostavljenim podacima. Kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati sutra u najkraćem roku i za Vas prezentovati najbolju ponudu i benefite uz nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Dragi Telemaše,
opet cu se usuditi da pohvalim vasu reakciju, profesionalni odnos i poklon za nasu uspjesniju saradnju. Hvala!
Iskreno se nadam da cete jos prosiriti poslovanje na mobilnu platformu
heat wrote: ↑06/02/2023 15:46
Dragi Telemaše,
opet cu se usuditi da pohvalim vasu reakciju, profesionalni odnos i poklon za nasu uspjesniju saradnju. Hvala!
Iskreno se nadam da cete jos prosiriti poslovanje na mobilnu platformu
#giganti
Pozdrav @heat,
Zahvaljujemo se na lijepim riječima i pohvalama. Trudit ćemo se da i ubuduće opravdamo Vaše povjerenje. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Poklon katalog najromantičnijih filmova od danas u Video klubu
Provedite mjesec ljubavi uz najromantičnije filmove koji će od 7. do 21. februara biti dostupni za Telemach, EON van Telemach mreže i Total TV korisnike u okviru specijalnog poklon kataloga u Video klubu.
Filmovi Poslije svega, Mala Italija, Sad ili nikad, Ljubav na engleski način, Ljubav i ostale katastrofe, I to se zove ljubav i drugi, čekaju vas u ovom posebnom ljubavnom katalogu koji smo posvetili Danu zaljubljenih. Uz EON, poklon katalog vam je dostupan bilo kada i bilo gdje na svim uređajima – televizoru, mobilnom telefonu, tabletu i računaru.
U našem Video klubu čeka vas preko 24.000 naslova domaćih i stranih filmova, serija, crtanih filmova, dokumentaraca, najtraženijih emisija, HBO hitova i još mnogo toga za svačiji ukus.
Uživajte u još bogatijem sadržaju kućnog kina – samo uz Telemach.
Kad se neko zali na wifi odma se skace ovdje sta se zalimo kupimo ruter, antene, povezemo se na starlink i tako to. Kakvo je opravdanje na optici u stanu, zgradi, naselju sve vise kanala pocinje trzati, stekati, zaledi pa ubrza scene pa nastavi gdje je krenulo. Pa istrpis 10x tako ali vala nakon toga i ne treba mi tv
made_in_sarajevo wrote: ↑06/02/2023 22:48
Kad se neko zali na wifi odma se skace ovdje sta se zalimo kupimo ruter, antene, povezemo se na starlink i tako to. Kakvo je opravdanje na optici u stanu, zgradi, naselju sve vise kanala pocinje trzati, stekati, zaledi pa ubrza scene pa nastavi gdje je krenulo. Pa istrpis 10x tako ali vala nakon toga i ne treba mi tv
Telemach wrote: ↑05/02/2023 20:42
Pozdrav @heat,
Hvala Vam na dostavljenim podacima. Kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati sutra u najkraćem roku i za Vas prezentovati najbolju ponudu i benefite uz nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Dragi Telemaše,
opet cu se usuditi da pohvalim vasu reakciju, profesionalni odnos i poklon za nasu uspjesniju saradnju. Hvala!
Iskreno se nadam da cete jos prosiriti poslovanje na mobilnu platformu
#giganti
Kad si potpisao ugovor, i koji ti je bio benefit ? Moze i na pp.
Ja sam sad u januaru, prije par sedmica, potpisao novi ugovor, pa da vidim hocu li dobiti neku pogodnost zbog ovog novog poskupljenja.
made_in_sarajevo wrote: ↑06/02/2023 22:48
Kad se neko zali na wifi odma se skace ovdje sta se zalimo kupimo ruter, antene, povezemo se na starlink i tako to. Kakvo je opravdanje na optici u stanu, zgradi, naselju sve vise kanala pocinje trzati, stekati, zaledi pa ubrza scene pa nastavi gdje je krenulo. Pa istrpis 10x tako ali vala nakon toga i ne treba mi tv
WiFi i TV kanali?
Ne vidim neku poveznicu za to dvoje
Kad se neko pozali na los wifi u stanu kao sto sam i ja pisao, ovdje iskacu odma da smo glupi, kupis 14 antena i wifi radi, nema veze sto ja placam vec da imam bez problema wifi, ali nadje se milion izgovora.
Sad me zanima izgovori za kanali, vani minus pa ne moze optika da gura, komsije u isto vrijeme gledaju isti kanal, pa da se dogovorimo na smjene? Vise kanala stopa, trza do te mjere da ti sjebe cejf ako je film npr kakav na tom kanalu. Nisu to mala stopanja i nije to jednom se desi u danu. Ponavlja se iz dana u dan. Imam osjecaj kad telemach posalje ekipu na reklamaciju da prvo isciste signale jer bas pred njihov dolazak i 2-3 dana poslije ni da kahne. Ni wifi jer tad ne treba 14 antena ni tv kanali. Onda se vrati na staro sve.
Zasto bi bilo kome bilo u interesu da se korisnik konstantno žali ako mogu popraviti,pogotovo da naprave da radi dan dva pa kao namjerno pokvare? Šta je s vama ljudi, kakve su to paranoje?
Imaš problem, prijaviš, ljudi dođu i riješe... Ako im išta valja to je teh podrška.
Kad se neko pozali na los wifi u stanu kao sto sam i ja pisao, ovdje iskacu odma da smo glupi, kupis 14 antena i wifi radi, nema veze sto ja placam vec da imam bez problema wifi, ali nadje se milion izgovora.
Sad me zanima izgovori za kanali, vani minus pa ne moze optika da gura, komsije u isto vrijeme gledaju isti kanal, pa da se dogovorimo na smjene? Vise kanala stopa, trza do te mjere da ti sjebe cejf ako je film npr kakav na tom kanalu. Nisu to mala stopanja i nije to jednom se desi u danu. Ponavlja se iz dana u dan. Imam osjecaj kad telemach posalje ekipu na reklamaciju da prvo isciste signale jer bas pred njihov dolazak i 2-3 dana poslije ni da kahne. Ni wifi jer tad ne treba 14 antena ni tv kanali. Onda se vrati na staro sve.
Ma malo zvuči nevjerovatno to sa kanalima, ako si zaista na optici, jer optika može da radi besprijekorno, ili da apsolutno ništa ne radi. Trećeg nema. To da radi parcijalno i da zastajkuju kanali, a na optici si, to mi je teško povjerovati zaista.