Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
o senjor Sinan dobro nam dosli izvolite sjesti sam se komodajte ocete sta pojst popit kak je vo 'merika u kojoj ste vremenskoj zoni kak je kak anamotamo do vaske... ovdeka sve po starom osim sto nam je Adra posto neprikosnoven u tulumarenju po forumu
O pozdrav veliki druze moj
pozdrav i tebi druze,
vo merika jos robovlasnicki sistem vlada il su him kambajni bas velki ko i livade him pa si tek sad naso kud ces sic s njega pa se jopet nami javis ovdeka
lepa nasa 555-ica sigurno si se pozelijo ev da te bar malo podsjetim
Prvo me zanima ako recimo aktiviram prošireni paket, spada li tu i start i osnovni paket. Malo mi je to nejasno. Sledeće što me zanima je ako mi recimo ljeti ne treba taj paket tri mjeseca, da li ga mogu odjaviti?
Zatim kako ide sa priključkom druge telefonske linije, koja je naknada i kako se to obračunava?
Hvala vam na odgovorima u svakom slučaju
Prošireni paket sadrži sve kanale iz Start i Osnonog paketa + dodatne kanale.
Prvo me zanima ako recimo aktiviram prošireni paket, spada li tu i start i osnovni paket. Malo mi je to nejasno. Sledeće što me zanima je ako mi recimo ljeti ne treba taj paket tri mjeseca, da li ga mogu odjaviti?
Zatim kako ide sa priključkom druge telefonske linije, koja je naknada i kako se to obračunava?
Hvala vam na odgovorima u svakom slučaju
Prošireni paket sadrži sve kanale iz Start i Osnonog paketa + dodatne kanale.
Moguće je zalediti uslugu na određeno vrijeme.
Hvala legendo
Dodatni flat telefon je 10KM mjesecno, par maraka jeftinije ti je s onim drasticnim ogranocenjima prema fiksnim brojevima. Prikljucak ti je isto 10KM kolko se sjecam.
odmor wrote:
Dodatni flat telefon je 10KM mjesecno, par maraka jeftinije ti je s onim drasticnim ogranocenjima prema fiksnim brojevima. Prikljucak ti je isto 10KM kolko se sjecam.
1. Internet u drugoj sobi uglavnom ne radi odnosno nema Wi-Fi signal. Recimo da 80% vremena nema, a 20% ima. Stalno prekida. Jedino da kupim Wi-Fi Extender pa sam prosirim, ali nema logike da to radim kad bi njihov router trebao biti dovoljan.
2. Zvao support, djevojka na supportu rekla da je sad sve napravila i da je pojacan signal. Medjutim, signal NIJE pojacan i problem rijesen a posto su imali "intervenciju" racun su povecali dok istovremeno, ponavljam, nisu rijesili problem. Prema ugovoru bi trebao malo vise od 30 KM za prvu godinu, a evo drugi mjesec racun dodje preko 60 KM. Mjesec prije toga je bio 45 KM. Dakle, varira racun, a problem se ne rjesava.
3. Zvao support opet, momak rekao da su problem zidovi i da je to tako. Medjutim, kod rodjaka je stan isti (citaj: ISTI ZIDOVI i PREPREKE) i kod njega radi bez ikakvih problema.
4. Da su problem zidovi onda UNIFI usluga ne bi postojala jer fakticki svi sudjelujemo u sirenju signala, zar ne?
5. U jednu sobu donijeli stari D3 uredjaj, receno im da dovedu onaj sto moze vracati TV program i to nikad nisu uradili. Rodjaku rekli nema na stanju, a na njegovo insistiranje ipak su mu dali. Zakljucak je da nisam bio dosadan pa me zanima je li to trebam biti dosadan da dobijem ono sto mi pripada jer su mi tako rekli kad su me nagovarali da predjem na Telemach?!
6. Nemojte samo govoriti posaljite podatke u PP jer ja evo vise puta puta zovem i nikad se problem ne rijesi, a na racun dodje nekakva stanska instalacija i naplacuju pristup uredjaju ili kako vec.
pinkman wrote:Nedavno uvedeno, a za sada iskustvo lose:
1. Internet u drugoj sobi uglavnom ne radi odnosno nema Wi-Fi signal. Recimo da 80% vremena nema, a 20% ima. Stalno prekida. Jedino da kupim Wi-Fi Extender pa sam prosirim, ali nema logike da to radim kad bi njihov router trebao biti dovoljan.
2. Zvao support, djevojka na supportu rekla da je sad sve napravila i da je pojacan signal. Medjutim, signal NIJE pojacan i problem rijesen a posto su imali "intervenciju" racun su povecali dok istovremeno, ponavljam, nisu rijesili problem. Prema ugovoru bi trebao malo vise od 30 KM za prvu godinu, a evo drugi mjesec racun dodje preko 60 KM. Mjesec prije toga je bio 45 KM. Dakle, varira racun, a problem se ne rjesava.
3. Zvao support opet, momak rekao da su problem zidovi i da je to tako. Medjutim, kod rodjaka je stan isti (citaj: ISTI ZIDOVI i PREPREKE) i kod njega radi bez ikakvih problema.
4. Da su problem zidovi onda UNIFI usluga ne bi postojala jer fakticki svi sudjelujemo u sirenju signala, zar ne?
5. U jednu sobu donijeli stari D3 uredjaj, receno im da dovedu onaj sto moze vracati TV program i to nikad nisu uradili. Rodjaku rekli nema na stanju, a na njegovo insistiranje ipak su mu dali. Zakljucak je da nisam bio dosadan pa me zanima je li to trebam biti dosadan da dobijem ono sto mi pripada jer su mi tako rekli kad su me nagovarali da predjem na Telemach?!
6. Nemojte samo govoriti posaljite podatke u PP jer ja evo vise puta puta zovem i nikad se problem ne rijesi, a na racun dodje nekakva stanska instalacija i naplacuju pristup uredjaju ili kako vec.
Ovo za wifi je isto i kod mene, nemam objasnjenje, internet je dobar sa kablom, bez kabla je solidan pored modema na mobitelu, 3 metra od modema nece nikako. I to isto na prekide nije konstantno. Najbolje od svega sto je to odjednom se desilo, prije je bilo dobro sve, znaci nije do zidova i slicno, mijenjao sam i kanale i nista. Dosli promijenili modem i nista opet isto. A od komsije 3 stana pored fatam normalno bolje nego kod sebe 3 metra od modema.
Onu dvojicu sto su dolazili da stave novi modem sam pitao za ip adresu modema oni nisu znali sta je to, tako da vise nista nisam ni htio da ih pitam da me ne zivciraju jos vise.
I kad sam kod montera @Telemach kad ne mozete naci iskusne profesionalne montere, onda bar nadjite mladje osoblje koji ce pokusavati da shvate nesto, a ne one metuzaleme kojima treba 20 minuta da dodju od auta do stana i to liftom. A nemaju pojma ni o cemu, njima je svaki problem do kabla i spojnica.
Mustang1 wrote:
Ovo za wifi je isto i kod mene, nemam objasnjenje, internet je dobar sa kablom, bez kabla je solidan pored modema na mobitelu, 3 metra od modema nece nikako. I to isto na prekide nije konstantno. Najbolje od svega sto je to odjednom se desilo, prije je bilo dobro sve, znaci nije do zidova i slicno, mijenjao sam i kanale i nista. Dosli promijenili modem i nista opet isto. A od komsije 3 stana pored fatam normalno bolje nego kod sebe 3 metra od modema.
Onu dvojicu sto su dolazili da stave novi modem sam pitao za ip adresu modema oni nisu znali sta je to, tako da vise nista nisam ni htio da ih pitam da me ne zivciraju jos vise.
Znam, isto je sve. Maloprije su nesto popravljali i pokvarili su sve, pa kaze napravit ce nalog da dodju da pogledaju. Rok za dolazak je 24 - 48 sati. Kaze ne rade kolege nedjeljom, a ja pitam kako je to moguce kad su meni nedjeljom uveli internet Uglavnom, jedva ponovo dodje internet a signal u drugoj sobi - slab.
Znas li kako se spojiti na router jer mi uopste admin admin nece da prodje, a nece ni prazno.
Mustang1 wrote:
Ovo za wifi je isto i kod mene, nemam objasnjenje, internet je dobar sa kablom, bez kabla je solidan pored modema na mobitelu, 3 metra od modema nece nikako. I to isto na prekide nije konstantno. Najbolje od svega sto je to odjednom se desilo, prije je bilo dobro sve, znaci nije do zidova i slicno, mijenjao sam i kanale i nista. Dosli promijenili modem i nista opet isto. A od komsije 3 stana pored fatam normalno bolje nego kod sebe 3 metra od modema.
Onu dvojicu sto su dolazili da stave novi modem sam pitao za ip adresu modema oni nisu znali sta je to, tako da vise nista nisam ni htio da ih pitam da me ne zivciraju jos vise.
Znam, isto je sve. Maloprije su nesto popravljali i pokvarili su sve, pa kaze napravit ce nalog da dodju da pogledaju. Rok za dolazak je 24 - 48 sati. Kaze ne rade kolege nedjeljom, a ja pitam kako je to moguce kad su meni nedjeljom uveli internet Uglavnom, jedva ponovo dodje internet a signal u drugoj sobi - slab.
Znas li kako se spojiti na router jer mi uopste admin admin nece da prodje, a nece ni prazno.
Jel ti ovaj novi ubee? Kod mene kada sam ulazio dalo mi da kucam novi user i pass. Probaj sa velikim Admin. Ali neces nista popraviti ne kontam fkt zasto odjednom lose tako.
pinkman wrote:
6. Nemojte samo govoriti posaljite podatke u PP jer ja evo vise puta puta zovem i nikad se problem ne rijesi, a na racun dodje nekakva stanska instalacija i naplacuju pristup uredjaju ili kako vec.
zašto onda pišeš sve ovo? nastavi zvati call centar a nick @Telemach je ovdje mnogim pomogao a gdje bi zaboga slao podatke na pp
Mustang1 wrote:
Znas li kako se spojiti na router jer mi uopste admin admin nece da prodje, a nece ni prazno.
Jel ti ovaj novi ubee? Kod mene kada sam ulazio dalo mi da kucam novi user i pass. Probaj sa velikim Admin. Ali neces nista popraviti ne kontam fkt zasto odjednom lose tako.[/quote]
Jeste taj je. Ovi iz supporta su probali spojit, pa nisu mogli i onda mi je trazio da uzmem olovku i resetujem router, tako da bi valjda trebalo imati default credentials. Probao:
pinkman wrote:
6. Nemojte samo govoriti posaljite podatke u PP jer ja evo vise puta puta zovem i nikad se problem ne rijesi, a na racun dodje nekakva stanska instalacija i naplacuju pristup uredjaju ili kako vec.
zašto onda pišeš sve ovo? nastavi zvati call centar a nick @Telemach je ovdje mnogim pomogao a gdje bi zaboga slao podatke na pp
Pisem da cujem iskustva drugih ljudi, da li se nekome vremenom poporavila situacija, kupio Wi-Fi extender i sl. Od njih ne ocekujem da pomognu jer evo vec nekoliko puta zovem i nista. Jedino da cekam istek ugovor, jer ovako svaki mjesec oni nesto pristupaju, imaju neku intervenciju i salju veci racun.
Mustang1 wrote:
Jel ti ovaj novi ubee? Kod mene kada sam ulazio dalo mi da kucam novi user i pass. Probaj sa velikim Admin. Ali neces nista popraviti ne kontam fkt zasto odjednom lose tako.
Jeste taj je. Ovi iz supporta su probali spojit, pa nisu mogli i onda mi je trazio da uzmem olovku i resetujem router, tako da bi valjda trebalo imati default credentials. Probao:
Ako vratiš na fabričke postavke ponudit će ti opciju da kreiraš un/pw. Na Ubee moraš držati 40ak sekundi dugme u rupici da se vrati na fabričke postavke.
Nakon toga na Gateway/Wlan podesi kanal na 8 i 36, pa vidi kako će raditi. Na 5GHz stavi 40MHz Bandwidth svakako.
Mustang1 wrote:
Jel ti ovaj novi ubee? Kod mene kada sam ulazio dalo mi da kucam novi user i pass. Probaj sa velikim Admin. Ali neces nista popraviti ne kontam fkt zasto odjednom lose tako.
Jeste taj je. Ovi iz supporta su probali spojit, pa nisu mogli i onda mi je trazio da uzmem olovku i resetujem router, tako da bi valjda trebalo imati default credentials. Probao:
Ako vratiš na fabričke postavke ponudit će ti opciju da kreiraš un/pw. Na Ubee moraš držati 40ak sekundi dugme u rupici da se vrati na fabričke postavke.
Nakon toga na Gateway/Wlan podesi kanal na 8 i 36, pa vidi kako će raditi. Na 5GHz stavi 40MHz Bandwidth svakako.
pinkman wrote:
6. Nemojte samo govoriti posaljite podatke u PP jer ja evo vise puta puta zovem i nikad se problem ne rijesi, a na racun dodje nekakva stanska instalacija i naplacuju pristup uredjaju ili kako vec.
zašto onda pišeš sve ovo? nastavi zvati call centar a nick @Telemach je ovdje mnogim pomogao a gdje bi zaboga slao podatke na pp
Pisem da cujem iskustva drugih ljudi, da li se nekome vremenom poporavila situacija, kupio Wi-Fi extender i sl. Od njih ne ocekujem da pomognu jer evo vec nekoliko puta zovem i nista. Jedino da cekam istek ugovor, jer ovako svaki mjesec oni nesto pristupaju, imaju neku intervenciju i salju veci racun.
Nema povecavanja racuna zato sto ti zoves i sto trazis da poprave uslugu. Ti nesto tu drugo radis. Znaci jedino sto ti moze uticati na racun jeste telefonski pozivi i to prema mobitelima, kupovina nekih filmova.
6. Nemojte samo govoriti posaljite podatke u PP jer ja evo vise puta puta zovem i nikad se problem ne rijesi, a na racun dodje nekakva stanska instalacija i naplacuju pristup uredjaju ili kako vec.
Bez dostavljenih podataka, nažalost, ne možemo provjeriti.
diablobih wrote:
Nema povecavanja racuna zato sto ti zoves i sto trazis da poprave uslugu. Ti nesto tu drugo radis. Znaci jedino sto ti moze uticati na racun jeste telefonski pozivi i to prema mobitelima, kupovina nekih filmova.
Jutros djevojka na supportu da kad rade neku intervenciju naplate 12,00 KM sa PDV-om. Ako ne vjeruju neka vrate snimak jer se na pocetku razgovora kaze da se isti snima. To mi je i ok ako ja recimo presjecem kablove sam budem uzrok problema, ali ja zovem da prijavim nesto sto nikako od samog pocetka i nije radilo.
Cak i ako nije tako, postavlja se pitanje zasto je prva godina, prema ugovoru, 32,90 KM, a meni prvi mjesec doslo oko 45,00 KM, a naredni jos vise. Nemam nikakvih filmova, samo nesto sitno prema mobilnim uredjajima, ali to ne moze napraviti toliku razliku.
I kad sam kod montera @Telemach kad ne mozete naci iskusne profesionalne montere, onda bar nadjite mladje osoblje koji ce pokusavati da shvate nesto, a ne one metuzaleme kojima treba 20 minuta da dodju od auta do stana i to liftom. A nemaju pojma ni o cemu, njima je svaki problem do kabla i spojnica.
Kolege provjere na trerenu, ono što je potrebno. Ukoliko je potrebna dalja provjera, to se svakako uradi. Da li imate neke poteškoće na adresi sa signalima usluga?
diablobih wrote:
Nema povecavanja racuna zato sto ti zoves i sto trazis da poprave uslugu. Ti nesto tu drugo radis. Znaci jedino sto ti moze uticati na racun jeste telefonski pozivi i to prema mobitelima, kupovina nekih filmova.
Jutros djevojka na supportu da kad rade neku intervenciju naplate 12,00 KM sa PDV-om. Ako ne vjeruju neka vrate snimak jer se na pocetku razgovora kaze da se isti snima. To mi je i ok ako ja recimo presjecem kablove sam budem uzrok problema, ali ja zovem da prijavim nesto sto nikako od samog pocetka i nije radilo.
Cak i ako nije tako, postavlja se pitanje zasto je prva godina, prema ugovoru, 32,90 KM, a meni prvi mjesec doslo oko 45,00 KM, a naredni jos vise. Nemam nikakvih filmova, samo nesto sitno prema mobilnim uredjajima, ali to ne moze napraviti toliku razliku.
Ja nikad nisam to dobio :S Ima li jos neko da ovo potvrdi, cuj intervencija 12 maraka.
diablobih wrote:
Ja nikad nisam to dobio :S Ima li jos neko da ovo potvrdi, cuj intervencija 12 maraka.
Dresvalo se, prije nebznam sad, da neki monteti na svoju ruku naplate nesto sto urade mimo prikljucka.
Njemu je za prvi racun mizda došlo za troskove reptomaterijala kini je portosen prilikom prikljucka na mrezu. Ostalo je garant on nakucao zovuci mobitele ili uzimajuci filmove za koje je mislio da su đabni