Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
typeOnegative wrote: ↑27/05/2022 19:19
@probook Mah , trubi se danima jedno te isto , al džaba govorit , non stop ista glupa pitanja i priče
@hakiz e onda u tom slučaju odeš u taj drugi `kafić ` gdje daju keksić , a nas poštediš ovdje priča od kojih nema nikakve koristi
A mozda i budemo imali koristi ako kolektivno zatrazimo taj keksic Previse se mi potcjenjujemo..
S obzirom da su tema wifi i routeri, taj 'keksić' je kod konkurencije mnogo neukusniji i nejestiviji, vjeruj, tako da me slobodno mogu zaobići sa svojim 'keksićima'
Kad su ove stvari u pitanju nemamo što tražiti, dobili smo besplatnu opremu na korištenje, kome ne paše neka sebi traži bolje, kao i u svemu drugome u životu, vrlo jednostavno
Ja pokrivam sa Technicolor od telemacha cijeli stan 50m² a pored toga pokrivam i policijsku stanicu u kojoj nemaju internet Ja im otvorio wifi za goste
Benq wrote: ↑28/05/2022 08:22
Hoce, vjerovatno nisi nikada zvao podrsku za te stvari, ali ako je u pitanju njihova oprema (mesh, router..), podesit ce sve onako kako ti zelis, sa tim nikad nije bilo problema jer je to njima minuta posla da sve podese.
Nisam zvao nikad jer mi to nije nikad bio problem da sam uradim. Ali kod koga god dodjem od raje ili porodice i u komsiluku, uvijek su to neke hjeroglife sa nekim siframa od 10-15 brojeva.
Ali opet navodim te wifi kanale. Treba se preskenirati situacija u kuci sa guzvom na mrezama i podesiti kanal. I rjesi se puno buducih problema. Evo upravo gledam kod sebe u sobi situaciju oko mreza koje hvatam. Od 12 mreza(od kojih ni jedna nije moja) koliko ih vidi wifi analizer, 4 su na kanalu 11, a 8 je na kanalu 1. Samo jedna ima svoje neko ime. sa prednje strane kuce koja je okrenuta ka cesti, je jos gora situacija. E sad zamisli u zgradama gdje ima 7-8 stanova po spratu. Pa normalno je da imas problem sa wifi-jem.
zdruzdjo wrote: ↑28/05/2022 12:15
Nisam zvao nikad jer mi to nije nikad bio problem da sam uradim. Ali kod koga god dodjem od raje ili porodice i u komsiluku, uvijek su to neke hjeroglife sa nekim siframa od 10-15 brojeva.
E to su fabricke lozinke i SSID koji dobijes od samog modema kad ga vratis na fabricke postavke, i to svi mogu jednostavno promijeniti u EON Connect aplikaciji ako imaju Ubee ili CGA, kroz same postavke preko IP adrese, ili mogu pozvati tehnicku podrsku da oni remote podese sve parametre za wifi ako korisnik ne zna sam.
Benq wrote: ↑28/05/2022 12:35
E to su fabricke lozinke i SSID koji dobijes od samog modema kad ga vratis na fabricke postavke, i to svi mogu jednostavno promijeniti u EON Connect aplikaciji ako imaju Ubee ili CGA, kroz same postavke preko IP adrese, ili mogu pozvati tehnicku podrsku da oni remote podese sve parametre za wifi ako korisnik ne zna sam.
Ma znam. jasno je meni sta je.
Ali 98% korisnika danas pojma nema o tome da moze. Nego kad nekome dodjes u goste, vade ljudi ugovore, kutije i slicno da ti daju sifru.
Zar je tesko pitati korisnika kad se dodje na montazu na licu mjesta: kako hocete da vam se zove mreza, kako hocete password?
Preskenirati kanale izabrati i postaviti ih i sirinu kanala, i gas preko vrata. I onda imas tonu korisnika kao ovdje na forumu koji nemaju pojama da imaju dvije mreze u kuci od kojih je jedna brza od druge.
Benq wrote: ↑28/05/2022 12:35
E to su fabricke lozinke i SSID koji dobijes od samog modema kad ga vratis na fabricke postavke, i to svi mogu jednostavno promijeniti u EON Connect aplikaciji ako imaju Ubee ili CGA, kroz same postavke preko IP adrese, ili mogu pozvati tehnicku podrsku da oni remote podese sve parametre za wifi ako korisnik ne zna sam.
Ma znam. jasno je meni sta je.
Ali 98% korisnika danas pojma nema o tome da moze. Nego kad nekome dodjes u goste, vade ljudi ugovore, kutije i slicno da ti daju sifru.
Zar je tesko pitati korisnika kad se dodje na montazu na licu mjesta: kako hocete da vam se zove mreza, kako hocete password?
Preskenirati kanale izabrati i postaviti ih i sirinu kanala, i gas preko vrata. I onda imas tonu korisnika kao ovdje na forumu koji nemaju pojama da imaju dvije mreze u kuci od kojih je jedna brza od druge.
I onda imas situaciju da ce zvati call centar jer ne znaju sifru od interneta, onda oni moraju reset rutera na fabricke postavke
Benq wrote: ↑28/05/2022 12:35
E to su fabricke lozinke i SSID koji dobijes od samog modema kad ga vratis na fabricke postavke, i to svi mogu jednostavno promijeniti u EON Connect aplikaciji ako imaju Ubee ili CGA, kroz same postavke preko IP adrese, ili mogu pozvati tehnicku podrsku da oni remote podese sve parametre za wifi ako korisnik ne zna sam.
Ma znam. jasno je meni sta je.
Ali 98% korisnika danas pojma nema o tome da moze. Nego kad nekome dodjes u goste, vade ljudi ugovore, kutije i slicno da ti daju sifru.
Zar je tesko pitati korisnika kad se dodje na montazu na licu mjesta: kako hocete da vam se zove mreza, kako hocete password?
Preskenirati kanale izabrati i postaviti ih i sirinu kanala, i gas preko vrata. I onda imas tonu korisnika kao ovdje na forumu koji nemaju pojama da imaju dvije mreze u kuci od kojih je jedna brza od druge.
lagano je pitati al koga na licu mjesta monteri ne znaju vjerovatno nema ni potrebe, on spoji zice i to je to ako treba razvuce kablove itd. moze reci nazovi podrsku za te stvari, naravno ima izuzetaka al vecina je na Vi sa tim stvarima ...druga frajer ubjedjivao da je ok brzina oko 10 bila kad je testirao na laptopu a metar od rutera ... kaze pa vidis tv ti je spojen, mob ti je spojen na wifi, na laptopu je to ok kad podijelis tri stvari sa brzinom koju dobijes
Benq wrote: ↑28/05/2022 12:35
E to su fabricke lozinke i SSID koji dobijes od samog modema kad ga vratis na fabricke postavke, i to svi mogu jednostavno promijeniti u EON Connect aplikaciji ako imaju Ubee ili CGA, kroz same postavke preko IP adrese, ili mogu pozvati tehnicku podrsku da oni remote podese sve parametre za wifi ako korisnik ne zna sam.
Ma znam. jasno je meni sta je.
Ali 98% korisnika danas pojma nema o tome da moze. Nego kad nekome dodjes u goste, vade ljudi ugovore, kutije i slicno da ti daju sifru. Zar je tesko pitati korisnika kad se dodje na montazu na licu mjesta: kako hocete da vam se zove mreza, kako hocete password?
Preskenirati kanale izabrati i postaviti ih i sirinu kanala, i gas preko vrata. I onda imas tonu korisnika kao ovdje na forumu koji nemaju pojama da imaju dvije mreze u kuci od kojih je jedna brza od druge.
Nije teško, ali ne smiješ. Koja poenta imati lozinku ako ti je tehničar iz Telemacha zna?
Imam jedan problem, EON box radi 5 sekundi i onda tv izbaci da nema signala. Mijenjao sam hdmi kabal, ali sve isto. Pokusao i drugi hdmi port, opet isto. Tv radi normalno kada spojim laptop
emirsarajevo wrote: ↑28/05/2022 19:21
Imam jedan problem, EON box radi 5 sekundi i onda tv izbaci da nema signala. Mijenjao sam hdmi kabal, ali sve isto. Pokusao i drugi hdmi port, opet isto. Tv radi normalno kada spojim laptop
dodatno:Tih 5 sek se slika i zvuk pojave
emirsarajevo wrote: ↑28/05/2022 19:21
Imam jedan problem, EON box radi 5 sekundi i onda tv izbaci da nema signala. Mijenjao sam hdmi kabal, ali sve isto. Pokusao i drugi hdmi port, opet isto. Tv radi normalno kada spojim laptop
Pozdrav @emirsarajevo,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona kako bi Vas kolege pozvale i izvršile detaljne provjere.
shandrprcSA wrote: ↑28/05/2022 19:36
@Telemach da li i jedan kanal u Vasoj programskoj semi prenosi LP?
Pozdrav @shandrprcSA,
Kompanija Telemach je distributer TV kanala, a ne emiter, te samim tim nemamo utjecaja na uređivačku politiku TV kanala koje reemitujemo u ponudi. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Da li iko ima problem sa aplikacijom Youtube na EONBox-u? Pokrenem video i krene jedbu sekundu i staneup i vrti onaj krug kao da nema konekcije. Cast sa mobitela radi normalno, tv kanali normalno...
NEOPLAN wrote: ↑28/05/2022 20:36
Da li iko ima problem sa aplikacijom Youtube na EONBox-u? Pokrenem video i krene jedbu sekundu i staneup i vrti onaj krug kao da nema konekcije. Cast sa mobitela radi normalno, tv kanali normalno...
Obriši cache i data u postavkama YouTube aplikacije kroz Android app postavke i bit će ok.
emirsarajevo wrote: ↑28/05/2022 19:21
Imam jedan problem, EON box radi 5 sekundi i onda tv izbaci da nema signala. Mijenjao sam hdmi kabal, ali sve isto. Pokusao i drugi hdmi port, opet isto. Tv radi normalno kada spojim laptop
Pozdrav @emirsarajevo,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona kako bi Vas kolege pozvale i izvršile detaljne provjere.
Hvala, rijesio sam problem, odnio box na drugi tv, promijenio rezoluciju sa 60hz, tj. smanjio na 1080p 50hz
emirsarajevo wrote: ↑28/05/2022 20:53
Hvala, rijesio sam problem, odnio box na drugi tv, promijenio rezoluciju sa 60hz, tj. smanjio na 1080p 50hz
Pozdrav @emirsarajevo,
Hvala Vam na povratnoj informaciji. Drago nam je da ste uspješno otklonili poteškoće koje ste imali sa prikazom slike na EON box uređaju. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
player_ wrote: ↑28/05/2022 11:22
Il nije dobro podesen wifi ili vi imate zidove od atomskog sklonista, nemoguce da vam iza jednog ili dva zida tako lose bude...
Sve zavisi od zgrade do zgrade. Marijin Dvor i AU gradnja, 50+ cm debljina zidova, zavisno od starosti zgrade. Sa druge strane imaš Otoku gdje su zidovi pretanki, sem nosećih. U prvom slučaju ne možeš iz sobe u sobu signal da dobiješ, u drugom su interferencije prejake, jer signal sa drugih uređaja bez problema prolazi.
Armirani noseći zidovi su užas za wifi signal, pa nije loše znati gdje se nalaze i na osnovu toga postavljati opremu.
da li planirate u buducnosti samo internet da nudite kao uslugu, bez TV koji je ruku na srce bez kvalitetnog sporta od naredne sezone
Hvala na odgovoru.
da li planirate u buducnosti samo internet da nudite kao uslugu, bez TV koji je ruku na srce bez kvalitetnog sporta od naredne sezone
Hvala na odgovoru.
Pozdrav @pepeljara,
Hvala Vam na dostavljenoj sugestiji. Kompanija Telemach je prvenstveno kablovski operater i preduslov za korištenje internet usluge je aktivan priključak kablovske televizije. U brzinama od najmanje 200/10 Mbps do maksimalnih 1000/50 Mpbs možete uživati u okviru naših EON Duo i Trio paketa. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
da li planirate u buducnosti samo internet da nudite kao uslugu, bez TV koji je ruku na srce bez kvalitetnog sporta od naredne sezone
Hvala na odgovoru.
Pozdrav @pepeljara,
Hvala Vam na dostavljenoj sugestiji. Kompanija Telemach je prvenstveno kablovski operater i preduslov za korištenje internet usluge je aktivan priključak kablovske televizije. U brzinama od najmanje 200/10 Mbps do maksimalnih 1000/50 Mpbs možete uživati u okviru naših EON Duo i Trio paketa. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.