TD ili SDI
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 280
- Joined: 10/01/2012 20:02
- AmADin_gospo
- Posts: 2202
- Joined: 14/05/2010 11:29
#2 Re: TD ili SDI
TD i TDI je isto, motor s turbinom a oznaka se koristila kod dizela a TDI je brendirao VAG
SDI (iltiga Samo Da Ide) je obični dizel motor bez turbine.
i SDI i TDI troše skoro pa isto (u nekim izvedbama SDI i više troši od TDIa) s tim da TDI ima veču snagu, ali i skuplje održavanje radi same turbine.
to ti je osnovno. detalje če ti iznjeti i zakomplikovati mnogi doktori nauka koji obitavaju na forumu.
SDI (iltiga Samo Da Ide) je obični dizel motor bez turbine.
i SDI i TDI troše skoro pa isto (u nekim izvedbama SDI i više troši od TDIa) s tim da TDI ima veču snagu, ali i skuplje održavanje radi same turbine.
to ti je osnovno. detalje če ti iznjeti i zakomplikovati mnogi doktori nauka koji obitavaju na forumu.
- Qler
- Posts: 23547
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#3 Re: TD ili SDI
Pa brate gdje ti zivis?
Prvo i osnovno, imas google, bing, yahoo, svi ce ti to u prvom linku odgovoriti...
Valjda si toliko pismen...
Prvo i osnovno, imas google, bing, yahoo, svi ce ti to u prvom linku odgovoriti...
Valjda si toliko pismen...
- drndalo
- Posts: 22740
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#4 Re: TD ili SDI
TD i TDI nije isto, TD je stari motor, u stvari stara tehnologija ubrizgavanja dizela, sa pred-komorom, a kod TDI-a je to vec direktno ubrizgavanje, bez pred-komore...
-
- Posts: 4581
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#5 Re: TD ili SDI
hahahhaha..ocigledno amadin nije doktor..on je specijalista za jtd..najbolje dizele na svijetu a mozda ti moze reci nesto i o cdi-ju..drndalo wrote:TD i TDI nije isto, TD je stari motor, u stvari stara tehnologija ubrizgavanja dizela, sa pred-komorom, a kod TDI-a je to vec direktno ubrizgavanje, bez pred-komore...
sto se tice sdi motora.to je malo moderniji dizel od onog kakve vidjamo po golf dvicama.u svakom slucaju u normalnim uslovima je veci potrosac od najslabijeg tdi motora zbog lose iskoristivosti goriva.ta se razlika vise primjeti kad se sdi vozi brze(sta god to znacilo jer se sdi tesko moze vozit brze)uglavnom ako se kupuje jedan od da dva dizela a auto je vece od fabije,pola il lupa bolje je dodat vise novca pa kupit tdi,najslabiji.
-
- Posts: 1729
- Joined: 18/11/2009 12:43
#6 Re: TD ili SDI
Oba su diesel motori, samo je razlika sto SDI uvlaci zrak kao klasicni motor, dakle sam uvlaci zrak iz prostora, a TDI ima turbinu koja nabija zrak u motor. Zbog toga je TDI za trecinu jaci motor, startniji i brzi.
SDI nema turbinu i prilicno je sporiji i tromiji auto, ali sasvim dovoljan za nekoga kome treba auto za jednostavnu voznju i obiteljsku namjenu.
Bitna stvar je odrzavanje. SDI motor nema turbinu, te uz iole solidno odrzavanje moze preci + 400 000 km. TDI motor moze takodjer preci cca pola miliona, ali turbina je osjetljiv dio, koji u pravilu, tesko da moze preci pola te kilometraze da se ne mora raditi. Turbina je skupa igracka, nova kosta oko 2000 KM, a reparirana oko 700 KM, sto je kod auta starih 10 + godina, cesto 25-30 % njegove ukupne vrijednosti, pa se zbog toga vlasnici TDI-a cesto nadju u situaciji, da im rikne turbina, skupa popravka, a ne mogu ga nikome tusnuti jer je neispravan, pa bi onda najradije pojeli svoje tabane, samo da ga se nekako rijese :)
Osim turbine, TDI ima i senzor protoka zraka, kao i citav skup dijelova koje SDI nema. Turbina je jako osjetljiva na lose ulje ili rijetko mijenjanje ulja, tako da sa TDI ako hoces da vozas, ne smijes niposto mijenjati ulje sa intervalom vecim od 10 000 KM.
Kod TDI motora, narocito ovih iz VW grupe, cesto strada plivajuci zamajac na kvacilu, zbog velikog pritiska obrtnog momenta, narocito ukoliko se radi o TDI (sa crvenim slovima) oznakama motora, snage 96 ili vise KW.Cijena zamajca i njegovog seta je cca 1000 KM i vise, pa je to problem koji cesto zada finansijske glavobolje vlasnicima.
S druge strane SDI motori su tromiji, sporiji, jako nezgodna auta za preticati sa njima, jer ti treba kilometar slobodne trake da nekog preteknes, te cesto imaju problem sa mjenjacima (ako se radi o vw grupaciji) jer im obrtni moment polomi mjenjac.
Ovi motori trose skoro isto goriva, uglavnom to je 5-5,5 l ukoliko je u pitanju otvorena cesta odnosno 6-6,5 litara, ukoliko se vise voza po gradu...
SDI nema turbinu i prilicno je sporiji i tromiji auto, ali sasvim dovoljan za nekoga kome treba auto za jednostavnu voznju i obiteljsku namjenu.
Bitna stvar je odrzavanje. SDI motor nema turbinu, te uz iole solidno odrzavanje moze preci + 400 000 km. TDI motor moze takodjer preci cca pola miliona, ali turbina je osjetljiv dio, koji u pravilu, tesko da moze preci pola te kilometraze da se ne mora raditi. Turbina je skupa igracka, nova kosta oko 2000 KM, a reparirana oko 700 KM, sto je kod auta starih 10 + godina, cesto 25-30 % njegove ukupne vrijednosti, pa se zbog toga vlasnici TDI-a cesto nadju u situaciji, da im rikne turbina, skupa popravka, a ne mogu ga nikome tusnuti jer je neispravan, pa bi onda najradije pojeli svoje tabane, samo da ga se nekako rijese :)
Osim turbine, TDI ima i senzor protoka zraka, kao i citav skup dijelova koje SDI nema. Turbina je jako osjetljiva na lose ulje ili rijetko mijenjanje ulja, tako da sa TDI ako hoces da vozas, ne smijes niposto mijenjati ulje sa intervalom vecim od 10 000 KM.
Kod TDI motora, narocito ovih iz VW grupe, cesto strada plivajuci zamajac na kvacilu, zbog velikog pritiska obrtnog momenta, narocito ukoliko se radi o TDI (sa crvenim slovima) oznakama motora, snage 96 ili vise KW.Cijena zamajca i njegovog seta je cca 1000 KM i vise, pa je to problem koji cesto zada finansijske glavobolje vlasnicima.
S druge strane SDI motori su tromiji, sporiji, jako nezgodna auta za preticati sa njima, jer ti treba kilometar slobodne trake da nekog preteknes, te cesto imaju problem sa mjenjacima (ako se radi o vw grupaciji) jer im obrtni moment polomi mjenjac.
Ovi motori trose skoro isto goriva, uglavnom to je 5-5,5 l ukoliko je u pitanju otvorena cesta odnosno 6-6,5 litara, ukoliko se vise voza po gradu...
- Qler
- Posts: 23547
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#7 Re: TD ili SDI
Ako je TDI toliko dobar sto ga to veliki audi ne ubacuje u svoje modele, mislim kad pravi ozbiljne motore, nego ide na common rail, samo sto shupacki ostave oznaku TDI da se levati ne zbune
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#8 Re: TD ili SDI
Common rail motori su uglađeniji, tiši i jeftiniji za proizvoditi, zbog toga su prešli na tu tehnologiju.
TDi sa pumpom brizgaljkom je bučniji, sa osjetno boljim perfomansama od common rail TDI motorom iste snage ali i skuplji za proizvodnju.
Vozio sam i jedne i druge, i draži su mi common rail, iako onaj golfov 2.0 tdi 103kw koji nije cr, je prava zvijer
TDi sa pumpom brizgaljkom je bučniji, sa osjetno boljim perfomansama od common rail TDI motorom iste snage ali i skuplji za proizvodnju.
Vozio sam i jedne i druge, i draži su mi common rail, iako onaj golfov 2.0 tdi 103kw koji nije cr, je prava zvijer
- Dupli_skalp
- Posts: 3328
- Joined: 05/08/2008 13:14
- Location: pleme Šavašavaha
#9 Re: TD ili SDI
čitajući ovu temu neko neuk bi stekao dojam da od SDI i TD/TDI treba bježati kao od crnog vraga.
malo ste preuveličali potencijalne probleme.
malo ste preuveličali potencijalne probleme.
- mayab
- Posts: 27025
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
#10 Re: TD ili SDI
TDI je zasticeni naziv za turbo dizel motore sa DIREKTNIM ubrizgavanjem goriva kod VW grupe, tako da , u principu, i nije bitno putem čega se gorivo ubrizgava(dali jedna pumpa, kao na pocetku, ili PD ili sada CR), da bi motor imao oznaku TDIQler wrote:Ako je TDI toliko dobar sto ga to veliki audi ne ubacuje u svoje modele, mislim kad pravi ozbiljne motore, nego ide na common rail, samo sto shupacki ostave oznaku TDI da se levati ne zbune
-
- Posts: 4581
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#11 Re: TD ili SDI
napisao ti je covjek dole.a i sam znas odgovor.zato sto bi jedan pd v8 il v10 il cak v12 zvucao ko ruski antonov u preletu.i sto bi zbog ekplozivnog razvijanja snage morali mjenack pravit do legura koje koriste za izgradnju svemirskih letjelica i sto bi jedan takav motor kostao ko 3 cr-aQler wrote:Ako je TDI toliko dobar sto ga to veliki audi ne ubacuje u svoje modele, mislim kad pravi ozbiljne motore, nego ide na common rail, samo sto shupacki ostave oznaku TDI da se levati ne zbune
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#12 Re: TD ili SDI
Ne treba bježati, to su dobre i savremene mašine ali se treba informisati jer održavanje tih motora je poskupoeyesburn wrote:čitajući ovu temu neko neuk bi stekao dojam da od SDI i TD/TDI treba bježati kao od crnog vraga.
malo ste preuveličali potencijalne probleme.
Tako treba znati da je common rail osjetljiv na loše gorivo u BiH. To ti govorim iz ličnog iskustva.
Aditivi povremeno uz konsultacije sa serviserom su bitan aspekt održavanja tog motora.
TDI PD u Golfu V, Octaviji... onaj od 105KS ima problema sa plivajućim zamajcem, koji nije izdržljiv i nepoderiv kao obični. Zamajac je jedan od najskupljih dijelova, oko 1.000 KM. Dok motor 2.0 TDi PD je imao i najviše problema, kojeg treba izbjegavati.
Održavanje ovih motora nije jeftino već iziskuje dosta troškova ovisno o pređenoj kilometraži.