Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
semirsar wrote: ↑18/04/2024 20:02
Pa i nije bas, da se ne lazemo, osim ako mislite da svi vasi korisnici imaju 80KM viska pa da ih vama mjesecno dodaju uz postojece racune
A ovo drugo, ne vidi se, tako da sto se ne vidi to ni ne postoji, iskreno, mnogi korisnici kad vide pitanje na ovu temu doslovce mogu unaprijed napisati vas odgovor na upit, svaku tacku, zarez...
ne vidim, bezbeli, ni zasto biste se uopste i trudili kad su svi vasi konkurenti polumrtvi i zadovoljni u svojim torovima, kao i vi.
do ponovnog citanja i pisanja,
Jos uvijek vas,
donekle, a dokle, saznacemo nekad,
kokuz
lijep pozdrav
Pozdrav @semirsar ,@AnonymousBIH
Hvala vam na obraćanju,
GIGA dodatak je opcija koju korisnici mogu dokupiti u skladu sa potrebama. Što se tiče brzine prenosa podataka, naši paketi su trenutno brži i u preuzimanju i u otpremanju u poređenju s drugim operaterima. Neprestano radimo na poboljšanju korisničkog zadovoljstva i trudimo se da budemo što bolji i brži zbog naših korisnika. Ukoliko dođe do bilo kakvih promjena, rado ćemo vas obavjestiti. Također, @AnonymousBIH , ako i dalje imate bilo kakvih poteškoća u korištenju naših usluga, slobodno nam se obratite putem privatne poruke. Želimo što prije izvršiti sve potrebne provjere i pružiti vam podršku. Stojimo vam na raspolaganju.
Nadam de da ce te makar povecati uplad uskoro na zadovoljavajuci u trenutnim potrebama kod korisnika na 10% downloada povecati upload u paketima jer je to ostalo da se uradi i naravno ubace kanali koji korisnici traze i izjednaci ponuda D3 i EON.
Pozdrav
Last edited by kakaljin on 19/04/2024 14:58, edited 2 times in total.
semirsar wrote: ↑18/04/2024 20:02
Pa i nije bas, da se ne lazemo, osim ako mislite da svi vasi korisnici imaju 80KM viska pa da ih vama mjesecno dodaju uz postojece racune
A ovo drugo, ne vidi se, tako da sto se ne vidi to ni ne postoji, iskreno, mnogi korisnici kad vide pitanje na ovu temu doslovce mogu unaprijed napisati vas odgovor na upit, svaku tacku, zarez...
ne vidim, bezbeli, ni zasto biste se uopste i trudili kad su svi vasi konkurenti polumrtvi i zadovoljni u svojim torovima, kao i vi.
do ponovnog citanja i pisanja,
Jos uvijek vas,
donekle, a dokle, saznacemo nekad,
kokuz
lijep pozdrav
Pozdrav @semirsar ,@AnonymousBIH
Hvala vam na obraćanju,
GIGA dodatak je opcija koju korisnici mogu dokupiti u skladu sa potrebama. Što se tiče brzine prenosa podataka, naši paketi su trenutno brži i u preuzimanju i u otpremanju u poređenju s drugim operaterima. Neprestano radimo na poboljšanju korisničkog zadovoljstva i trudimo se da budemo što bolji i brži zbog naših korisnika. Ukoliko dođe do bilo kakvih promjena, rado ćemo vas obavjestiti. Također, @AnonymousBIH , ako i dalje imate bilo kakvih poteškoća u korištenju naših usluga, slobodno nam se obratite putem privatne poruke. Želimo što prije izvršiti sve potrebne provjere i pružiti vam podršku. Stojimo vam na raspolaganju.
Nemam problema, uopšte nisam o tome pisao. Usluga radi ok obzirom na infrastrukturu, samo je jako siromasna i precijenjena na osnovu onoga sto nudite u regionu. Kada se smilujete i uvede optiku za siroke narodne mase, pjevacemo drugu pjesmu.
semirsar wrote: ↑18/04/2024 20:02
Pa i nije bas, da se ne lazemo, osim ako mislite da svi vasi korisnici imaju 80KM viska pa da ih vama mjesecno dodaju uz postojece racune
A ovo drugo, ne vidi se, tako da sto se ne vidi to ni ne postoji, iskreno, mnogi korisnici kad vide pitanje na ovu temu doslovce mogu unaprijed napisati vas odgovor na upit, svaku tacku, zarez...
ne vidim, bezbeli, ni zasto biste se uopste i trudili kad su svi vasi konkurenti polumrtvi i zadovoljni u svojim torovima, kao i vi.
do ponovnog citanja i pisanja,
Jos uvijek vas,
donekle, a dokle, saznacemo nekad,
kokuz
lijep pozdrav
Pozdrav @semirsar ,@AnonymousBIH
Hvala vam na obraćanju,
GIGA dodatak je opcija koju korisnici mogu dokupiti u skladu sa potrebama. Što se tiče brzine prenosa podataka, naši paketi su trenutno brži i u preuzimanju i u otpremanju u poređenju s drugim operaterima. Neprestano radimo na poboljšanju korisničkog zadovoljstva i trudimo se da budemo što bolji i brži zbog naših korisnika. Ukoliko dođe do bilo kakvih promjena, rado ćemo vas obavjestiti. Također, @AnonymousBIH , ako i dalje imate bilo kakvih poteškoća u korištenju naših usluga, slobodno nam se obratite putem privatne poruke. Želimo što prije izvršiti sve potrebne provjere i pružiti vam podršku. Stojimo vam na raspolaganju.
Nemam problema, uopšte nisam o tome pisao. Usluga radi ok obzirom na infrastrukturu, samo je jako siromasna i precijenjena na osnovu onoga sto nudite u regionu. Kada se smilujete i uvede optiku za siroke narodne mase, pjevacemo drugu pjesmu.
Ma ne mora optika, neka samo cijenovno i ponudu izjednace sa onim sto nude u regionu bice dobro.
kakaljin wrote: ↑19/04/2024 14:56
Ma ne mora optika, neka samo cijenovno i ponudu izjednace sa onim sto nude u regionu bice dobro.
Upravo tako jer vec duzi period se SBB premium korisnicima nudi usluga gige po cijeni od 16 km,a kod nas idalje 80 km kao i jos dosta toga da ne nabrajam.Kakav zakljucak premium korisnik Telemacha moze izvuci iz ovakve poslovne politike u BiH ? Zamolio bih podrsku na ovoj temi sa kojom sam inace zadovoljan da ovo sto sam napisao ne shvate nista licno jer nema veze sa vama i vi ne donosite odluke,a oni koji donose trebali bi napokon sto kaze kolega da izjednace i uslugu i cijene u regionu za sve svoje korisnike da se niko ne osjeca potlaceno i ponizeno.Konkurencije nazalost nema i svjestan sam da svi uzalud piskaramo i kukamo jbg
@Telemach ulica Dr Seida Hukovica (ilidza) ovako vec mjesec i vise stoji otvorena kutija.... kabal iz kutije prema.mojoj kuci visi samo sto nije pao...
BaDa wrote: ↑19/04/2024 19:02
@Telemach ulica Dr Seida Hukovica (ilidza) ovako vec mjesec i vise stoji otvorena kutija.... kabal iz kutije prema.mojoj kuci visi samo sto nije pao...
Zdravo @BaDa,
Zahvaljujemo Vam se na javljanju. Ljubazno ćemo Vas zamoliti da nam putem privatne poruke dostavite Vaše korisničke podatke ili adresu sa tačnom numeracijom. Po zaprimanju podataka primjedbu ćemo promptno proslijediti kolegama kako bi isti izašli na adresu te izvršili potrebne korekcije. Stojimo Vam na raspolaganju.
Ali stvarno ogromna razlika u cijeni giga paketa u SBB i u Telemachu. 16 KM u SBB a 80 KM u Telemachu. Tek sada mi je drago da nisam prešao na premium paket a malo mi je nedostajalo.
BaDa wrote: ↑19/04/2024 19:02
@Telemach ulica Dr Seida Hukovica (ilidza) ovako vec mjesec i vise stoji otvorena kutija.... kabal iz kutije prema.mojoj kuci visi samo sto nije pao...
Da vidiš prije 10tak godina u zgradi kod mene komšija krao internet, i svako malo dođe iskljuci mene ili drugog komsiju i sebe prikljuci. Ja morao Telemach zvati svako par dana, postave ljudi novu bravu na kutiju debil dođe i razvali
Evo testirao sam sve
Nema mi zvuka kada D3 spojim na HDMI (eARC/ARC). Nije do ovog ulaza - radi
Na drugim HDMI ulazima radi normalno.
Do sinoć je sve bilo ok - zna li neko do čega moze biti
Znači nemam tona na kanalima kada spojim D3 na ovaj jedan a do sinoć je sve bilo ok
tap3ah75 wrote: ↑20/04/2024 11:06
Evo testirao sam sve
Nema mi zvuka kada D3 spojim na HDMI (eARC/ARC). Nije do ovog ulaza - radi
Na drugim HDMI ulazima radi normalno.
Do sinoć je sve bilo ok - zna li neko do čega moze biti
Znači nemam tona na kanalima kada spojim D3 na ovaj jedan a do sinoć je sve bilo ok
Vidi da nije bio kakav update TV-a, pa uradi rollback na staru verziju. Ne vjerujem da je D3 imao nadogradnju da nastane problem na toj strani. A ako radi na drugim ulazima, šta imaš spajati na eARC/ARC, ide 1080i sa D3 i osnovni HDMI port ti je dovoljan.
tap3ah75 wrote: ↑20/04/2024 11:06
Evo testirao sam sve
Nema mi zvuka kada D3 spojim na HDMI (eARC/ARC). Nije do ovog ulaza - radi
Na drugim HDMI ulazima radi normalno.
Do sinoć je sve bilo ok - zna li neko do čega moze biti
Znači nemam tona na kanalima kada spojim D3 na ovaj jedan a do sinoć je sve bilo ok
Ja bas krenuo da pisem. Identican problem imam. Jesil uspio rijesiti?
tap3ah75 wrote: ↑20/04/2024 10:05
Nemam od jutros tona ni na jednom kanalu
Je li to nešto do mene ili još neko ima taj problem?
Sinoć sve normala bilo
Zdravo @tap3ah75,
Zahvaljujemo se na javljanju. Vaše podatke smo proslijedili kolegama iz Tima za tehničku podršku te će Vas isti pozvati u najkraćem roku kako bi izvršili detaljnu provjeru i omogućili neometano praćenje kanala. Stojimo Vam na raspolaganju.
Last edited by Telemach on 20/04/2024 21:38, edited 1 time in total.
tap3ah75 wrote: ↑20/04/2024 11:06
Evo testirao sam sve
Nema mi zvuka kada D3 spojim na HDMI (eARC/ARC). Nije do ovog ulaza - radi
Na drugim HDMI ulazima radi normalno.
Do sinoć je sve bilo ok - zna li neko do čega moze biti
Znači nemam tona na kanalima kada spojim D3 na ovaj jedan a do sinoć je sve bilo ok
Ja bas krenuo da pisem. Identican problem imam. Jesil uspio rijesiti?
Zdravo @cccccc,
Zahvaljujemo se na obraćanju na ovaj način. Ljubazno ćemo Vas zamoliti da nam putem privatne poruke dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt telefon kako bi Vas pozvale naše kolege iz tehničke podrške te izvršile provjeru. Stojimo Vam na raspolaganju.
tap3ah75 wrote: ↑20/04/2024 11:06
Evo testirao sam sve
Nema mi zvuka kada D3 spojim na HDMI (eARC/ARC). Nije do ovog ulaza - radi
Na drugim HDMI ulazima radi normalno.
Do sinoć je sve bilo ok - zna li neko do čega moze biti
Znači nemam tona na kanalima kada spojim D3 na ovaj jedan a do sinoć je sve bilo ok
Ja bas krenuo da pisem. Identican problem imam. Jesil uspio rijesiti?
Pozdrav,
Koristim eon preko smart aplikacije na samsung Tv-u.
Prilikom prebacivanja kanala ranije je bilo potrebno oko 1 sekunde da počne sljedeći kanal. Međuim, prije otprilike mjesec-dva ovo vrijeme se znatno povećalo i traje tačno 4 sekunde. Nikakve promjene nisam imao na samom uređaju, desilo se samo od sebe.
Da li je neko uočio slične promjene na smart aplikaciji?
Pokušao sam sa reinstalacijom i ponovnim podešavanjem aplikacije, međutim nije uspjelo.
Unaprijed hvala na odgovorima.
Posmatrac_007 wrote: ↑21/04/2024 00:42
Pozdrav,
Koristim eon preko smart aplikacije na samsung Tv-u.
Prilikom prebacivanja kanala ranije je bilo potrebno oko 1 sekunde da počne sljedeći kanal. Međuim, prije otprilike mjesec-dva ovo vrijeme se znatno povećalo i traje tačno 4 sekunde. Nikakve promjene nisam imao na samom uređaju, desilo se samo od sebe.
Da li je neko uočio slične promjene na smart aplikaciji?
Pokušao sam sa reinstalacijom i ponovnim podešavanjem aplikacije, međutim nije uspjelo.
Unaprijed hvala na odgovorima.
Taj problem sam ja pisao ovdje prije par dana...identičan.
Samsung TV je, i isto to mi se dešava.
Sve update-ovo, reinstaliro. Ništa...treba mu po dana da prebaci.
Posmatrac_007 wrote: ↑21/04/2024 00:42
Pozdrav,
Koristim eon preko smart aplikacije na samsung Tv-u.
Prilikom prebacivanja kanala ranije je bilo potrebno oko 1 sekunde da počne sljedeći kanal. Međuim, prije otprilike mjesec-dva ovo vrijeme se znatno povećalo i traje tačno 4 sekunde. Nikakve promjene nisam imao na samom uređaju, desilo se samo od sebe.
Da li je neko uočio slične promjene na smart aplikaciji?
Pokušao sam sa reinstalacijom i ponovnim podešavanjem aplikacije, međutim nije uspjelo.
Unaprijed hvala na odgovorima.
Taj problem sam ja pisao ovdje prije par dana...identičan.
Samsung TV je, i isto to mi se dešava.
Sve update-ovo, reinstaliro. Ništa...treba mu po dana da prebaci.
Hvala Bogu nisam sam.
@Telemach evo nas dvojica sad. Šta kažete?
Vidi kakvo je stanje kada podesiš Google DNS na TV-u.
anex wrote: ↑21/04/2024 09:35
A to trebam gledati gdje?
Trebalo bi da je ovo redoslijed za Tizen OS.
Press the Menu button on your remote.
Select Network.
Select Network Status.
Select IP Settings.
Select DNS Settings.
Select Enter Manually.
Enter 8.8.8.8 and 8.8.4.4