Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
DON_eARL wrote: ↑19/01/2020 18:09
HBOGO je prekinuo podršku za LG Netcast, ne možeš ništa uraditi po tom pitanju.
E joj... Mogu samo otkazati plaćanje 12KM mjesečno
Laptop/Android box - HDMI - TV i riješen problem. Vjerovatno je već stara serija televizora ili ima mali broj uređaja ima aplikaciju, pa im se ne isplati održavati server. Probaj možda i Cast sa mobilne HBOGO aplikacije na TV da odradiš, možda prođe na taj način.
99% da ce na taj nacin radit , jer to nema veze sa podrskom za određenu app , nego ide putem casta ili "mirroringa " sa moba na TV ( ako TV podrzava tu opciju , a trebao bi , i naravno mob mora imati podrsku za HBOGo , a svaki noviji ima )
dowydyenya wrote: ↑19/01/2020 18:28
Sta ako nisam u mogucnosti izmjeriti preko kabla , sta ako je do par dana unazad bila normalna brzina deklarisana ugovorom do koga je.
Kako je nekad mogla biti dobra.
Mjeriš li na 5GHz? Stoji li ti modem uspravno?
Mjerim na 5 ghz vidis da je prije dobro bilo. Dugo je nisam ni mjerio dok se raja nije pocela zaliti. Ne stoji sad cu ga pistavit uspravno pa da vidim i tako.
dowydyenya wrote: ↑19/01/2020 18:28
Sta ako nisam u mogucnosti izmjeriti preko kabla , sta ako je do par dana unazad bila normalna brzina deklarisana ugovorom do koga je.
Kako je nekad mogla biti dobra.
Mjeriš li na 5GHz? Stoji li ti modem uspravno?
Mjerim na 5 ghz vidis da je prije dobro bilo. Dugo je nisam ni mjerio dok se raja nije pocela zaliti. Ne stoji sad cu ga pistavit uspravno pa da vidim i tako.
Ako su ti razdvojeni nazivi mreže, možda ti se telefon spojio na 2.4GHz. Provjeri to svakako. Ako si spojen na pravu mrežu, može biti da ti je zagušen wifi kanal na 5GHz, ako još neko u komšiluku ima uređaj koji radi na istoj frekvenciji. Pristupi na modem, promijeni kanale i testiraj onda, negdje će raditi kako treba.
Pored svega navedenog rezultat zna ovisiti i o uredjaju s kojim se spaja tj njegove wifi kartice . Kod mene npr na smart TV plafon oko 130 , dok na samsungu J5 ide preko 200 . Najbolje ako je u prilici da testira sa vise uređaja i usporedi , tako ce najbolje znati sta je usko grlo ako postoji , ili je problem do telemacha i njihove mreze na lokaciji.
E joj... Mogu samo otkazati plaćanje 12KM mjesečno
Laptop/Android box - HDMI - TV i riješen problem. Vjerovatno je već stara serija televizora ili ima mali broj uređaja ima aplikaciju, pa im se ne isplati održavati server. Probaj možda i Cast sa mobilne HBOGO aplikacije na TV da odradiš, možda prođe na taj način.
99% da ce na taj nacin radit , jer to nema veze sa podrskom za određenu app , nego ide putem casta ili "mirroringa " sa moba na TV ( ako TV podrzava tu opciju , a trebao bi , i naravno mob mora imati podrsku za HBOGo , a svaki noviji ima )
Ono kao kad Youtube video prebacim na tv? Neće HBOGO aplikacija s telefona da prebaci na tv. Barem ja ne vidim tu opciju.
Mjerim na 5 ghz vidis da je prije dobro bilo. Dugo je nisam ni mjerio dok se raja nije pocela zaliti. Ne stoji sad cu ga pistavit uspravno pa da vidim i tako.
Ako su ti razdvojeni nazivi mreže, možda ti se telefon spojio na 2.4GHz. Provjeri to svakako. Ako si spojen na pravu mrežu, može biti da ti je zagušen wifi kanal na 5GHz, ako još neko u komšiluku ima uređaj koji radi na istoj frekvenciji. Pristupi na modem, promijeni kanale i testiraj onda, negdje će raditi kako treba.
Evo drug malo sam i po ubeu cackao mada to ne volim radit al kad sam prisiljen moram.Sad su mu trenutno postavke kao na slici. Takodje sam ga postavio i uspravno da stoji.
Brzina ne varira i trenutno je stabilna.
Razdvojeni su nazivi mreze al kid mene nikada ne prebacuje na 2.4
Evo moje iskusttvo sa brzinama. Do unazad cca mjesec dana bez problema je na ovom laptopu sa identicnim postavkama kanala, udaljenosti, itd islo izmedju 290-295 mbps.
Evo trenutne brzine i ovo je jos dobro kako zna biti zadnji mjesec. Kad imam 200 to je dobro, vise se vrti ispod 200 nego iznad. Znaci brzine su mi opale u prosjeku 30-40 %
A o ignorantskom odnosu Telemacha u vezi problema sa EON boksom koji sam ranije pisao, to je posebna prica. Nema veze, izdrzacemo jos malo.
Probaj kakav drugi kanal, jednostavno previše faktora utiče na zagušenost frekvencija i to dovede do oscilacija brzine npr. danas, a do jučer sa istim postavkama radilo bolje. Tako funkcioniše wifi i slabo šta možeš promijeniti, sem postavki antene.
rida1976 wrote: ↑20/01/2020 08:52
Misliš da nisam sve probao??? Kad kažem da su mi brzine opale za 30-40 posto čvrsto stojim iza toga, jer isti procenat važi i za mjerenje kablom.
LP
Meni isto, mjesecima mjerio 300 u bilo koje doba dana, sad odjednom ne može vise od 280.
rida1976 wrote: ↑20/01/2020 08:52
Misliš da nisam sve probao??? Kad kažem da su mi brzine opale za 30-40 posto čvrsto stojim iza toga, jer isti procenat važi i za mjerenje kablom.
LP
Meni isto, mjesecima mjerio 300 u bilo koje doba dana, sad odjednom ne može vise od 280.
Ma ti si još dobar. Ja kad naguram 220-230 to je još i dobro. Zavrnuli su pipe izgled na svemu.
CooK wrote: ↑14/01/2020 19:53
@Telemach Imam dva propustena poziva od vas u 17:35h i 17:38h, nije mobitel bio uz mene pa se nisam javio.
Mogu li samo znati razlog poziva jer niti sam prijavljivao ikakav kvar, niti mi je ugovor pred istekom(jos sam 1 godinu i 4 mjeseca pod ugovorom) a niti dugujem i 1KM i svaki racun sam platio? Fakat ne znam razlog za pozive.
@Telemach opet me sad zove vas covjek da mi prezentuje novu ponudu a prije samo 5 dana sam vam odgovorio u PP ovako:
Telemach wrote:15/01/2020 10:28Kolege su Vas pozivale za nove ponudu, ukoliko želite, pozvat ćemo Vas ponovo.
Hvala ali ne zelim nista dok mi ne istekne ugovor za godinu i cetiri mjeseca. Ova cijena koju sada placam je neka maksimalna koju sam spreman izdvojiti a ove usluge koje trenutno imam su mi dovoljne i ne zelim nista vise a ni manje. Bicu vise nego spreman poslusati vasu ponudu kada mi istekne ugovor a do tada nista ne mijenjam. Ugodan vam dan i lijep pozdrav.
Ne zelim biti neljubazan i nesaslusati ponudu a opet ne mogu ni slusati nesto sto znam a i takodje znam da ne zelim nista mijenjati dok mi ne istekne ugovor od cijeg potpisivanja je proslo tek 8 mjeseci i ostalo je jos godina i 4 mjeseca.
Zato vas molim ovako javno da me vise ne zovete za novu ponudu dok mi ne istekne ugovor jer izgleda da ne vrijedi ono sto ste mi napisali u PP kao odgovor na moju poruku iznad("Hvala na informacijama, obavijestili smo kolege") i cini se da niste nikog obavijestili. Hvala.
CooK wrote: ↑20/01/2020 11:05
Ne zelim biti neljubazan i nesaslusati ponudu a opet ne mogu ni slusati nesto sto znam a i takodje znam da ne zelim nista mijenjati dok mi ne istekne ugovor od cijeg potpisivanja je proslo tek 8 mjeseci i ostalo je jos godina i 4 mjeseca.
Zato vas molim ovako javno da me vise ne zovete za novu ponudu dok mi ne istekne ugovor jer izgleda da ne vrijedi ono sto ste mi napisali u PP kao odgovor na moju poruku iznad("Hvala na informacijama, obavijestili smo kolege") i cini se da niste nikog obavijestili. Hvala.
Zdravo CooK,
Vašu poruku smo prosliijedili kolegama kada smo Vas i obavijestili.
Ljubazno Vas molimo da prihvatite izvinjenje zbog nesporazuma i neugodnosti.
CooK wrote: ↑20/01/2020 11:05
Ne zelim biti neljubazan i nesaslusati ponudu a opet ne mogu ni slusati nesto sto znam a i takodje znam da ne zelim nista mijenjati dok mi ne istekne ugovor od cijeg potpisivanja je proslo tek 8 mjeseci i ostalo je jos godina i 4 mjeseca.
Zato vas molim ovako javno da me vise ne zovete za novu ponudu dok mi ne istekne ugovor jer izgleda da ne vrijedi ono sto ste mi napisali u PP kao odgovor na moju poruku iznad("Hvala na informacijama, obavijestili smo kolege") i cini se da niste nikog obavijestili. Hvala.
Zdravo CooK,
Vašu poruku smo prosliijedili kolegama kada smo Vas i obavijestili.
Ljubazno Vas molimo da prihvatite izvinjenje zbog nesporazuma i neugodnosti.
Ma sve OK, nemate se potrebe izvinjavati. Samo zabiljezite da pratim vase ponude i da nema potrebe da me iko zove i prezentuje mi iste, pogotovo ne dok mi traje ugovor. Pozdrav.
rida1976 wrote: ↑20/01/2020 08:52
Misliš da nisam sve probao??? Kad kažem da su mi brzine opale za 30-40 posto čvrsto stojim iza toga, jer isti procenat važi i za mjerenje kablom.
LP
Meni isto, mjesecima mjerio 300 u bilo koje doba dana, sad odjednom ne može vise od 280.
Ma ti si još dobar. Ja kad naguram 220-230 to je još i dobro. Zavrnuli su pipe izgled na svemu.
Tebi definitivno trebaju pregledati liniju i stanje frekvencija, jer je fino odstupanje brzine u pitanju, a ako je Sarajevo u pitanju, mislim da bi trebalo da svi imaju pune brzine. Ovih oko 280Mbps u odnosu na 300 je zanemarivo i iz moje perspektive.
Meni isto, mjesecima mjerio 300 u bilo koje doba dana, sad odjednom ne može vise od 280.
Ma ti si još dobar. Ja kad naguram 220-230 to je još i dobro. Zavrnuli su pipe izgled na svemu.
Zdravo rida,
Trenutni parametri signala na Vašem uređaju su uredni.
Aktivna brzina u ovom trenutku je 293 Mbps / 11.7 Mbps
Nakon naknadne provjere Vašeg Ugovora, kolege će Vas kontaktirati.
Last edited by Telemach on 20/01/2020 12:57, edited 1 time in total.
Zasto na moji uređaji EON ne piše više datum zadnjeg log ina. Sluajno sam obrisao pogrešan uređaj i sad moram čekati 30 dana da opet "ofrlje" obrišem još jedan uređaj. Kako uopšte mislite da se razlikuju uređaji koji se dodaju ako im odmah ne dodam ime.
passiv wrote: ↑20/01/2020 20:58
Zasto na moji uređaji EON ne piše više datum zadnjeg log ina. Sluajno sam obrisao pogrešan uređaj i sad moram čekati 30 dana da opet "ofrlje" obrišem još jedan uređaj. Kako uopšte mislite da se razlikuju uređaji koji se dodaju ako im odmah ne dodam ime.
Trenutno se vrše neki radovi na portalu, pa je došlo do nestanka te funkcionalnosti.