Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ZOB wrote:@Telemach zasto se EON box restartuje svaki put kad se ide kroz listu filmova,to sam primjetio kad idem kroz HBO video klub da dok listas prema dolje odjednom se restartuje pa sve ispocetka,ili ako tko sa foruma zna kako to rijesiti.
@ZOB,
Nisu zabilježene navedene poteškoće. Dostavite nam broj telefona da Vas pozovemo ili pozovite podršku.
ZOB wrote:@Telemach zasto se EON box restartuje svaki put kad se ide kroz listu filmova,to sam primjetio kad idem kroz HBO video klub da dok listas prema dolje odjednom se restartuje pa sve ispocetka,ili ako tko sa foruma zna kako to rijesiti.
@ZOB,
Nisu zabilježene navedene poteškoće. Dostavite nam broj telefona da Vas pozovemo ili pozovite podršku.
Boban0726 wrote:Koji je kapacitet jedne frekvencije u DVB-C mreži?
To ovisi i od parametara koje koristi operater,SR i modulacije koliko sam upućen.
Telemach inače "nagura" maksimalno 15 SD kanala ili 7 HD kanala na jednu DVB-C frekvenciju.
Također na jednu DVB-C frekvenciju može stati i 1 4K kanal, te pored njega još 4 HD i 4 SD kanala.
A postoje i frekvencije na kojima je dodana kombinacija nekoliko HD i nekoliko SD kanala.
Za detaljniju analizu DVB-C frekvencija, možeš pogledati moj dokument koji prikazuje realno stanje kanala po određenim DVB-C frekvencijama u okviru Telemach digitalne ponude: https://bit.ly/2ru9cia
BJB wrote:Mene zbunjuje račun Telemacha..Dobijam e-račun preko Sparkasse netbanking i uglavnom, racun koji prema njima trebam platiti je za nekih 30KM nizi od onoga sto mi pise u pdf računu Telemach..
Znači je li placam ono ukupno za platiti ili ono sto dobijem u gotovom racunu Telemacha?
@BJB,
Račun plaćate u iznosu u kojem je fakturisan. U slučaju da imate pretplate, ista je naznačena na crvenoj liniji iznad računa.
Izgleda da sam imala 32.40 pretplate, i pise ukupno za uplatu 24.70..OK, hvala..
Maharadza wrote:Da li se išta radi na ovome mojtelemach portalu...bukvalno već par mjeseci nikada sporiji login, po par minuta vrti dok uđe.
Radi sve, samo treba sačekati skoro minutu da se logira na portal putem web-a, ili refreshovati jedno 5-6 puta mobilnu aplikaciju.
Problem je prisutan preko godinu dana na portalima svih članica United Grupe, odnosno imaju neki problem sa bazom podataka i pronalaskom login informacija korisnika i povratka istih, odnosno baza podataka im ima skroz spor odziv.
Maharadza wrote:Da li se išta radi na ovome mojtelemach portalu...bukvalno već par mjeseci nikada sporiji login, po par minuta vrti dok uđe.
Radi sve, samo treba sačekati skoro minutu da se logira na portal putem web-a, ili refreshovati jedno 5-6 puta mobilnu aplikaciju.
Problem je prisutan preko godinu dana na portalima svih članica United Grupe, odnosno imaju neki problem sa bazom podataka i pronalaskom login informacija korisnika i povratka istih, odnosno baza podataka im ima skroz spor odziv.
Samo ne znam kako npr nalog preko Total TV otvara odmah, a nalog preko Telemacha dosta sporije. A ista stranica je u pitanju (mojtelemach.ba)
fusion_ba wrote:
Samo ne znam kako npr nalog preko Total TV otvara odmah, a nalog preko Telemacha dosta sporije. A ista stranica je u pitanju (mojtelemach.ba)
Kao što rekoh u pitanju je neki problem sa bazom podataka.
Izgleda da je baza podataka korisnika Total TV-a indeksirana, te se podaci brzo pronađu i vrate od strane servera, dok to nije slučaj sa bazom podataka korisnika Telemach-a i SBB-a.
@telemach preko eon aplikacije ne mogu da pokrenem Černobil seriju jer ima oznaku 18 a pin nije ni 1234 ni 0000 a znam da nisam ništa mijenjao, kako da saznam koji mi je pin
erotica wrote:preko eon aplikacije ne mogu da pokrenem Černobil seriju jer ima oznaku 18 a pin nije ni 1234 ni 0000 a znam da nisam ništa mijenjao, kako da saznam koji mi je pin
Sačekaj do ujutro, i javiće ti se oni, kad ti ga resetuju na 1234, odnosno ako ti se baš žuri, imaš dežurnu ekipu, pa možeš pozvati da ti oni to odmah odrade.
erotica wrote:@telemach preko eon aplikacije ne mogu da pokrenem Černobil seriju jer ima oznaku 18 a pin nije ni 1234 ni 0000 a znam da nisam ništa mijenjao, kako da saznam koji mi je pin
Otkud im oznaka 18?
Golišavih scena nema osim onih golih rudara a nema ni nekih scena upečatljivog nasilja. Jedino što mi pada na pamet su oni ozračeni vatrogasci u bolnici i izgled njihovih unakaženih tijela koje je izazvala radijacija.
Oznaka 16 i nekako ali 18?
Nadam se da ti nisam otkrio previše i poremetio užitak gledanja
erotica wrote:@telemach preko eon aplikacije ne mogu da pokrenem Černobil seriju jer ima oznaku 18 a pin nije ni 1234 ni 0000 a znam da nisam ništa mijenjao, kako da saznam koji mi je pin
Otkud im oznaka 18?
Golišavih scena nema osim onih golih rudara a nema ni nekih scena upečatljivog nasilja. Jedino što mi pada na pamet su oni ozračeni vatrogasci u bolnici i izgled njihovih unakaženih tijela koje je izazvala radijacija.
Oznaka 16 i nekako ali 18?
Nadam se da ti nisam otkrio previše i poremetio užitak gledanja
erotica wrote:@telemach preko eon aplikacije ne mogu da pokrenem Černobil seriju jer ima oznaku 18 a pin nije ni 1234 ni 0000 a znam da nisam ništa mijenjao, kako da saznam koji mi je pin
@Telemach - poslao sam mail još u petak, nije mi još odgovoreno na njega..
'Pitanje u vezi placenog racuna'... Uplatio sam preko sparkasse mobilne aplikacije, međutim vaše računovodstvo to nije zavelo (desavalo se još par likova ovako, pa su poslije čini mi se i tuženi, kamate itd.). Reagovao sam čim sam dobio račun, zvao sam 1360 i objasnio o čemu se radi. Tražili ste screenshot sa aplikacije, koji sam i poslao da se vidi kad je uplaćeno i sa kojeg imena. Ako vam je problem ovaj vid plaćanja, molim vas da kažete na vrijeme. Podaci dostavljeni u pp.